slaap ze MPGquote:
quote:Top 100 van zondag 5 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 443 Stuart
02. 251 PeZu
03. 236 suikertaartje
05. 214 Myraela
06. 207 TheFamousMan
13. 167 Marijkezwolle
19. 151 goldfinger1963
22. 128 RockNijntje
24. 123 Symphonic
49. 096 Trevland
53. 091 cablegunmaster
59. 088 Muck
59. 088 LovelyLady
68. 084 MPG
73. 079 Dr_Flash
quote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mijn docent computerarchitectuur. De beste man had het steeds over de schroefpoes of se system.
Kostte me drie weken eer ik erachter was dat hij over de throughput of the system praatte en niet over een huisdier met een afwijking
Ik wilde 't net zeggen, volgens de nieuwsmevrouw is het een mooi zooitje op de weg. Hoop dat het hier meevalt, ik moet een heel eind fietsen zoquote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Voorzichtig als je naar buiten gaat, het is absurd glad
het heeft geijzeld, dus please be carefulquote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wilde 't net zeggen, volgens de nieuwsmevrouw is het een mooi zooitje op de weg. Hoop dat het hier meevalt, ik moet een heel eind fietsen zo
Mooi om te weten, moet straks een pokke eind fietsenquote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Mja, kan ik nog zo voorzichtig zijn, moet een heel stuk over de weg fietsen (geen fietspad) en daar wordt echt altijd belachelijk hard geredenquote:Op maandag 6 december 2010 08:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heeft geijzeld, dus please be careful
Voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2010 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Mooi om te weten, moet straks een pokke eind fietsen
Helaas stikt het van de idioten op de wegquote:Op maandag 6 december 2010 08:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, kan ik nog zo voorzichtig zijn, moet een heel stuk over de weg fietsen (geen fietspad) en daar wordt echt altijd belachelijk hard geredenBen daar vorig jaar, toen 't glad was, ook aangereden
Jepquote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorzichtig
[..]
Helaas stikt het van de idioten op de weg
Inderdaad ik gleed letterlijk van mijn stoel toen ik uit de auto stapte kon mij nog net vasthouden aan mijn deur. Anders had ik op mijn giechel gelegen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heeft geijzeld, dus please be careful
Idd... de ijzel was niet tof op de fiets...quote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Symphonic het volgende:
Zal m'n best doenquote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorzichtig
[..]
Bah, stomme mensen in auto's...quote:Op maandag 6 december 2010 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn ik ben met dit weer echt constant buiten, al m'n klanten willen dat ik boodschappen doe voor ze
RTL nieuwslezeres: Volgens de politie staan er op de A6(?) meer mensen stil lángs de weg dan dat er rijden
Inderdaad ja. Er zijn nog steeds van die mafkezen die 140 of nog harder met deze gladheid rijden. Absurd.quote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorzichtig
[..]
Reed er van de week hier 1 ook onvoorzichtig, veel te hard door de bocht, achterkant brak uit en vervolgens knalde hij tegen de auto van mijn klant aan. Die man is 92quote:Op maandag 6 december 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal m'n best doen![]()
[..]
Bah, stomme mensen in auto's...Het mooie is wel, dat degenen die te overmoedig zijn nu doorgaans wel tegen een boom oid aan glijden
(zag er gister nog eentje
Die ging heel stoer hard de bocht door en remde in de gladde bocht
).
Maar ik hoop dat je de komende tijd ongeschonden over straat kunt
Kindjes dagje thuis houden? pyjamadagjequote:Op maandag 6 december 2010 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... spiegelglad
Ik zie het echt niet zitten om met 2 kindjes lopend naar school te gaan.
Ook vriendlief werkt thuis vandaag
Iedereen die de weg op moet, doe voorzichtig
Zo en dan nu koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |