Hij staat erbijquote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Belana het volgende:
ik heb geprobeert een foto van Noes tussen de anderen te zetten, kun je de OP nog aanpassen? ff kijken of dat goed gaat zo
o okquote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Belana het volgende:
ik had het pas gewijzigd nadat je m geopend had hoor. Nu moeten er alleen meer foto's bij
Die heb ik nog niequote:Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef Belana het volgende:
heej dat moet vanaf nu een kerstfoto zijn hoor oh-oh
op zoek naar de kerstman danquote:
Wel gave ogenquote:
Dromende hondenquote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
Enige geluid wat er tot nu toe uit gekomen is, was gepiep toen ze vannacht een "enge droom" had en gejank toen ze alleen voor de deur van de slaapkamer zat
Ze heeft duidelijk verlatingsangst. Maar dat is niet zo heel vreemd natuurlijk.
Een jachthond ,ja leuk kan Noes nog wat van lerenquote:Op maandag 6 december 2010 16:46 schreef Belana het volgende:
ben rassen aan het bekijken en deze vind ik leuk zeg
de slowaakse staande hond
[ afbeelding ]
Lijkt me verschrikkelijk, voor zowel de hond als de baasjes.quote:Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef Pedroso het volgende:
M'n broer en familie (vrouw en 2 kinderen) komen zo deze kant op. Ze wonen in dezelfde flat (ook bovenste etage) en mogen het huis niet in. Ze moeten nog kijken hoe ze de hond uit het huis krijgen, die zit er dus nog in. Niemand mag de flat in schijnbaar.
De schrik zit er goed in daar in ieder geval.
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:12 schreef Belana het volgende:
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ook. Ja, hij is minder zindelijk
Alleen is Ben geen trekker aan de lijn, maar met het tuig gaat dat nu met Noes ook veel beter. Ik geef haar als het kan ook de 2 meter lijn nu en dat gaat best lekker.
heb jij nou alleen herplaatsers zeeeend?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef zeeeend het volgende:
Vrouwen zijn veel grotere jagers ,die moeten toch voor het nageslacht zorgen.
Mannen zijn mooi en makkelijk.
Ik heb die twee teven in het begin uit elkaar moeten halen ,dat ging om positie.
Jongste viel uit een hinderlaag aan,had ze beter niet kunnen doen
Het moest uit mijn tenen komen om ze los te krijgen ,opoe had er vermoord .
Het was op een veldje vlakbij de dierenarts dus opoe vast gezet jongste bij de dierenarts afgeleverd en toen opoe opgehaald in de stromende regen.
Die was nog steeds boos,totaal niet onder de indruk dat ze achtergelaten was .
Opoe thuis gebracht en toen de jongste opgehaald ,die mocht heel rustig binnen komen van opoe .
Ze hoefde maar te kijken,er is ook nooit meer wat gepasseerd tussen die twee.
Met mijn overleden reu en die langhaar was er wel vaker hommeles ,hoop herrie maar weinig wol.
Die gaven zich veel sneller gewonnen ,vonden het allang best.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Belana het volgende:
heb ik ook altijd oh-oh, ik heb me echter wijs laten maken dat reuen moeilijker zijn stom genoeg.
ik heb blijkbaar vantevoren de verkeerde mensen gesproken, maar goed, Noes is er niet minder lief om
Aaaaaaaawquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Belana het volgende:
zo lag madame er gisteren zo'n beetje de hele dag bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef Belana het volgende:
het was ook o.a. mijn moeder die het zeien wij hebben dus ook altijd teefjes gehad
ben er achter dat mijn moeder wel meer verkeerde ideeën heeft over honden
ach jaaaaa..... de volgende is een reu zullen we maar denken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef GimmeGore het volgende:
De rust is wedergekeerd.
Nordy heeft na zondag niet meer in huis geplast en mijn vriend en ik hebben afgelopen nacht gewoon weer samen in bed geslapen en ze heeft ook niet gejankt.
We moeten haar alleen nog afleren om niet tegen het aanrecht of het fornuis op te staan
aah tuigje met brede bandenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Belana het volgende:
zo lag madame er gisteren zo'n beetje de hele dag bij
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel af wat ik aantref als ik weer thuis kom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat meestal veel sneller dan je denkt hoor
we vergeten het nog wel eens af te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah tuigje met brede banden
laat je tuigje altijd om of alleen net voor je hem uitlaat ?
En zelfs dat is op 1 klein dingetje na helemaal goed gegaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat ik aantref als ik weer thuis kom.
Mijn vriend moest onverwacht toch werken, dus zitten Hektor en Nordy straks voor het eerst 2 uur samen in huis zonder toezicht
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En zelfs dat is op 1 klein dingetje na helemaal goed gegaan.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grand vouloir erover zie je er niks meer van
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grand vouloir erover zie je er niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |