quote:
marijkequote:
Verkeerde onderwerp. Deze discussie zou eenquote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, kunnen we meteen gepassioneerd ruzie maken oefenen
quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yeah but no but yeah but
[ afbeelding ]
Cool, moet lukken in die 2 weken
Ja, maar.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, mijn opa was erg dement maar mijn oma is gewoon een beetje vergeetachtig zoals dat normaal bij oude mensen kan voorkomen
Ik heb een mengelmoesje tussen Plat en Twents.quote:
Stel je niet zo aan, niks mis met ons accentquote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn accent tussen allemaal dure mensen die hooggestudeerd hebben herinnert me er elke dag aan.
Ja, dat vind ik echt ontzettend grappigquote:
kan ik welquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF, kan je niet even wachten tot morgen met je UI?
Bij mij ook, hence de grapjes PIquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verkeerde onderwerp. Deze discussie zou eenbij mij ontlokken.
iewquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb een mengelmoesje tussen Plat en Twents.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb een mengelmoesje tussen Plat en Twents.
Hoe ik mijn vrije tijd indeel komt al iets dichterbij.quote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ook, hence de grapjes PI
Maar wat dacht je van ehm, ehm, ehm, dat je te weinig tijd besteed aan Fok!
Oh, ja, die lijkt psies op mijquote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yeah but no but yeah but
[ afbeelding ]
Cool, moet lukken in die 2 weken
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt ontzettend grappig
Het ging om wat je zei, niet om je uiterlijk. Obviouslyquote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, die lijkt psies op mij![]()
![]()
Roep eens een dag?
Ik vind het soms wel wat hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben mijn ouders uiterst dankbaar dat zij mij accentloos hebben laten opgroeien
Alleen qua sproten niet echt hequote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe ik mijn vrije tijd indeel komt al iets dichterbij.
Vertel mij wat, ik heb ook een hekel aan mijn accent.quote:
Tot mijn 12'de praatte ik keurig ABN. Op de middelbare begon ik opeens met een accent te praten.quote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben mijn ouders uiterst dankbaar dat zij mij accentloos hebben laten opgroeien
Ja precies, zo'n lekker bemoeiierig onderwerpquote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe ik mijn vrije tijd indeel komt al iets dichterbij.
groepsdrukquote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb ook een hekel aan mijn accent.
[..]
Tot mijn 12'de praatte ik keurig ABN. Op de middelbare begon ik opeens met een accent te praten.
Dat is wel jammerquote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookAlleen wordt het volgens mij hier in NL niet meer uitgezonden
Of ik mis het nu altijd
Ja, snap ik heus, ik ben haar grootste fanquote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging om wat je zei, niet om je uiterlijk. Obviously
Even phone pakken!
Sporten? Kerel, volgens mij ben ik de enige man die een verenigingsport in onze familie doet.quote:
Ik vind het zeker wel wat hebben, dialect. Maar doorgaans klinkt het dom... En hebben veel mensen daardoor moeite met de Nederlandse taal, wat echt niet kan in een officieel stukquote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel wat hebben
[..]
Alleen qua sproten niet echt he
quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb ook een hekel aan mijn accent.
[..]
Tot mijn 12'de praatte ik keurig ABN. Op de middelbare begon ik opeens met een accent te praten.
Like now wayquote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sporten? Kerel, volgens mij ben ik de enige man die een verenigingsport in onze familie doet.
Jakkiebah.quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, zo'n lekker bemoeiierig onderwerp
Eén zwak moment en het is gedaan met je keurige reputatie.quote:
Hahaha, nee dat gebruik ik als mijn agendaquote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, snap ik heus, ik ben haar grootste fan![]()
Oeh, ga je me bellen?
heb je dat niet eigenlijk gewoon zelf gedaan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
reputatie, repusmatiequote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jakkiebah.
[..]
Eén zwak moment en het is gedaan met je keurige reputatie.
Alsof bowlen een sport is.quote:
Dialectquote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel wat hebben, dialect. Maar doorgaans klinkt het dom... En hebben veel mensen daardoor moeite met de Nederlandse taal, wat echt niet kan in een officieel stuk
[..]Wazig...
in amerika is het volkssport nummer 1, dat zegt genoegquote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alsof bowlen een sport is.Bierbommetjes eten en af en toe een bal gooien!
Ik ben bang dat het dan lastig wordt voor mij... Ik ben de woensdagen en vrijdagen vrij en ST werkt volgens mij alle woensdagenquote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
Dagen dat ik kan:
Maandag 20 t/m donderdag 23 December
Dinsdag 28 t/m donderdag 30 December
Hoe erg ben ik eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat jaquote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
in amerika is het volkssport nummer 1, dat zegt genoeg_!
Ohquote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat gebruik ik als mijn agenda
Weet ik niet eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je dat niet eigenlijk gewoon zelf gedaan?
Ik heb het ook over judo en dan vergeet je die doos hier ook nogquote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nou, anders zeg je welke dagen goed zijn voor jou en dan kijk ik of ik iets kan schuivenquote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het dan lastig wordt voor mij... Ik ben de woensdagen en vrijdagen vrij en ST werkt volgens mij alle woensdagenDus helaas
Ik merk wel eens dat mensen vreemd opkijken door mijn accent. Maar gelukkig hebben er meer het op uni, aangezien het in Twente ligt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel wat hebben, dialect. Maar doorgaans klinkt het dom... En hebben veel mensen daardoor moeite met de Nederlandse taal, wat echt niet kan in een officieel stuk
Ik gok dat het een stukje rebelsheid was en idd conformisme, wat PeZu zei.quote:[..]Wazig...
weet je wel hoe zwaar zo'n bal is manquote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Neem een kinderbalquote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet je wel hoe zwaar zo'n bal is man
In het algemeen of qua accent?quote:
Valt wel meequote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet je wel hoe zwaar zo'n bal is man
quote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
in amerika is het volkssport nummer 1, dat zegt genoeg_!
Anders wachten we even af wanneer ST zou kunnenquote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, anders zeg je welke dagen goed zijn voor jou en dan kijk ik of ik iets kan schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |