Gezellig.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Doublepain het volgende:
dan ben ik dus elke week in dit topic...
Je hebt niet iets beters te doen?quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Doublepain het volgende:
dan ben ik dus elke week in dit topic...
Nee hij is zo iemand die liever zeikt over Ajax dan dat ie blij is met PSV.quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je hebt niet iets beters te doen?
Ik heb het idee dat het een trollkloon van een ajacied is. Wat een daap.quote:Op zondag 5 december 2010 13:31 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is die DoublePain een triest figuur.
Troll ik zoveel dan?quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een trollkloon van een ajacied is. Wat een daap.
Vind ik nog aan de hoge kant, oordeel zelf zou ik zeggen:quote:Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef Parafernalia het volgende:
22.000 toeschouwes maar volgens teletekst?![]()
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.quote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
Wat erg zeg...wat een kutpubliek heeft Ajax toch..ze zullen jaloers zijn op Rotterdam wat dat betreft.. En dat terwijl ze toch mooi een punt gepakt hebben vandaag.
Inderdaad in Rotterdam kan je niet met je kind naar het stadion zonder dat ie de volgende dag op school allemaal scheldwoorden uitbraakt.quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.
En zakenluiquote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 december 2010 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Even nadenken over het aantal toeschouwers doet ook wonderen...
Ze begonnen om 18:45, veel mensen moeten werken tot 5 uur, slechte weersomstandigheden, sinterklaas, de supporters zitten meer verspreid over het land etc.
Het eventueel uitvallen van treinen nog zo eentje.quote:Op zondag 5 december 2010 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Even nadenken over het aantal toeschouwers doet ook wonderen...
Ze begonnen om 18:45, veel mensen moeten werken tot 5 uur, slechte weersomstandigheden, sinterklaas, de supporters zitten meer verspreid over het land etc.
Ik zat ooit vlak voor een paar van die stereotype studentjes die het over van alles hadden, over de reclameborden tot aan over hun handeltjes. En dat 90 minuten lang. Wat heb ik me lopen ergeren daar..quote:
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ajax is voor veel mensen een dag-uitje.
Die komen niet om sfeer te maken, die willen vermaakt worden met mooi voetbal en veel doelpunten.
Dan is de sfeer vanzelf ook goed.
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.quote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.
Oh, maar ze (we) komen wel voor Ajax. Alleen gaan ze niet op hun stoel staan te springen als het weer eens moeizaam loopt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.
quote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.
Eindelijk niet allemaal van die rare accenten op 't vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |