Ja ik denk dat het ook best goed is voor zon oudje, bij wat jonge honden.quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik had 4 jaar geleden ook 3 wat oudere honden en heb daar toen een pup bij gezet , vooral de oudste leefde helemaal opToen kwam er per ongeluk een van dezelfde leeftijd als de pup bij vorig jaar, en ging er een van de oudere honden dood en de pup was weer een kadootje daarna.
Niet gepland, maar het is wel een dynamischer clubje geworden zo ja![]()
Hier wordt sowieso voorlopig niks vervangen, mss ooit een poedel als de drie jonkies oud worden
Een chihuahua natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Belana het volgende:
wat een leukerds zeg!!
Misschien dat wij er over 2 jaar ofzo ook wel 1 bij doen, weet nog niet wat, zien we dan wel weer.
Wel een superschattige rotzakquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
Wat een mooie foto's zo allemaal in de sneeuw.
Kan het niet laten deze even te plaatsen. Mijn kleine rotzak.
[ afbeelding ]
Aw, wat een leukerd tliciouzquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
Wat een mooie foto's zo allemaal in de sneeuw.
Kan het niet laten deze even te plaatsen. Mijn kleine rotzak.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
De hond van mijn oma, was heel lief, hij is 3 maanden geleden overleden.
Dr staat toch een fotoquote:
Nou, doe es voor hoe dat moet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ja,- vrijdag 31 december
..en de afgelopen twee dagen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |