quote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Trovey, das voor t eerst dat ik duidelijke foto's van je jufflies zie![]()
Karel vraagt of ze willen daten, maar ik zou het niet doen , want ik denk dat Kees ze vermoordt dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh 10 das altijd speciaalquote:Op woensdag 8 december 2010 11:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
! wat een lieve foto
![]()
Leuke dametjes Trovey !
ik bedacht me net dat Fa Shi bijna jarig is, de 17e wordt mn trutje alweer 10
Ik ook, ik vind ze zo leukquote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef Guess. het volgende:
Whaaaaaaaaaa Oh-Oh wat gaaf!!!!![]()
![]()
Ben benieuwd wat mijn man er van zegt,ik vind het iig geweldig
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef Nonneke het volgende:
Tis haast een lief hondje met zo'n schattig truitje aan![]()
![]()
Maar Billy pist wel elke keer naast de boot he, mag hij geen nieuwe kleertjes ?![]()
![]()
Ik zal maar snel je sesa pakje inorde maken, dan krijgt hij een nieuw stofje erbij
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:19 schreef oh-oh het volgende:
En deze zijn eigenlijk net iets te kort voor Billy, maatje 62.
In welke maat zou Sylvester nu zitten?
quote:
Die van mij zijn behoorlijk groot voor een chi....net onder de 3 kg.quote:Op woensdag 8 december 2010 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
Leuke hondjes Trovey
Alleen doet een chihuahua mij persoonlijk niet zo veel. Ze zijn kleine hondjes, maar eigenlijk net iets teklein vind ik
Maar zien er wel lief uit
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
! wat een lieve foto
![]()
Leuke dametjes Trovey !
ik bedacht me net dat Fa Shi bijna jarig is, de 17e wordt mn trutje alweer 10
Conchita en Sasha zijn gek op kleine reuenquote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Trovey, das voor t eerst dat ik duidelijke foto's van je jufflies zie![]()
Karel vraagt of ze willen daten, maar ik zou het niet doen , want ik denk dat Kees ze vermoordt dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, Billy mocht die van Chico aan naar buiten vandaag.
Bij de Kringloop kregen ze een hele leuke knuffel van een aap, ze zijn dr alletwee helemaal gek mee, en ze spelen er ook samen leuk mee![]()
En gewoon, omdat het echt te snoezig staat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo leuk, die twee in Sylvester zn kleertjes, en dan ook nog die heerlijke pyjama truitjes van Non dr broek![]()
Ik mis de warme muts en de moonbootsquote:Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Die is nog aan het werk,december is mega druk!
Gijs in de sneeuw
[ afbeelding ]
Vanmidag vonden mijn ladies het ook even minder toen 1 van de dames van de buurman interesse had voor een favoriet reutje in de buurt.....3 teefjes die dansen voor een reutje van een kilo of 4.....en hij maar staan tequote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Kees duldt geen andere wijven bij HAAR mannen hahahaha.
En Karel is ook aan de maat voor een Chi, ze zullen even groot zijn gok ik.
Kees is nie groot maar wel zwaar![]()
Frits was nog geen 2 kilo.
Go Gijsquote:Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Gijs in de sneeuw
[ afbeelding ]
Oh tis maar goed dat ie dat dekje op heeft anders moest je m zoekenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Gijs in de sneeuw
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef GimmeGore het volgende:
Alles ging goed, ze ging rustig mee naar binnen, hechtingen zijn eruit en Nordy had meteen weer een stel aanbidders
ik ben wel blij dat Noes "gewoon" lekker tegen de kou kanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik mis de warme muts en de moonboots
whehehe, dat is ook zo hoor! Ik ben wel benieuwd hoe het gaat in Zuid Frankrijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ach, als het straks weer wekenlang 30+ graden is dan zal Noes liggen te puffen en dan knallen die chinezen van mij nog als idioten rond![]()
Elk nadeel heb zn voordeel
Oh wat een heerlijke wollie is Hektorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Hektor (links dus) na de tondeuse
[ afbeelding ]
Hektor voor de tondeuse (ik had geen betere foto van wat voor wollig beestje het is)
Kun je haar de toegang tot beneden ontzeggen ?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:27 schreef GimmeGore het volgende:
ongeveer 1.5 week. Maar vorige week ging het helemaal goed, hoewel ze toen ook niet aangaf dat ze er uit moest en sinds een paar dagen gaat ze af en toe naar beneden om in de het halletje te plassen en dan loopt ze weer naar boven.
Dat is het nadeel van niet weten wat ze heeft meegemaakt.
Dat ze geslagen is, is ondertussen wel duidelijk
Dank dankquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
FAAAAAAAAAAS![]()
Van harte lekker mokkel!
En een dikke kus voor je emobaasje![]()
![]()
Hoe kom je aan die naam eigenlijk?
Dat wil ik je nu al jaren vragen![]()
Billy zou eigenlijk Pu-Yi gaan heten![]()
Ik hoop dat mn pakketje vandaag binnenkomt om het feest compleet te maken
Ah das ook coolquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dank dank![]()
, Faas ligt al in de gang bij de deur te wachten op ons TNTsnolletje
![]()
Ehm omdat dr moeder Chow Chow was, wou ik graag een chineese naam, en na zoeken kwamen we op Fa Shi, dat betekend Monnik (en master of the law), en omdat iedereen mij al jaren Non noemde, vond ik dat wel een leuke combi een Non en een Monnik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |