Ja, ik ben Jokertje ja, ja zo kom ik aan mn bijnaam ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:05 schreef Peter het volgende:
maar ja, ja is dan ook wel een leuk woord, maar ja, wel vaak ja.
Ja ja, dat geeft toch niet ja. Geen excuses ja, dus niks 'opes' ja.quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef dandybleu het volgende:
opes sorry voor het vele gebruik van het woord "ja".....
Alsof jij weet wat dat isquote:
quote:Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja Dus ja
ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef cvboer het volgende:
Enkele foto-impressie's van TS zijn woning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@TS onderstaande oplossing werkt ook bij jou.
[ afbeelding ]
Hey?quote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja idd dat is echt een gore woning ja.... en dat zal je ook mischien ruiken bij de buren..... maar ja zo ziet mijn woning er dus helemaal niet uit hey? die foto is echt van een huis van een heroine verslaafde ......
ja toch niet helemaal ... ik woon in een kakkerlakkenbuurt al heel mn leven.... maar heb zelf nog nooit kakkerlakken gehad,.... ja dus zo onfris is mn huis ook weer niet ......quote:Op zondag 5 december 2010 17:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hey?Het zijn idd willekeurige foto's van google. Maar als je je al niet stoort aan een berg afwas van drie weken........ Dan denk dat ik wel een aardig beeld van je onderkomen heb..
Misschien niet helemaal, maar wel gedeeltelijk kennelijk. Mijn tip blijft dan ook: kom uit je rokershok, doe deuren en ramen op en laat het daglicht naar binnen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:15 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja toch niet helemaal ... ik woon in een kakkerlakkenbuurt al heel mn leven.... maar heb zelf nog nooit kakkerlakken gehad,.... ja dus zo onfris is mn huis ook weer niet ......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |