Dementie?quote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook nog gedaan, maar ben bang dat ze dat niet meer weet
Ehm, wie is Dyonne? En met welke partner moet ik langskomen?quote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dyonne en ik kunnen vast we een cursusje opzetten!![]()
Neem wel je eigen serviesgoed mee om kapot te kunnen gooien.
Maar vergeet de 2de nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bedoeld nieuwjaar? Ik ga proberen erbij te zijn, maar word krapjes tussen feestje in Enschede en de studie in.
Die van ons nog wel, haar hele kamer zat volquote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook nog gedaan, maar ben bang dat ze dat niet meer weet
Toen hij uiteindelijk in een met lange schaduwen gevulde steeg een vervallen ogende kroeg binnenstapte, had hij al een donkerbruin vermoeden dat de hele zaak spoedig zou escaleren, maar hoe, dat was me nog een raadsel.quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
de nacht kabbelde langzaam voort, inspecteur vlijmscgherp zwierf over de donekre straten op zoek naar zichzelf en een kroeg waar hij een dubbele whiskey kon bestellen om zijn gedachten even van deze lugubere zaak af te zetten
raceauto tochquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, wie is Dyonne? En met welke partner moet ik langskomen?![]()
Sorry als dat voelt alsof ik afzeg. Dat is immers niet de bedoelingquote:
Dyonne is mijn ex.quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, wie is Dyonne? En met welke partner moet ik langskomen?![]()
Waarom moest ik lachen?quote:
quote:
Nee nee, ik snap!quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry als dat voelt alsof ik afzeg. Dat is immers niet de bedoeling![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar vergeet de 2de nietmet de toeten
Ik wil wel met jou gepassioneerd ruzie maken, okee?quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dyonne is mijn ex.
En grijp maar een KSC'er mee waarmee je denkt passionele ruzie mee te kunnen maken!
Bummer kerel, zoiets is nooit leuk om te zien en mee te maken.quote:
Ik bestel de heliumtanks wel weer af hoor...*snif*quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
Sorry als dat voelt alsof ik afzeg. Dat is immers niet de bedoeling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gelukkigquote:Op zondag 5 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee, ik snap!En als je toch 2 weken hier bent
Komt goed
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
De wekker gaat over 6,5 uur weer dus ik ga de rest van dit topic boycotten
Truste y'all
Wow, dat is vroegquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Truste y'all
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Truste y'all
Vergeet je roots nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Word krapjes eerlijk gezegd.
Slaap Lekker Dquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Truste y'all
vlijmscherp nam plaats op de barkruk in de lege kroeg, de waard vroeg: wat zal het wezen vriend van de nacht? Een dubbele jack zonder ijs graagquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toen hij uiteindelijk in een met lange schaduwen gevulde steeg een vervallen ogende kroeg binnenstapte, had hij al een donkerbruin vermoeden dat de hele zaak spoedig zou escaleren, maar hoe, dat was me nog een raadsel.
Maar de tijd zal het leren, zoals ik altijd zeg.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bestel de heliumtanks wel weer af hoor...*snif*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |