ik zal wel moeten. En het was glad op de weg. Nou ja, ik ben iig op tijd.quote:Op maandag 6 december 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
Ik ben nog niet zo actief hoor
Doe je voorzichtig op de terug weg?quote:Op maandag 6 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal wel moeten. En het was glad op de weg. Nou ja, ik ben iig op tijd.
graag gedaan hoorquote:
ik ben om 6 uur de deur uitgegaan en dat was maar goed ookquote:Op maandag 6 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 09:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben om 6 uur de deur uitgegaan en dat was maar goed ook
Als ik het zo lees, is dit een goede dag om thuis te werken, wat ik ook doe vandaag.quote:Op maandag 6 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vriend ook, die vond het veelste linkquote:Op maandag 6 december 2010 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, is dit een goede dag om thuis te werken, wat ik ook doe vandaag.
Maandag is mijn standaard thuiswerkdag, maar ik hoop dat het morgen dan niet zo glad is, want ik moet dan wel op kantoor zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend ook, die vond het veelste link
Ik hoop het ookquote:Op maandag 6 december 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maandag is mijn standaard thuiswerkdag, maar ik hoop dat het morgen dan niet zo glad is, want ik moet dan wel op kantoor zijn.
Mazzel meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier valt hetm wel mee met hoe glad.quote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis ivm gladheid.. pleuriszooi
En daar?
Hoe was het gister?
quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mazzel mee
Mag ik eventjes:Jij mg even, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(voor jou, niet voor die blauwe enveloppenbrigade)
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 6 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mg even, ja.(voor jou, niet voor die blauwe enveloppenbrigade)
Fijn, nog gewonnen?quote:Op maandag 6 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier valt hetm wel mee met hoe glad.
Hier wel goed.
Gezellig, 's avonds nog even gebowld
het zijn meer de roze papiertjes (huur/zorg/kindertoeslag etc) maar dank je welquote:Op maandag 6 december 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mg even, ja.(voor jou, niet voor die blauwe enveloppenbrigade)
Is het zo erg daar ja? Hier valt het reuze meequote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis ivm gladheid.. pleuriszooi
En daar?
Hoe was het gister?
quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mazzel mee
Mag ik eventjes:Klinkt niet al te goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Trevlandquote:
Ook goedemorgen Lovelyladyquote:
File zuigt, Goed werkquote:
Weet ik nietquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn, nog gewonnen?
[..]
het zijn meer de roze papiertjes (huur/zorg/kindertoeslag etc) maar dank je wel
Mijn vriend is zelfs thuis en die is normaal niet zo heel erg voorzichtig, maar zelfs hij vond het TE link (zijn werk zit 4 km verderop) Nou dat zegt genoeg...quote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het zo erg daar ja? Hier valt het reuze mee.
Hey CGMquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen Trevland
[..]
Ook goedemorgen Lovelylady
[..]
File zuigt, Goed werken goedemorgen
![]()
Dat klinkt echt kutquote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is zelfs thuis en die is normaal niet zo heel erg voorzichtig, maar zelfs hij vond het TE link (zijn werk zit 4 km verderop) Nou dat zegt genoeg...
Mogguh CGM
Hup schaatsen onder en gaanquote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is zelfs thuis en die is normaal niet zo heel erg voorzichtig, maar zelfs hij vond het TE link (zijn werk zit 4 km verderop) Nou dat zegt genoeg...
Mogguh CGM
ik moet woensdag pas weer rijden, ik hoop dat het dan stukken minder isquote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat klinkt echt kut. , hier is het een enkele graad boven nul! Ik kan me echt niet voorstellen hoe auto rijden dan is, maar wat ik hoor is het een glibberbaan zonder al te veel grip.
Damn.quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh CGM
Ik ook niet. Met warme chocomel (mit, uiteraard) toekijken hoe anderen schatsen, was het toch?quote:
Jou moet ik meenemen dus als ik wil dat anderen het werk opknappen en iemand nodig heb om een borrel mee te drinkenquote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet. Met warme chocomel (mit, uiteraard) toekijken hoe anderen schatsen, was het toch?
quote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met warme chocomel (mit, uiteraard) toekijken hoe anderen schatsen, was het toch?
belastingdienst leuker kunnen we et niet makenquote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
De aanvraag of wijziging is succesvol verzonden
Het gaat eens gesmeerd bij de belastingdienst
Ja echtquote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
belastingdienst leuker kunnen we et niet maken
Ik sla even een beurtje overquote:Op maandag 6 december 2010 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Koffie iemand ik kan het namelijk zelf wel gebruiken en als ik toch loop
Ohh... jij?quote:Op maandag 6 december 2010 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Koffie iemand ik kan het namelijk zelf wel gebruiken en als ik toch loop
Ik verwachte dat ie zijn neus naar dat lijntje ging brengen en er overheen zou glijden....quote:Op maandag 6 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |