Gefeliciteerd Nonneke met je 10-jarig kindquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Fa Shi
Haar eerste jaar met sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Belana het volgende:
zo is het net weer een klein hondje
[ afbeelding ]
haaai
[ afbeelding ]
wat ist dan?
[ afbeelding ]
Teddy is wel erg liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
En dan vind je het toch niet gek dat Pim een gekke homo is he?
![]()
Ik heb echt nog bergen namen klaar.
Voor een chihuahua Jeroen, die had ik al voor Kees kwam , maar om een teefje nu Jeroen te noemen.... En Jean-Marie voor een poedel of een bedlington terriër, en Teddy voor een chineesje, Sjon zou eigenlijk al de Teddy zijn, maar die naam was zoooooooo niet des Sjons
En ik wil ook nog wel een keer een Oscar, als ik voor een vuilnisbakkie ga
ja, ze vind het tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat is Noes ook een schatje heVindt ze de sneeuw leuk, Belana?
Die oortjes tijdens het rennenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:34 schreef densmee het volgende:
laat mij eens naar buiten, anders gebruik ik mijn laserogen
[ afbeelding ]
hehe eindelijk buiten
[ afbeelding ]
onze diesel is anderhalf jaar ongeveerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oortjes tijdens het rennenWat een leukerd, hoe oud is hij/zij?
Nee ik draai enkel ballen ,en daar hebben ze het geduld al bijna niet voor.quote:Op maandag 20 december 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Zeeeend, je sneeuwtrio![]()
Zelf gemaakt die pop?
![]()
Camera is niet snel genoeg, en op video het juiste beeldje eruit vissen is ook kwalitatief niet hoogstaand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |