heb medelijden ik moet zo nog door de gladheid heenquote:
Dat klinkt bijzonder lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stoofpotje ā la Jamie met rundvlees en bier, heeft 3 uur gesuddertMet pasta en andijviesalade erbij
![]()
Gooooood evening Lovely Ladyquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond meneertjes en mevrouwtjes
Gewoon een zoutvaatje meenemen en voor je uit strooien.quote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb medelijden ik moet zo nog door de gladheid heen
meeste is wel gestrooid hier maar lang niet alles vieze papsneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon een zoutvaatje meenemen en voor je uit strooien.
verschrikkelijkquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
good evening bossquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder lekker!
[..]
Gooooood evening Lovely Lady![]()
lovelyquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond meneertjes en mevrouwtjes
pas maar op dat je niet onderuit gaatquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat?quote:
ik ben weer terugquote:
zwarte piet spelenquote:
slapen als je dronken bentquote:
Hoi lieve brombeerquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIETEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |