Denk eerder Ajax en Feyenoord hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Doublepain het volgende:
ik zag laatst in een docu uit 96 over noord ierland die ruzie hebben, je kent het verhaal... Daar zag je een jochie van 15 met een shirt van ajax.. Dus vroeger was ajax zkr bekend over de hele wereld, meer als psv.. Maar in zuid amerika is psv en ajax de bekende clubs..
Niet zo raar toch aangezien de vele Brazilianen die voor PSV hebben gespeeld.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Doublepain het volgende:
ik zag laatst in een docu uit 96 over noord ierland die ruzie hebben, je kent het verhaal... Daar zag je een jochie van 15 met een shirt van ajax.. Dus vroeger was ajax zkr bekend over de hele wereld, meer als psv.. Maar in zuid amerika is psv en ajax de bekende clubs..
ik heb al een seizoenskaart zolang ik weet. heb de verliespartijen tengen telstar en volendam nog meegemaakt in de eerste divisie maar bleef zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Vast op het station wellicht? En daarbij, wat heb jij dan wel niet allemaal voor je club gedaan als ik vragen mag?
Die remi gallard draagt soms een Cruyff shirt van Ajaxquote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Doublepain het volgende:
wekelijks zenden ze daar live psv en ajax wedstrijden.. Als ajax mertens ofo haalde, komt het daar in het sportnieuws.. In engeland alleen op de websitesquote:
Engeland is raar. Daar snappen ze niet dat ze zo goed meedraaien doordat al die clubs van hun zijn overgenomen door rijke mensenquote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wekelijks zenden ze daar live psv en ajax wedstrijden.. Als ajax mertens ofo haalde, komt het daar in het sportnieuws.. In engeland alleen op de websites
Je maakte een grove grammaticale fout jochie.quote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wekelijks zenden ze daar live psv en ajax wedstrijden.. Als ajax mertens ofo haalde, komt het daar in het sportnieuws.. In engeland alleen op de websites
Ik typ met mijn tel...quote:Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je maakte een grove grammaticale fout jochie.
Tja, zo heeft ieder z'n eigen beleving toch. Maar je schetst een beeld dat het Ajax publiek niet trouw zou zijn, wat ik een beetje misplaatst vindt. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik me er ook aan kan ergeren dat een uitvak in Hamburg uitverkocht is, en we met een klein groepje naar een paok bijv afreizen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik heb al een seizoenskaart zolang ik weet. heb de verliespartijen tengen telstar en volendam nog meegemaakt in de eerste divisie maar bleef zitten.
En ja tuurlijk ook ik heb gescholden op mijn clubje. Maar ik blijf altijd en altijd achter mijn clubje staan. ook tegen az opnieuw.
Typefoutenquote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan maak je geen gram. fouten .. wel typfouten.
Ik denk echt dat dit tijdelijk is. De voetbalbubbel zal uiteindelijk leeglopen, waardoor de eredivise wel weer wat beter wordt, relatief.quote:Op zondag 5 december 2010 19:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar welke buitenlander kan nou nog de huidige opstelling van ajax noemen.
de eredivisie is volgens velen aan het afbreken.
Ben ik het niet mee eens ik denk eerder dat de eredivise in de afgelopen jaren veel leuker is geworden clubs als groningen twente heerenveen utrecht , az en derg. kunnen echt mee doen bovenin. Ik begrijp best dat jullie als ajax fans dat anders zien. maar ik geniet nu meer van de competitie dan 5 jaar geleden.
Ik geniet ook van de Eredivisie een potje Excelsior-Groningen is veel leuker dan AS Roma-Inter.quote:Op zondag 5 december 2010 19:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar welke buitenlander kan nou nog de huidige opstelling van ajax noemen.
de eredivisie is volgens velen aan het afbreken.
Ben ik het niet mee eens ik denk eerder dat de eredivise in de afgelopen jaren veel leuker is geworden clubs als groningen twente heerenveen utrecht , az en derg. kunnen echt mee doen bovenin. Ik begrijp best dat jullie als ajax fans dat anders zien. maar ik geniet nu meer van de competitie dan 5 jaar geleden.
Ik typ met mijn tel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
cynisch ga ik vanuitquote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geniet ook van de Eredivisie een potje Excelsior-Groningen is veel leuker dan AS Roma-Inter.
Nee hoezo? Ploegen als Excelsior en Groningen (het is geen niveauvergelijking trouwens) spelen veel aanvallender en met meer durf als Inter en Roma geen spatje cynisme hoor.quote:
Nou dit valt me nog mee dan . mijn excuss.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoezo? Ploegen als Excelsior en Groningen (het is geen niveauvergelijking trouwens) spelen veel aanvallender en met meer durf als Inter en Roma geen spatje cynisme hoor.
Excuses aanvaardquote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou dit valt me nog mee dan . mijn excuss.
Zeker, zie ook Utreg die 3-3 speelt tegen de nummer 4 van Italië.quote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar ik ben toch echt van mening dat het met het niveau van de eredivisie wel meevalt.
Willem II zal echt niet kansloos verliezen van de nummer laatst van engeland spanje of duitsland.
Het verschil zit hem wel in de top
Real , barca , inter , tegen ajax psv en twente.
Ik zie een groningen , az of utrecht ook echt nog wel winnen bij een middenmoter uit de top competities.
Groningen en Az zijn dan ook geen middenmotors op het moment..quote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
Maar ik ben toch echt van mening dat het met het niveau van de eredivisie wel meevalt.
Willem II zal echt niet kansloos verliezen van de nummer laatst van engeland spanje of duitsland.
Ik zie een groningen , az of utrecht ook echt nog wel winnen bij een middenmoter uit de top competities.
Ligt eraan welke competitie. Ik zie Groningen, Az of Utrecht niet winnen van Tottenham en Liverpool (in normale doen).quote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |