die shirtsquote:
Beidenquote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het algemeen of qua accent?
Die zijn te lichtquote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neem een kinderbal
Hihi we zeiden bal
Fair enough. Vrijdag 24 of 31 kan ik wel maar dan hooguit tot een uur of 6quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders wachten we even af wanneer ST zou kunnenKijken we wel even... Ben bang dat ik dan namelijk geen vrij meer kan krijgen, omdat iedereen al vrij wil dan
Die doos is geen man. En oké, judo geef ik je dan mee, alhoewel dat ook geen duursport is, maar meer een technische verdedigingssport.quote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het ook over judo en dan vergeet je die doos hier ook nog
Vrijdag 24quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Vrijdag 24 of 31 kan ik wel maar dan hooguit tot een uur of 6
Kan je ook vrij moe van wordenquote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die doos is geen man. En oké, judo geef ik je dan mee, alhoewel dat ook geen duursport is, maar meer een technische verdedigingssport.
De 24e kan ik sowieso welquote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Vrijdag 24 of 31 kan ik wel maar dan hooguit tot een uur of 6
ik ook niet, denk ikquote:
van niks doen wordt je ook moequote:
Kerstavondquote:
Zeer zeker. Daarom krijg je die puntjes ook van mij.quote:
Overslaanquote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De 24e kan ik sowieso welDe 31e heb ik nog geen flauw idee wat ik ga doen eigenlijk
Ben aan het twijfelen om dit jaar oud en nieuw maar eens over te slaan
Ja, maar ik moet dan toch ook op tijd terug zijn ivm zoonliefquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kerstavond
Ik kan die dag wel maar ik wil 's avonds wel ergens anders zijn
Welk deel van NL woon jij of heb je het meerendeel van je leven gewoondquote:
hmmm?quote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Stukjes typen duurt te lang, en niemand leest ze,'dus ik stop er wel mee
ik denk de zin voor de kommaquote:
I'm in lovequote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
steetje steetje
dat audio bullys nummer, wat was de titels ook al weer?
Klinkt primaquote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet dan toch ook op tijd terug zijn ivm zoonlief
precies in het middenquote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welk deel van NL woon jij of heb je het meerendeel van je leven gewoond
Lees maar terugquote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:
quote:
Oke, ik wou al zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeer zeker. Daarom krijg je die puntjes ook van mij.
zie boven jequote:
De dag voor kerstavond it isquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kerstavond
Ik kan die dag wel maar ik wil 's avonds wel ergens anders zijn
Ja, vind er geen zak aan door vanalles en nog wat, dus ga dan denk ik gewoon lekker op tijd slapenquote:
Dan woon je niet ver weg van mijquote:
nee dat is niet lui dat is gewoon moe zijn van het lui zijn, als ik lui bedoelde had ik wel lui getyptquote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is lui en ja ik kan het weten want ik ben er goed in
[..]
Oke, ik wou al zeggen
Nee, wat voor accent zou je moeten hebben dan?quote:
Praat jij als een boerinnetje?quote:
nee, je hebt een schattige stemquote:
Dak letters inslik, weejjewe?quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wat voor accent zou je moeten hebben dan?
quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan woon je niet ver weg van mij
Dat zou ik ook wel eens willen weten jaquote:
Leuk, doen we vrijdag 24 December. Tijd en locatie nader te bepalen naar ik aanneemquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De dag voor kerstavond it is
[..]
Ja, vind er geen zak aan door vanalles en nog wat, dus ga dan denk ik gewoon lekker op tijd slapen
quote:
Daar was de oorspronkelijk TT op gebasseerd.quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja
.quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is niet lui dat is gewoon moe zijn van het lui zijn, als ik lui bedoelde had ik wel lui getypt
Vinnik niet neequote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dak letters inslik, weejjewe?
Lijkt me primaquote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, doen we vrijdag 24 December. Tijd en locatie nader te bepalen naar ik aanneem![]()
Oh dear
Goed bezigquote:
Jij? Een accent? Dan toch wel heel licht, want ik merk het niet. Of heb ik er zelf ook een zwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |