abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89554652
ha ja ik woon al sinds mn 16e zelfstandig en dat al zo een twintig jaar al.... Ja nu had ik een paar jaar geleden een episode want ja ik gebruikte teveel drugs en ja op een dag bleef ik opeens hallicuneren heel de dag door.. ( soort van dagdromen )...

Ja dus meestal was dat hallicuneren wel ook in mn voordeel....Ik schreef vaak mn fantasien ook op papier en ik kwam dan met hele leuke screenplays voor televise en filmdingetjes....( net als Stephen King ....die gerbuikte ook veel drugs als inspiratie voor zijn werk... )

Maar ja op een dag ging het een beetje mis met me ... Ja dus ik liep nogal met mn ziel onder mn arm door mij scheiding en ik fantaseerde teveel over "slechte dingen " in het leven zoals gruwelijke mensen-smokkkel en dat soort dingen...ja dat waren normaal dan ook dingen die ik ook in mn verhalen die ik schreef verwerkte...Alleen ja op een dag kon ik het dus helemaal niet meer loslaten dus....

Dus op een dag ben ik dus opgenomen in een "gekkenhuis" ...Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik...Enig contact met mensen die daar ook zaten had ik helemaal niet : Die waren van het nivo "heel de dag darts pijltjes spelletjes spelen" ...Ja dus een kunstenaar zoals ik die viel dus helemaal buiten de groep..........Dus ja het opgenomen zijn gaf echt enorm veel spanningen....Dus ja op een dag zeiden ze daar tegen mij : Ja dandybleu als je deze "bla bla woning van het riag accepteerd" dan mag je volgende week weer vrij zijn ....

Dus ja ik zat enorm op een schopstoel dus...door de enorme stress van het "gekkenhuis"

Maar nu woon ik er een tijdje in die woning van het riag ( en heb dus een hele leuke woning die ik daarvoor had opgegeven ) alleen ja nu beginnen ze vanuit het riag heel erg te stressen dat mijn huis niet fris is....

Ja en ik woon al 20 jaar zelfstandig...En ik heb nog nooit gezeur gehad met een huurbaas in het verleden.........( dat ik teveel rommel heb in mn huis ) Ja en ik weet gewoon dat er in de "normale wereld" gewoon een ongeschreven wet geld "zolang je buren geen last hebben van je rommel of stank dan is er geen probleem"

Ja dus nu begint het riag ( van wie ik mijn huidige woning dus huur ) heel erg te stressen sinds kort dat mijn woning niet proper genoeg is....En beginnen ze zelfs te dreigen dat ik er uit moet op een dag....Ja dat zou ook niet zo een probleem zijn mits "het is wel heel lastig om op korte termijn aan een nieuwe woning te komen" en ja het riag heeft me dus ook min of meer "gepushed" om mijn vroegere woning op te geven....

Ja dus nu zit ik een beetje knel...voor mn gevoel dus...Ja want die riag willen dus ook binnenkort inspecties gaan uitvoeren in mn huis......Ja ik stofzuig een keer per week en ja dat vind ik wel voldoende hey? ja ik denk dan op mijn beurt "ja ik krijg toch zeker de koningin niet op visite hey?"

Ja dus nu ben ik hard op zoek dus naar een leuke plek om te gaan wonen.... Alleen ja dat kan nog wel een tijd duren en ja tot die tijd zit ik dus aan het Riag vast...En ja nu heb ik dus weer het gevoel dat ik op een schopstoel zit.....

Ja is allemaal wel gezeur en ja als het riag dan weer eens bij me op visite geweest is dan krijg ik dus echt een hele dag geen hap meer door mn keel hey?

Klacht ha ha : het riag dus...
pi_89554663
Het riag sowieso. :')
  zondag 5 december 2010 @ 16:55:07 #3
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_89554665
Terechte klacht, ook vaak last van.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_89554688
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
Terechte klacht, ook vaak last van.
Deze boys zijn ervaringsdeskundige.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_89554706
Eckte mannen wonen in een grot _O_
  zondag 5 december 2010 @ 16:57:33 #6
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_89554742
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2010 16:55 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

[..]

Deze boys zijn ervaringsdeskundige.
Typisch FOK!, niet durven toe te geven dat je van het RIAGG huurt om je e-image omhoog te houden .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_89554750
Schenkstrooptopic. :')
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 5 december 2010 @ 16:58:06 #8
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89554762
Ja ik heb het als mn ouders op bezoek komen. Dan denk ik: het is toch zeker mijn huis hey? ha ha ha.

Nou toi toi
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89554786
ja je hebt toch ook die tv show? van die studenten die in een zwijnestal wonen? en ha ja dan komt er een omaatje en die gaat het allemaal schoonpoetsen....

ja de studenten worden toch ook hun woning niet uitgezet? maar ja het riag begint mij dus nu met uitzetting te dreigen..... ja en waar vind ik dan zo een twee drie een normale woning?
pi_89554825
Hoe schoon is je huis dan?
Je kunt wel stofzuigen, maar als het verder een bende is kan dat een teken zijn dat je niet goed voor jezelf kan zorgen..
dag
pi_89554830
Ik leef met je mee hoor dandybleu.
Stakkers zijn het gewoon bij de Riagg.

toi toi toi
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89554837
Wat verstaan we onder "niet proper"....een afwas van 3 dagen of zit de schimmel op de muren? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 5 december 2010 @ 17:01:03 #13
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_89554841
gekkenhuis = 'gezelligenhuis'. Daarnaast heeft het riag gewoon gelijk. Als het jouw woning zou zijn en niemand heeft er last van, dan maakt het niet uit. Maar aangezien het huis van het riag is, mogen zij dat van je eisen.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_89554855
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik woon al sinds mn 16e zelfstandig en dat al zo een twintig jaar al.... Ja nu had ik een paar jaar geleden een episode want ja ik gebruikte teveel drugs en ja op een dag bleef ik opeens hallicuneren heel de dag door.. ( soort van dagdromen )...

Ja dus meestal was dat hallicuneren wel ook in mn voordeel....Ik schreef vaak mn fantasien ook op papier en ik kwam dan met hele leuke screenplays voor televise en filmdingetjes....( net als Stephen King ....die gerbuikte ook veel drugs als inspiratie voor zijn werk... )

Maar ja op een dag ging het een beetje mis met me ... Ja dus ik liep nogal met mn ziel onder mn arm door mij scheiding en ik fantaseerde teveel over "slechte dingen " in het leven zoals gruwelijke mensen-smokkkel en dat soort dingen...ja dat waren normaal dan ook dingen die ik ook in mn verhalen die ik schreef verwerkte...Alleen ja op een dag kon ik het dus helemaal niet meer loslaten dus....

Dus op een dag ben ik dus opgenomen in een "gekkenhuis" ...Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik...Enig contact met mensen die daar ook zaten had ik helemaal niet : Die waren van het nivo "heel de dag darts pijltjes spelletjes spelen" ...Ja dus een kunstenaar zoals ik die viel dus helemaal buiten de groep..........Dus ja het opgenomen zijn gaf echt enorm veel spanningen....Dus ja op een dag zeiden ze daar tegen mij : Ja dandybleu als je deze "bla bla woning van het riag accepteerd" dan mag je volgende week weer vrij zijn ....

Dus ja ik zat enorm op een schopstoel dus...door de enorme stress van het "gekkenhuis"

Maar nu woon ik er een tijdje in die woning van het riag ( en heb dus een hele leuke woning die ik daarvoor had opgegeven ) alleen ja nu beginnen ze vanuit het riag heel erg te stressen dat mijn huis niet fris is....

Ja en ik woon al 20 jaar zelfstandig...En ik heb nog nooit gezeur gehad met een huurbaas in het verleden.........( dat ik teveel rommel heb in mn huis ) Ja en ik weet gewoon dat er in de "normale wereld" gewoon een ongeschreven wet geld "zolang je buren geen last hebben van je rommel of stank dan is er geen probleem"

Ja dus nu begint het riag ( van wie ik mijn huidige woning dus huur ) heel erg te stressen sinds kort dat mijn woning niet proper genoeg is....En beginnen ze zelfs te dreigen dat ik er uit moet op een dag....Ja dat zou ook niet zo een probleem zijn mits "het is wel heel lastig om op korte termijn aan een nieuwe woning te komen" en ja het riag heeft me dus ook min of meer "gepushed" om mijn vroegere woning op te geven....

Ja dus nu zit ik een beetje knel...voor mn gevoel dus...Ja want die riag willen dus ook binnenkort inspecties gaan uitvoeren in mn huis......Ja ik stofzuig een keer per week en ja dat vind ik wel voldoende hey? ja ik denk dan op mijn beurt "ja ik krijg toch zeker de koningin niet op visite hey?"

Ja dus nu ben ik hard op zoek dus naar een leuke plek om te gaan wonen.... Alleen ja dat kan nog wel een tijd duren en ja tot die tijd zit ik dus aan het Riag vast...En ja nu heb ik dus weer het gevoel dat ik op een schopstoel zit.....

Ja is allemaal wel gezeur en ja als het riag dan weer eens bij me op visite geweest is dan krijg ik dus echt een hele dag geen hap meer door mn keel hey?

Ja, wat moet ik hier op zeggen...
pi_89554867
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef DasApart het volgende:
gekkenhuis = 'gezelligenhuis'. Daarnaast heeft het riag gewoon gelijk. Als het jouw woning zou zijn en niemand heeft er last van, dan maakt het niet uit. Maar aangezien het huis van het riag is, mogen zij dat van je eisen.
nee hoor, zolang niemand er last van heeft ( stankoverlast, ongedierte) kun je veel maken in je eigen woning.
dag
pi_89554878
Ik open een topic in FHF: help dandybleu's huis schoonmaken!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_89554908
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik meld me aan dan!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89554927
het riag is sowieso een kutorganisatie ik blowde fkkin veel en dat moet ik ook stoppen van ze laat ze lekker naar zichzelf kijken want ik ga egt niet stoppen met blowen hoor dat word men einde
  zondag 5 december 2010 @ 17:04:45 #19
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89554951
Hoevaak kan je 't woord 'ja' in een OP zitten? Christ :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 5 december 2010 @ 17:04:52 #20
320149 Pox
Boeleboele
pi_89554960
Weet je dat in elke zin van jou ''ja "staat?
pi_89554980
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Civilian het volgende:
Hoevaak kan je 't woord 'ja' in een OP zitten? Christ :')
maar ja, ja is dan ook wel een leuk woord, maar ja, wel vaak ja. :Y
dag
  zondag 5 december 2010 @ 17:06:14 #22
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89555007
36x 'ja' dus.. :') ja.. en al 85x in dit hele topic.. dus.. ja..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_89555011
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef Peter het volgende:

[..]

nee hoor, zolang niemand er last van heeft ( stankoverlast, ongedierte) kun je veel maken in je eigen woning.
ja is ook zo : tenzij je geen hondedrollen aan de muur hebt ofzo of kattenpis in heel je huis....en tien vuilniszakken...ja dan gaat er ook niemand klagen van de buurt en dan ben je vrij om te wonen zoals je zelf wilt......

ja ik was vroeger fotomodel....maar ja ik vond ook vroeger niet zo snel iets vies hey? ja dus ik kwam ook wel eens bij vrienden thuis waar er een afwas stond van drie weken .... ja ik stoorde me daar nooit aan ......
  zondag 5 december 2010 @ 17:06:55 #24
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89555031
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
_O_ En dan moet hij er wel een vlog over maken *, terwijl zijn slaven zijn huis schoonmaken!

* Als hij tenminste ooit weer een webcam heeft :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_89555034
opes sorry voor het vele gebruik van het woord "ja".....
pi_89555051
Ja is positief, beter dan altijd maar nee :+
dag
pi_89555052
quote:
Op zondag 5 december 2010 17:05 schreef Peter het volgende:
maar ja, ja is dan ook wel een leuk woord, maar ja, wel vaak ja. :Y
Ja, ik ben Jokertje ja, ja zo kom ik aan mn bijnaam ja.
  zondag 5 december 2010 @ 17:07:53 #28
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89555070
Enkele foto-impressie's van TS zijn woning.

@TS onderstaande oplossing werkt ook bij jou.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 5 december 2010 @ 17:08:04 #29
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89555077
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef dandybleu het volgende:
opes sorry voor het vele gebruik van het woord "ja".....
Ja ja, dat geeft toch niet ja. Geen excuses ja, dus niks 'opes' ja.
pi_89555086
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Alsof jij weet wat dat is :') ! Je neemt de spelfout klakkeloos over :')

Tevens, een samenvatting van de OP:

quote:
Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_89555114
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......
pi_89555135
:') Like anyone cares
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 5 december 2010 @ 17:10:53 #33
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89555165
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 17:10 schreef Seam het volgende:
:') Like anyone cares
het riagg wel :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 5 december 2010 @ 17:11:30 #34
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_89555194
TS ik leef met je mee :)

Volgende keer gewoon opruimen :')
:-)
pi_89555207
Ik geef geld aan organisaties die tuig als jij helpen, dus opruimen je kkzooi.
  zondag 5 december 2010 @ 17:11:48 #36
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89555208
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......
Hey? :{w Het zijn idd willekeurige foto's van google. Maar als je je al niet stoort aan een berg afwas van drie weken........ Dan denk dat ik wel een aardig beeld van je onderkomen heb..
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_89555218
Anders ga je op brood en water.
  zondag 5 december 2010 @ 17:14:11 #38
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89555296
een beetje opgeruimd huis doet ook wonderen voor je geestelijke toestand trouwens.
ik maak er ook af en toe een teringzooi van, heb er zelf ook geen last van denk ik dan.
maar als het weer schoon is voel ik me een stuk vrolijker en hey het houdt je bezig he.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_89555344
nou dandyblue als je dan even schoonmaakt en dat een tijdje volhoudt zodat ze niet meer steeds langskomen geen problemen toch hahaha..................................hey
pi_89555355
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2010 17:11 schreef cvboer het volgende:

[..]

Hey? :{w Het zijn idd willekeurige foto's van google. Maar als je je al niet stoort aan een berg afwas van drie weken........ Dan denk dat ik wel een aardig beeld van je onderkomen heb..
ja toch niet helemaal ... ik woon in een kakkerlakkenbuurt al heel mn leven.... maar heb zelf nog nooit kakkerlakken gehad,.... ja dus zo onfris is mn huis ook weer niet ......
  zondag 5 december 2010 @ 17:15:49 #41
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89555360
Terechte klacht, dit is hoe de overheid artiesten kapot maakt.
pi_89555460
Geef het Riag gewoon geen koekje meer bij de koffie, dat zal die vlerken mores leren,
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_89555560
Mijn huis is ook niet tip top hoor :') Waarschijnlijk heb je net iemand getroffen bij het Riagg die een schoon huis héél belangrijk vindt en gaat zeuren over een beetje stof en wat troep. Het zou overigens een stuk handiger zijn om echt zelfstandig te wonen, want mensen die inspecties gaan uitvoeren of je je plee wel dagelijks schoonmaakt en er nergens stof ligt zit niemand op te wachten :N

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 december 2010 @ 17:21:49 #44
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_89555585
Ha ha ha dat je dit toch allemaal doorstaan moet, hey.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_89555594
ja ik kom al heel mn leven op visite bij mensen ....en ja soms zitten ze in een scheiding ofzo en hebben ze geen puf om hun huis te poesten hey? ja dan kan je het vet in de keuken van de muren schrapen.... ja maar toch is er dan geen controle op die mensen ( ja en gelukkig niet nee...dan zou het einde zoek zijn vind ik )
  zondag 5 december 2010 @ 17:22:18 #46
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89555603
Trouwens, die Riag-medewerkers moeten zelf in therapie met hun gezeur. Gezeur op een ander duidt namelijk op grote frustraties omtrent hun eigen hachje :r.
  zondag 5 december 2010 @ 17:22:37 #47
257229 opastokvis
pi_89555619
dweil je wel eens? met alleen stofzuigen kom je er niet he.
en hoe vaak maak je bijv. het toilet schoon?
om eens een indicatie te geven.

weet je wat, gooi je creativiteit in de strijd en maak een schoonmaakrooster voor ons w/
  zondag 5 december 2010 @ 17:22:56 #48
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89555630
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:15 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja toch niet helemaal ... ik woon in een kakkerlakkenbuurt al heel mn leven.... maar heb zelf nog nooit kakkerlakken gehad,.... ja dus zo onfris is mn huis ook weer niet ......
Misschien niet helemaal, maar wel gedeeltelijk kennelijk. Mijn tip blijft dan ook: kom uit je rokershok, doe deuren en ramen op en laat het daglicht naar binnen.
Bel desnoods een schoonmaak/ontruimingsploeg om je onderkomen weer op orde te krijgen.
links en recht wat nieuwe vloerbedekking en wellicht een ander behangetje op de muur doet al wonderen.

Een beetje meer aandacht aan de persoonlijke verzorging zou je ook niet misstaan, haartjes in model (geen lang haar, da's voor catweazels) en andere kleding aandoen.
Je gaat jezelf een stuk beter voelen en uiteindelijk heeft het Riagg een beter en vertrouwder beeld van je.
pi_89555638
verzonnen topic's zijn wel hip tegenwoordig...
  zondag 5 december 2010 @ 17:25:04 #50
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89555722
Gaan die Riag-medewerkers trouwens ook met hun vinger langs hoekjes en dergelijke? En dat ze dan zo hun vieze vinger aan jou laten zien?

Dat deed een ex-schoonmoeder van mij namelijk wel! Walgelijk gedrag vind ik dat :r!
pi_89555733
quote:
8s.gif Op zondag 5 december 2010 17:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens, die Riag-medewerkers moeten zelf in therapie met hun gezeur. Gezeur op een ander duidt namelijk op grote frustraties omtrent hun eigen hachje :r.
Ik heb co-schap gelopen in de psychiatrie en waande me in een andere wereld! Alles werd zo overgeanalyseerd en gedragingen die ik helemaal niet als enorm afwijkend zag werden echt ontzettend uitvergroot en dikke rapporten van aangemaakt :') (Patient slaapt alleen in t-shirt, patiënt hiermee geconfronteerd; die ziet geen reden tot verandering van gedrag. niet verzonnen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 december 2010 @ 17:26:56 #52
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89555795
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef mschol het volgende:
Topics van _O_ dandybleu _O_ verzonnen noemen :').

't Is dat zijn webcam kapot is, anders had hij dit topic vast niet geopend maar er een meesterlijke vlog over gemaakt (incl. begeleidende beelden dus) :).
pi_89555796
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb co-schap gelopen in de psychiatrie en waande me in een andere wereld! Alles werd zo overgeanalyseerd en gedragingen die ik helemaal niet als enorm afwijkend zag werden echt ontzettend uitvergroot en dikke rapporten van aangemaakt :') (Patient slaapt alleen in t-shirt, patiënt hiermee geconfronteerd; die ziet geen reden tot verandering van gedrag. niet verzonnen)
Ik slaap alleen in een boxer moet ik nu direct opgenomen worden?
pi_89555833
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:26 schreef Jahr00n het volgende:

Ik slaap alleen in een boxer moet ik nu direct opgenomen worden?
Dat weet ik niet! :o Maar die gozer sliep alleen in t-shirt, dus zonder boxer oid. Daar zat het probleem.

:')
pi_89555874
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Mijn huis is ook niet tip top hoor :') Waarschijnlijk heb je net iemand getroffen bij het Riagg die een schoon huis héél belangrijk vindt en gaat zeuren over een beetje stof en wat troep. Het zou overigens een stuk handiger zijn om echt zelfstandig te wonen, want mensen die inspecties gaan uitvoeren of je je plee wel dagelijks schoonmaakt en er nergens stof ligt zit niemand op te wachten :N

[ afbeelding ]
ja ha ha idd ze komen dus ook mn plee inspecteren..... is echt totaal bezopen ja
  zondag 5 december 2010 @ 17:29:15 #56
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89555887
quote:

[..]

Das inderdaad wel erg overdreven van het Riagg, echter is een schone woning zeker belangrijk, niet alleen voor degene die er in woont, maar ook voor de omgeving.
Ik heb het zelf brandschoon in mijn woning, zelfs bovenop de deur word schoongemaakt. Smetvrees?, ik vind van niet, wil het graag netjes hebben.
  zondag 5 december 2010 @ 17:29:53 #57
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_89555912
quote:
8s.gif Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaan die Riag-medewerkers trouwens ook met hun vinger langs hoekjes en dergelijke? En dat ze dan zo hun vieze vinger aan jou laten zien?

Dat deed een ex-schoonmoeder van mij namelijk wel! Walgelijk gedrag vind ik dat :r!
Die zou je toch uit huis trappen :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_89555923
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef mschol het volgende:
Ga je schamen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 5 december 2010 @ 17:31:21 #59
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89555964
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef cvboer het volgende:
zelfs bovenop de deur word schoongemaakt.
Ah, jij bent dus zo iemand die met z'n vinger langs alle randjes gaat, om vervolgens die vieze vinger aan de dader te laten zien :).
pi_89555965
quote:

Das inderdaad wel erg overdreven van het Riagg, echter is een schone woning zeker belangrijk, niet alleen voor degene die er in woont, maar ook voor de omgeving.
Ik heb het zelf brandschoon in mijn woning, zelfs bovenop de deur word schoongemaakt. Smetvrees?, ik vind van niet, wil het graag netjes hebben.
Je kan jouw waarden niet extrapoleren naar andere mensen. En dat doen ze bij het Riagg ook.
  zondag 5 december 2010 @ 17:32:03 #61
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89555990
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef ShevaJB het volgende:
Die zou je toch uit huis trappen :')
Let op het woordje 'ex' ;).
pi_89555991
quote:

[..]

ja in een gekkenhuis kan je ook je slaapkamerdeur niet op slot doen...... ja dus dat betekend dat er elk moment van de dag ( 24 uur ) zomaar iemand die je helemaal niet kent je slaapkamer binnen kan wandelen.....ja dus ook bijv een van de verplegers met wie je helemaal geen leuke band hebt....ja das best wel flink maf ja....
pi_89556026
Dandybleu ik vind jou een topkerel. Zullen we een keertje afspreken om iets te drinken? Dan maken we de buurt onveilig!
  zondag 5 december 2010 @ 17:35:39 #64
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89556128
quote:
zelfs bovenop de deur word schoongemaakt.
Mijn ex-schoonmoeder zit op FOK ;(.

Hoi Riet!
pi_89557224
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Dandybleu ik vind jou een topkerel. Zullen we een keertje afspreken om iets te drinken? Dan maken we de buurt onveilig!
Jij mag helemaal nog niet drinken.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zondag 5 december 2010 @ 18:41:54 #66
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89558228
quote:
15s.gif Op zondag 5 december 2010 18:11 schreef Ezio het volgende:

[..]

En niet FOK!en.

quote:
e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Heb jij wel toestemming van je ouders, AP?
pi_89558344
quote:
Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zit er in die emmer ?
pi_89558375
quote:
15s.gif Op zondag 5 december 2010 18:11 schreef Ezio het volgende:

[..]

ha ik wil wel stiekem bier kopen voor hem in de suprmarkt...probleem opgelost...
pi_89558561
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Wat zit er in die emmer ?
kots, zo'n emmer heb ik ook iedere zondag
  zondag 5 december 2010 @ 21:36:20 #70
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_89565362
Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja Ja ja ja ja ja ja

Dus ja.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_89565490
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat mijn huis een schoonheidswedstrijd wint ofzo, maar dit is wel heeeeel erg :{
life goes by...
  zondag 5 december 2010 @ 21:47:21 #72
307803 Frietkraam
Het is friet, geen patat
pi_89565984
dandybleu topics :')
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
pi_89573639
quote:
Dus op een dag ben ik dus opgenomen in een "gekkenhuis" ...Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik.
Gefeliciteerd, u komt in aanmerking voor de meest ongefundeerde bewering allertijden. Alle kunstenaars horen thuis in een gekkenhuis, en de meeste mensen uit een gekkenhuis vinden zichzelf een kunstenaar. Algemeen bekend feit.
  maandag 6 december 2010 @ 00:30:58 #74
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_89573816
Google riag en dit topic tegenkomen. :')
pi_89573987
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:30 schreef EvanStone het volgende:
Google riag en dit topic tegenkomen. :')
Waar dan? niet op de eerste 10 pagina's in ieder geval

edit: kut nu heb ik alweer in een dandybleu topic gepost :r
pi_89576020
Doe je gordijnen eens open en zet de ramen open, zodat het niet zo muf ruikt in je kamer. Dat helpt ook al ;)
  maandag 6 december 2010 @ 10:03:15 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89578452
quote:
8s.gif Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vermoed dat de walm die die medewerker tegemoed kwam toen ze op inspectie was al genoeg reden was om te klagen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 6 december 2010 @ 12:13:34 #78
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89581927
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef Re.active het volgende:
Nu heb ik alweer in een dandybleu topic gepost *O*
:)
pi_89582060
He maar tjapperoni, als de buren er nog geen last van hebben zal 't best meevallen met de zooi.
Kun je het niet gewoon even een middagje opruimen? Dan ben je ook weer even van die riagg af enzo, ik bedoel ze helpen toch een gestoorde aan een huis, daar mag ook wel wat tegenoverstaan hey?
  maandag 6 december 2010 @ 12:21:28 #80
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89582190
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef zovty het volgende:
Kun je het niet gewoon even een middagje opruimen? Dan ben je ook weer even van die riagg af enzo, ik bedoel ze helpen toch een gestoorde aan een huis, daar mag ook wel wat tegenoverstaan hey?
En het helpt tegen de verveling en als hij dan donderdag toch nog die webcam van zijn broer krijgt, dan kan hij meteen zijn opgeruimde huis aan ons en de rest van de wereld showen :).
  maandag 6 december 2010 @ 12:23:54 #81
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_89582273
Gewoon volhouden dandy, een onverzorgd huis trekt pubermeisjes aan. Die vinden dat wild. gr gr
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_89582365
Verrijkend inzicht in jouw persoonlijke geschiedenis, Edwin. Ik heb het allemaal gelezen. Ga zo door. Hier zul je begrip en een uitlaatklep vinden. En misschien ook wel willige 15-jarige meisjes. Het kan allemaal.
  maandag 6 december 2010 @ 12:26:53 #83
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89582382
Tjonge wat een perikelen die deze arme TS moet doorstaan in zijn dagelijks leven. Iedereen is tegen hem.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 6 december 2010 @ 12:29:32 #84
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89582467
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
Verrijkend inzicht in jouw persoonlijke geschiedenis, Edwin. Ik heb het allemaal gelezen. Ga zo door. Hier zul je begrip en een uitlaatklep vinden. En misschien ook wel willige 15-jarige meisjes. Het kan allemaal.
Zal z'n vriendin leuk vinden.
pi_89583802
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nee loser, dandybleu is :r niet *O*
pi_89583929
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef Re.active het volgende:

[..]

Deze man. :')
  maandag 6 december 2010 @ 13:13:19 #87
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89583952
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef Re.active het volgende:

[..]

:') :') :') :')
  maandag 6 december 2010 @ 13:14:36 #88
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89583995
ja
Je kan me vinden bij de bloemist
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 13:16:45 #89
236264 crew  capricia
pi_89584048
Hoe vies is je huis dan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 6 december 2010 @ 14:14:12 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_89586018
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 16:56 schreef Weissman het volgende:
Eckte mannen wonen in een grot _O_
What happens in the trash grotto, stays in the trash grotto.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 6 december 2010 @ 17:18:54 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89593692
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef dandybleu het volgende:
Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik...
Ik weet trouwens niet wat voor kunst (behalve je vlogs) je produceert, maar mijn vriend is ook kunstenaar (onder andere kunstschilder) en de nog niet-verkochte werken hangen wij overal in huis op, dan heb je meteen een doorlopende expositie :).

Dus als je nou eens mooie dingen gaat maken, dan verveel je je niet en dan verkoop je misschien zelfs wat en je kunt je huis ermee behangen wat het Riag ook als positief zal zien, omdat ze dan zien dat je ergens mee bezig bent :).
pi_89594120
33 ja's en geen enkele een antwoord op een vraag :S

gewoon ff poetsen gast..ja?
Je weet het maar hoe heet het, dat is......!
pi_89594175
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:30 schreef D1ngus het volgende:
33 ja's en geen enkele een antwoord op een vraag :S

gewoon ff poetsen gast..ja?
Zo simpel is het niet
Ga weg
  maandag 6 december 2010 @ 17:31:45 #94
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89594176
Door het lezen van dit topic heb ik 80% meer kans op pure oogkanker met uitzaaiing naar mijn schedelpan gekregen. Dank je, TS.
pi_89594532
quote:
15s.gif Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet
Nee?, leg uit.

Zij lenen deze meneer een woning, en willen graag dat meneer daar een beetje netjes mee om gaat, en als meneer er niet uitgebonjoured wilt worden voor dat hij een eigen woning heeft en onafhankelijk is van riag, is dat volgens mij de oplossing.

Er zijn vast zwaar diepzinnige complexe antwoorden te bedenken, diep psychologisch e.d, dus go your gang :)
Je weet het maar hoe heet het, dat is......!
  maandag 6 december 2010 @ 17:45:55 #96
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89594715
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Door het lezen van dit topic heb ik 80% meer kans op pure oogkanker met uitzaaiing naar mijn schedelpan gekregen. Dank je, TS.
Ja ja!
  maandag 6 december 2010 @ 18:03:15 #97
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89595311
quote:
15s.gif Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet
Niet? Dacht het wel, regel een emmer en een fles schoomaakzooi en een paar schoonmaakdoekjes en gaan met die handel. En als TS zijn waterrekening betaald heeft zal er ook nog wel water uit de kraan komen.
Dus ja, zo simpel is het.
pi_89595371
ja das best nog wel een gedoe : ik moet de deur opendoen want anders gaat het "niet goed" met dandybleu....

Ja aleen soms stapt er echt zo een mbo-tokkie mn huis binnen...van het Riag dus.... Echt zo een griet die elke dag rtl4 kijkt en geilt op Ludo Sanders...( met veel poen )

Ja en ik ben dus metal en gothic al heel mn leven : Ja dus als er dan zo een persoon binnenstapt? Die kijken me dan ook vaak vies aan ... ( alsof ik nix waard ben )

Ja en dan komt de klap op de vuurpijl : Heb je net een leuk schilderij opgehangen in je huis...komt zo een geval van het Riag binnen en die geeft dan haar mening erover opeens....

Ha ja echt een nachtmerrie soms hey? Een totale privacy schending is dat soms...
  maandag 6 december 2010 @ 18:22:37 #99
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89595932
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef dandybleu het volgende:
Heb je net een leuk schilderij opgehangen in je huis...komt zo een geval van het Riag binnen en die geeft dan haar mening erover opeens....
Als die mening negatief is, zeg je gewoon: "Ha ha, maar dat is een portret van jou, dat is hoe ik jou zie, haha!"
  maandag 6 december 2010 @ 18:24:07 #100
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89595995
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als die mening negatief is, zeg je gewoon: "Ha ha, maar dat is een portret van jou, dat is hoe ik jou zie, haha!"
Dan weet je een ding zeker, dat ze vaker langskomen, kromme opmerking van je........
pi_89596062
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Pox het volgende:
Weet je dat in elke zin van jou ''ja "staat?
quote:
;(
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  maandag 6 december 2010 @ 18:46:05 #102
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89596816
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef cvboer het volgende:
Dan weet je een ding zeker, dat ze vaker langskomen, kromme opmerking van je........
Mijn vriend heeft onder andere dit geschilderd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als iemand daar negatief over gaat lopen doen, zeg ik gewoon: "Ha ha, kijk eens in de spiegel, ha ha!"
  maandag 6 december 2010 @ 18:47:10 #103
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89596858
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft onder andere dit geschilderd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als iemand daar negatief over gaat lopen doen, zeg ik gewoon: "Ha ha, kijk eens in de spiegel, ha ha!"
Jij moest poseren?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 6 december 2010 @ 18:48:35 #104
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89596904
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Fortitudo het volgende:
Jij moest poseren?
Ja, hi hi ha ha, nu heb ik geen spiegel meer nodig, ha ha!
pi_89597089
Vind je het gek dat het 'riag' wil dat je je huis schoonhoudt, mongool. :') Je huurt niet van de woningbouw.
pi_89597132
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Jij moest poseren?
Ba-dum tshhhh
pi_89597308
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:41 schreef D1ngus het volgende:

[..]

Nee?, leg uit.

Zij lenen deze meneer een woning, en willen graag dat meneer daar een beetje netjes mee om gaat, en als meneer er niet uitgebonjoured wilt worden voor dat hij een eigen woning heeft en onafhankelijk is van riag, is dat volgens mij de oplossing.

Er zijn vast zwaar diepzinnige complexe antwoorden te bedenken, diep psychologisch e.d, dus go your gang :)
Mensen die niet begrijpen dat dandy een gevoelsmens is _O-
Farizeeër die je bent :') Als ik dit moet uitleggen dan... tja
Ga weg
  maandag 6 december 2010 @ 19:06:37 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89597704
quote:
Ja en ik ben dus metal en gothic al heel mn leven : Ja dus als er dan zo een persoon binnenstapt? Die kijken me dan ook vaak vies aan ... ( alsof ik nix waard ben )
Oh jee, ook nog een stinkgothic.

Ze kijkt je waarschijnlijk vies aan omdat je er gewoon vies uitziet, Mr. "fotomodel". En waarschijnlijk stink je echt, met je verhalen over dat tandenpoetsen niet nodig is...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 6 december 2010 @ 20:36:17 #109
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89602614
Fuck jullie allemaal KLB stumpers, ik steek jullie allemaal in de fik ja.

bey bey
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_89603131
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh jee, ook nog een stinkgothic.

Ze kijkt je waarschijnlijk vies aan omdat je er gewoon vies uitziet, Mr. "fotomodel". En waarschijnlijk stink je echt, met je verhalen over dat tandenpoetsen niet nodig is...
Ha ik heb een knappe vriendin... Ja en ha ha toen ik vroeger fotmodel was? ja toen had ik ook wel eens vriendinnen die hun tanden niet zo bijhielden.....

Maar ontopic? Ha ik heb nu wel een leuk themaatje die ik ooit kan rondbazuinen....Heel veel mensen ( en zelfs een mod ha ha ) die kunnen zich een beetje inleven in mijn situatie...En plaatsen ook vraagtekens....Dus ja ik ga op een dag dit fok-topic echt wel eens aan het riag laten zien...Ja das een stukje zelfreflectie voor het Riagg
pi_89603561
Ja? als alles eerlijk is? Ja dan moet er in de toekomst een "woonpolitie" komen die bij mensen thuis controleert hoe proper een huis wel of niet is......

Als die wet voor iedereen geld? Ja dan spreek je over gelijke monikken gelijke kappen....
  maandag 6 december 2010 @ 20:56:45 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89604123
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef dandybleu het volgende:
Ha ik heb een knappe vriendin...
Een internet-vriendin :')
pi_89604172
Volgens mij valt het allemaal best wel mee met je kamer.. Je moest eens weten wat hier allemaal ligt :D _O-
pi_89604583
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef dandybleu het volgende:
Ja? als alles eerlijk is? Ja dan moet er in de toekomst een "woonpolitie" komen die bij mensen thuis controleert hoe proper een huis wel of niet is......

Als die wet voor iedereen geld? Ja dan spreek je over gelijke monikken gelijke kappen....
Chinese kinderhandjes kunnen nooit precies 2 gelijke kappen maken. Onthoud dat goed.
pi_89604997
ja ha ha beetje oftopic.... ik ben dus kunstenaar....ja en neem je bijv andy warhole? ja die was bisexueel hey? en dan had ie een schilderij gemaakt.... en dan nodigde hij een knappe man uit en die liet hij over het schilderij pissen.....( omdat hij dna wilde weten wat voor effect dat zou hebben op het kunstwerk.....bijv door de erosie ) en dat lag dan een week in zijn aterlier....

ha ha nou ja als het riag dat zou zien? dan worden ze helemaal gek
pi_89605148
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef dandybleu het volgende:
ja ha ha beetje oftopic.... ik ben dus kunstenaar....ja en neem je bijv andy warhole? ja die was bisexueel hey? en dan had ie een schilderij gemaakt.... en dan nodigde hij een knappe man uit en die liet hij over het schilderij pissen.....( omdat hij dna wilde weten wat voor effect dat zou hebben op het kunstwerk.....bijv door de erosie ) en dat lag dan een week in zijn aterlier....

ha ha nou ja als het riag dat zou zien? dan worden ze helemaal gek
Pis jij ook over dingen heen in je huis? (behalve dan de WC-bril)
pi_89605285
Ha nee ik wilde alleen een stom voorbeeld geven.....mijn huis is redelijk netjes....( nou ja vergeleken met ..... ) ik plas nooit in de woonkamer ha ha
pi_89605623
Door dit topic ga ik nu m'n slaapkamer opruimen. Mede omdat ik me opeens realiseer dat ik een maand of twee geleden een half opgegeten bord met macaroni en kaas heb weggezet in m'n bureau-la.. :'(
pi_89606528
Laat je huis de volgende keer eruit zien als een plek waar net een moord is gepleegd.
Durven ze niks meer ^O^
Take a shotgun.
And blow out your brain.
You're not using it anyway.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:12:39 #120
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_89627113
Dandybleu _O_ ,

Ik weet uit betrouwbare bron dat Beertje erg netjes is, dus handen uit de mauwen jongen!

Of zou het RIAG inmiddels ook meekijken?:
http://www.youtube.com/user/emsky2000posse#p/a/u/2/DJI-VD4myVw

[ Bericht 33% gewijzigd door Gummibeer79 op 07-12-2010 12:20:48 ]
Ik ben een eckte rapnegert
pi_89665274
Doei Dandybleu :W ;( :{
Twiddel
pi_89665820
Waar heeft hij eigenlijk zijn ban aan verdiend?
  woensdag 8 december 2010 @ 10:07:23 #123
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_89666591
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Waar heeft hij eigenlijk zijn ban aan verdiend?
Dat vragen velen met jou zich af.

Die debiel kan nooit iemand express hebben gekwetst.
Ik ben een eckte rapnegert
  woensdag 8 december 2010 @ 10:14:35 #124
257229 opastokvis
pi_89666757
quote:
Ja aleen soms stapt er echt zo een mbo-tokkie mn huis binnen...van het Riag dus.... Echt zo een griet die elke dag rtl4 kijkt en geilt op Ludo Sanders...( met veel poen )
QFT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')