quote:
Deze boys zijn ervaringsdeskundige.quote:
Typisch FOK!, niet durven toe te geven dat je van het RIAGG huurt om je e-image omhoog te houdenquote:Op zondag 5 december 2010 16:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[..]
Deze boys zijn ervaringsdeskundige.
Ja, wat moet ik hier op zeggen...quote:Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik woon al sinds mn 16e zelfstandig en dat al zo een twintig jaar al.... Ja nu had ik een paar jaar geleden een episode want ja ik gebruikte teveel drugs en ja op een dag bleef ik opeens hallicuneren heel de dag door.. ( soort van dagdromen )...
Ja dus meestal was dat hallicuneren wel ook in mn voordeel....Ik schreef vaak mn fantasien ook op papier en ik kwam dan met hele leuke screenplays voor televise en filmdingetjes....( net als Stephen King ....die gerbuikte ook veel drugs als inspiratie voor zijn werk... )
Maar ja op een dag ging het een beetje mis met me ... Ja dus ik liep nogal met mn ziel onder mn arm door mij scheiding en ik fantaseerde teveel over "slechte dingen " in het leven zoals gruwelijke mensen-smokkkel en dat soort dingen...ja dat waren normaal dan ook dingen die ik ook in mn verhalen die ik schreef verwerkte...Alleen ja op een dag kon ik het dus helemaal niet meer loslaten dus....
Dus op een dag ben ik dus opgenomen in een "gekkenhuis" ...Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik...Enig contact met mensen die daar ook zaten had ik helemaal niet : Die waren van het nivo "heel de dag darts pijltjes spelletjes spelen" ...Ja dus een kunstenaar zoals ik die viel dus helemaal buiten de groep..........Dus ja het opgenomen zijn gaf echt enorm veel spanningen....Dus ja op een dag zeiden ze daar tegen mij : Ja dandybleu als je deze "bla bla woning van het riag accepteerd" dan mag je volgende week weer vrij zijn ....
Dus ja ik zat enorm op een schopstoel dus...door de enorme stress van het "gekkenhuis"
Maar nu woon ik er een tijdje in die woning van het riag ( en heb dus een hele leuke woning die ik daarvoor had opgegeven ) alleen ja nu beginnen ze vanuit het riag heel erg te stressen dat mijn huis niet fris is....
Ja en ik woon al 20 jaar zelfstandig...En ik heb nog nooit gezeur gehad met een huurbaas in het verleden.........( dat ik teveel rommel heb in mn huis ) Ja en ik weet gewoon dat er in de "normale wereld" gewoon een ongeschreven wet geld "zolang je buren geen last hebben van je rommel of stank dan is er geen probleem"
Ja dus nu begint het riag ( van wie ik mijn huidige woning dus huur ) heel erg te stressen sinds kort dat mijn woning niet proper genoeg is....En beginnen ze zelfs te dreigen dat ik er uit moet op een dag....Ja dat zou ook niet zo een probleem zijn mits "het is wel heel lastig om op korte termijn aan een nieuwe woning te komen" en ja het riag heeft me dus ook min of meer "gepushed" om mijn vroegere woning op te geven....
Ja dus nu zit ik een beetje knel...voor mn gevoel dus...Ja want die riag willen dus ook binnenkort inspecties gaan uitvoeren in mn huis......Ja ik stofzuig een keer per week en ja dat vind ik wel voldoende hey? ja ik denk dan op mijn beurt "ja ik krijg toch zeker de koningin niet op visite hey?"
Ja dus nu ben ik hard op zoek dus naar een leuke plek om te gaan wonen.... Alleen ja dat kan nog wel een tijd duren en ja tot die tijd zit ik dus aan het Riag vast...En ja nu heb ik dus weer het gevoel dat ik op een schopstoel zit.....
Ja is allemaal wel gezeur en ja als het riag dan weer eens bij me op visite geweest is dan krijg ik dus echt een hele dag geen hap meer door mn keel hey?
Klacht ha ha : het riag dus...
nee hoor, zolang niemand er last van heeft ( stankoverlast, ongedierte) kun je veel maken in je eigen woning.quote:Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef DasApart het volgende:
gekkenhuis = 'gezelligenhuis'. Daarnaast heeft het riag gewoon gelijk. Als het jouw woning zou zijn en niemand heeft er last van, dan maakt het niet uit. Maar aangezien het huis van het riag is, mogen zij dat van je eisen.
Ik meld me aan dan!quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik open een topic in FHF: help dandybleu's huis schoonmaken!
maar ja, ja is dan ook wel een leuk woord, maar ja, wel vaak ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Civilian het volgende:
Hoevaak kan je 't woord 'ja' in een OP zitten? Christ
ja is ook zo : tenzij je geen hondedrollen aan de muur hebt ofzo of kattenpis in heel je huis....en tien vuilniszakken...ja dan gaat er ook niemand klagen van de buurt en dan ben je vrij om te wonen zoals je zelf wilt......quote:Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef Peter het volgende:
[..]
nee hoor, zolang niemand er last van heeft ( stankoverlast, ongedierte) kun je veel maken in je eigen woning.
quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik open een topic in FHF: help dandybleu's huis schoonmaken!
Ja, ik ben Jokertje ja, ja zo kom ik aan mn bijnaam ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:05 schreef Peter het volgende:
maar ja, ja is dan ook wel een leuk woord, maar ja, wel vaak ja.
Ja ja, dat geeft toch niet ja. Geen excuses ja, dus niks 'opes' ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef dandybleu het volgende:
opes sorry voor het vele gebruik van het woord "ja".....
Alsof jij weet wat dat isquote:
quote:Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja
ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
Enkele foto-impressie's van TS zijn woning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@TS onderstaande oplossing werkt ook bij jou.
[ afbeelding ]
Hey?quote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......
ja toch niet helemaal ... ik woon in een kakkerlakkenbuurt al heel mn leven.... maar heb zelf nog nooit kakkerlakken gehad,.... ja dus zo onfris is mn huis ook weer niet ......quote:Op zondag 5 december 2010 17:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hey?Het zijn idd willekeurige foto's van google. Maar als je je al niet stoort aan een berg afwas van drie weken........ Dan denk dat ik wel een aardig beeld van je onderkomen heb..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |