Ik vrij liever zonder haat en nijdquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje haat en nijd zorgt ervoor dat de mensen vrijt.
Als je het dan niet redt mag je het gewoon zeggen hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou wel het geschikte moment is eigenlijk. Maar meeten lijkt me sowieso wel leuk
ik denk dat je iets op spoor bentquote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De verdachte kwam nogal luguber over, hij vroeg of ik een kop koffie wou, ik vond dat er een absurdistisch luchtje aan hing,'en ik zei nee.
Lijkt me wel lastig, een monoloogquote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
De offers die een artiest maakt voor zijn carriere en het feit dat zijn vrouw alles voor hem heeft opgegeven. Komt uit 'The Master Builder' Act Two
Als ik ergens niet in de stemming voor ben na een ruzie is het wel datquote:
Weinig mis met goedmaakseks. Vooral als er nog een beetje woede en frustraties erachter zitten die er nog uit moeten.quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vrij liever zonder haat en nijd
Het lijkt me niet zo praktisch met al mijn bagage eigenlijk. Ik kan gedurende die 2 weken gerust ergens naartoe komen. Mogelijk iets centralers voor iedereenquote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het dan niet redt mag je het gewoon zeggen hoor![]()
Spelbrekerquote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik ergens niet in de stemming voor ben na een ruzie is het wel dat
Dat is het ook wel. Maar een duoloog is soms ook lastig als de ander lange stukken tekst heeft. Het wachten is dan lastigquote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig, een monoloog
Kerelquote:
Jawel, als ik nog boos ben ga ik echt niet m'n best doen voor die anderquote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Weinig mis met goedmaakseks. Vooral als er nog een beetje woede en frustraties erachter zitten die er nog uit moeten.
Het is idd een spreukje over goedmaaksseks.quote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor
En dat terwijl het zo gezond is!quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, als ik nog boos ben ga ik echt niet m'n best doen voor die ander![]()
En mijn hoofd staat dan echt niet naar seks
Hoi, spelbreekster is my middle namequote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo gezond is!
Dan lag het niet aan mijn 'twisted mind'quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is idd een spreukje over goedmaaksseks.
Marijke Spelbreekster Zwolle?quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, spelbreekster is my middle name
Oeh, oeh, jaquote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
Het lijkt me niet zo praktisch met al mijn bagage eigenlijk. Ik kan gedurende die 2 weken gerust ergens naartoe komen. Mogelijk iets centralers voor iedereen
Daar had ik helemaal nog niet zo bij stilgestaanquote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
Dat is het ook wel. Maar een duoloog is soms ook lastig als de ander lange stukken tekst heeft. Het wachten is dan lastig
voor jouquote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lag het niet aan mijn 'twisted mind'
quote:
Dan maak je vast op de verkeerde manier ruzie. Want deze oplossing kan je praktisch niet fout uitvoeren.quote:
Voor deze ene keer niet.quote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lag het niet aan mijn 'twisted mind'
Even zorgen dat mijn familie mijn gezicht niet vergeet.quote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
Hey WW
Jou vandaag al niet eerder gezien?
HiJ attendeerde me op het feit dat ik iets op het spoor was, ik kon het wel waarderen, die sarcastische humor, maar ondertussen tripte het toetsenbord van mijn slimmemobiel, dus was ik verplicht om m opnieuw op te starten, wat vertraging opleverde.quote:
Vooral omdat je vaak staat moet je dan goed op je houding blijven lettenquote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, ja
[..]
Daar had ik helemaal nog niet zo bij stilgestaan
Lijkt me een strak plan, volgende maand weer?quote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even zorgen dat mijn familie mijn gezicht niet vergeet.
hihi, dat je er niet als een zoutzak bij gaat staan en gaat staan gapen ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral omdat je vaak staat moet je dan goed op je houding blijven letten
Foto's gemaild?quote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even zorgen dat mijn familie mijn gezicht niet vergeet.
Je bedoeld nieuwjaar? Ik ga proberen erbij te zijn, maar word krapjes tussen feestje in Enschede en de studie in.quote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan, volgende maand weer?
de nacht kabbelde langzaam voort, inspecteur vlijmscgherp zwierf over de donekre straten op zoek naar zichzelf en een kroeg waar hij een dubbele whiskey kon bestellen om zijn gedachten even van deze lugubere zaak af te zettenquote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HiJ attendeerde me op het feit dat ik iets op het spoor was, ik kon het wel waarderen, die sarcastische humor, maar ondertussen tripte het toetsenbord van mijn slimmemobiel, dus was ik verplicht om m opnieuw op te starten, wat vertraging opleverde.
Ik had zo'n vermoeden dat dit zaakje nog een staartje zou krijgen,'en niet zo'n kleine ook.
Niet eens, bij oma op de koffie.quote:
Ja, dat zou kunnen, met mijn laatste vriend had ik er in elk geval echt geen behoefte aan... Maar wie weet is dat bij een andere partner anders ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan maak je vast op de verkeerde manier ruzie. Want deze oplossing kan je praktisch niet fout uitvoeren.
[..]
Voor deze ene keer niet.
Neequote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Mrijke? Zie je mijn berichtjes nog op msn?
Ik krijg foutmelding
Het is allemaal wat lastiger dan men in eerste instantie vaak denktquote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, dat je er niet als een zoutzak bij gaat staan en gaat staan gapen ofzo
Dat heb ik laatst ook nog gedaan, maar ben bang dat ze dat niet meer weetquote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens, bij oma op de koffie.
Dyonne en ik kunnen vast we een cursusje opzetten!quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, met mijn laatste vriend had ik er in elk geval echt geen behoefte aan... Maar wie weet is dat bij een andere partner anders ofzo
Ik kan het sowieso nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is allemaal wat lastiger dan men in eerste instantie vaak denkt
Is ook primaquote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo praktisch met al mijn bagage eigenlijk. Ik kan gedurende die 2 weken gerust ergens naartoe komen. Mogelijk iets centralers voor iedereen
Dementie?quote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook nog gedaan, maar ben bang dat ze dat niet meer weet
Ehm, wie is Dyonne? En met welke partner moet ik langskomen?quote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dyonne en ik kunnen vast we een cursusje opzetten!![]()
Neem wel je eigen serviesgoed mee om kapot te kunnen gooien.
Maar vergeet de 2de nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bedoeld nieuwjaar? Ik ga proberen erbij te zijn, maar word krapjes tussen feestje in Enschede en de studie in.
Die van ons nog wel, haar hele kamer zat volquote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook nog gedaan, maar ben bang dat ze dat niet meer weet
Toen hij uiteindelijk in een met lange schaduwen gevulde steeg een vervallen ogende kroeg binnenstapte, had hij al een donkerbruin vermoeden dat de hele zaak spoedig zou escaleren, maar hoe, dat was me nog een raadsel.quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
de nacht kabbelde langzaam voort, inspecteur vlijmscgherp zwierf over de donekre straten op zoek naar zichzelf en een kroeg waar hij een dubbele whiskey kon bestellen om zijn gedachten even van deze lugubere zaak af te zetten
raceauto tochquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, wie is Dyonne? En met welke partner moet ik langskomen?![]()
Sorry als dat voelt alsof ik afzeg. Dat is immers niet de bedoelingquote:
Dyonne is mijn ex.quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, wie is Dyonne? En met welke partner moet ik langskomen?![]()
Waarom moest ik lachen?quote:
quote:
Nee nee, ik snap!quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry als dat voelt alsof ik afzeg. Dat is immers niet de bedoeling![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar vergeet de 2de nietmet de toeten
Ik wil wel met jou gepassioneerd ruzie maken, okee?quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dyonne is mijn ex.
En grijp maar een KSC'er mee waarmee je denkt passionele ruzie mee te kunnen maken!
Bummer kerel, zoiets is nooit leuk om te zien en mee te maken.quote:
Ik bestel de heliumtanks wel weer af hoor...*snif*quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
Sorry als dat voelt alsof ik afzeg. Dat is immers niet de bedoeling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gelukkigquote:Op zondag 5 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee, ik snap!En als je toch 2 weken hier bent
Komt goed
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
De wekker gaat over 6,5 uur weer dus ik ga de rest van dit topic boycotten
Truste y'all
Wow, dat is vroegquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Truste y'all
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Truste y'all
Vergeet je roots nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Word krapjes eerlijk gezegd.
Slaap Lekker Dquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Truste y'all
vlijmscherp nam plaats op de barkruk in de lege kroeg, de waard vroeg: wat zal het wezen vriend van de nacht? Een dubbele jack zonder ijs graagquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toen hij uiteindelijk in een met lange schaduwen gevulde steeg een vervallen ogende kroeg binnenstapte, had hij al een donkerbruin vermoeden dat de hele zaak spoedig zou escaleren, maar hoe, dat was me nog een raadsel.
Maar de tijd zal het leren, zoals ik altijd zeg.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bestel de heliumtanks wel weer af hoor...*snif*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Denk je dat je met mij passionele ruzie kan maken ja?quote:Op zondag 5 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou gepassioneerd ruzie maken, okee?
Dementie maakt geen onderscheid in 1 bezoeker of 20 hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar vergeet de 2de nietmet de toeten
[..]
Die van ons nog wel, haar hele kamer zat vol
Slaap lekker D.quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Truste y'all
Het valt te proberen, toch?quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Denk je dat je met mij passionele ruzie kan maken ja?
Als er in ons dorpje een universiteit met mijn sociale zat was ik ook heus niet verderop gaan studeren.quote:
Komt er nog een achterquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dementie maakt geen onderscheid in 1 bezoeker of 20 hoor
Ga nu niet weer een discussie uitlokken.quote:
Ja, maar nee, maar joh, komt helemaal goed in die twee wekenquote:
Logisch hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er in ons dorpje een universiteit met mijn sociale zat was ik ook heus niet verderop gaan studeren.Maar ik moet nu een beetje schuiven, sorry.
Jawel, kunnen we meteen gepassioneerd ruzie maken oefenenquote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga nu niet weer een discussie uitlokken.
Dan moet je wel het juiste onderwerp kiezen! Ik ben daar erg gevoelig voor. Sommige dingen reageer ik enkel met eenquote:
Dat weet ik ook wel, mijn opa was erg dement maar mijn oma is gewoon een beetje vergeetachtig zoals dat normaal bij oude mensen kan voorkomenquote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dementie maakt geen onderscheid in 1 bezoeker of 20 hoor
quote:
stuartquote:
Maar daarom is het wel belangrijk om te weten waar je vandaan komtquote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er in ons dorpje een universiteit met mijn sociale zat was ik ook heus niet verderop gaan studeren.Maar ik moet nu een beetje schuiven, sorry.
Hoi meneer de batskoningquote:
Yeah but no but yeah butquote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar nee, maar joh, komt helemaal goed in die twee weken
Mijn accent tussen allemaal dure mensen die hooggestudeerd hebben herinnert me er elke dag aan.quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar daarom is het wel belangrijk om te weten waar je vandaan komt
Jij mag kiezenquote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je wel het juiste onderwerp kiezen! Ik ben daar erg gevoelig voor. Sommige dingen reageer ik enkel met een, terwijl andere onderwerpen de
wel op mijn gezicht krijgen.
wat voor accent?quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn accent tussen allemaal dure mensen die hooggestudeerd hebben herinnert me er elke dag aan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |