Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
We leveren gewoon allemaal op onze eigen manier een bijdrage en dit was mijn ideequote:
Wat? Je kunt het gedicht foutloos voorlezenquote:Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je tekst haalt alle voorbeelden wel aan idd![]()
ik kan ze allemaal wel goed uitspreken
Doet mij denken aan mijn docent computerarchitectuur. De beste man had het steeds over de schroefpoes of se system.quote:Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolDoet me denken aan docenten van een vriend op de uni, die spraken dairy uit als diarrhea
uhuh bijna wel, zijn een paar woordjes bij die ik niet ken maar de rest zekerquote:Op zondag 5 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat? Je kunt het gedicht foutloos voorlezen![]()
Vrijdag 24 december in Hoorn of Haarlemquote:Op zondag 5 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Sie Tietie is ferrie koet
Is er weer een meet aanstaande?
quote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mijn docent computerarchitectuur. De beste man had het steeds over de schroefpoes of se system.
Kostte me drie weken eer ik erachter was dat hij over de throughput of the system praatte en niet over een huisdier met een afwijking
Ik kom aardig weg maar kan het zeker niet foutloos voorlezen. Er zijn zelfs na zoveel jaren hier in Engeland nog steeds woorden die ik niet kenquote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh bijna wel, zijn een paar woordjes bij die ik niet ken maar de rest zeker
Jaquote:
I'll keep it in mindquote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijdag 24 december in Hoorn of Haarlem
mijn engelse leveranciers vragen mij waar uit engeland ik precies vandaan komquote:Op zondag 5 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom aardig weg maar kan het zeker niet foutloos voorlezen. Er zijn zelfs na zoveel jaren hier in Engeland nog steeds woorden die ik niet ken
Hahaha, zelfs Amerikanen hebben het hier over Lijsester Square en niet over Lester Sqquote:
Zou leuk zijn als je erbij kunt zijn Peterquote:
anders komen we koffiën op je werk hoorquote:
Of een professor die bloedserieus uitlegt dat je de uitkomst moet vermenigvuldigen met 'the carrot of two'quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders komen we koffiën op je werk hoor
de 24e heb ik vakantie, een week eerder zou wel kunnenquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders komen we koffiën op je werk hoor
Dan moet je Engels wel extreem goed zijn als ze niet kunnen horen dat je een Nederlander bentquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn engelse leveranciers vragen mij waar uit engeland ik precies vandaan kom
lolquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Of een professor die bloedserieus uitlegt dat je de uitkomst moet vermenigvuldigen met 'the carrot of two'..
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dier Ladies and Gentelmen,
Slaap ze.Ik zoek zo mijn ijskoude bed op.
Lekker slapenquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
come on laddy, let's get hammeredquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, zelfs Amerikanen hebben het hier over Lijsester Square en niet over Lester Sq
Swiet driems WWquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een jaar of 13 geleden dachten ze dat ik Amerikaans wasquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je Engels wel extreem goed zijn als ze niet kunnen horen dat je een Nederlander bent
Bibberzequote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik werd in Amerika versleten voor Ierquote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een jaar of 13 geleden dachten ze dat ik Amerikaans was![]()
Dan komen we je huis terroriserenquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de 24e heb ik vakantie, een week eerder zou wel kunnen
Ik ben wel gevraagd of ik Iers, Schots, Zuid Afrikaans (Engels), Amerikaans of Canadees ben. Laatste 2 was overigens toen ik hier nog niet zolang woondequote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een jaar of 13 geleden dachten ze dat ik Amerikaans was![]()
they always say that my pronounciation is very well indeedquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je Engels wel extreem goed zijn als ze niet kunnen horen dat je een Nederlander bent
quote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werd in Amerika versleten voor Ier
Ja.....quote:
over het spreken van een andere taal dan de nederlandsequote:
LOLquote:Op maandag 6 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.....
Bij het vak entrepreneurship hadden we ook een gastspreker die totaal niet in de uitvaartbranche werkzaa was. Maar hij was wel een 'undertaker'...
Dat geloof ik graag. Ik vind het alleen vreemd dat ze niet kunnen horen dat je niet uit Engeland komt. Ik hoor dat meestal wel, net als ik bij mensen in NL kan horen als ze bijvoorbeeld uit Duitsland of Engeland of waar dan ook vandaan komenquote:Op maandag 6 december 2010 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
they always say that my pronounciation is very well indeed
POEP POEP POEP POEPquote:
Oh noes, where did it go?quote:
The English language. And the way Dutch people speak itquote:
POEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!quote:
Shit.quote:
ik hou niet van roeienquote:Op maandag 6 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het ook zo leuk als mensen vragen waar de row begint als ze voor de kassa staan
Is een ander woord voor POEPquote:
het is een gave manquote:Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik vind het alleen vreemd dat ze niet kunnen horen dat je niet uit Engeland komt. Ik hoor dat meestal wel, net als ik bij mensen in NL kan horen als ze bijvoorbeeld uit Duitsland of Engeland of waar dan ook vandaan komen
Bastardsquote:Op maandag 6 december 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it left throughout the doucheputje
daar zijn de engelsen wel goed in btw, in de rij staanquote:Op maandag 6 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het ook zo leuk als mensen vragen waar de row begint als ze voor de kassa staan
I kaant spiek ingles.quote:Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
The English language. And the way Dutch people speak it...
Merrily, merrily, merrily, merrily,quote:Op maandag 6 december 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
row row row your boat, gently down the stream..
roei roei roei je boot zachtjes door de stroomquote:Op maandag 6 december 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
row row row your boat, gently down the stream..
Ja, keurig gewoonquote:Op maandag 6 december 2010 00:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar zijn de engelsen wel goed in btw, in de rij staan
parklifequote:
Slaap lekker troeliewoeliequote:Op maandag 6 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar echt naar bed, ook al wil ik niet
Trusten lieve mensen
Welterusten Marijkequote:Op maandag 6 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten lieve mensen
ik ken hem echt zo enorm uit mijn hoofdquote:
pezu wenst je weltrustenquote:Op maandag 6 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten lieve mensen
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 6 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten lieve mensen
PARKLIFEquote:Op maandag 6 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ken hem echt zo enorm uit mijn hoofd
Tingdongté!quote:Op maandag 6 december 2010 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Liebchen!
Ich wünsch dir eine gute Nacht.
Sleep well![]()
.
A demain.
Ja, heel goed planquote:Op maandag 6 december 2010 00:11 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten allemaal![]()
Sleep wellquote:Op maandag 6 december 2010 00:11 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten allemaal![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook maar eens een keer op tijd slapen
en dat dan nog onthouden ook nog hequote:
Fijn dromen knuffeltjequote:Op maandag 6 december 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
nou weet je wat SLAAP LEKKER DAN ALLEMAAL
ja ik ga dus nog niet slapen HEHquote:
oohwquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 344 Stuart
02. 204 PeZu
03. 197 suikertaartje
04. 122 Marijkezwolle
05. 116 TheFamousMan
06. 110 goldfinger1963
07. 108 Symphonic
08. 103 RockNijntje
09. 101 Myraela
10. 086 Muck
11. 079 MPG
12. 069 Trevland
13. 068 LovelyLady
14. 064 Dr_Flash
15. 064 Woeste_Woerd
16. 050 Koen66
17. 047 Giertje
18. 033 cablegunmaster
19. 032 DeZwabber
20. 029 aight1
Reeks-statistieken!
ik nog nietquote:Op maandag 6 december 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
nou weet je wat SLAAP LEKKER DAN ALLEMAAL
stuart is wel een babbelquote:
hij stond vannacht om 5 uur al op 190 postquote:
ik lag toen op een matrasquote:Op maandag 6 december 2010 00:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij stond vannacht om 5 uur al op 190 post
ik moest toen nog naar me bedje toequote:
slaap ze MPGquote:
quote:Top 100 van zondag 5 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 443 Stuart
02. 251 PeZu
03. 236 suikertaartje
05. 214 Myraela
06. 207 TheFamousMan
13. 167 Marijkezwolle
19. 151 goldfinger1963
22. 128 RockNijntje
24. 123 Symphonic
49. 096 Trevland
53. 091 cablegunmaster
59. 088 Muck
59. 088 LovelyLady
68. 084 MPG
73. 079 Dr_Flash
quote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mijn docent computerarchitectuur. De beste man had het steeds over de schroefpoes of se system.
Kostte me drie weken eer ik erachter was dat hij over de throughput of the system praatte en niet over een huisdier met een afwijking
Ik wilde 't net zeggen, volgens de nieuwsmevrouw is het een mooi zooitje op de weg. Hoop dat het hier meevalt, ik moet een heel eind fietsen zoquote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Voorzichtig als je naar buiten gaat, het is absurd glad
het heeft geijzeld, dus please be carefulquote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wilde 't net zeggen, volgens de nieuwsmevrouw is het een mooi zooitje op de weg. Hoop dat het hier meevalt, ik moet een heel eind fietsen zo
Mooi om te weten, moet straks een pokke eind fietsenquote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Mja, kan ik nog zo voorzichtig zijn, moet een heel stuk over de weg fietsen (geen fietspad) en daar wordt echt altijd belachelijk hard geredenquote:Op maandag 6 december 2010 08:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heeft geijzeld, dus please be careful
Voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2010 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Mooi om te weten, moet straks een pokke eind fietsen
Helaas stikt het van de idioten op de wegquote:Op maandag 6 december 2010 08:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, kan ik nog zo voorzichtig zijn, moet een heel stuk over de weg fietsen (geen fietspad) en daar wordt echt altijd belachelijk hard geredenBen daar vorig jaar, toen 't glad was, ook aangereden
Jepquote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorzichtig
[..]
Helaas stikt het van de idioten op de weg
Inderdaad ik gleed letterlijk van mijn stoel toen ik uit de auto stapte kon mij nog net vasthouden aan mijn deur. Anders had ik op mijn giechel gelegen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heeft geijzeld, dus please be careful
Idd... de ijzel was niet tof op de fiets...quote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Zal m'n best doenquote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorzichtig
[..]
Bah, stomme mensen in auto's...quote:Op maandag 6 december 2010 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn ik ben met dit weer echt constant buiten, al m'n klanten willen dat ik boodschappen doe voor ze
RTL nieuwslezeres: Volgens de politie staan er op de A6(?) meer mensen stil lángs de weg dan dat er rijden
Inderdaad ja. Er zijn nog steeds van die mafkezen die 140 of nog harder met deze gladheid rijden. Absurd.quote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorzichtig
[..]
Reed er van de week hier 1 ook onvoorzichtig, veel te hard door de bocht, achterkant brak uit en vervolgens knalde hij tegen de auto van mijn klant aan. Die man is 92quote:Op maandag 6 december 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal m'n best doen![]()
[..]
Bah, stomme mensen in auto's...Het mooie is wel, dat degenen die te overmoedig zijn nu doorgaans wel tegen een boom oid aan glijden
(zag er gister nog eentje
Die ging heel stoer hard de bocht door en remde in de gladde bocht
).
Maar ik hoop dat je de komende tijd ongeschonden over straat kunt
Kindjes dagje thuis houden? pyjamadagjequote:Op maandag 6 december 2010 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... spiegelglad
Ik zie het echt niet zitten om met 2 kindjes lopend naar school te gaan.
Ook vriendlief werkt thuis vandaag
Iedereen die de weg op moet, doe voorzichtig
Zo en dan nu koffie
nou dat niet, maar er komen straks nog 2 kindjes bij en ik ga echt niet dan met mijn eigen kind en die van een ander EN een kinderwagen glibberen....quote:Op maandag 6 december 2010 08:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kindjes dagje thuis houden? pyjamadagje
Muck gewoon doenquote:Op maandag 6 december 2010 08:46 schreef Muck het volgende:
Hmm, de vriendin van de collega van TJ kampt al een hele tijd met dezelfde problemen als ik, en bij haar hebben ze tot voor kort ook niets kunnen vinden. Nu stuurde TJ's collega een mailtje door met de symtomen en dergelijke van de ziekte van zijn vriendin en ik ben werkelijk flabbergasted, ik kan het een na het ander gewoon afstrepen
Een belangrijke is het onterecht denken aan hartfalen
Nu heb ik straks een afspraak bij de huisarts (helaas een vervangster die ik nog nooit heb gezien) maar is het done om een printje mee te nemen, of worden ze dan echt heel pissig?
Wat maakt het uit of ze pissig worden? Je gezondheid is toch veel belangrijker? Ik zou het gewoon meenemen en aangeven dat bij een kennis met dezelfde symptomen iets is gevonden en dat jij je afvraagt of de klachten bij jou door hetzelfde worden veroorzaaktquote:Op maandag 6 december 2010 08:46 schreef Muck het volgende:
Hmm, de vriendin van de collega van TJ kampt al een hele tijd met dezelfde problemen als ik, en bij haar hebben ze tot voor kort ook niets kunnen vinden. Nu stuurde TJ's collega een mailtje door met de symtomen en dergelijke van de ziekte van zijn vriendin en ik ben werkelijk flabbergasted, ik kan het een na het ander gewoon afstrepen
Nu heb ik straks een afspraak bij de huisarts (helaas een vervangster die ik nog nooit heb gezien) maar is het done om een printje mee te nemen, of worden ze dan echt heel pissig?
Dat dusquote:Op maandag 6 december 2010 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze pissig worden? Je gezondheid is toch veel belangrijker? Ik zou het gewoon meenemen en aangeven dat bij een kennis met dezelfde symptomen iets is gevonden en dat jij je afvraagt of de klachten bij jou door hetzelfde worden veroorzaakt.
Okeequote:Op maandag 6 december 2010 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muck gewoon doenje weet maar nooit of het kan helpen
Doe ikquote:Op maandag 6 december 2010 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze pissig worden? Je gezondheid is toch veel belangrijker? Ik zou het gewoon meenemen en aangeven dat bij een kennis met dezelfde symptomen iets is gevonden en dat jij je afvraagt of de klachten bij jou door hetzelfde worden veroorzaakt.
Printje meenemenquote:Op maandag 6 december 2010 08:46 schreef Muck het volgende:
Plassen moeten ze als het goed is vaker op de dag.quote:Op maandag 6 december 2010 08:46 schreef Muck het volgende:
ik bén vaagquote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Printje meenemenHeb ik ook gedaan toen ik vage klachten had
Ik hoop het zo voor haarquote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Plassen moeten ze als het goed is vaker op de dag.
De artsen weten na verschillende onderzoeken niet wat jij hebt, dus dan is het echt niet raar om te vragen of het hetzelfde kan zijn als wat iemand anders heeft hoor. En bovendien maak je het werk makkelijker voor de huisarts, dus die moet niet zeuren danquote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee
[..]
Doe ik
het voelt gewoon zo ongemakkelijk, omdat het een beetje voelt alsof ik zeg dat ze haar werk niet goed doet, terwijl ik haar voor het eerst zie
zit wat inquote:Op maandag 6 december 2010 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
De artsen weten na verschillende onderzoeken niet wat jij hebt, dus dan is het echt niet raar om te vragen of het hetzelfde kan zijn als wat iemand anders heeft hoor. En bovendien maak je het werk makkelijker voor de huisarts, dus die moet niet zeuren dan.
Nee, ik ben absoluut niet de persoon om neerslachtig te zijnquote:Op maandag 6 december 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Graag gedaan MuckjeIk hoop echt dat ze wat vinden
want dit is ook 3keerniks
amenquote:Op maandag 6 december 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Graag gedaan MuckjeIk hoop echt dat ze wat vinden
want dit is ook 3keerniks
quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef Panda72 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)nwinkel/m1fzsjlfnjnp
ik zal wel moeten. En het was glad op de weg. Nou ja, ik ben iig op tijd.quote:Op maandag 6 december 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
Ik ben nog niet zo actief hoor
Doe je voorzichtig op de terug weg?quote:Op maandag 6 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal wel moeten. En het was glad op de weg. Nou ja, ik ben iig op tijd.
graag gedaan hoorquote:
ik ben om 6 uur de deur uitgegaan en dat was maar goed ookquote:Op maandag 6 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 09:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben om 6 uur de deur uitgegaan en dat was maar goed ook
Als ik het zo lees, is dit een goede dag om thuis te werken, wat ik ook doe vandaag.quote:Op maandag 6 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vriend ook, die vond het veelste linkquote:Op maandag 6 december 2010 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, is dit een goede dag om thuis te werken, wat ik ook doe vandaag.
Maandag is mijn standaard thuiswerkdag, maar ik hoop dat het morgen dan niet zo glad is, want ik moet dan wel op kantoor zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend ook, die vond het veelste link
Ik hoop het ookquote:Op maandag 6 december 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maandag is mijn standaard thuiswerkdag, maar ik hoop dat het morgen dan niet zo glad is, want ik moet dan wel op kantoor zijn.
Mazzel meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier valt hetm wel mee met hoe glad.quote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis ivm gladheid.. pleuriszooi
En daar?
Hoe was het gister?
quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mazzel mee
Mag ik eventjes:Jij mg even, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(voor jou, niet voor die blauwe enveloppenbrigade)
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 6 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mg even, ja.(voor jou, niet voor die blauwe enveloppenbrigade)
Fijn, nog gewonnen?quote:Op maandag 6 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier valt hetm wel mee met hoe glad.
Hier wel goed.
Gezellig, 's avonds nog even gebowld
het zijn meer de roze papiertjes (huur/zorg/kindertoeslag etc) maar dank je welquote:Op maandag 6 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mg even, ja.(voor jou, niet voor die blauwe enveloppenbrigade)
Is het zo erg daar ja? Hier valt het reuze meequote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis ivm gladheid.. pleuriszooi
En daar?
Hoe was het gister?
quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mazzel mee
Mag ik eventjes:Klinkt niet al te goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Trevlandquote:
Ook goedemorgen Lovelyladyquote:
File zuigt, Goed werkquote:
Weet ik nietquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn, nog gewonnen?
[..]
het zijn meer de roze papiertjes (huur/zorg/kindertoeslag etc) maar dank je wel
Mijn vriend is zelfs thuis en die is normaal niet zo heel erg voorzichtig, maar zelfs hij vond het TE link (zijn werk zit 4 km verderop) Nou dat zegt genoeg...quote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het zo erg daar ja? Hier valt het reuze mee.
Hey CGMquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen Trevland
[..]
Ook goedemorgen Lovelylady
[..]
File zuigt, Goed werken goedemorgen
![]()
Dat klinkt echt kutquote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is zelfs thuis en die is normaal niet zo heel erg voorzichtig, maar zelfs hij vond het TE link (zijn werk zit 4 km verderop) Nou dat zegt genoeg...
Mogguh CGM
Hup schaatsen onder en gaanquote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is zelfs thuis en die is normaal niet zo heel erg voorzichtig, maar zelfs hij vond het TE link (zijn werk zit 4 km verderop) Nou dat zegt genoeg...
Mogguh CGM
ik moet woensdag pas weer rijden, ik hoop dat het dan stukken minder isquote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat klinkt echt kut. , hier is het een enkele graad boven nul! Ik kan me echt niet voorstellen hoe auto rijden dan is, maar wat ik hoor is het een glibberbaan zonder al te veel grip.
Damn.quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh CGM
Ik ook niet. Met warme chocomel (mit, uiteraard) toekijken hoe anderen schatsen, was het toch?quote:
Jou moet ik meenemen dus als ik wil dat anderen het werk opknappen en iemand nodig heb om een borrel mee te drinkenquote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet. Met warme chocomel (mit, uiteraard) toekijken hoe anderen schatsen, was het toch?
quote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met warme chocomel (mit, uiteraard) toekijken hoe anderen schatsen, was het toch?
belastingdienst leuker kunnen we et niet makenquote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
De aanvraag of wijziging is succesvol verzonden
Het gaat eens gesmeerd bij de belastingdienst
Ja echtquote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
belastingdienst leuker kunnen we et niet maken
Ik sla even een beurtje overquote:Op maandag 6 december 2010 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Koffie iemand ik kan het namelijk zelf wel gebruiken en als ik toch loop
Ohh... jij?quote:Op maandag 6 december 2010 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Koffie iemand ik kan het namelijk zelf wel gebruiken en als ik toch loop
Ik verwachte dat ie zijn neus naar dat lijntje ging brengen en er overheen zou glijden....quote:Op maandag 6 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pro tip, zet het koffie apparaat naast jequote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
Jaaaaaah! KOFFIE!
Veel!
Meer!
Wie komt brengen? Of beter nog.. wie komt hier zitten zodat hij of zij de hele dag voor me kan halen?
quote:
Maar een enkele keer breng ik welquote:Op maandag 6 december 2010 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip, zet het koffie apparaat naast je
nou ik heb 2 bakken op, en 2 huge-ass mokken thee, en ik vind het wel even genoegquote:Op maandag 6 december 2010 10:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je zoveel koffie al op?
*gruwelt , te sterke bak is like wtf!*quote:Op maandag 6 december 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
ik ga weer een bakkie pakken en sterk heh
kan mij niet sterk genoeg zijnquote:Op maandag 6 december 2010 10:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*gruwelt , te sterke bak is like wtf!*
vroemiequote:
andere peterquote:
handig ook dat de eerste 2 regels zijn omgedraaidquote:Op maandag 6 december 2010 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
maanda 9 april 1934
toen het weerbericht nog zo specifiek werd weergegeven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb 299 berichten in mijn inbox.![]()
Iemand heeft per ongeluk zijn inbox met me gedeeld.
Lekker danquote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
Vriendenquote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
We hebben hier alleen van die grote machines die aan de kraan aangesloten zitten.. die kan ik hier niet naast me zettenquote:Op maandag 6 december 2010 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip, zet het koffie apparaat naast je
pro tip 2, bij de kijkshop kun je een enspresso apapraat kopen voor 100 euro, zet die naast je, en doe je koffie achter slot en grendel of laat je collega's koffie bestellenquote:Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We hebben hier alleen van die grote machines die aan de kraan aangesloten zitten.. die kan ik hier niet naast me zetten
Ja doei!quote:Op maandag 6 december 2010 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip 2, bij de kijkshop kun je een enspresso apapraat kopen voor 100 euro, zet die naast je, en doe je koffie achter slot en grendel of laat je collega's koffie bestellen
lopen dan met je kadaverquote:
wheheheh een dm sturenquote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet echt
Heb hem al een PM gestuurd.
En nu zie ik mijn eigen PM terug
dat is heel vervelendquote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet echt
Heb hem al een PM gestuurd.
En nu zie ik mijn eigen PM terug
Dat ben ik niet van je gewendquote:
De ochtendmist zal overdag verdwijnen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
maanda 9 april 1934
toen het weerbericht nog zo specifiek werd weergegeven![]()
[ afbeelding ]
Sorry mijn maag doet af en toe raar als ik teveel koffie drinkquote:
hoi suikersnoetjequote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
En hoeraaaaa voor de kaartjes, Sym![]()
het zal vooral avond zijn tussen 6 en 12quote:Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De ochtendmist zal overdag verdwijnen.
Is dat niet heel logisch voor ochtendmist?
Een beetje in het kader van: Er worden middagtemperaturen verwacht van één uur 's middags tot zes uur 's avonds.
Hoi suikerbeeeeeebquote:
quote:
Dat kan naadloos gecombineerd wordenquote:
sterkte hequote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, meneer taart mag over een uurtje weer even lekker kunstmatig slapen
Ah, dan gaan ze met hem aan de geng?quote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben daar echt heel erg goed inquote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat kan naadloos gecombineerd worden...
Vraag maar aan Sym.
spannend, wat gaan ze nou doen dan?quote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
hoi lekker staartje van een paardje op een taartjequote:
ik doe het ook zo vaak, heerlijk weg doezelenquote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat kan naadloos gecombineerd worden...
Vraag maar aan Sym.
dus ditquote:Op maandag 6 december 2010 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spannend, wat gaan ze nou doen dan?
Nee, tegen die tijd zijn ze hem wel zat, gok ikquote:
de gaasjes uit zijn hoofd trekken en kijken of ze nog wat moeten dichtbrandenquote:Op maandag 6 december 2010 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
spannend, wat gaan ze nou doen dan?
he dat klinkt fijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de gaasjes uit zijn hoofd trekken en kijken of ze nog wat moeten dichtbranden
ja he?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, tegen die tijd zijn ze hem wel zat, gok ik
knutselenquote:Op maandag 6 december 2010 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ze gaan nu eerst knutselen, en pas daarna mag hij slapen?
Ze laten hem eerst een tijdje wachten voor de extra zenuwenquote:Op maandag 6 december 2010 11:33 schreef MPG het volgende:
Dus ze gaan nu eerst knutselen, en pas daarna mag hij slapen?
Whehe... Anyway, hopelijk gaat alles goed, en wordt hij vandaag van alle ellende verlostquote:Op maandag 6 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze laten hem eerst een tijdje wachten voor de extra zenuwen
ik ben geen 8 meer hoorquote:Op maandag 6 december 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
Iedereen een leuke sinterklaas gehad?
Ja, maar hij wilde dit keer graag, want hij is het zatquote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
Arme meneer taart
zo rekeningingen betaald en ook een kadootje voor vriendlief besteld
Jaaaa, dat zou ZO fijn zijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
Whehe... Anyway, hopelijk gaat alles goed, en wordt hij vandaag van alle ellende verlost.
pm want stel je voor dat hij meeleestquote:Op maandag 6 december 2010 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hij wilde dit keer graag, want hij is het zat![]()
Wat heb je besteld?
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
Iedereen een leuke sinterklaas gehad?
Mpocht hij wel whisky voor die operatie danquote:
Preciesquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mpocht hij wel whisky voor die operatie dan?
quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: mama, Thijs gaat Piepjes oor opeten! *sabbelt aan oor van kat*
tofquote:Op maandag 6 december 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pm want stel je voor dat hij meeleest
Ik dacht even dat ik het echt zo had getyptquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: mama, Thijs gaat Piepjes oor opeten! *sabbelt aan oor van kat*
Ik vond 'm te mooi om niet in te koppenquote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het echt zo had getypt
hoeveel heb jij dan al gedronkenquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
nee, Thijs en ik eten elkaar regelmatig op, en nu dacht hij dat het ook wel even bij de kat konquote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef MPG het volgende:
![]()
Studeert hij voor kok bij een chinees restaurant?
Wat dat betreft was die hele operatie wel geslaagd, meneer drinkt en rookt al een tijdje niet meerquote:Ik vond 'm te mooi om niet in te koppen![]()
.
Whehe.quote:Op maandag 6 december 2010 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, Thijs en ik eten elkaar regelmatig op, en nu dacht hij dat het ook wel even bij de kat kon![]()
die nu met een nat oor in de vensterbank ligt en zo kijkt:
Das wel een gunstig resultaat jaquote:[..]
Wat dat betreft was die hele operatie wel geslaagd, meneer drinkt en rookt al een tijdje niet meer
Ik weet zeker dat dat niet zo isquote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef MPG het volgende:
Das wel een gunstig resultaat ja! Ben benieuwd of het een blijvend resultaat is van de operatie
.
Maar hij heeft nu bewezen dat hij heel erg goedzonder kanquote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat niet zo is
quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef MPG het volgende:
Maar hij heeft nu bewezen dat hij heel erg goedzonder kan.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als ik bij het luchtalarm meteen aan slotjes zetten denk?
Lolquote:
Ook niet als je geheim wapen T. inzetquote:
Ja, dat weet ik. Die is dan ook ernstig niet bijgewerktquote:trouwens, de KSC wiki he, die is wel hopeloos ouderwetsch.
zeker na de meet
ik zat al te F5-en in nieuwe topicsquote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
Nee hoor. Ik krijg dan altijd de neiging om bans uit te delenquote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
ook goedquote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik krijg dan altijd de neiging om bans uit te delen.
quote:
Nou. Doe eens?quote:Ja, dat weet ik. Die is dan ook ernstig niet bijgewerkt...
wat een originele grap heequote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom doet deze het dan nog?
DE DUITSERS KOMEN
Wat een baggertopic zegquote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
DE DUITSERS KOMEN
Omdat Myraela film kijktquote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
DE DUITSERS KOMEN
quote:
Dan vind ik 'm slap. Of hij is stiekem nooit echt gestoptquote:Op maandag 6 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hij was tegelijk met mij gestopt met roken en na de geboorte van Thijs is hij spontaan weer begonneneigenlijk al eerder, maar toen pas weer echt veel.
Ja, ehm, nou, ehm, ik moet ook nog lunchen, studeren, nieuwsjes posten en naar sollicitaties kijken. Maar ik vrot het wel ergens tussendoorquote:[..]
Nou. Doe eens?
Hmm. Lang en moeilijk verhaal..quote:Op maandag 6 december 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vind ik 'm slap. Of hij is stiekem nooit echt gestopt...
Sollicitaties?quote:[..]
Ja, ehm, nou, ehm, ik moet ook nog lunchen, studeren, nieuwsjes posten en naar sollicitaties kijken. Maar ik vrot het wel ergens tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |