Ga dan ook even naar pagina 105, mongool.quote:Op zondag 5 december 2010 00:36 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan 4e en er haken gelijk 25.000 man af ..
Ehm ligt misschien ook aan het weer koud. gedoe met de treinen. Wil trouwens niet zeggen dat er anders wel 50.000 hadden gezeten daar is deze wedstrijd simpelweg niet interessant genoeg voor.quote:Op zondag 5 december 2010 00:36 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan 4e en er haken gelijk 25.000 man af ..
voor een club met 4 mil sups moet 50k niet veel zijn toch?quote:Op zondag 5 december 2010 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ligt misschien ook aan het weer koud. gedoe met de treinen. Wil trouwens niet zeggen dat er anders wel 50.000 hadden gezeten daar is deze wedstrijd simpelweg niet interessant genoeg voor.
Ik snap overigens niet dat er mensen zijn die zo denken.. Of je nou tegen Real Madrid, MVV of Nec speelt.. je komt toch alleen maar voor AJAX?quote:Op zondag 5 december 2010 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ligt misschien ook aan het weer koud. gedoe met de treinen. Wil trouwens niet zeggen dat er anders wel 50.000 hadden gezeten daar is deze wedstrijd simpelweg niet interessant genoeg voor.
Als ik naar het stadion ga. ga ik voor Ajax ja maar ik heb graag een aansprekende tegenstander in plaats van een club waar Ajax (in normale doen) toch met gemak van wint.quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet dat er mensen zijn die zo denken.. Of je nou tegen Real Madrid, MVV of Nec speelt.. je komt toch alleen maar voor AJAX?
Jaja we weten het nu wel.quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor een club met 4 mil sups moet 50k niet veel zijn toch?
pas nou maar op dat je niet te veel gaat trollen, want als Feye morgen verliest ....quote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef PIETR het volgende:
Bij de meeste clubs werkt dat zo ja. Alleen niet bij jullie
quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor een club met 4 mil sups moet 50k niet veel zijn toch?
Alsjeblieft ik quote mezelf gewoon.quote:Op zondag 5 december 2010 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig treinen, wedstrijd dag vervroegd, en 40 duizend seizoenskaarthouders waardoor het al snel opvalt als er een paar geen zin hebben door het weer. Of niet konden door het eerder genoemde treinverkeer/vervroeging. En ja ik weet dat je trolled maar ik gun je mijn reactie!
In de Eredivisie. (Anders krijg je-Doubleplain: Zal vast wel een keer gebeuren in de Jupiler league)quote:Op zondag 5 december 2010 01:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ooit zijn er tijden geweest dat Ajax en Feyenoord om de titel streden. Hopen dat het ooit eens terugkeert.
Niet zeiken hij loopt wel bijna 1 op 2.quote:Op zondag 5 december 2010 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Met Mido in de spits, zijn jullie idd verzekerd van plek 1
Ajaks?quote:
Oh om de feiten heen draaien. faalhaasquote:
Welke feiten??quote:Op zondag 5 december 2010 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh om de feiten heen draaien. faalhaas
Ach, maakt niet uit. De ajacieden vinden het niet erg.quote:Op zondag 5 december 2010 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke feiten??
Dit topic gaat toch over ajaks???? Dus waarom psv erbij halen??
Oh wel afgeven op onze spits maar dan zeggen we wat over die van jullie en dan zijn we off-topic juist ja.quote:Op zondag 5 december 2010 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke feiten??
Dit topic gaat toch over ajaks???? Dus waarom psv erbij halen??
Maakt niet uit, we hebben altijd nog Reis, Lens of Toivonen voor die positie.. Maak je maar geen zorgen daarover..quote:Op zondag 5 december 2010 02:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit. De ajacieden vinden het niet erg.
Dus, Berg bakt er ook niks van.
Lens kan er anders ook niet veel van, niveautje Urby. Tiovonen hmm, hmm.. Reis is wel een goede.quote:Op zondag 5 december 2010 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we hebben altijd nog Reis, Lens of Toivonen voor die positie.. Maak je maar geen zorgen daarover..
Ik schrijf gewoon de waarheid over ajaks, niks off-topic...quote:Op zondag 5 december 2010 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wel afgeven op onze spits maar dan zeggen we wat over die van jullie en dan zijn we off-topic juist ja.
Reis is een baas maar het is wachten totdat weer gaat snuiven of weer tegen een boom aan rijdt. Toivonen redelijke spits die fantastisch kan koppen en Lens is een miskoop. Dus om te zeggen dat jullie het zoveel beter voor elkaar hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we hebben altijd nog Reis, Lens of Toivonen voor die positie.. Maak je maar geen zorgen daarover..
Meer scorend vermogen dan heel Ajax..quote:Op zondag 5 december 2010 02:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lens kan er anders ook niet veel van, niveautje Urby. Tiovonen hmm, hmm.. Reis is wel een goede.
De cijfers zeggen toch wat anders vriend.quote:Op zondag 5 december 2010 02:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meer scorend vermogen dan heel Ajax..
Psv 1stequote:Op zondag 5 december 2010 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De cijfers zeggen toch wat anders vriend.
vind het wel genoeg geweest, komt steeds weer met nieuwe, inhoudloze praatjes.quote:Op zondag 5 december 2010 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De cijfers zeggen toch wat anders vriend.
Nu wordt het gevoelig hé?? Je begon er zelf over...quote:Op zondag 5 december 2010 02:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vind het wel genoeg geweest, komt steeds weer met nieuwe, inhoudloze praatjes.
... Negeren.
Ajaks
Ik heb het over scorend vermogen lees je eigen posts eens terug.quote:
Wij hebben een veel betere doelsaldo dan ajx??? Dus??quote:Op zondag 5 december 2010 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het over scorend vermogen lees je eigen posts eens terug.
quote:Op zondag 5 december 2010 02:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Reis is een baas maar het is wachten totdat weer gaat snuiven of weer tegen een boom aan rijdt. Toivonen redelijke spits die fantastisch kan koppen en Lens is een miskoop. Dus om te zeggen dat jullie het zoveel beter voor elkaar hebben.
ajacied4lf is een kut kneusjequote:Op zondag 5 december 2010 02:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu wordt het gevoelig hé?? Je begon er zelf over...
Hij legt ze wel in het netje.quote:Op zondag 5 december 2010 10:25 schreef pberends het volgende:
Mido.
Weegt hij echt 97 kilo? Wel mooi dat ie z'n baard had laten staan om z'n vetkin te verbergen.
Gezellig.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Doublepain het volgende:
dan ben ik dus elke week in dit topic...
Je hebt niet iets beters te doen?quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Doublepain het volgende:
dan ben ik dus elke week in dit topic...
Nee hij is zo iemand die liever zeikt over Ajax dan dat ie blij is met PSV.quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je hebt niet iets beters te doen?
Ik heb het idee dat het een trollkloon van een ajacied is. Wat een daap.quote:Op zondag 5 december 2010 13:31 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is die DoublePain een triest figuur.
Troll ik zoveel dan?quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een trollkloon van een ajacied is. Wat een daap.
Vind ik nog aan de hoge kant, oordeel zelf zou ik zeggen:quote:Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef Parafernalia het volgende:
22.000 toeschouwes maar volgens teletekst?![]()
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.quote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
Wat erg zeg...wat een kutpubliek heeft Ajax toch..ze zullen jaloers zijn op Rotterdam wat dat betreft.. En dat terwijl ze toch mooi een punt gepakt hebben vandaag.
Inderdaad in Rotterdam kan je niet met je kind naar het stadion zonder dat ie de volgende dag op school allemaal scheldwoorden uitbraakt.quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.
En zakenluiquote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 december 2010 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Even nadenken over het aantal toeschouwers doet ook wonderen...
Ze begonnen om 18:45, veel mensen moeten werken tot 5 uur, slechte weersomstandigheden, sinterklaas, de supporters zitten meer verspreid over het land etc.
Het eventueel uitvallen van treinen nog zo eentje.quote:Op zondag 5 december 2010 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Even nadenken over het aantal toeschouwers doet ook wonderen...
Ze begonnen om 18:45, veel mensen moeten werken tot 5 uur, slechte weersomstandigheden, sinterklaas, de supporters zitten meer verspreid over het land etc.
Ik zat ooit vlak voor een paar van die stereotype studentjes die het over van alles hadden, over de reclameborden tot aan over hun handeltjes. En dat 90 minuten lang. Wat heb ik me lopen ergeren daar..quote:
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ajax is voor veel mensen een dag-uitje.
Die komen niet om sfeer te maken, die willen vermaakt worden met mooi voetbal en veel doelpunten.
Dan is de sfeer vanzelf ook goed.
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.quote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.
Oh, maar ze (we) komen wel voor Ajax. Alleen gaan ze niet op hun stoel staan te springen als het weer eens moeizaam loopt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.
quote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.
Eindelijk niet allemaal van die rare accenten op 't vak.
Ach.. toen ik in 1985 naar de Meer ging (120 km enkele reis) om een Ajax-Sparta o.i.d. te bekijken zat er er krap 9000 man op zondagmiddag. En op de stadszijde was vaak nog meer sfeer dan aan de Diemenzijde ondanks de F-side.quote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.
Eindelijk niet allemaal van die rare accenten op 't vak.
Nee ze komen voor die grote club die de tegenstander in de pan gaat hakken. Als Ajax een keer elfde wordt ofzo vinden die jongens echt geen reet meer aan Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh, maar ze (we) komen wel voor Ajax. Alleen gaan ze niet op hun stoel staan te springen als het weer eens moeizaam loopt.
Als ik met twee van die snotapen naar de Arena ga dan willen we Ajax-doelpunten zien en als er gejuichd wordt juichen we mee maar je kunt van ons niet verwachten dat we met Sinterklaas naar een ijskoude Arena gaan en daar de boel op stelten zetten terwijl 2 van de drie ballen op het middenveld niet aankomen,
Waar zeg ik dat dan? Ik stoor me echter alleen aan al die onverstaanbare accenten, en dat veel van die mensen AJAX als een leuk dagje uit zien terwijl het voor mij (en genoeg met me) ons leven is.quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach.. toen ik in 1985 naar de Meer ging (120 km enkele reis) om een Ajax-Sparta o.i.d. te bekijken zat er er krap 9000 man op zondagmiddag. En op de stadszijde was vaak nog meer sfeer dan aan de Diemenzijde ondanks de F-side.
Dus kom niet aan met Amsterdammers en hun Ajaxgevoel want daar geef ik nog geen twee centen voor
Ja idd. Wie naar Ajax- NEC gaat met twee kinderen komt niet voor een bloedeloze 1-1 maar voor minimaal 3-0.quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze komen voor die grote club die de tegenstander in de pan gaat hakken.
Zielig om Cruijff erbij te halen? Jonge, weetje wat zielig is, dat jij vindt dat de begeleiding van Ajax slecht is, alleen doordat het fout is gelopen met Sulejmani. Je kunt ook verder kijken héh .. dan kun je zien dat de grootste talenten, en transfers (in de eredivisie) bij Ajax vandaan komt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
Nou ajacied4lf hier dan maar verder gaan.
Erg zwak om Opa Cruijff er maar weer bij te halen.
En denk je nou echt dat zoiets nog iets uithaald zolang de directie blijft zitten.
je wil het maar niet begrijpen dat elke (ajacied ) als je ze zo mag noemen daar zit om die paar ton mee naar huis te nemen en voor de rest kan het ze geen ene f*ck schelen wat er met een mooie club als ajax gebeurd.
Dhr. van den Boog noemde Ajax begin dit seizoen voor de wedstrijd tegen de FC. zelfs een bedrijf. een beter voorbeeld van anti voetbal kan ik niet bedenken.
En mischien dat Cruijff een van de weinigen is die wel geeft om ajax.
Als cruijff nooit had opgeroepen dat mensen zich kandidaat moesten stellen voor de ledenraad.
Hadden deze mensen dit ook nooit gedaan.
Maar cruijff is te laat. het is te laat om Ajax te redden. Tenzij ene meneer Zjordania nog wat geld over heeft.
Met die vette plofkop van hem kopt hij inderdaad alles erin.quote:
Mensen die zeggen dat er geen goede sfeer heerst, zijn niet serieus te nemen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Ga weg BIgwillem, en mensen die zeggen dat er geen sfeer is: Tja, soms wel soms niet. In europa(EL etc) is er echt een geweldige sfeer. Kan me Juventus, Marseille, Fiorentina wel herinneren. Ook Dinamo Kiev was niet verkeerd
Dat zijn mensen die toevallig gister een wedstrijd van Ajax hebben gezienquote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat er geen goede sfeer heerst, zijn niet serieus te nemen.
Laatst tegen Madrid, bij 4-0 achter stand, zelfs geen stilte.
Zelfs gister vond ik de sfeer best aardig, Tifosi Amsterdam ging lekker.quote:Op zondag 5 december 2010 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die toevallig gister een wedstrijd van Ajax hebben gezien
Trollen ? is dat een woordje wat je leert bij de amsterdamse school?? kan je niks beters.quote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig om Cruijff erbij te halen? Jonge, weetje wat zielig is, dat jij vindt dat de begeleiding van Ajax slecht is, alleen doordat het fout is gelopen met Sulejmani. Je kunt ook verder kijken héh .. dan kun je zien dat de grootste talenten, en transfers (in de eredivisie) bij Ajax vandaan komt.
Maarja je begint weer te trollen, en begint zomaar dingen te lullen.:W
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de sfeer bij zowel madrid als milaan.quote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat er geen goede sfeer heerst, zijn niet serieus te nemen.
Laatst tegen Madrid, bij 4-0 achter stand, zelfs geen stilte.
Daar houdt het helaas op? We staan er elke wedstrijd, 90 minuten geen stilte.quote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de sfeer bij zowel madrid als milaan.
Maar daar houd het helaas op.
Bij 010 zie je ondanks de slechte resultaten een bomvol stadion tegen vvv.
Dat zou je nooit zien bij ajax als die in de zelfde situatie zal zijn.
sorry fossa ik had moet zeggen uitzonderingen daargelaten. Maar het beeld schets mij toch aardig dat er bij ajax voor 90% goedweer supporters zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:07 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Daar houdt het helaas op? We staan er elke wedstrijd, 90 minuten geen stilte.
En daarbij kan het mij persoonlijk niet zoveel schelen wat er voor de rest op de tribunes zit, 't gaat mij niet om de 'numbers' maar om de mentaliteit.
Ik ontken ook nergens dat er veel gezinnen/dagjes mensen bij ons op de tribune zitten. Dat is zeker het geval, maar is ook logisch als grootste club van Nederland zijnde.quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
sorry fossa ik had moet zeggen uitzonderingen daargelaten. Maar het beeld schets mij toch aardig dat er bij ajax voor 90% goedweer supporters zitten.
Dat er dan als smoes bij de wedstrijd tegen nec wordt gezegd dat het aan de sneeuw en treinen lag vindt ik dit complete onzin.
een echte fan gaat desnoods op de fiets om zijn ploeg aan te moedigen helemaal in slechte tijden.
vind ik absoluut geen smoes.quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat er veel gezinnen/dagjes mensen bij ons op de tribune zitten. Dat is zeker het geval, maar is ook logisch als grootste club van Nederland zijnde.
Maar gister is een ander geval, zijn genoeg supporters die vast hebben gezeten met treinen ed wat een verkeerd beeld geeft.
Dat is ook geen smoes, zoals ik al zei, Ajax kent veel supporters door het hele land, als zij niet kunnen komen houdt het gewoon op. En ik doelde niet op het aantal supporters van Groningen, maar op de sfeer in mijn vorige bericht.quote:Op zondag 5 december 2010 19:18 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
vind ik absoluut geen smoes.
dat er minder supporters zijn bij deze tempraturen oke. dat zag je ook bij de fc.
Maar 22.000 van de 50.000 is wel erg goedweer.
en ik dacht dat er een record was met seizoenkaarten.
betalen die mensen zoveel om maar een paar keer te gaan.
de sfeer in de euroborg is door vele als indrukwekkend bestempeld. Op onze manier staan wij achter onze club. Mischien niet zoals de verwende randstad mensen het graag zien.quote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Dat is ook geen smoes, zoals ik al zei, Ajax kent veel supporters door het hele land, als zij niet kunnen komen houdt het gewoon op. En ik doelde niet op het aantal supporters van Groningen, maar op de sfeer in mijn vorige bericht.
Oh? Welke club kennen ze wel in het buitenland (eredivisie club)quote:Op zondag 5 december 2010 19:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
de sfeer in de euroborg is door vele als indrukwekkend bestempeld. Op onze manier staan wij achter onze club. Mischien niet zoals de verwende randstad mensen het graag zien.
En dat jullie op ons neerkijken zal ook allemaal wel. ik ben trots op onze supporters en onze club.
En vroeger in het buitenland was ik ook best een beetje trots om ajax te benoemen.
Ik heb nu zelf mensen gehad in het buitenland die ajax niet eens kennen.
Haha ja, heb dat nog nooit mee gemaakt. Juist vele in het buitenland weten niet dat het niet zo goed gaat met Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh? Welke club kennen ze wel in het buitenland (eredivisie club)
Dan verschilt jou mening over een goede supporter. Een goede supporter hoeft wat mij betreft niet altijd in het stadion te zitten. Ik zit ook niet elke week in het stadion ben ik dan slechte supporter?quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
sorry fossa ik had moet zeggen uitzonderingen daargelaten. Maar het beeld schets mij toch aardig dat er bij ajax voor 90% goedweer supporters zitten.
Dat er dan als smoes bij de wedstrijd tegen nec wordt gezegd dat het aan de sneeuw en treinen lag vindt ik dit complete onzin.
een echte fan gaat desnoods op de fiets om zijn ploeg aan te moedigen helemaal in slechte tijden.
en dat je dan doelt op een groningen fan is wel zwak.
zelfs toen groningen in de eerste divisie speelt zat de tribunes vol. en ja we zingen nu nu het goed gaat. Mogen we ook een keer !! maar die zelfde lui staan er ook als het slecht gaat noem een fc supporter geen goedweer supporter.
Ik was niet zo lang geleden in Brazilie en daar kenden ze Ajax werkelijk waar niet.quote:Op zondag 5 december 2010 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh? Welke club kennen ze wel in het buitenland (eredivisie club)
De hele eredivisie holt achteruit met de bekendheid en prestaties internationaal, niet alleen Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 19:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
de sfeer in de euroborg is door vele als indrukwekkend bestempeld. Op onze manier staan wij achter onze club. Mischien niet zoals de verwende randstad mensen het graag zien.
En dat jullie op ons neerkijken zal ook allemaal wel. ik ben trots op onze supporters en onze club.
En vroeger in het buitenland was ik ook best een beetje trots om ajax te benoemen.
Ik heb nu zelf mensen gehad in het buitenland die ajax niet eens kennen.
Ja omdat Romario en Ronaldo daar voetbalden natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik was niet zo lang geleden in Brazilie en daar kenden ze Ajax werkelijk waar niet.
PSV was holland. en feyenoord kennen ze nog van 2002. daar houd het wel mee op idd.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik was niet zo lang geleden in Brazilie en daar kenden ze Ajax werkelijk waar niet.
PSV was holland. en feyenoord kennen ze nog van 2002. daar houd het wel mee op idd.
tuurlijk hoef je niet bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. nogmaals uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan verschilt jou mening over een goede supporter. Een goede supporter hoeft wat mij betreft niet altijd in het stadion te zitten. Ik zit ook niet elke week in het stadion ben ik dan slechte supporter?
Terwijl ik uitdraag dat dat ik een Ajacied ben en trots ben op mijn club, elke week naar de wedstrijden kijk en nooit weg zap ook al staan achter en ik bijna elke dag met een Ajax shirt naar school ga. Ben ik dan nog steeds een slechte supporter?
De meeste zijn niet eens Ajax supporter het zijn dagjesmensen, die zeggen dat ze voor Ajax zijn maar zodra het slecht gaat zijn ze weg en gaat het beter trekken ze hun Ajax shirtje weer aan. Schrijnend voorbeeld hier van is FireFox1.quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
tuurlijk hoef je niet bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. nogmaals uitzonderingen zijn er altijd.
Maar je kan niet ontkennen dat het echt slecht gesteld is met de gemiddelde ajax supporter.
Tja, het is maar wat je de gemiddelde Ajax supporter vindt he.quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
tuurlijk hoef je niet bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. nogmaals uitzonderingen zijn er altijd.
Maar je kan niet ontkennen dat het echt slecht gesteld is met de gemiddelde ajax supporter.
OOk ja maar ook van Van nistelrooy , Robben , van bommel.quote:Op zondag 5 december 2010 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja omdat Romario en Ronaldo daar voetbalden natuurlijk.
Gek zeg.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
OOk ja maar ook van Van nistelrooy , Robben , van bommel.
Als ik dan Huntelaar , sneijder , van der vaart noemde zei geen enkeling Ajax.
Kom ik weer met mijn bronnen, uit onderzoek is gebleken dat Ajax op nummer 15 staat met de meest bekende club. PSV en Feyenoord staan er niet in.quote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Als je in Egypte Ajax roept weten ze precies waar ik het over heb. En dan beginnen ze in gebrekkig Engels over Mido Zlatan en Sneijder.quote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik heb het woord nep nergens gezegd? Ik doelde daar niet op seizoenskaarthouders maar gewoon op mensen die Ajax een warm hart toedragen of iets dergelijks maar geen wedstrijden bezoeken.quote:Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik dacht dat Ajax dik 40.000 seizoenkaarten heeft verkocht.
Mischien dat wij simpele noorderlingen niet zo veel verdienen als de mensen uit de randstad.
Maar als ik veel geld betaal voor een seizoenskaart wil ik er zo veel mogelijk bij zijn.
Kan ik niet ( en met mijn werk is dat zo) dan kan ik zo 10 mensen bedenken die staan te springen om wel te gaan.
Fossa jij zegt dat er veel nep fans zijn. maar je kan mij niet vertellen dat er een ''nep'' Fan is die veel geld betaald voor een seizoenskaart om nooit te gaan.
Maar waar zijn die 40.000 seizoenkaart houders dan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:34 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik heb het woord nep nergens gezegd? Ik doelde daar niet op seizoenskaarthouders maar gewoon op mensen die Ajax een warm hart toedragen of iets dergelijks maar geen wedstrijden bezoeken.
Vast op het station wellicht? En daarbij, wat heb jij dan wel niet allemaal voor je club gedaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Maar waar zijn die 40.000 seizoenkaart houders dan?
Ja ze hebben er dik 40.000 verkocht ik weet ook niet waar die mensen zijn gebleven. Een deel van de seizoenskaarthouders zal ver buiten Amsterdam wonen (zoals die huilende man die elke week 250 kilometer aflegde voor Ajax) Dus dat is een deel wat waarschijnlijk heeft afgehaakt. Maar natuurlijk blijft het raar dat 18.000 mensen er niet zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik dacht dat Ajax dik 40.000 seizoenkaarten heeft verkocht.
Mischien dat wij simpele noorderlingen niet zo veel verdienen als de mensen uit de randstad.
Maar als ik veel geld betaal voor een seizoenskaart wil ik er zo veel mogelijk bij zijn.
Kan ik niet ( en met mijn werk is dat zo) dan kan ik zo 10 mensen bedenken die staan te springen om wel te gaan.
Fossa jij zegt dat er veel nep fans zijn. maar je kan mij niet vertellen dat er een ''nep'' Fan is die veel geld betaald voor een seizoenskaart om nooit te gaan.
Sinterklaas en het weer. Volgende week zitten er gewoon weer 45000+quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze hebben er dik 40.000 verkocht ik weet ook niet waar die mensen zijn gebleven. Een deel van de seizoenskaarthouders zal ver buiten Amsterdam wonen (zoals die huilende man die elke week 250 kilometer aflegde voor Ajax) Dus dat is een deel wat waarschijnlijk heeft afgehaakt. Maar natuurlijk blijft het raar dat 18.000 mensen niet zijn.
Dan zitten we met een goed gevuld uitvak in Arnhemquote:Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinterklaas en het weer. Volgende week zitten er gewoon weer 45000+
Datum Wedstrijd Aantal toeschouwersquote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Maar waar zijn die 40.000 seizoenkaart houders dan?
Uitvak zal altijd wel volzitten dat zijn namelijk de mensen die ook elke week in de Arena zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:38 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Dan zitten we met een goed gevuld uitvak in Arnhem
ja omdat die mensen 10-0 verwachten en toen ging het nog goed.hoeveel floten ajax uit toen het 2-0 eindigdequote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Er is nog steeds een gigantische wachtrij voor SCC. En wat je zegt slaat nergens op eh, toen bij Ajax - Willem II zaten er ruim 48000 man in de Arena.
Enige verschil dat er in Arnhem eindelijk een ander soort publiek in het uitvak zit.quote:Op zondag 5 december 2010 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Uitvak zal altijd wel volzitten dat zijn namelijk de mensen die ook elke week in de Arena zitten.
Volgende wedstrijd thuis*quote:Op zondag 5 december 2010 19:38 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Dan zitten we met een goed gevuld uitvak in Arnhem
Vind je het raar ze bungelden rond de negende plaats met Wouters ofzo.quote:Op zondag 5 december 2010 19:40 schreef Smoofie het volgende:
Zo in 2001 hadden niet veel mensen zin in Ajax huh.
Denk eerder Ajax en Feyenoord hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Doublepain het volgende:
ik zag laatst in een docu uit 96 over noord ierland die ruzie hebben, je kent het verhaal... Daar zag je een jochie van 15 met een shirt van ajax.. Dus vroeger was ajax zkr bekend over de hele wereld, meer als psv.. Maar in zuid amerika is psv en ajax de bekende clubs..
Niet zo raar toch aangezien de vele Brazilianen die voor PSV hebben gespeeld.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Doublepain het volgende:
ik zag laatst in een docu uit 96 over noord ierland die ruzie hebben, je kent het verhaal... Daar zag je een jochie van 15 met een shirt van ajax.. Dus vroeger was ajax zkr bekend over de hele wereld, meer als psv.. Maar in zuid amerika is psv en ajax de bekende clubs..
ik heb al een seizoenskaart zolang ik weet. heb de verliespartijen tengen telstar en volendam nog meegemaakt in de eerste divisie maar bleef zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Vast op het station wellicht? En daarbij, wat heb jij dan wel niet allemaal voor je club gedaan als ik vragen mag?
Die remi gallard draagt soms een Cruyff shirt van Ajaxquote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Doublepain het volgende:
wekelijks zenden ze daar live psv en ajax wedstrijden.. Als ajax mertens ofo haalde, komt het daar in het sportnieuws.. In engeland alleen op de websitesquote:
Engeland is raar. Daar snappen ze niet dat ze zo goed meedraaien doordat al die clubs van hun zijn overgenomen door rijke mensenquote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wekelijks zenden ze daar live psv en ajax wedstrijden.. Als ajax mertens ofo haalde, komt het daar in het sportnieuws.. In engeland alleen op de websites
Je maakte een grove grammaticale fout jochie.quote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wekelijks zenden ze daar live psv en ajax wedstrijden.. Als ajax mertens ofo haalde, komt het daar in het sportnieuws.. In engeland alleen op de websites
Ik typ met mijn tel...quote:Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je maakte een grove grammaticale fout jochie.
Tja, zo heeft ieder z'n eigen beleving toch. Maar je schetst een beeld dat het Ajax publiek niet trouw zou zijn, wat ik een beetje misplaatst vindt. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik me er ook aan kan ergeren dat een uitvak in Hamburg uitverkocht is, en we met een klein groepje naar een paok bijv afreizen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik heb al een seizoenskaart zolang ik weet. heb de verliespartijen tengen telstar en volendam nog meegemaakt in de eerste divisie maar bleef zitten.
En ja tuurlijk ook ik heb gescholden op mijn clubje. Maar ik blijf altijd en altijd achter mijn clubje staan. ook tegen az opnieuw.
Typefoutenquote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan maak je geen gram. fouten .. wel typfouten.
Ik denk echt dat dit tijdelijk is. De voetbalbubbel zal uiteindelijk leeglopen, waardoor de eredivise wel weer wat beter wordt, relatief.quote:Op zondag 5 december 2010 19:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar welke buitenlander kan nou nog de huidige opstelling van ajax noemen.
de eredivisie is volgens velen aan het afbreken.
Ben ik het niet mee eens ik denk eerder dat de eredivise in de afgelopen jaren veel leuker is geworden clubs als groningen twente heerenveen utrecht , az en derg. kunnen echt mee doen bovenin. Ik begrijp best dat jullie als ajax fans dat anders zien. maar ik geniet nu meer van de competitie dan 5 jaar geleden.
Ik geniet ook van de Eredivisie een potje Excelsior-Groningen is veel leuker dan AS Roma-Inter.quote:Op zondag 5 december 2010 19:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar welke buitenlander kan nou nog de huidige opstelling van ajax noemen.
de eredivisie is volgens velen aan het afbreken.
Ben ik het niet mee eens ik denk eerder dat de eredivise in de afgelopen jaren veel leuker is geworden clubs als groningen twente heerenveen utrecht , az en derg. kunnen echt mee doen bovenin. Ik begrijp best dat jullie als ajax fans dat anders zien. maar ik geniet nu meer van de competitie dan 5 jaar geleden.
Ik typ met mijn tel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
cynisch ga ik vanuitquote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geniet ook van de Eredivisie een potje Excelsior-Groningen is veel leuker dan AS Roma-Inter.
Nee hoezo? Ploegen als Excelsior en Groningen (het is geen niveauvergelijking trouwens) spelen veel aanvallender en met meer durf als Inter en Roma geen spatje cynisme hoor.quote:
Nou dit valt me nog mee dan . mijn excuss.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoezo? Ploegen als Excelsior en Groningen (het is geen niveauvergelijking trouwens) spelen veel aanvallender en met meer durf als Inter en Roma geen spatje cynisme hoor.
Excuses aanvaardquote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou dit valt me nog mee dan . mijn excuss.
Zeker, zie ook Utreg die 3-3 speelt tegen de nummer 4 van Italië.quote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar ik ben toch echt van mening dat het met het niveau van de eredivisie wel meevalt.
Willem II zal echt niet kansloos verliezen van de nummer laatst van engeland spanje of duitsland.
Het verschil zit hem wel in de top
Real , barca , inter , tegen ajax psv en twente.
Ik zie een groningen , az of utrecht ook echt nog wel winnen bij een middenmoter uit de top competities.
Groningen en Az zijn dan ook geen middenmotors op het moment..quote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar ik ben toch echt van mening dat het met het niveau van de eredivisie wel meevalt.
Willem II zal echt niet kansloos verliezen van de nummer laatst van engeland spanje of duitsland.
Ik zie een groningen , az of utrecht ook echt nog wel winnen bij een middenmoter uit de top competities.
Ligt eraan welke competitie. Ik zie Groningen, Az of Utrecht niet winnen van Tottenham en Liverpool (in normale doen).quote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
Ik wel. Groningen az utrecht doen gewoon mee in het ''linkerrijtje'' van topcompetities.quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt eraan welke competitie. Ik zie Groningen, Az of Utrecht niet winnen van Tottenham en Liverpool (in normale doen)
Ploegen als Tottenham hakken Utrecht echt wel in de pan als je ziet hoe ze soms spelen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik wel. Groningen az utrecht doen gewoon mee in het ''linkerrijtje'' van topcompetities.
ajax psv en twente doen gewoon mee om europees voetbal.
PSV, Twente en Ajax zullen in de Engelse competitie subtop zijn (Ajax op dit moment nog minder).quote:Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik wel. Groningen az utrecht doen gewoon mee in het ''linkerrijtje'' van topcompetities.
ajax psv en twente doen gewoon mee om europees voetbal.
Duitse club misschien Franse club misschien maar Nederland telt niet meer mee.quote:Op zondag 5 december 2010 20:02 schreef Doublepain het volgende:
enige verschil is het geld.. Over 10 jaar zal real barca inter etc niet meer de top zijn maar een duitse, franse of nederlandse club..
Haha inderdaad, alleen als Utrecht een goede dag heeft, en Tottenham een slechte niet.quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ploegen als Tottenham hakken Utrecht echt wel in de pan als je ziet hoe ze soms spelen.
over 10 jaar moet mag je geen schulden hebben , anders kan je europees voetbal vergeten.quote:Op zondag 5 december 2010 20:02 schreef Doublepain het volgende:
enige verschil is het geld.. Over 10 jaar zal real barca inter etc niet meer de top zijn maar een duitse, franse of nederlandse club..
Zal nooit zo extreem worden denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
over 10 jaar moet mag je geen schulden hebben , anders kan je europees voetbal vergeten.
Als de Uefa de ballen heeft om dit ook te doen bij real barca of elke engelse club.
Dan komt ajax er wel weer
Dan keren de tijden terug dat Groningen kon winnen van Inter terug.quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
over 10 jaar moet mag je geen schulden hebben , anders kan je europees voetbal vergeten.
Als de Uefa de ballen heeft om dit ook te doen bij real barca of elke engelse club.
deal maken?quote:Op zondag 5 december 2010 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan keren de tijden terug dat Groningen kon winnen van Inter terug.
Ik zou er zo voor tekenen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
deal maken?
Wij weer winnen van Inter en jullie van AC
denk wel dat we er dan de volgende ronde uitgaan tegen clubs als Borat uit wit-rusland en Sherrif uit moldavie maar goed.quote:
Daar doel ik ook op, feyenoord zal het nu moeilijk krijgen, maar over 10 jaar doen ze gewoon weer mee.. Nl clubs zijn druk bezig die schulden weg te werkwn, terwijl spanje, engeland, italie etc. Druk bezig zijn met het vergroten ervan..quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de vraag is of de uefa de ballen heeft om deze regel ook uit te voeren bij clubs als barca en real madrid.quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op, feyenoord zal het nu moeilijk krijgen, maar over 10 jaar doen ze gewoon weer mee.. Nl clubs zijn druk bezig die schulden weg te werkwn, terwijl spanje, engeland, italie etc. Druk bezig zijn met het vergroten ervan..
Nee hoor we gaan tenslotte naar quatar !!!!quote:Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef Doublepain het volgende:
alleen die arabische sjonnies helpen ze, maar ooit moet het op zijn.
Over 2 jaar mocht je toch geen schuldn hebben anders geen deelname..quote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de vraag is of de uefa de ballen heeft om deze regel ook uit te voeren bij clubs als barca en real madrid.
Qatarquote:Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nee hoor we gaan tenslotte naar quatar !!!!
Als de UEFA finacial fair-play daadwerkelijk invoert dan doet Nederland gewoon weer mee om de CL. En dat hebben we dan vooral te danken aan het strenge toezicht van de KNVB.quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op, feyenoord zal het nu moeilijk krijgen, maar over 10 jaar doen ze gewoon weer mee.. Nl clubs zijn druk bezig die schulden weg te werkwn, terwijl spanje, engeland, italie etc. Druk bezig zijn met het vergroten ervan..
niet officieel vastgelegd?quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 2 jaar mocht je toch geen schuldn hebben anders geen deelname..
Ik moet het nog zien dat die regel er komt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als de UEFA finacial fair-play daadwerkelijk invoert dan doet Nederland gewoon weer mee om de CL. En dat hebben we dan vooral te danken aan het strenge toezicht van de KNVB.
1 jaar geleden zag ik dat op vz.. Ik denk het wel, anders moeten landen als nl, duitsland, belgie etc weigeren aan deelnamequote:
fifa heeft net 2 mooie deals afgerond, geld zat om real te helpen..quote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien dat die regel er komt.
En dan is er wel een of andere rijke Afghaan die real te hulp schiet. en anders verkopen ze cristiano ronaldo toch gewoon aan Ajax. die heb rond die tijd geld zat volgend Opa Cruijff
denk niet dat er ook maar een iemand van de uefa onder de indruk is als nederland en belgie weigeren deel te nemen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 jaar geleden zag ik dat op vz.. Ik denk het wel, anders moeten landen als nl, duitsland, belgie etc weigeren aan deelname
Precies, Nederland is gewoon niet belangrijk meer.quote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
denk niet dat er ook maar een iemand van de uefa onder de indruk is als nederland en belgie weigeren deel te nemen.
Nemen ze wel een extra ploegje uit het oosten van oost europa.
Ik denk in zekere mate dat Nederland nog wel enige invloed heeft. Belgie moet gewoon gaan zitten en hun b*k houden. we hadden het wk nooit met hun moeten willen organiseren. maar die discussie is voor een ander topic.quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, Nederland is gewoon niet belangrijk meer.
Dat vind ik toch echt wel heel makkelijk gezegd. dat barca dankzij ajax zo goed speelt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef Doublepain het volgende:
dat barca ajax niet helpt met een speler ofzo, dankzij ajax spelen ze nu zo mooi en goed..
Denk dat hij het als grap bedoelt, maar ze hebben het in zekere zin wel te danken aan Johan.quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch echt wel heel makkelijk gezegd. dat barca dankzij ajax zo goed speelt.
Dat heeft barca toch vooral aan zich zelf te danken.
En dat je dan zegt dat barca ze niet helpt met een speler ofzo is ook erg makkelijk.
Denk je nou echt dat het barca ene moer kan schelen hoe het met ajax gaat.
Ze hebben bijna alle topspelers van ajax gehaald.. Cruijff, rijkaard, kluivert, overmars, de boer, davids en nog meeer spelers..quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch echt wel heel makkelijk gezegd. dat barca dankzij ajax zo goed speelt.
Dat heeft barca toch vooral aan zich zelf te danken.
En dat je dan zegt dat barca ze niet helpt met een speler ofzo is ook erg makkelijk.
Denk je nou echt dat het barca ene moer kan schelen hoe het met ajax gaat.
ja idd en daar hebben ze netjes voor betaald.quote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben bijna alle topspelers van ajax gehaald.. Cruijff, rijkaard, kluivert, overmars, de boer, davids en nog meeer spelers..
Een speler mogen huren als thiago, bojan zou niet verkeerd zijn.. Barca en ajax spelen toch dezelfde speelstijl..quote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax moet gewoon Messi als cadeau krijgen van Barça.
Hehe, helaas lijkt dat wat we nu spelen er totaal niet op.quote:Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een speler mogen huren als thiago, bojan zou niet verkeerd zijn.. Barca en ajax spelen toch dezelfde speelstijl..
Niet meer sinds Jol.quote:Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een speler mogen huren als thiago, bojan zou niet verkeerd zijn.. Barca en ajax spelen toch dezelfde speelstijl..
was het niet zo dat barca enige jaren geleden messie t huur aanbood aan ajax.maar dat ajax hem niet goed genoeg vondt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax moet gewoon Messi als cadeau krijgen van Barça.
Dat weet barca niet:pquote:Op zondag 5 december 2010 20:34 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Hehe, helaas lijkt dat wat we nu spelen er totaal niet op.
dan wordt ajax dus een satelietclubje van barca willen jullie dat nou echt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het Cruijff echt lukt zal er echt wel iets gebeuren tussen Barça en Ajax. Wat voordelen heeft voor zowel Barça als Ajax. Verhuur van talentvolle spelers, zoals Bojan of Suarez.
Nee, Ajax kon Messi kopen (voordat Barça hem had gevonden).quote:Op zondag 5 december 2010 20:37 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
was het niet zo dat barca enige jaren geleden messie t huur aanbood aan ajax.maar dat ajax hem niet goed genoeg vondt.
dit kan ook psv zijn overigens.
nee ik weet zeker dat het om een verhuur ging maar denk dat het om psv ging.quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Ajax kon Messi kopen (voordat Barça hem had gevonden).
Ik zou het prima vinden.quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dan wordt ajax dus een satelietclubje van barca willen jullie dat nou echt.
Met de talenten die barca heeft, zou arsenal dat zelfs willen zijn..quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dan wordt ajax dus een satelietclubje van barca willen jullie dat nou echt.
Nope, http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5501quote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee ik weet zeker dat het om een verhuur ging maar denk dat het om psv ging.
Vond het echt zoooo jammer jonge toen ik het hoorde, waarom moest hij dat nou zeggen?quote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Nope, http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5501
Ajax kon ook ooit Viera halen, zijn van die dingen waar je toch wel een beetje treurig van wordt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ach, je moet nog maar zien wat er van waar is natuurlijk. Leuke verhalen van ''mister'' Ajax...quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ajax kon ook ooit Viera halen, zijn van die dingen waar je toch wel een beetje treurig van wordt.
wat jij zegt kan wel kloppen maar ik had het zelf over een verhuur.dat was dus later een optie.quote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
wij kondn robinho en tevez halen.. Moet je nagaan als het allemaal doorging, had ajax en psv 1 cl beker erbij..quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ajax kon ook ooit Viera halen, zijn van die dingen waar je toch wel een beetje treurig van wordt.
daar ligt nou precies het probleem van de tegenwoordige ajax supporterquote:Op zondag 5 december 2010 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet gewoon weer Europese top wordenKan john de mol niet wat doen met zijn miljarden als "ajax-supporter"
Dat klopt ook, http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rd-van-Barcelona.htmquote:Op zondag 5 december 2010 20:44 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
wat jij zegt kan wel kloppen maar ik had het zelf over een verhuur.dat was dus later een optie.
Accepteer ik niet. Je moet toch ergens over "dromen"? Begin '90 had ook niemand kunnen zeggen dat ajax in '95 en '96 in de EC-1/CL finale zou komen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
daar ligt nou precies het probleem van de tegenwoordige ajax supporter
''we moeten europese top worden''. dat is het zelfde als belgie zegt : we moeten wereldkampioen worden.
dromen ajax zal nooit en te nimmer meer europese top worden. accepteer het toch es.
sorry voor mijn harde taal maar wat een ongelofelijke plank voor je kop.quote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Accepteer ik niet. Je moet toch ergens over "dromen"? Begin '90 had ook niemand kunnen zeggen dat ajax in '95 en '96 in de EC-1/CL finale zou komen.
Ze hoeven niet elk jaar de finale te halen, maar structueel minimaal 2e ronde CL en ooit eens een uitschieter naar een finaleplaats moet te doen zijn.
En jij schetst alles (te) negatief. Met de middelen die Ajax heeft moet een structule 2e ronde in de CL mogelijk zijn. Kijk naar bijv. FC twente, die met minder ook heel wat heeft kunnen bereiken. En ik snap dat de tijden zijn veranderd, maar de tijd blijft niet stilzitten. Wat ik al zei, er is een voetbalbubbel en deze zal is inklappen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
sorry voor mijn harde taal maar wat een ongelofelijke plank voor je kop.
dat je ten eerste de jaren 90 vergelijkt met tegenwoordig kan al niet.
ten tweede zie je dat ajax op zijn hoogst en met mazzel met een loting mischien ooit es een 2e ronde kan halen maar dan is het ook voorbij.
wordt nou eens realistisch en concentreer je op de europa league daar kunnen jullie met een goede loting nog es tot een kwartfinale komen mischien ooit es hoger.
ten eerste : ik ben niet te negatief ik ben helaas realistisch ik wou ook dat het anders was.quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij schetst alles (te) negatief. Met de middelen die Ajax heeft moet een structule 2e ronde in de CL mogelijk zijn. Kijk naar bijv. FC twente, die met minder ook heel wat heeft kunnen bereiken. En ik snap dat de tijden zijn veranderd, maar de tijd blijft niet stilzitten. Wat ik al zei, er is een voetbalbubbel en deze zal is inklappen.
Jonge, je hebt het wel steeds over finanicieel.quote:Op zondag 5 december 2010 21:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ten eerste : ik ben niet te negatief ik ben helaas realistisch ik wou ook dat het anders was.
ten tweede : de middelen van ajax zullen de komende jaren niet beter worden. als ze maarten , vertonghen , suarez verkopen zoals het toch echt gaat lijken. wordt het er echt niet beter op.
Al helemaal niet als ajax financieel zo doorgaat en ze in cat. 3 komen.
je ziet wat ze met de middelen van nu kunnen en dat terwijl clubs als twente groningen az en derg. maar blijfen doorgroeien. ze mogen blij zijn als ze de komende jaren nog cl mogen spelen.
Over die bubble heb je gelijk maar dat geldt toch echt meer voor de subtop van nederland.
Zat jij toevallig ook niet op SoccerGameZ? Inmiddels al een aardig tijdje geleden.quote:Op zondag 5 december 2010 02:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vind het wel genoeg geweest, komt steeds weer met nieuwe, inhoudloze praatjes.
... Negeren.
Ajaks
Hmm, nee ..quote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef Greg.AFCA het volgende:
[..]
Zat jij toevallig ook niet op SoccerGameZ? Inmiddels al een aardig tijdje geleden.
On: Huidige situatie van Ajax is gewoon helemaal kut. Het voetbal is niet Ajax-waardig, totaal niet sprankelend en leuk om naar te kijken. Gister tegen NEC was echt te bizar. Ajax speelde alleen maar laf op de counter en alle ballen werden via Vertonghen en Alderweireld naar voren gepompt. Het combinatiespel is ver te zoeken.
Wat is hier eigenlijk de algemene mening wat Jol betreft? Blijven of gaan? Ik denk dat Jol vorig jaar een goed jaar heeft gehaald, maar dat de chemie tussen trainer en spelers er nu niet meer echt is, in ieder geval niet zoals vorig jaar. Heb niet het idee dat hij nu de man is die Ajax verder kan helpen.
ik zie niet in waar jol fout is , hij stelt naar mijn idee zijn beste 11 op. maar ik vindt wel dat hij de toekomst uit het oog verliest.quote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef Greg.AFCA het volgende:
[..]
Zat jij toevallig ook niet op SoccerGameZ? Inmiddels al een aardig tijdje geleden.
On: Huidige situatie van Ajax is gewoon helemaal kut. Het voetbal is niet Ajax-waardig, totaal niet sprankelend en leuk om naar te kijken. Gister tegen NEC was echt te bizar. Ajax speelde alleen maar laf op de counter en alle ballen werden via Vertonghen en Alderweireld naar voren gepompt. Het combinatiespel is ver te zoeken.
Wat is hier eigenlijk de algemene mening wat Jol betreft? Blijven of gaan? Ik denk dat Jol vorig jaar een goed jaar heeft gehaald, maar dat de chemie tussen trainer en spelers er nu niet meer echt is, in ieder geval niet zoals vorig jaar. Heb niet het idee dat hij nu de man is die Ajax verder kan helpen.
Tja, Jol is natuurlijk niet gek. Dat is een zakenmannetje pur sang. Dus tja.quote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, nee ..
Over Jol, We willen eigenlijk allemaal dat hij gaat. Alleen moet hij zelf opstappen en niet ontslagen worden, anders ben je weer miljoenen kwijt.
Vind dat niet eens zo erg, we hebben een stuk of 7 jeugdspelers in de basis, Eriksen krijgt zijn kans, Zeegelaar en Asan op dit moment ook.quote:Op zondag 5 december 2010 21:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik zie niet in waar jol fout is , hij stelt naar mijn idee zijn beste 11 op. maar ik vindt wel dat hij de toekomst uit het oog verliest.
Jol denkt een week vooruit en volgens mij heeft ajax een jeugd die traint op de toekomst.
Mido Ooijer en die fin zijn best aardige aankopen daar gaat het niet om maar wat veel mensen vergeten is dat daardoor veel talenten die een kans verdienen zo vast blijfen zitten. en zo gooi je weer een paar miljoen weg.
Jol moet risico's durfen nemen.
ik heb het over spelers als mido ooijer en derg.quote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind dat niet eens zo erg, we hebben een stuk of 7 jeugdspelers in de basis, Eriksen krijgt zijn kans, Zeegelaar en Asan op dit moment ook.
Alleen vind ik dat gezeik van hem eigenlijk te ver gaan.
Maar dat dachten de meeste ook van Pantelic. Mido is wel een speler die Ajax nodig kan hebben (als hij weer helemaal fit is). In de jeugdopleiding zie ik geen spelers die de bal kunnen vasthouden. En kopsterk zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik heb het over spelers als mido ooijer en derg.
je moet ervaring hebben maar ik vindt mido een van de domste aankopen ooit.
Tsjah, maar dat is nu makkelijk om te zeggen. Je kunt ook denken: Suarez & El Ham = 70 goals.quote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef Ricard0j het volgende:
Tja het beleid klopt niet bij Ajax. Als je kijkt. Rommedahl wilde 2/3 van zijn salaris inleveren. Met alle respect, als je die 7 miljoen in El Hammie pompt, kon je het beter daar aan gaan uitgeven.
Persoonlijk denk ik dat een combinatie Suarez-Mido beter gaat werken dan Suarez-El Ham., zie hoe het vorig jaar ging met Pantelic. Hier uit blijkt dat de scoutng natuurlijk ook wel weer een wanprestatie geleverd heeft door een zelfde speler (in dit geval El Hamadaoui) te gaan kopen.
Terwijl de geschiedenis (vorig seizoen) leerde dat Suarez veel beter tot z'n recht kwam als hij een persoon naast zich had die de bal vasthield.
Zeegelaar die deed het gister ook aardig goed voor zo'n jonkie.quote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind dat niet eens zo erg, we hebben een stuk of 7 jeugdspelers in de basis, Eriksen krijgt zijn kans, Zeegelaar en Asan op dit moment ook.
Alleen vind ik dat gezeik van hem eigenlijk te ver gaan.
ben geen kenner van de jeugd van ajax maar ik geloof niet dat er geen speler is die de plek van mido niet in kan vullen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dat dachten de meeste ook van Pantelic. Mido is wel een speler die Ajax nodig kan hebben (als hij weer helemaal fit is). In de jeugdopleiding zie ik geen spelers die de bal kunnen vasthouden. En kopsterk zijn.
Klopt, maar doordat ze allebei snel de bal kwijt raken laat je de verdediging/middenveld elke keer lopen. Dat hou je zeker geen 90 min vol.quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, maar dat is nu makkelijk om te zeggen. Je kunt ook denken: Suarez & El Ham = 70 goals.
Geen spits die Ajax op dit moment kan helpen, dus een spits die de bal vast kan houden en sterk aan de bal is. Pantelic, Huntelaar, Zlatan en Mido (misschien)quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ben geen kenner van de jeugd van ajax maar ik geloof niet dat er geen speler is die de plek van mido niet in kan vullen.
Tja persoonlijk vond ik Pantelic wel een goede aanvulling. 16 doelpunten in 25 wedstrijden en een 'rustige' speler in de voorhoede. Overigens moet ik wel toegeven dat ik gelachen heb als ie een actie ging uithalen of ging rennenquote:Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dat dachten de meeste ook van Pantelic. Mido is wel een speler die Ajax nodig kan hebben (als hij weer helemaal fit is). In de jeugdopleiding zie ik geen spelers die de bal kunnen vasthouden. En kopsterk zijn.
Ja, klopt. Ze hebben vast gedacht: Vorig seizoen 20 tegen, dus met de zelfde verdediging halen we dat wel nog een keer.quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Klopt, maar doordat ze allebei snel de bal kwijt raken laat je de verdediging/middenveld elke keer lopen. Dat hou je zeker geen 90 min vol.
Gaat niet gebeuren, zal alleen verhuurd worden denk ik. Zal het wel jammer vinden, leuke speler.quote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef Bigwillem10 het volgende:
Vinden jullie niet dat Ajax een grote fout maakt als het blind verkoopt aan onze fc.
Wij zijn er heel blij mee overigens
Ik denk het wel. Hij is nog niet super, maar geruchten gaat dat AC Milan in VdWiel geinteresseerd is. Dus tja, wie dan op rechts?quote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef Bigwillem10 het volgende:
Vinden jullie niet dat Ajax een grote fout maakt als het blind verkoopt aan onze fc.
Zou ik erg jammer vinden, hij hoort bij ons, niet bij groningen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef Bigwillem10 het volgende:
is ooijer nou zo veel beter dan alderweireld? juist dan moet je talent de voorang geven ook met oog op toekomstig geld.Ik vind dat jol juist in die dingen te kort schiet.quote:Op zondag 5 december 2010 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze hebben vast gedacht: Vorig seizoen 20 tegen, dus met de zelfde verdediging halen we dat wel nog een keer.
Je denkt niet meteen aan de aanvallers als het slecht gaat met de verdediging.
Fc groningen is alleen geintreseerd in een verkoop eventueel wel met een terugkoop optie.quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
is ooijer nou zo veel beter dan alderweireld? juist dan moet je talent de voorang geven ook met oog op toekomstig geld.Ik vind dat jol juist in die dingen te kort schiet.
Maar vindt het een chronisch probleem bij ajax .
Terugkopen bij Ajax. Waar kennen we dat vanquote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Fc groningen is alleen geintreseerd in een verkoop eventueel wel met een terugkoop optie.
Jullie directeur heeft al gemeld dat dit bespreekbaar is.
Ooijer is slechter dan Alderweireld, Gewoon dom dat Jol Ooijer opstelde. Hoop dat hij weer heeft gezien dat het nu beter gaat zonder Ooijer.quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
is ooijer nou zo veel beter dan alderweireld? juist dan moet je talent de voorang geven ook met oog op toekomstig geld.Ik vind dat jol juist in die dingen te kort schiet.
Maar vindt het een chronisch probleem bij ajax .
Als je lindgren bedoelt...quote:Op zondag 5 december 2010 21:28 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Terugkopen bij Ajax. Waar kennen we dat van
Stelt ie alleen maar op, om z'n aankoop te rechtvaardigen.. in ieder geval zo zie ik dat.quote:Op zondag 5 december 2010 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ooijer is slechter dan Alderweireld, Gewoon dom dat Jol Ooijer opstelde. Hoop dat hij weer heeft gezien dat het nu beter gaat zonder Ooijer.
Vind Ooijer een prima 'aankoop', als hij maar niet te vaak speelt. Als wissel is het gewoon goed om zo'n speler achter de hand te hebben.
Klopt, hoewel Alderweireld af en toe natuurljk nog van die foutjes heeft. Nonchalance e.d. maar dat kun je natuurlijk ook uit hem krijgen als je hem elke week laat spelen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ooijer is slechter dan Alderweireld, Gewoon dom dat Jol Ooijer opstelde. Hoop dat hij weer heeft gezien dat het nu beter gaat zonder Ooijer.
Vind Ooijer een prima 'aankoop', als hij maar niet te vaak speelt. Als wissel is het gewoon goed om zo'n speler achter de hand te hebben.
Ja, dat deed Groningen natuurlijk erg goed.quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Als je lindgren bedoelt...
Groningen kocht hem destijds voor een prikkie en verkocht hem weer terug voor 2,5 miljoen.
Ik denk dat die twee gewoon een afspraak hebben dat Ooijer minimaal .... wedstrijden moet spelen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Stelt ie alleen maar op, om z'n aankoop te rechtvaardigen.. in ieder geval zo zie ik dat.
wat denk je van blind.quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, dat deed Groningen natuurlijk erg goed.
Zover is het nog lang niet..quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
wat denk je van blind.
nu kopen voor een prikkie en ajax lekker maken met een terugkoop optie.,
over 2 jaar is blind een topverdediger en heeft ajax geen geld om hem terug te kopen.
verkopen we hem voor het 10 voudige aan een engelse club.
slim zaken doen noem ik dat.
nee maar geloof me dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Zover is het nog lang niet..
Wel leuk, de ene keer vet negatief (realistisch noem jij het), en andere keer te positief.quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
wat denk je van blind.
nu kopen voor een prikkie en ajax lekker maken met een terugkoop optie.,
over 2 jaar is blind een topverdediger en heeft ajax geen geld om hem terug te kopen.
verkopen we hem voor het 10 voudige aan een engelse club.
slim zaken doen noem ik dat.
Dan zal Blind in die tijd toch hard aan zichzelf moet gaan werken. Hoop het natuurlijk wel. Voor het Nederlandse voetbal zou dat ook goed zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee maar geloof me dat gaat gebeuren.
Mooi dat je er zoveel vertrouwen in hebt, maar ik denk (en hoop) dat ons bestuur niet zo dom is.quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee maar geloof me dat gaat gebeuren.
let maar op blind gaat in de winterstop naar onze fc. blijkt het talent te zijn wat hij ook daadwerkelijk is en wij verkopen hem weer.quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel leuk, de ene keer vet negatief (realistisch noem jij het), en andere keer te positief.
Kan genoeg dingen over de FC bedenken die niet positief zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
let maar op blind gaat in de winterstop naar onze fc. blijkt het talent te zijn wat hij ook daadwerkelijk is en wij verkopen hem weer.
dat is niet te positief
en over de fc kan je tegenwoordig toch alleen maar positief zijn
Winst gemaakt , geld staat op het veld , en geld om spelers te kopen van Ajax.
vertelquote:Op zondag 5 december 2010 21:39 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Kan genoeg dingen over de FC bedenken die niet positief zijn.
begrijp ik nou goed dat jullie AJAX dat erbij halen als iets negatiefs.?????? ik ben met stomheid geslagen.quote:
Nee, ik haal dat erbij.quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat jullie AJAX dat erbij halen als iets negatiefs.?????? ik ben met stomheid geslagen.
Noem dat nou geen supporters jonge.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
lees de telegraaf maar even hoeveel (supporters) ervan jullie weer zijn opgepakt ivm criminele praktijken. en dan durf jij zoeits erbij te halen.
sjonge jonge echt iets van een ajacied
Lol, ik ben van mening dat 'fun only' een slecht iets is. Aangezien ik wat dat betreft anders in het leven sta dan jij waarschijnlijk. Aangezien jij zegt dat alles over de FC positief is. En over de supporters die bij ons zijn opgepakt, is niet veel van waar.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
lees de telegraaf maar even hoeveel (supporters) ervan jullie weer zijn opgepakt ivm criminele praktijken. en dan durf jij zoeits erbij te halen.
sjonge jonge echt iets van een ajacied
ik noem die 2 jongetjes (16 & 18) die een vikkie gestookt hebben nou ook geen supporters hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Noem dat nou geen supporters jonge.
hebben ze in amsterdam geen telegraaf of ontken je nou gewoon de feiten omdat je bang bent voor de waarheid.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Lol, ik ben van mening dat 'fun only' een slecht iets is. Aangezien ik wat dat betreft anders in het leven sta dan jij waarschijnlijk. Aangezien jij zegt dat alles over de FC positief is. En over de supporters die bij ons zijn opgepakt, is niet veel van waar.
Ik ontken de 'feiten', omdat ze niet waar zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:45 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
hebben ze in amsterdam geen telegraaf of ontken je nou gewoon de feiten omdat je bang bent voor de waarheid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)fans_opgepakt__.htmlquote:Op zondag 5 december 2010 21:46 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik ontken de 'feiten', omdat ze niet waar zijn.
Heb jij het jaarverslag ooit gelezen van FC Groningen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
let maar op blind gaat in de winterstop naar onze fc. blijkt het talent te zijn wat hij ook daadwerkelijk is en wij verkopen hem weer.
dat is niet te positief
en over de fc kan je tegenwoordig toch alleen maar positief zijn
Winst gemaakt , geld staat op het veld , en geld om spelers te kopen van Ajax.
Ach, Groningen kan alles. (volgens Willem)quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Heb jij het jaarverslag ooit gelezen van FC Groningen?
Men heeft afgelopen jaar een bedrijfsresultaat van -2,1 miljoen geleden. Dit jaar wordt dat begroot op -1,5. Dat betekent niet dat je zomaar 'geld heb om spelers te kopen'
ze kunnen echt niet lezen in amsterdam hequote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Heb jij het jaarverslag ooit gelezen van FC Groningen?
Men heeft afgelopen jaar een bedrijfsresultaat van -2,1 miljoen geleden. Dit jaar wordt dat begroot op -1,5. Dat betekent niet dat je zomaar 'geld heb om spelers te kopen'
Hihi, de kranten melden het, dus het is waar. Ik kan je verzekeren dat dat verhaal niet klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)fans_opgepakt__.html
read and learn
dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, Groningen kan alles. (volgens Willem)
zucht. ontkennen is een zwaktequote:Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Hihi, de kranten melden het, dus het is waar. Ik kan je verzekeren dat dat verhaal niet klopt.
De waarheid ligt ergens in het midden aangezien het De Telegraaf is en die schrijven wel vaker onzinverhalen.quote:
Zodra de realiteit te dichtbij komt beginnen de ajacieden te rennen ongelofelijk dat jullie blijfen ontkennen ik vindt het zelfs zielig.quote:Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
De waarheid ligt ergens in het midden aangezien het De Telegraaf en die schrijven wel vaker onzinverhalen.
Mwuah, deze onzin komt eigenlijk van het NRC, maar zoals ik al zei is dit een verzonnen sensatie bericht waar kwa inhoud eigenlijk niets van klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
De waarheid ligt ergens in het midden aangezien het De Telegraaf en die schrijven wel vaker onzinverhalen.
lachwekkend het IQ daalt per seconde bij jullie.quote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mwuah, deze onzin komt eigenlijk van het NRC, maar zoals ik al zei is dit een verzonnen sensatie bericht waar kwa inhoud eigenlijk niets van klopt.
Oh ik moet er wel bij zeggen: operationeel bedrijfsresultaat. Overigens is die winst natuurlijk ook te danken aan de verkoop van Berg. Anders had het 'r natuurlijk slechter uit gezien.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ze kunnen echt niet lezen in amsterdam he
er is een operationeele winst geboekt van 20,000 euro .
we hebben 2,5 miljoen positief vermogen ( ja dat si veel voor een club als de fc)
en het nieuwe obligatiefonds van de fc is een groot succes en heeft al 3,9 miljoen euro binnengehaald.
Om toch een beetje kritisch te zijn, waar moet dit dan vandaan komenquote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mwuah, deze onzin komt eigenlijk van het NRC, maar zoals ik al zei is dit een verzonnen sensatie bericht waar kwa inhoud eigenlijk niets van klopt.
Haha, heb je je eigen zinnen wel eens terug gelezen? Zowel grammaticaal als inhoudelijk klopt er niet veel van.quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
lachwekkend het IQ daalt per seconde bij jullie.
Blijvenquote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Zodra de realiteit te dichtbij komt beginnen de ajacieden te rennen ongelofelijk dat jullie blijfen ontkennen ik vindt het zelfs zielig.
maar goed jullie feestje.
Ik wil je best de waarheid vertellen hoor, maar blijkbaar geloven mensen alles wat in de kranten staan..quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Om toch een beetje kritisch te zijn, waar moet dit dan vandaan komen
Maar hoe zit het verhaal dan in elkaar?quote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik wil je best de waarheid vertellen hoor, maar blijkbaar geloven mensen alles wat in de kranten staan..
Dat heeft niemand hier denk ik gezegd?quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef Bigwillem10 het volgende:
jullie ajacieden zijn natuurlijk stuk voor stuk engeltjes die nooit een vlieg kwaad doen.
Hoe durft de telegraaf dit te schrijven vind jullie want jullie zijn zooooo lief. 50.000 nette goede supporters die elke week weer op de tribune zitten.
Goed argument.quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
lachwekkend het IQ daalt per seconde bij jullie.
Ja, maar als ik echt alles moet doen ..quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Je vergeet vindt en ongelooflijk nog.
Waar zeggen wij dat we dat zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef Bigwillem10 het volgende:
jullie ajacieden zijn natuurlijk stuk voor stuk engeltjes die nooit een vlieg kwaad doen.
Hoe durft de telegraaf dit te schrijven vind jullie want jullie zijn zooooo lief. 50.000 nette goede supporters die elke week weer op de tribune zitten.
Zwak over andere dingen beginnen moet je echt een jood voor weze.quote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar als ik echt alles moet doen ..Kijk even z'n andere posts ..
Het klopt dat er 3 personen zijn opgepakt, echter de krant meldt dat dit personen van VAK410 zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maar hoe zit het verhaal dan in elkaar?
Kijken als BigWillem nu nog zo'n grote bek heeft.quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Het klopt dat er 3 personen zijn opgepakt, echter de krant meldt dat dit personen van VAK410 zijn.
Ten eerste is het niet controleerbaar wie een seizoenskaart neemt op het vak, maar oke.
In werkelijkheid heeft 1 van de 3 een seizoenskaart op VAK410, en 1 heeft al meerdere jaren geen seizoenskaart. Met andere woorden, omdat er 1 iemand die een seizoenskaart op 424/425 heeft, schetst de krant een beeld dat er allemaal leden harde kern Ajax zijn opgepakt.Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Hé grappig. Lijkt me ook niet dat je die criminele activiteiten doet uit de naam van Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Het klopt dat er 3 personen zijn opgepakt, echter de krant meldt dat dit personen van VAK410 zijn.
Ten eerste is het niet controleerbaar wie een seizoenskaart neemt op het vak, maar oke.
In werkelijkheid heeft 1 van de 3 een seizoenskaart op VAK410, en 1 heeft al meerdere jaren geen seizoenskaart. Met andere woorden, omdat er 1 iemand die een seizoenskaart op 424/425 heeft, schetst de krant een beeld dat er allemaal leden harde kern Ajax zijn opgepakt.Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ik probeer je te helpen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Zwak over andere dingen beginnen moet je echt een jood voor weze.
hou toch op verhalen over van alles zijn niet waar.quote:
Dat was ook de reden dat ik me aanmeldde voor deze site, las een aantal reacties over 410 die me niet aanspraken. Om anderhalf jaar bezig te zijn met een 'grote actie' en dan komen met 3 mensen die drugs dealen.. En omdat er dan 1 toevallig seizoenskaart heeft op 424/425 wat niet per definitie inhoudt dat je bij de harde kern hoort, meerdere grote krant berichten er aan wijden..quote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijken als BigWillem nu nog zo'n grote bek heeft.
Haha grapjas, ik ontken nergens dat we brave supporters hebben.. als je goed had gelezen hekelde ik dat juist, oa bij groningen (fun only beleid).quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
hou toch op verhalen over van alles zijn niet waar.
Jullie stonden natuurlijk zoveel jaargeleden ook niet in beverwijk dat waren geen echte ajacieden natuurlijk jullie waren er allemaal niet bij jullie waren netjes thuis. flikker toch op een ajacied staat voor agressie arrogantie en tegenwoordig ook voor wanbeleid.
geen greintje respect voor andere clubs en alleen maar dromen
Heb ik een ding over te zeggen bullshit jij legt ons woorden in de mond wie heeft hier gezegd dat er geen Ajacieden waren in Beverwijk? NIEMAND dus kun je beter je bek overhouden heeft er namelijk niks meet maken.quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Jullie stonden natuurlijk zoveel jaargeleden ook niet in beverwijk dat waren geen echte ajacieden natuurlijk jullie waren er allemaal niet bij jullie waren netjes thuis. flikker toch op een ajacied staat voor agressie arrogantie en tegenwoordig ook voor wanbeleid.
Even voor de duidelijkheid, daar hoef ik niets mee te maken hebben. Mooi (en erg oppervlakkig van je) dat je iedereen 'die hier i.i.g. post als arrogante, agressieve voetbalsupporters gezien worden. Waarom? Omdat wij jou tegenspreken? Lijkt me beetje kort door de bocht he.quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
echt ongelovelijke propganda rotzooi
de noord koreanse staats televisie is er niks bij.
Je doelt op die krantenberichten neem ik aan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
propaganda?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
worden we nu boos ????quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik een ding over te zeggen bullshit jij legt ons woorden in de mond wie heeft hier gezegd dat er geen Ajacieden waren in Beverwijk? NIEMAND dus kun je beter je bek overhouden heeft er namelijk niks meet maken.
En een Ajacied staat voor agressie en dat soort onzin ja hoor het riedeltje kennen we nu wel.
goed zo ze beginnen al een beetje bang te worden voor de fc.quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Willem, waarom probeer je jouw mening aan ons op te dringen. Vind het allemaal een beetje eng.
Nu nog even dat joden altijd weg rennen, en het is compleet.quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik een ding over te zeggen bullshit jij legt ons woorden in de mond wie heeft hier gezegd dat er geen Ajacieden waren in Beverwijk? NIEMAND dus kun je beter je bek overhouden heeft er namelijk niks meet maken.
En een Ajacied staat voor agressie en dat soort onzin ja hoor het riedeltje kennen we nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |