Ik dacht even dat ik het echt zo had getyptquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mpocht hij wel whisky voor die operatie dan?
quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: mama, Thijs gaat Piepjes oor opeten! *sabbelt aan oor van kat*
Ik vond 'm te mooi om niet in te koppenquote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het echt zo had getypt
hoeveel heb jij dan al gedronkenquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mpocht hij wel whisky voor die operatie dan?
nee, Thijs en ik eten elkaar regelmatig op, en nu dacht hij dat het ook wel even bij de kat konquote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef MPG het volgende:
![]()
Studeert hij voor kok bij een chinees restaurant?
Wat dat betreft was die hele operatie wel geslaagd, meneer drinkt en rookt al een tijdje niet meerquote:Ik vond 'm te mooi om niet in te koppen![]()
.
Whehe.quote:Op maandag 6 december 2010 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, Thijs en ik eten elkaar regelmatig op, en nu dacht hij dat het ook wel even bij de kat kon![]()
die nu met een nat oor in de vensterbank ligt en zo kijkt:
Das wel een gunstig resultaat jaquote:[..]
Wat dat betreft was die hele operatie wel geslaagd, meneer drinkt en rookt al een tijdje niet meer
Ik weet zeker dat dat niet zo isquote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef MPG het volgende:
Das wel een gunstig resultaat ja! Ben benieuwd of het een blijvend resultaat is van de operatie
.
Maar hij heeft nu bewezen dat hij heel erg goedzonder kanquote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat niet zo is
quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef MPG het volgende:
Maar hij heeft nu bewezen dat hij heel erg goedzonder kan.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als ik bij het luchtalarm meteen aan slotjes zetten denk?
Lolquote:
Ook niet als je geheim wapen T. inzetquote:
Ja, dat weet ik. Die is dan ook ernstig niet bijgewerktquote:trouwens, de KSC wiki he, die is wel hopeloos ouderwetsch.
zeker na de meet
ik zat al te F5-en in nieuwe topicsquote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
Nee hoor. Ik krijg dan altijd de neiging om bans uit te delenquote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
ook goedquote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik krijg dan altijd de neiging om bans uit te delen.
quote:
Nou. Doe eens?quote:Ja, dat weet ik. Die is dan ook ernstig niet bijgewerkt...
wat een originele grap heequote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom doet deze het dan nog?
DE DUITSERS KOMEN
Wat een baggertopic zegquote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
DE DUITSERS KOMEN
Omdat Myraela film kijktquote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
DE DUITSERS KOMEN
quote:
Dan vind ik 'm slap. Of hij is stiekem nooit echt gestoptquote:Op maandag 6 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hij was tegelijk met mij gestopt met roken en na de geboorte van Thijs is hij spontaan weer begonneneigenlijk al eerder, maar toen pas weer echt veel.
Ja, ehm, nou, ehm, ik moet ook nog lunchen, studeren, nieuwsjes posten en naar sollicitaties kijken. Maar ik vrot het wel ergens tussendoorquote:[..]
Nou. Doe eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |