precies in het middenquote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welk deel van NL woon jij of heb je het meerendeel van je leven gewoond
Lees maar terugquote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:
quote:
Oke, ik wou al zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeer zeker. Daarom krijg je die puntjes ook van mij.
zie boven jequote:
De dag voor kerstavond it isquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kerstavond
Ik kan die dag wel maar ik wil 's avonds wel ergens anders zijn
Ja, vind er geen zak aan door vanalles en nog wat, dus ga dan denk ik gewoon lekker op tijd slapenquote:
Dan woon je niet ver weg van mijquote:
nee dat is niet lui dat is gewoon moe zijn van het lui zijn, als ik lui bedoelde had ik wel lui getyptquote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is lui en ja ik kan het weten want ik ben er goed in
[..]
Oke, ik wou al zeggen
Nee, wat voor accent zou je moeten hebben dan?quote:
Praat jij als een boerinnetje?quote:
nee, je hebt een schattige stemquote:
Dak letters inslik, weejjewe?quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wat voor accent zou je moeten hebben dan?
quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan woon je niet ver weg van mij
Dat zou ik ook wel eens willen weten jaquote:
Leuk, doen we vrijdag 24 December. Tijd en locatie nader te bepalen naar ik aanneemquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De dag voor kerstavond it is
[..]
Ja, vind er geen zak aan door vanalles en nog wat, dus ga dan denk ik gewoon lekker op tijd slapen
quote:
Daar was de oorspronkelijk TT op gebasseerd.quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja
.quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is niet lui dat is gewoon moe zijn van het lui zijn, als ik lui bedoelde had ik wel lui getypt
Vinnik niet neequote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dak letters inslik, weejjewe?
Lijkt me primaquote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, doen we vrijdag 24 December. Tijd en locatie nader te bepalen naar ik aanneem![]()
Oh dear
Goed bezigquote:
Jij? Een accent? Dan toch wel heel licht, want ik merk het niet. Of heb ik er zelf ook een zwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |