Zal z'n vriendin leuk vinden.quote:Op maandag 6 december 2010 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
Verrijkend inzicht in jouw persoonlijke geschiedenis, Edwin. Ik heb het allemaal gelezen. Ga zo door. Hier zul je begrip en een uitlaatklep vinden. En misschien ook wel willige 15-jarige meisjes. Het kan allemaal.
What happens in the trash grotto, stays in the trash grotto.quote:
Ik weet trouwens niet wat voor kunst (behalve je vlogs) je produceert, maar mijn vriend is ook kunstenaar (onder andere kunstschilder) en de nog niet-verkochte werken hangen wij overal in huis op, dan heb je meteen een doorlopende expositiequote:Op zondag 5 december 2010 16:54 schreef dandybleu het volgende:
Maar ja dat is ook helemaal niet een plek voor een kunstenaar zoals ik...
Zo simpel is het nietquote:Op maandag 6 december 2010 17:30 schreef D1ngus het volgende:
33 ja's en geen enkele een antwoord op een vraag :S
gewoon ff poetsen gast..ja?
Nee?, leg uit.quote:
Ja ja!quote:Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Door het lezen van dit topic heb ik 80% meer kans op pure oogkanker met uitzaaiing naar mijn schedelpan gekregen. Dank je, TS.
Niet? Dacht het wel, regel een emmer en een fles schoomaakzooi en een paar schoonmaakdoekjes en gaan met die handel. En als TS zijn waterrekening betaald heeft zal er ook nog wel water uit de kraan komen.quote:
Als die mening negatief is, zeg je gewoon: "Ha ha, maar dat is een portret van jou, dat is hoe ik jou zie, haha!"quote:Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef dandybleu het volgende:
Heb je net een leuk schilderij opgehangen in je huis...komt zo een geval van het Riag binnen en die geeft dan haar mening erover opeens....
Dan weet je een ding zeker, dat ze vaker langskomen, kromme opmerking van je........quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als die mening negatief is, zeg je gewoon: "Ha ha, maar dat is een portret van jou, dat is hoe ik jou zie, haha!"
quote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef Pox het volgende:
Weet je dat in elke zin van jou ''ja "staat?
quote:Klacht ha ha : het riag dus...
Mijn vriend heeft onder andere dit geschilderd:quote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef cvboer het volgende:
Dan weet je een ding zeker, dat ze vaker langskomen, kromme opmerking van je........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand daar negatief over gaat lopen doen, zeg ik gewoon: "Ha ha, kijk eens in de spiegel, ha ha!"Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op maandag 6 december 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft onder andere dit geschilderd:Jij moest poseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand daar negatief over gaat lopen doen, zeg ik gewoon: "Ha ha, kijk eens in de spiegel, ha ha!"Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Ja, hi hi ha ha, nu heb ik geen spiegel meer nodig, ha ha!quote:
Ba-dum tshhhhquote:
Mensen die niet begrijpen dat dandy een gevoelsmens isquote:Op maandag 6 december 2010 17:41 schreef D1ngus het volgende:
[..]
Nee?, leg uit.
Zij lenen deze meneer een woning, en willen graag dat meneer daar een beetje netjes mee om gaat, en als meneer er niet uitgebonjoured wilt worden voor dat hij een eigen woning heeft en onafhankelijk is van riag, is dat volgens mij de oplossing.
Er zijn vast zwaar diepzinnige complexe antwoorden te bedenken, diep psychologisch e.d, dus go your gang
Oh jee, ook nog een stinkgothic.quote:Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef dandybleu het volgende:
Ja en ik ben dus metal en gothic al heel mn leven : Ja dus als er dan zo een persoon binnenstapt? Die kijken me dan ook vaak vies aan ... ( alsof ik nix waard ben )
Ha ik heb een knappe vriendin... Ja en ha ha toen ik vroeger fotmodel was? ja toen had ik ook wel eens vriendinnen die hun tanden niet zo bijhielden.....quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh jee, ook nog een stinkgothic.
Ze kijkt je waarschijnlijk vies aan omdat je er gewoon vies uitziet, Mr. "fotomodel". En waarschijnlijk stink je echt, met je verhalen over dat tandenpoetsen niet nodig is...
Een internet-vriendinquote:
Chinese kinderhandjes kunnen nooit precies 2 gelijke kappen maken. Onthoud dat goed.quote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef dandybleu het volgende:
Ja? als alles eerlijk is? Ja dan moet er in de toekomst een "woonpolitie" komen die bij mensen thuis controleert hoe proper een huis wel of niet is......
Als die wet voor iedereen geld? Ja dan spreek je over gelijke monikken gelijke kappen....
Pis jij ook over dingen heen in je huis? (behalve dan de WC-bril)quote:Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef dandybleu het volgende:
ja ha ha beetje oftopic.... ik ben dus kunstenaar....ja en neem je bijv andy warhole? ja die was bisexueel hey? en dan had ie een schilderij gemaakt.... en dan nodigde hij een knappe man uit en die liet hij over het schilderij pissen.....( omdat hij dna wilde weten wat voor effect dat zou hebben op het kunstwerk.....bijv door de erosie ) en dat lag dan een week in zijn aterlier....
ha ha nou ja als het riag dat zou zien? dan worden ze helemaal gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |