quote:
Deze boys zijn ervaringsdeskundige.quote:
Typisch FOK!, niet durven toe te geven dat je van het RIAGG huurt om je e-image omhoog te houdenquote:Op zondag 5 december 2010 16:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[..]
Deze boys zijn ervaringsdeskundige.
Ja, wat moet ik hier op zeggen...quote:Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik woon al sinds mn 16e zelfstandig en dat al zo een twintig jaar al.... Ja nu had ik een paar jaar geleden een episode want ja ik gebruikte teveel drugs en ja op een dag bleef ik opeens hallicuneren heel de dag door.. ( soort van dagdromen )...
Ja dus meestal was dat hallicuneren wel ook in mn voordeel....Ik schreef vaak mn fantasien ook op papier en ik kwam dan met hele leuke screenplays voor televise en filmdingetjes....( net als Stephen King ....die gerbuikte ook veel drugs als inspiratie voor zijn werk... )
Maar ja op een dag ging het een beetje mis met me ... Ja dus ik liep nogal met mn ziel onder mn arm door mij scheiding en ik fantaseerde teveel over "slechte dingen " in het leven zoals gruwelijke mensen-smokkkel en dat soort dingen...ja dat waren normaal dan ook dingen die ik ook in mn verhalen die ik schreef verwerkte...Alleen ja op een dag kon ik het dus helemaal niet meer loslaten dus....
Dus op een dag ben ik dus opgenomen in een "gekkenhuis" ...Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik...Enig contact met mensen die daar ook zaten had ik helemaal niet : Die waren van het nivo "heel de dag darts pijltjes spelletjes spelen" ...Ja dus een kunstenaar zoals ik die viel dus helemaal buiten de groep..........Dus ja het opgenomen zijn gaf echt enorm veel spanningen....Dus ja op een dag zeiden ze daar tegen mij : Ja dandybleu als je deze "bla bla woning van het riag accepteerd" dan mag je volgende week weer vrij zijn ....
Dus ja ik zat enorm op een schopstoel dus...door de enorme stress van het "gekkenhuis"
Maar nu woon ik er een tijdje in die woning van het riag ( en heb dus een hele leuke woning die ik daarvoor had opgegeven ) alleen ja nu beginnen ze vanuit het riag heel erg te stressen dat mijn huis niet fris is....
Ja en ik woon al 20 jaar zelfstandig...En ik heb nog nooit gezeur gehad met een huurbaas in het verleden.........( dat ik teveel rommel heb in mn huis ) Ja en ik weet gewoon dat er in de "normale wereld" gewoon een ongeschreven wet geld "zolang je buren geen last hebben van je rommel of stank dan is er geen probleem"
Ja dus nu begint het riag ( van wie ik mijn huidige woning dus huur ) heel erg te stressen sinds kort dat mijn woning niet proper genoeg is....En beginnen ze zelfs te dreigen dat ik er uit moet op een dag....Ja dat zou ook niet zo een probleem zijn mits "het is wel heel lastig om op korte termijn aan een nieuwe woning te komen" en ja het riag heeft me dus ook min of meer "gepushed" om mijn vroegere woning op te geven....
Ja dus nu zit ik een beetje knel...voor mn gevoel dus...Ja want die riag willen dus ook binnenkort inspecties gaan uitvoeren in mn huis......Ja ik stofzuig een keer per week en ja dat vind ik wel voldoende hey? ja ik denk dan op mijn beurt "ja ik krijg toch zeker de koningin niet op visite hey?"
Ja dus nu ben ik hard op zoek dus naar een leuke plek om te gaan wonen.... Alleen ja dat kan nog wel een tijd duren en ja tot die tijd zit ik dus aan het Riag vast...En ja nu heb ik dus weer het gevoel dat ik op een schopstoel zit.....
Ja is allemaal wel gezeur en ja als het riag dan weer eens bij me op visite geweest is dan krijg ik dus echt een hele dag geen hap meer door mn keel hey?
Klacht ha ha : het riag dus...
nee hoor, zolang niemand er last van heeft ( stankoverlast, ongedierte) kun je veel maken in je eigen woning.quote:Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef DasApart het volgende:
gekkenhuis = 'gezelligenhuis'. Daarnaast heeft het riag gewoon gelijk. Als het jouw woning zou zijn en niemand heeft er last van, dan maakt het niet uit. Maar aangezien het huis van het riag is, mogen zij dat van je eisen.
Ik meld me aan dan!quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik open een topic in FHF: help dandybleu's huis schoonmaken!
maar ja, ja is dan ook wel een leuk woord, maar ja, wel vaak ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Civilian het volgende:
Hoevaak kan je 't woord 'ja' in een OP zitten? Christ
ja is ook zo : tenzij je geen hondedrollen aan de muur hebt ofzo of kattenpis in heel je huis....en tien vuilniszakken...ja dan gaat er ook niemand klagen van de buurt en dan ben je vrij om te wonen zoals je zelf wilt......quote:Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef Peter het volgende:
[..]
nee hoor, zolang niemand er last van heeft ( stankoverlast, ongedierte) kun je veel maken in je eigen woning.
quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik open een topic in FHF: help dandybleu's huis schoonmaken!
Ja, ik ben Jokertje ja, ja zo kom ik aan mn bijnaam ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:05 schreef Peter het volgende:
maar ja, ja is dan ook wel een leuk woord, maar ja, wel vaak ja.
Ja ja, dat geeft toch niet ja. Geen excuses ja, dus niks 'opes' ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef dandybleu het volgende:
opes sorry voor het vele gebruik van het woord "ja".....
Alsof jij weet wat dat isquote:
quote:Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja
ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
Enkele foto-impressie's van TS zijn woning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@TS onderstaande oplossing werkt ook bij jou.
[ afbeelding ]
Hey?quote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......
ja toch niet helemaal ... ik woon in een kakkerlakkenbuurt al heel mn leven.... maar heb zelf nog nooit kakkerlakken gehad,.... ja dus zo onfris is mn huis ook weer niet ......quote:Op zondag 5 december 2010 17:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hey?Het zijn idd willekeurige foto's van google. Maar als je je al niet stoort aan een berg afwas van drie weken........ Dan denk dat ik wel een aardig beeld van je onderkomen heb..
Misschien niet helemaal, maar wel gedeeltelijk kennelijk. Mijn tip blijft dan ook: kom uit je rokershok, doe deuren en ramen op en laat het daglicht naar binnen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:15 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja toch niet helemaal ... ik woon in een kakkerlakkenbuurt al heel mn leven.... maar heb zelf nog nooit kakkerlakken gehad,.... ja dus zo onfris is mn huis ook weer niet ......
Ik heb co-schap gelopen in de psychiatrie en waande me in een andere wereld! Alles werd zo overgeanalyseerd en gedragingen die ik helemaal niet als enorm afwijkend zag werden echt ontzettend uitvergroot en dikke rapporten van aangemaaktquote:Op zondag 5 december 2010 17:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens, die Riag-medewerkers moeten zelf in therapie met hun gezeur. Gezeur op een ander duidt namelijk op grote frustraties omtrent hun eigen hachje.
Topics vanquote:Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef mschol het volgende:
verzonnen topic's zijn wel hip tegenwoordig...
Ik slaap alleen in een boxer moet ik nu direct opgenomen worden?quote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb co-schap gelopen in de psychiatrie en waande me in een andere wereld! Alles werd zo overgeanalyseerd en gedragingen die ik helemaal niet als enorm afwijkend zag werden echt ontzettend uitvergroot en dikke rapporten van aangemaakt(Patient slaapt alleen in t-shirt, patiënt hiermee geconfronteerd; die ziet geen reden tot verandering van gedrag. niet verzonnen)
Dat weet ik niet!quote:Op zondag 5 december 2010 17:26 schreef Jahr00n het volgende:
Ik slaap alleen in een boxer moet ik nu direct opgenomen worden?
ja ha ha idd ze komen dus ook mn plee inspecteren..... is echt totaal bezopen jaquote:Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Mijn huis is ook niet tip top hoorWaarschijnlijk heb je net iemand getroffen bij het Riagg die een schoon huis héél belangrijk vindt en gaat zeuren over een beetje stof en wat troep. Het zou overigens een stuk handiger zijn om echt zelfstandig te wonen, want mensen die inspecties gaan uitvoeren of je je plee wel dagelijks schoonmaakt en er nergens stof ligt zit niemand op te wachten
[ afbeelding ]
Das inderdaad wel erg overdreven van het Riagg, echter is een schone woning zeker belangrijk, niet alleen voor degene die er in woont, maar ook voor de omgeving.quote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb co-schap gelopen in de psychiatrie en waande me in een andere wereld! Alles werd zo overgeanalyseerd en gedragingen die ik helemaal niet als enorm afwijkend zag werden echt ontzettend uitvergroot en dikke rapporten van aangemaakt(Patient slaapt alleen in t-shirt, patiënt hiermee geconfronteerd; die ziet geen reden tot verandering van gedrag. niet verzonnen)
Die zou je toch uit huis trappenquote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaan die Riag-medewerkers trouwens ook met hun vinger langs hoekjes en dergelijke? En dat ze dan zo hun vieze vinger aan jou laten zien?
Dat deed een ex-schoonmoeder van mij namelijk wel! Walgelijk gedrag vind ik dat!
Ga je schamen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef mschol het volgende:
verzonnen topic's zijn wel hip tegenwoordig...
Ah, jij bent dus zo iemand die met z'n vinger langs alle randjes gaat, om vervolgens die vieze vinger aan de dader te laten zienquote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef cvboer het volgende:
zelfs bovenop de deur word schoongemaakt.
Je kan jouw waarden niet extrapoleren naar andere mensen. En dat doen ze bij het Riagg ook.quote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef cvboer het volgende:
Das inderdaad wel erg overdreven van het Riagg, echter is een schone woning zeker belangrijk, niet alleen voor degene die er in woont, maar ook voor de omgeving.
Ik heb het zelf brandschoon in mijn woning, zelfs bovenop de deur word schoongemaakt. Smetvrees?, ik vind van niet, wil het graag netjes hebben.
Let op het woordje 'ex'quote:
ja in een gekkenhuis kan je ook je slaapkamerdeur niet op slot doen...... ja dus dat betekend dat er elk moment van de dag ( 24 uur ) zomaar iemand die je helemaal niet kent je slaapkamer binnen kan wandelen.....ja dus ook bijv een van de verplegers met wie je helemaal geen leuke band hebt....ja das best wel flink maf ja....quote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmoeder zit op FOKquote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef cvboer het volgende:
zelfs bovenop de deur word schoongemaakt.
Jij mag helemaal nog niet drinken.quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Dandybleu ik vind jou een topkerel. Zullen we een keertje afspreken om iets te drinken? Dan maken we de buurt onveilig!
En niet FOK!en.quote:
Heb jij wel toestemming van je ouders, AP?quote:e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Wat zit er in die emmer ?quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat mijn huis een schoonheidswedstrijd wint ofzo, maar dit is wel heeeeel ergquote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, u komt in aanmerking voor de meest ongefundeerde bewering allertijden. Alle kunstenaars horen thuis in een gekkenhuis, en de meeste mensen uit een gekkenhuis vinden zichzelf een kunstenaar. Algemeen bekend feit.quote:Dus op een dag ben ik dus opgenomen in een "gekkenhuis" ...Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik.
Waar dan? niet op de eerste 10 pagina's in ieder gevalquote:Op maandag 6 december 2010 00:30 schreef EvanStone het volgende:
Google riag en dit topic tegenkomen.
Ik vermoed dat de walm die die medewerker tegemoed kwam toen ze op inspectie was al genoeg reden was om te klagen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaan die Riag-medewerkers trouwens ook met hun vinger langs hoekjes en dergelijke? En dat ze dan zo hun vieze vinger aan jou laten zien?
quote:Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef Re.active het volgende:
Nu heb ik alweer in een dandybleu topic gepost![]()
En het helpt tegen de verveling en als hij dan donderdag toch nog die webcam van zijn broer krijgt, dan kan hij meteen zijn opgeruimde huis aan ons en de rest van de wereld showenquote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef zovty het volgende:
Kun je het niet gewoon even een middagje opruimen? Dan ben je ook weer even van die riagg af enzo, ik bedoel ze helpen toch een gestoorde aan een huis, daar mag ook wel wat tegenoverstaan hey?
Zal z'n vriendin leuk vinden.quote:Op maandag 6 december 2010 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
Verrijkend inzicht in jouw persoonlijke geschiedenis, Edwin. Ik heb het allemaal gelezen. Ga zo door. Hier zul je begrip en een uitlaatklep vinden. En misschien ook wel willige 15-jarige meisjes. Het kan allemaal.
What happens in the trash grotto, stays in the trash grotto.quote:
Ik weet trouwens niet wat voor kunst (behalve je vlogs) je produceert, maar mijn vriend is ook kunstenaar (onder andere kunstschilder) en de nog niet-verkochte werken hangen wij overal in huis op, dan heb je meteen een doorlopende expositiequote:Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef dandybleu het volgende:
Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik...
Zo simpel is het nietquote:Op maandag 6 december 2010 17:30 schreef D1ngus het volgende:
33 ja's en geen enkele een antwoord op een vraag :S
gewoon ff poetsen gast..ja?
Nee?, leg uit.quote:
Ja ja!quote:Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Door het lezen van dit topic heb ik 80% meer kans op pure oogkanker met uitzaaiing naar mijn schedelpan gekregen. Dank je, TS.
Niet? Dacht het wel, regel een emmer en een fles schoomaakzooi en een paar schoonmaakdoekjes en gaan met die handel. En als TS zijn waterrekening betaald heeft zal er ook nog wel water uit de kraan komen.quote:
Als die mening negatief is, zeg je gewoon: "Ha ha, maar dat is een portret van jou, dat is hoe ik jou zie, haha!"quote:Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef dandybleu het volgende:
Heb je net een leuk schilderij opgehangen in je huis...komt zo een geval van het Riag binnen en die geeft dan haar mening erover opeens....
Dan weet je een ding zeker, dat ze vaker langskomen, kromme opmerking van je........quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als die mening negatief is, zeg je gewoon: "Ha ha, maar dat is een portret van jou, dat is hoe ik jou zie, haha!"
quote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Pox het volgende:
Weet je dat in elke zin van jou ''ja "staat?
quote:Klacht ha ha : het riag dus...
Mijn vriend heeft onder andere dit geschilderd:quote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef cvboer het volgende:
Dan weet je een ding zeker, dat ze vaker langskomen, kromme opmerking van je........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand daar negatief over gaat lopen doen, zeg ik gewoon: "Ha ha, kijk eens in de spiegel, ha ha!"Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op maandag 6 december 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft onder andere dit geschilderd:Jij moest poseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand daar negatief over gaat lopen doen, zeg ik gewoon: "Ha ha, kijk eens in de spiegel, ha ha!"Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Ja, hi hi ha ha, nu heb ik geen spiegel meer nodig, ha ha!quote:
Ba-dum tshhhhquote:
Mensen die niet begrijpen dat dandy een gevoelsmens isquote:Op maandag 6 december 2010 17:41 schreef D1ngus het volgende:
[..]
Nee?, leg uit.
Zij lenen deze meneer een woning, en willen graag dat meneer daar een beetje netjes mee om gaat, en als meneer er niet uitgebonjoured wilt worden voor dat hij een eigen woning heeft en onafhankelijk is van riag, is dat volgens mij de oplossing.
Er zijn vast zwaar diepzinnige complexe antwoorden te bedenken, diep psychologisch e.d, dus go your gang
Oh jee, ook nog een stinkgothic.quote:Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef dandybleu het volgende:
Ja en ik ben dus metal en gothic al heel mn leven : Ja dus als er dan zo een persoon binnenstapt? Die kijken me dan ook vaak vies aan ... ( alsof ik nix waard ben )
Ha ik heb een knappe vriendin... Ja en ha ha toen ik vroeger fotmodel was? ja toen had ik ook wel eens vriendinnen die hun tanden niet zo bijhielden.....quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh jee, ook nog een stinkgothic.
Ze kijkt je waarschijnlijk vies aan omdat je er gewoon vies uitziet, Mr. "fotomodel". En waarschijnlijk stink je echt, met je verhalen over dat tandenpoetsen niet nodig is...
Een internet-vriendinquote:
Chinese kinderhandjes kunnen nooit precies 2 gelijke kappen maken. Onthoud dat goed.quote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef dandybleu het volgende:
Ja? als alles eerlijk is? Ja dan moet er in de toekomst een "woonpolitie" komen die bij mensen thuis controleert hoe proper een huis wel of niet is......
Als die wet voor iedereen geld? Ja dan spreek je over gelijke monikken gelijke kappen....
Pis jij ook over dingen heen in je huis? (behalve dan de WC-bril)quote:Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef dandybleu het volgende:
ja ha ha beetje oftopic.... ik ben dus kunstenaar....ja en neem je bijv andy warhole? ja die was bisexueel hey? en dan had ie een schilderij gemaakt.... en dan nodigde hij een knappe man uit en die liet hij over het schilderij pissen.....( omdat hij dna wilde weten wat voor effect dat zou hebben op het kunstwerk.....bijv door de erosie ) en dat lag dan een week in zijn aterlier....
ha ha nou ja als het riag dat zou zien? dan worden ze helemaal gek
Dat vragen velen met jou zich af.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Waar heeft hij eigenlijk zijn ban aan verdiend?
QFTquote:Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef dandybleu het volgende:
Ja aleen soms stapt er echt zo een mbo-tokkie mn huis binnen...van het Riag dus.... Echt zo een griet die elke dag rtl4 kijkt en geilt op Ludo Sanders...( met veel poen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |