Een slotje op een SC is verspilling van kostbare forumruimtequote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gooi maar een slotje op dit topic. Dit gaat toch niks meer worden en 12 pagina's vol discussie is verspilling van kostbare forumruimte.
quote:
Gooi een slotje op het topic en ik zal ergens anders mijn woeste woerden geluiden laten horen!quote:
Jammer de bammerquote:
spannend zo'n geile eendquote:Op zondag 5 december 2010 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gooi een slotje op het topic en ik zal ergens anders mijn woeste woerden geluiden laten horen!
En net zei je nog dat ik moest opdonderen, vergeet maar dat jij die bronstige geluiden te horen krijgt.quote:
joh echtquote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, het is kut en jij zit er in!
nou, daaaaaaaaaaaaaaaag!quote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk zouden PeZu en ik nu dit topic uit principe moeten boycotten.
Doenquote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk zouden PeZu en ik nu dit topic uit principe moeten boycotten.
prima joh doeiiiiiiiiquote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En net zei je nog dat ik moest opdonderen, vergeet maar dat jij die bronstige geluiden te horen krijgt.
Zeg skatje, waar gaat je monoloog over?quote:
ik boycot starbucksquote:
denken dat het echt een gedoe isquote:
En het komt allemaal door mijquote:
De offers die een artiest maakt voor zijn carriere en het feit dat zijn vrouw alles voor hem heeft opgegeven. Komt uit 'The Master Builder' Act Twoquote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg skatje, waar gaat je monoloog over?
Slaap zachtquote:
Sweet dreams.quote:
goedemorgen inspecteur vlijmscherp, kopje koffiequote:
Niet weggaan?quote:
quote:
Een beetje wat?quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een beetje en nijd zorgen dat de mensen vrijt.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen inspecteur vlijmscherp, kopje koffie
Een beetje haat en nijd zorgt ervoor dat de mensen vrijt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet weggaan?![]()
[..]Al zin in de 17e?
[..]
Een beetje wat?
Weet niet of dat nou wel het geschikte moment is eigenlijk. Maar meeten lijkt me sowieso wel leukquote:Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet weggaan?![]()
[..]Al zin in de 17e?
Goedmaaksex bedoel je?quote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje haat en nijd zorgt ervoor dat de mensen vrijt.
De verdachte kwam nogal luguber over, hij vroeg of ik een kop koffie wou, ik vond dat er een absurdistisch luchtje aan hing,'en ik zei nee.quote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen inspecteur vlijmscherp, kopje koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |