Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dan die met klei, die is lekkerquote:
Dat dusquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme nou is die kutgrap er wel af hoor
Vind ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme nou is die kutgrap er wel af hoor
Good evening D.Rosequote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef D. het volgende:
Wilde ik net op de tetten reageren, was het topic dicht
Dan mag jij mij eens leren hoe ik dat tubetje met modder moet gebruiken. Ik snap er de ballen van. De scrub daarentegen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee hoor
Mud-applying-skills, I has them
Ja, dacht je dat ik MIA was gegaan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had je niet voor niets gesmst he?![]()
nogal jaquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry sorry sorry, een fout in de TT
aanstellen is ook een vak heh, het zijn maar freaking lettertje boven een topic, beter dan een saaie ttquote:
Ben ik het ook mee eens, maar ik had LaPo dus moest nieuw deel openenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan mag jij mij eens leren hoe ik dat tubetje met modder moet gebruiken. Ik snap er de ballen van. De scrub daarentegen.
[..]
Ja, dacht je dat ik MIA was gegaan?
ik heb ze ook hoor, kom maar opquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef D. het volgende:
Wilde ik net op de tetten reageren, was het topic dicht
missing in actionquote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is goed
Ik neem je wel een keer onderhanden met de modder
![]()
En wat is MIA?
quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ze ook hoor, kom maar op
Ik wist niet dat het hebben van een mening gelijk stond aan aanstellenquote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
aanstellen is ook een vak heh, het zijn maar freaking lettertje boven een topic, beter dan een saaie tt
quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind het een toffe TT, omdat het zoveel reacties oproept.
gooi je charmes in de strijdquote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi D!
En ik stem voor een TT changeIk zal eens even wat vragen
Ik neem het tubetje dan wel een keer mee.quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is goed
Ik neem je wel een keer onderhanden met de modder
![]()
En wat is MIA?
[hormonen]Dan kan je er ook een leuke titel aan geven, of wist je dat ook nog niet? [/hormonen]quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, maar ik had LaPo dus moest nieuw deel openen
kom op zeg het is geen onzin hierquote:
Veel plezier Flashquote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga Studio Voetbal kijken. Lekker slap geouwehoer
Moeten Marijke en ik nu uitvechten of de TT blijft of niet?quote:Op zondag 5 december 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
gooi je charmes in de strijd
een tt kut vinden is aanstellenquote:Op zondag 5 december 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het hebben van een mening gelijk stond aan aanstellen
geniet er vanquote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga Studio Voetbal kijken. Lekker slap geouwehoer
quote:Op zondag 5 december 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
een TT change omdat het echt een kut TT is![]()
Jaaaaaa! Ik moest bijna huilen toen hij op wasquote:
Joah, vechtenquote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moeten Marijke en ik nu uitvechten of de TT blijft of niet?
wie maakte die domme grap net nou ook iets met lovely en lady dacht ikquote:Op zondag 5 december 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom op zeg het is geen onzin hier___!
ga ergens anders janken dan
zuwwe even opzoeken hoe vaak jij daar over hebt zitten zeuren dan?quote:
ga je gang johquote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zuwwe even opzoeken hoe vaak jij daar over hebt zitten zeuren dan?
ga ergens anders kwaken, draakquote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gooi maar een slotje op dit topic. Dit gaat toch niks meer worden en 12 pagina's vol discussie is verspilling van kostbare forumruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |