pro tip, zet het koffie apparaat naast jequote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
Jaaaaaah! KOFFIE!
Veel!
Meer!
Wie komt brengen? Of beter nog.. wie komt hier zitten zodat hij of zij de hele dag voor me kan halen?
quote:
Maar een enkele keer breng ik welquote:Op maandag 6 december 2010 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip, zet het koffie apparaat naast je
nou ik heb 2 bakken op, en 2 huge-ass mokken thee, en ik vind het wel even genoegquote:Op maandag 6 december 2010 10:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je zoveel koffie al op?
*gruwelt , te sterke bak is like wtf!*quote:Op maandag 6 december 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
ik ga weer een bakkie pakken en sterk heh
kan mij niet sterk genoeg zijnquote:Op maandag 6 december 2010 10:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*gruwelt , te sterke bak is like wtf!*
vroemiequote:
andere peterquote:
handig ook dat de eerste 2 regels zijn omgedraaidquote:Op maandag 6 december 2010 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
maanda 9 april 1934
toen het weerbericht nog zo specifiek werd weergegeven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb 299 berichten in mijn inbox.![]()
Iemand heeft per ongeluk zijn inbox met me gedeeld.
Lekker danquote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
Vriendenquote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
We hebben hier alleen van die grote machines die aan de kraan aangesloten zitten.. die kan ik hier niet naast me zettenquote:Op maandag 6 december 2010 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip, zet het koffie apparaat naast je
pro tip 2, bij de kijkshop kun je een enspresso apapraat kopen voor 100 euro, zet die naast je, en doe je koffie achter slot en grendel of laat je collega's koffie bestellenquote:Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We hebben hier alleen van die grote machines die aan de kraan aangesloten zitten.. die kan ik hier niet naast me zetten
Ja doei!quote:Op maandag 6 december 2010 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip 2, bij de kijkshop kun je een enspresso apapraat kopen voor 100 euro, zet die naast je, en doe je koffie achter slot en grendel of laat je collega's koffie bestellen
lopen dan met je kadaverquote:
wheheheh een dm sturenquote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet echt
Heb hem al een PM gestuurd.
En nu zie ik mijn eigen PM terug
dat is heel vervelendquote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet echt
Heb hem al een PM gestuurd.
En nu zie ik mijn eigen PM terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |