Is die klei bedoelt voor een masker?quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
optie 1 is samen 220 ml
optie 2 is samen 210 ml
optie 3 is samen 240 ml
Optie 3 dus.
Ik ben 12, dan wil ik eerst weten wat spolen isquote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik jou anders gaan spolen?
Het uit je kop leren is niet zo moeilijk, maar de manier waarop je het doet is natuurlijk belangrijk. En dat voor mensen uit die wereld. Die komen hooguit 4x per jaar langsquote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kan je daar nog fijn een paar nachtjes over spalen
weet ik veel al smeer je je grote teen er mee inquote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die klei bedoelt voor een masker?![]()
Die leek mij namelijk wel erg lekker ja
Nee, is okeequote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het niet echt je interesse had, sorry
Precies. Niet zo moeilijk doen hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd van de mannelijke praktische aanpak
![]()
Dan is het juist extra leukquote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, is okeeAls je me niet kent snap ik dat je dan denkt dat ik even heel arrogant deed
Maar ik heb al 5 jaar geen kerstpakket gehad, dus ben er stiekem echt super blij mee
Hoi taartjequote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wacht even.
* suikertaartje schopt even een strandbal heul hard door de kamer en slikt alle kutopmerkingen in.
Zo.
Hoi liefjes![]()
Pssssssssssssssssssssssssst!quote:
Hey Kerel.quote:
Bonjour madame.quote:
Dat is wel een hele enthousiaste begroeting!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Modder op je eigen gezicht smeren is leuk voor een uitje, thuis is het onhandig.
*dandy*
Was ist los?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wacht even.
* suikertaartje schopt even een strandbal heul hard door de kamer en slikt alle kutopmerkingen in.
Zo.
Hoi liefjes![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pssssssssssssssssssssssssst!
DIE SHAMPOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had je niet voor niets gesmst he?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey Kerel.![]()
[..]
Bonjour madame.
[..]
Dat is wel een hele enthousiaste begroeting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |