Zou je denken?quote:
Ik vrij liever zonder haat en nijdquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje haat en nijd zorgt ervoor dat de mensen vrijt.
Als je het dan niet redt mag je het gewoon zeggen hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou wel het geschikte moment is eigenlijk. Maar meeten lijkt me sowieso wel leuk
ik denk dat je iets op spoor bentquote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De verdachte kwam nogal luguber over, hij vroeg of ik een kop koffie wou, ik vond dat er een absurdistisch luchtje aan hing,'en ik zei nee.
Lijkt me wel lastig, een monoloogquote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
De offers die een artiest maakt voor zijn carriere en het feit dat zijn vrouw alles voor hem heeft opgegeven. Komt uit 'The Master Builder' Act Two
Als ik ergens niet in de stemming voor ben na een ruzie is het wel datquote:
Weinig mis met goedmaakseks. Vooral als er nog een beetje woede en frustraties erachter zitten die er nog uit moeten.quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vrij liever zonder haat en nijd
Het lijkt me niet zo praktisch met al mijn bagage eigenlijk. Ik kan gedurende die 2 weken gerust ergens naartoe komen. Mogelijk iets centralers voor iedereenquote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het dan niet redt mag je het gewoon zeggen hoor![]()
Spelbrekerquote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik ergens niet in de stemming voor ben na een ruzie is het wel dat
Dat is het ook wel. Maar een duoloog is soms ook lastig als de ander lange stukken tekst heeft. Het wachten is dan lastigquote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig, een monoloog
Kerelquote:
Jawel, als ik nog boos ben ga ik echt niet m'n best doen voor die anderquote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Weinig mis met goedmaakseks. Vooral als er nog een beetje woede en frustraties erachter zitten die er nog uit moeten.
Het is idd een spreukje over goedmaaksseks.quote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor
En dat terwijl het zo gezond is!quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, als ik nog boos ben ga ik echt niet m'n best doen voor die ander![]()
En mijn hoofd staat dan echt niet naar seks
Hoi, spelbreekster is my middle namequote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo gezond is!
Dan lag het niet aan mijn 'twisted mind'quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is idd een spreukje over goedmaaksseks.
Marijke Spelbreekster Zwolle?quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, spelbreekster is my middle name
Oeh, oeh, jaquote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
Het lijkt me niet zo praktisch met al mijn bagage eigenlijk. Ik kan gedurende die 2 weken gerust ergens naartoe komen. Mogelijk iets centralers voor iedereen
Daar had ik helemaal nog niet zo bij stilgestaanquote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
Dat is het ook wel. Maar een duoloog is soms ook lastig als de ander lange stukken tekst heeft. Het wachten is dan lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |