Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zucht, ja dat zeg ik ook hehquote:Op zondag 5 december 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
.
van lui zijn kan je anders behoorlijk moe worden
kom we gaan zwemmen in de octopusquote:
ja tuuk, ik ken niemand die dat hier niet doetquote:
Ben jij een Haarlemse danquote:Op zondag 5 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, pfoe.
Iemand zei ook tegen me dat ik zo mooi hoog Haarlems sprak
Ik ging gemakshalve even uit van Utrecht en daar ken ik genoeg mensen die dat niet doenquote:Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuuk, ik ken niemand die dat hier niet doet
het beste nederlands (en dus het dus het best eabn) wordt in haarlem gesprokenquote:
Vrouwen met een heel licht accentje.quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wat voor accent zou je moeten hebben dan?
Daar ben ik opgegroeidquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
het beste nederlands (en dus het dus het best eabn) wordt in haarlem gesproken
Doe maar jaquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Stukjes typen duurt te lang, en niemand leest ze,'dus ik stop er wel mee
quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen met een heel licht accentje.![]()
Vrouwen die ABN praten.![]()
Vrouwen die kampers praten.![]()
Vrouwen die boers praten.![]()
Vrouwen die met mij praten.
kom we gaan zwemmen in de octopusquote:[b]Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
Welterusten Trevquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga toch maar eens![]()
Bis later![]()
en ik slaap toch niet voor elven
utregquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ging gemakshalve even uit van Utrecht en daar ken ik genoeg mensen die dat niet doen
quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Slaap ze.quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
Bis later![]()
ja heel dat dorp is er 5 min vandaanquote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom we gaan zwemmen in de octopus
woon ik 5 minuten vandaan
mAar nee.
Mijn vader is er opgegroeid en wij kwamen er erg vaak, bij opa en omaquote:
latuAhquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
Bis later![]()
Niet zo jaloers.quote:
Nee dank uquote:
Ik wil best een licht accentje voor je opzetten hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
Bis later![]()
In een octopus?quote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom we gaan zwemmen in de octopus
woon ik 5 minuten vandaan
mAar nee.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel dat dorp is er 5 min vandaan_!
Ooh, maar da's hier net zoooo!quote:Op zondag 5 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
Overigens is dat van Haarlem niet helemaal waar meer tegenwoordig aangezien veel Haarlemmers de R niet fatsoenlijk uitspreken. Ze hebben geen herdershond maar een heddershond en zo zijn er tientallen voorbeelden te geven waarbij de r wegvalt
Dan word het wel weer een stukje moeilijker om ruzie met je te maken.quote:Op zondag 5 december 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best een licht accentje voor je opzetten hoor![]()
Ik ben een Haarlemmer al ben ik daar in 1995 weggegaan. Mijn oma woont er nogquote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vader is er opgegroeid en wij kwamen er erg vaak, bij opa en oma![]()
Haarlem
Jij hebt een heel licht accent, ik kon het soms horen aan de gquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
Maare... MZ en ST...
Hoe erg is mijn accent?
Heel heel heel heeeeeeeeel ergquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
Maare... MZ en ST...
Hoe erg is mijn accent?
Gepassioneerde ruziequote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan word het wel weer een stukje moeilijker om ruzie met je te maken.
Ondertiteling graagquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
Magijkje, Suikegtje, necheren jullie me nou bewust, of kunnen jullie het chewoon niet vegstaan?
que?quote:
Wat?quote:
zeg je ook alleen maar omdat ik hem maakquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
eindelijk weer eens een goede TT
Je moet alleen nog wel het juiste onderwerp weten te kiezen waar je ruzie over gaat maken.quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gepassioneerde ruzieMaakt de goedmaakseks die ik ga hebben vast beter
Mijn oma is helaas verhuisd naar iets eeuwigs..quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben een Haarlemmer al ben ik daar in 1995 weggegaan. Mijn oma woont er nog
quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt een heel licht accent, ik kon het soms horen aan de g
quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel heel heel heeeeeeeeel erg
quote:
dat niet maar er staat weer koffie inquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zeg je ook alleen maar omdat ik hem maak
Ik heb in Haarlem op de Pabo gezetenquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn oma is helaas verhuisd naar iets eeuwigs..
Maar ze woonden in de buurt van de randweg, Theemsplein![]()
Mijn twee ooms en een tante wonen er nog steeds.
Ben ik blij dat ik een vent benquote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vrouwen met een zachte G.![]()
Die hoorde er ook nog bij.
Komt goedquote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet alleen nog wel het juiste onderwerp weten te kiezen waar je ruzie over gaat maken.
Kom je goed mee weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |