Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
We leveren gewoon allemaal op onze eigen manier een bijdrage en dit was mijn ideequote:
Wat? Je kunt het gedicht foutloos voorlezenquote:Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je tekst haalt alle voorbeelden wel aan idd![]()
ik kan ze allemaal wel goed uitspreken
Doet mij denken aan mijn docent computerarchitectuur. De beste man had het steeds over de schroefpoes of se system.quote:Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolDoet me denken aan docenten van een vriend op de uni, die spraken dairy uit als diarrhea
uhuh bijna wel, zijn een paar woordjes bij die ik niet ken maar de rest zekerquote:Op zondag 5 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat? Je kunt het gedicht foutloos voorlezen![]()
Vrijdag 24 december in Hoorn of Haarlemquote:Op zondag 5 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Sie Tietie is ferrie koet
Is er weer een meet aanstaande?
quote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mijn docent computerarchitectuur. De beste man had het steeds over de schroefpoes of se system.
Kostte me drie weken eer ik erachter was dat hij over de throughput of the system praatte en niet over een huisdier met een afwijking
Ik kom aardig weg maar kan het zeker niet foutloos voorlezen. Er zijn zelfs na zoveel jaren hier in Engeland nog steeds woorden die ik niet kenquote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh bijna wel, zijn een paar woordjes bij die ik niet ken maar de rest zeker
Jaquote:
I'll keep it in mindquote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijdag 24 december in Hoorn of Haarlem
mijn engelse leveranciers vragen mij waar uit engeland ik precies vandaan komquote:Op zondag 5 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom aardig weg maar kan het zeker niet foutloos voorlezen. Er zijn zelfs na zoveel jaren hier in Engeland nog steeds woorden die ik niet ken
Hahaha, zelfs Amerikanen hebben het hier over Lijsester Square en niet over Lester Sqquote:
Zou leuk zijn als je erbij kunt zijn Peterquote:
anders komen we koffiën op je werk hoorquote:
Of een professor die bloedserieus uitlegt dat je de uitkomst moet vermenigvuldigen met 'the carrot of two'quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders komen we koffiën op je werk hoor
de 24e heb ik vakantie, een week eerder zou wel kunnenquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders komen we koffiën op je werk hoor
Dan moet je Engels wel extreem goed zijn als ze niet kunnen horen dat je een Nederlander bentquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn engelse leveranciers vragen mij waar uit engeland ik precies vandaan kom
lolquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Of een professor die bloedserieus uitlegt dat je de uitkomst moet vermenigvuldigen met 'the carrot of two'..
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dier Ladies and Gentelmen,
Slaap ze.Ik zoek zo mijn ijskoude bed op.
Lekker slapenquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
come on laddy, let's get hammeredquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, zelfs Amerikanen hebben het hier over Lijsester Square en niet over Lester Sq
Swiet driems WWquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een jaar of 13 geleden dachten ze dat ik Amerikaans wasquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je Engels wel extreem goed zijn als ze niet kunnen horen dat je een Nederlander bent
Bibberzequote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik werd in Amerika versleten voor Ierquote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een jaar of 13 geleden dachten ze dat ik Amerikaans was![]()
Dan komen we je huis terroriserenquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de 24e heb ik vakantie, een week eerder zou wel kunnen
Ik ben wel gevraagd of ik Iers, Schots, Zuid Afrikaans (Engels), Amerikaans of Canadees ben. Laatste 2 was overigens toen ik hier nog niet zolang woondequote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een jaar of 13 geleden dachten ze dat ik Amerikaans was![]()
they always say that my pronounciation is very well indeedquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je Engels wel extreem goed zijn als ze niet kunnen horen dat je een Nederlander bent
quote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werd in Amerika versleten voor Ier
Ja.....quote:
over het spreken van een andere taal dan de nederlandsequote:
LOLquote:Op maandag 6 december 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.....
Bij het vak entrepreneurship hadden we ook een gastspreker die totaal niet in de uitvaartbranche werkzaa was. Maar hij was wel een 'undertaker'...
Dat geloof ik graag. Ik vind het alleen vreemd dat ze niet kunnen horen dat je niet uit Engeland komt. Ik hoor dat meestal wel, net als ik bij mensen in NL kan horen als ze bijvoorbeeld uit Duitsland of Engeland of waar dan ook vandaan komenquote:Op maandag 6 december 2010 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
they always say that my pronounciation is very well indeed
POEP POEP POEP POEPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |