In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.quote:Op zondag 5 december 2010 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
Wat erg zeg...wat een kutpubliek heeft Ajax toch..ze zullen jaloers zijn op Rotterdam wat dat betreft.. En dat terwijl ze toch mooi een punt gepakt hebben vandaag.
Inderdaad in Rotterdam kan je niet met je kind naar het stadion zonder dat ie de volgende dag op school allemaal scheldwoorden uitbraakt.quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.
En zakenluiquote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
In de ArenA komen imo voor een groot deel papa's met hun zoontje(s) of mensen die Ajax een keer willen zien vlammen. Dat is ook waarom er zo'n gebrekkige sfeer is altijd.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 december 2010 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Even nadenken over het aantal toeschouwers doet ook wonderen...
Ze begonnen om 18:45, veel mensen moeten werken tot 5 uur, slechte weersomstandigheden, sinterklaas, de supporters zitten meer verspreid over het land etc.
Het eventueel uitvallen van treinen nog zo eentje.quote:Op zondag 5 december 2010 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Even nadenken over het aantal toeschouwers doet ook wonderen...
Ze begonnen om 18:45, veel mensen moeten werken tot 5 uur, slechte weersomstandigheden, sinterklaas, de supporters zitten meer verspreid over het land etc.
Ik zat ooit vlak voor een paar van die stereotype studentjes die het over van alles hadden, over de reclameborden tot aan over hun handeltjes. En dat 90 minuten lang. Wat heb ik me lopen ergeren daar..quote:
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ajax is voor veel mensen een dag-uitje.
Die komen niet om sfeer te maken, die willen vermaakt worden met mooi voetbal en veel doelpunten.
Dan is de sfeer vanzelf ook goed.
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.quote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.
Oh, maar ze (we) komen wel voor Ajax. Alleen gaan ze niet op hun stoel staan te springen als het weer eens moeizaam loopt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed gezien. Een wat kleiner gedeelte komt daadwerkelijk voor Ajax.
quote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.
Eindelijk niet allemaal van die rare accenten op 't vak.
Ach.. toen ik in 1985 naar de Meer ging (120 km enkele reis) om een Ajax-Sparta o.i.d. te bekijken zat er er krap 9000 man op zondagmiddag. En op de stadszijde was vaak nog meer sfeer dan aan de Diemenzijde ondanks de F-side.quote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Daarom miste ik persoonlijk al die gasten uit brabant ed gister helemaal niet.
Eindelijk niet allemaal van die rare accenten op 't vak.
Nee ze komen voor die grote club die de tegenstander in de pan gaat hakken. Als Ajax een keer elfde wordt ofzo vinden die jongens echt geen reet meer aan Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh, maar ze (we) komen wel voor Ajax. Alleen gaan ze niet op hun stoel staan te springen als het weer eens moeizaam loopt.
Als ik met twee van die snotapen naar de Arena ga dan willen we Ajax-doelpunten zien en als er gejuichd wordt juichen we mee maar je kunt van ons niet verwachten dat we met Sinterklaas naar een ijskoude Arena gaan en daar de boel op stelten zetten terwijl 2 van de drie ballen op het middenveld niet aankomen,
Waar zeg ik dat dan? Ik stoor me echter alleen aan al die onverstaanbare accenten, en dat veel van die mensen AJAX als een leuk dagje uit zien terwijl het voor mij (en genoeg met me) ons leven is.quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach.. toen ik in 1985 naar de Meer ging (120 km enkele reis) om een Ajax-Sparta o.i.d. te bekijken zat er er krap 9000 man op zondagmiddag. En op de stadszijde was vaak nog meer sfeer dan aan de Diemenzijde ondanks de F-side.
Dus kom niet aan met Amsterdammers en hun Ajaxgevoel want daar geef ik nog geen twee centen voor
Ja idd. Wie naar Ajax- NEC gaat met twee kinderen komt niet voor een bloedeloze 1-1 maar voor minimaal 3-0.quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze komen voor die grote club die de tegenstander in de pan gaat hakken.
Zielig om Cruijff erbij te halen? Jonge, weetje wat zielig is, dat jij vindt dat de begeleiding van Ajax slecht is, alleen doordat het fout is gelopen met Sulejmani. Je kunt ook verder kijken héh .. dan kun je zien dat de grootste talenten, en transfers (in de eredivisie) bij Ajax vandaan komt.quote:Op zondag 5 december 2010 18:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
Nou ajacied4lf hier dan maar verder gaan.
Erg zwak om Opa Cruijff er maar weer bij te halen.
En denk je nou echt dat zoiets nog iets uithaald zolang de directie blijft zitten.
je wil het maar niet begrijpen dat elke (ajacied ) als je ze zo mag noemen daar zit om die paar ton mee naar huis te nemen en voor de rest kan het ze geen ene f*ck schelen wat er met een mooie club als ajax gebeurd.
Dhr. van den Boog noemde Ajax begin dit seizoen voor de wedstrijd tegen de FC. zelfs een bedrijf. een beter voorbeeld van anti voetbal kan ik niet bedenken.
En mischien dat Cruijff een van de weinigen is die wel geeft om ajax.
Als cruijff nooit had opgeroepen dat mensen zich kandidaat moesten stellen voor de ledenraad.
Hadden deze mensen dit ook nooit gedaan.
Maar cruijff is te laat. het is te laat om Ajax te redden. Tenzij ene meneer Zjordania nog wat geld over heeft.
Met die vette plofkop van hem kopt hij inderdaad alles erin.quote:
Mensen die zeggen dat er geen goede sfeer heerst, zijn niet serieus te nemen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Ga weg BIgwillem, en mensen die zeggen dat er geen sfeer is: Tja, soms wel soms niet. In europa(EL etc) is er echt een geweldige sfeer. Kan me Juventus, Marseille, Fiorentina wel herinneren. Ook Dinamo Kiev was niet verkeerd
Dat zijn mensen die toevallig gister een wedstrijd van Ajax hebben gezienquote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat er geen goede sfeer heerst, zijn niet serieus te nemen.
Laatst tegen Madrid, bij 4-0 achter stand, zelfs geen stilte.
Zelfs gister vond ik de sfeer best aardig, Tifosi Amsterdam ging lekker.quote:Op zondag 5 december 2010 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die toevallig gister een wedstrijd van Ajax hebben gezien
Trollen ? is dat een woordje wat je leert bij de amsterdamse school?? kan je niks beters.quote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig om Cruijff erbij te halen? Jonge, weetje wat zielig is, dat jij vindt dat de begeleiding van Ajax slecht is, alleen doordat het fout is gelopen met Sulejmani. Je kunt ook verder kijken héh .. dan kun je zien dat de grootste talenten, en transfers (in de eredivisie) bij Ajax vandaan komt.
Maarja je begint weer te trollen, en begint zomaar dingen te lullen.:W
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de sfeer bij zowel madrid als milaan.quote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat er geen goede sfeer heerst, zijn niet serieus te nemen.
Laatst tegen Madrid, bij 4-0 achter stand, zelfs geen stilte.
Daar houdt het helaas op? We staan er elke wedstrijd, 90 minuten geen stilte.quote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de sfeer bij zowel madrid als milaan.
Maar daar houd het helaas op.
Bij 010 zie je ondanks de slechte resultaten een bomvol stadion tegen vvv.
Dat zou je nooit zien bij ajax als die in de zelfde situatie zal zijn.
sorry fossa ik had moet zeggen uitzonderingen daargelaten. Maar het beeld schets mij toch aardig dat er bij ajax voor 90% goedweer supporters zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:07 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Daar houdt het helaas op? We staan er elke wedstrijd, 90 minuten geen stilte.
En daarbij kan het mij persoonlijk niet zoveel schelen wat er voor de rest op de tribunes zit, 't gaat mij niet om de 'numbers' maar om de mentaliteit.
Ik ontken ook nergens dat er veel gezinnen/dagjes mensen bij ons op de tribune zitten. Dat is zeker het geval, maar is ook logisch als grootste club van Nederland zijnde.quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
sorry fossa ik had moet zeggen uitzonderingen daargelaten. Maar het beeld schets mij toch aardig dat er bij ajax voor 90% goedweer supporters zitten.
Dat er dan als smoes bij de wedstrijd tegen nec wordt gezegd dat het aan de sneeuw en treinen lag vindt ik dit complete onzin.
een echte fan gaat desnoods op de fiets om zijn ploeg aan te moedigen helemaal in slechte tijden.
vind ik absoluut geen smoes.quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat er veel gezinnen/dagjes mensen bij ons op de tribune zitten. Dat is zeker het geval, maar is ook logisch als grootste club van Nederland zijnde.
Maar gister is een ander geval, zijn genoeg supporters die vast hebben gezeten met treinen ed wat een verkeerd beeld geeft.
Dat is ook geen smoes, zoals ik al zei, Ajax kent veel supporters door het hele land, als zij niet kunnen komen houdt het gewoon op. En ik doelde niet op het aantal supporters van Groningen, maar op de sfeer in mijn vorige bericht.quote:Op zondag 5 december 2010 19:18 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
vind ik absoluut geen smoes.
dat er minder supporters zijn bij deze tempraturen oke. dat zag je ook bij de fc.
Maar 22.000 van de 50.000 is wel erg goedweer.
en ik dacht dat er een record was met seizoenkaarten.
betalen die mensen zoveel om maar een paar keer te gaan.
de sfeer in de euroborg is door vele als indrukwekkend bestempeld. Op onze manier staan wij achter onze club. Mischien niet zoals de verwende randstad mensen het graag zien.quote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Dat is ook geen smoes, zoals ik al zei, Ajax kent veel supporters door het hele land, als zij niet kunnen komen houdt het gewoon op. En ik doelde niet op het aantal supporters van Groningen, maar op de sfeer in mijn vorige bericht.
Oh? Welke club kennen ze wel in het buitenland (eredivisie club)quote:Op zondag 5 december 2010 19:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
de sfeer in de euroborg is door vele als indrukwekkend bestempeld. Op onze manier staan wij achter onze club. Mischien niet zoals de verwende randstad mensen het graag zien.
En dat jullie op ons neerkijken zal ook allemaal wel. ik ben trots op onze supporters en onze club.
En vroeger in het buitenland was ik ook best een beetje trots om ajax te benoemen.
Ik heb nu zelf mensen gehad in het buitenland die ajax niet eens kennen.
Haha ja, heb dat nog nooit mee gemaakt. Juist vele in het buitenland weten niet dat het niet zo goed gaat met Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh? Welke club kennen ze wel in het buitenland (eredivisie club)
Dan verschilt jou mening over een goede supporter. Een goede supporter hoeft wat mij betreft niet altijd in het stadion te zitten. Ik zit ook niet elke week in het stadion ben ik dan slechte supporter?quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
sorry fossa ik had moet zeggen uitzonderingen daargelaten. Maar het beeld schets mij toch aardig dat er bij ajax voor 90% goedweer supporters zitten.
Dat er dan als smoes bij de wedstrijd tegen nec wordt gezegd dat het aan de sneeuw en treinen lag vindt ik dit complete onzin.
een echte fan gaat desnoods op de fiets om zijn ploeg aan te moedigen helemaal in slechte tijden.
en dat je dan doelt op een groningen fan is wel zwak.
zelfs toen groningen in de eerste divisie speelt zat de tribunes vol. en ja we zingen nu nu het goed gaat. Mogen we ook een keer !! maar die zelfde lui staan er ook als het slecht gaat noem een fc supporter geen goedweer supporter.
Ik was niet zo lang geleden in Brazilie en daar kenden ze Ajax werkelijk waar niet.quote:Op zondag 5 december 2010 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh? Welke club kennen ze wel in het buitenland (eredivisie club)
De hele eredivisie holt achteruit met de bekendheid en prestaties internationaal, niet alleen Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 19:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
de sfeer in de euroborg is door vele als indrukwekkend bestempeld. Op onze manier staan wij achter onze club. Mischien niet zoals de verwende randstad mensen het graag zien.
En dat jullie op ons neerkijken zal ook allemaal wel. ik ben trots op onze supporters en onze club.
En vroeger in het buitenland was ik ook best een beetje trots om ajax te benoemen.
Ik heb nu zelf mensen gehad in het buitenland die ajax niet eens kennen.
Ja omdat Romario en Ronaldo daar voetbalden natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik was niet zo lang geleden in Brazilie en daar kenden ze Ajax werkelijk waar niet.
PSV was holland. en feyenoord kennen ze nog van 2002. daar houd het wel mee op idd.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik was niet zo lang geleden in Brazilie en daar kenden ze Ajax werkelijk waar niet.
PSV was holland. en feyenoord kennen ze nog van 2002. daar houd het wel mee op idd.
tuurlijk hoef je niet bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. nogmaals uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan verschilt jou mening over een goede supporter. Een goede supporter hoeft wat mij betreft niet altijd in het stadion te zitten. Ik zit ook niet elke week in het stadion ben ik dan slechte supporter?
Terwijl ik uitdraag dat dat ik een Ajacied ben en trots ben op mijn club, elke week naar de wedstrijden kijk en nooit weg zap ook al staan achter en ik bijna elke dag met een Ajax shirt naar school ga. Ben ik dan nog steeds een slechte supporter?
De meeste zijn niet eens Ajax supporter het zijn dagjesmensen, die zeggen dat ze voor Ajax zijn maar zodra het slecht gaat zijn ze weg en gaat het beter trekken ze hun Ajax shirtje weer aan. Schrijnend voorbeeld hier van is FireFox1.quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
tuurlijk hoef je niet bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. nogmaals uitzonderingen zijn er altijd.
Maar je kan niet ontkennen dat het echt slecht gesteld is met de gemiddelde ajax supporter.
Tja, het is maar wat je de gemiddelde Ajax supporter vindt he.quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
tuurlijk hoef je niet bij elke wedstrijd aanwezig te zijn. nogmaals uitzonderingen zijn er altijd.
Maar je kan niet ontkennen dat het echt slecht gesteld is met de gemiddelde ajax supporter.
OOk ja maar ook van Van nistelrooy , Robben , van bommel.quote:Op zondag 5 december 2010 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja omdat Romario en Ronaldo daar voetbalden natuurlijk.
Gek zeg.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
OOk ja maar ook van Van nistelrooy , Robben , van bommel.
Als ik dan Huntelaar , sneijder , van der vaart noemde zei geen enkeling Ajax.
Kom ik weer met mijn bronnen, uit onderzoek is gebleken dat Ajax op nummer 15 staat met de meest bekende club. PSV en Feyenoord staan er niet in.quote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Als je in Egypte Ajax roept weten ze precies waar ik het over heb. En dan beginnen ze in gebrekkig Engels over Mido Zlatan en Sneijder.quote:Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik heb het woord nep nergens gezegd? Ik doelde daar niet op seizoenskaarthouders maar gewoon op mensen die Ajax een warm hart toedragen of iets dergelijks maar geen wedstrijden bezoeken.quote:Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik dacht dat Ajax dik 40.000 seizoenkaarten heeft verkocht.
Mischien dat wij simpele noorderlingen niet zo veel verdienen als de mensen uit de randstad.
Maar als ik veel geld betaal voor een seizoenskaart wil ik er zo veel mogelijk bij zijn.
Kan ik niet ( en met mijn werk is dat zo) dan kan ik zo 10 mensen bedenken die staan te springen om wel te gaan.
Fossa jij zegt dat er veel nep fans zijn. maar je kan mij niet vertellen dat er een ''nep'' Fan is die veel geld betaald voor een seizoenskaart om nooit te gaan.
Maar waar zijn die 40.000 seizoenkaart houders dan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:34 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik heb het woord nep nergens gezegd? Ik doelde daar niet op seizoenskaarthouders maar gewoon op mensen die Ajax een warm hart toedragen of iets dergelijks maar geen wedstrijden bezoeken.
Vast op het station wellicht? En daarbij, wat heb jij dan wel niet allemaal voor je club gedaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Maar waar zijn die 40.000 seizoenkaart houders dan?
Ja ze hebben er dik 40.000 verkocht ik weet ook niet waar die mensen zijn gebleven. Een deel van de seizoenskaarthouders zal ver buiten Amsterdam wonen (zoals die huilende man die elke week 250 kilometer aflegde voor Ajax) Dus dat is een deel wat waarschijnlijk heeft afgehaakt. Maar natuurlijk blijft het raar dat 18.000 mensen er niet zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik dacht dat Ajax dik 40.000 seizoenkaarten heeft verkocht.
Mischien dat wij simpele noorderlingen niet zo veel verdienen als de mensen uit de randstad.
Maar als ik veel geld betaal voor een seizoenskaart wil ik er zo veel mogelijk bij zijn.
Kan ik niet ( en met mijn werk is dat zo) dan kan ik zo 10 mensen bedenken die staan te springen om wel te gaan.
Fossa jij zegt dat er veel nep fans zijn. maar je kan mij niet vertellen dat er een ''nep'' Fan is die veel geld betaald voor een seizoenskaart om nooit te gaan.
Sinterklaas en het weer. Volgende week zitten er gewoon weer 45000+quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze hebben er dik 40.000 verkocht ik weet ook niet waar die mensen zijn gebleven. Een deel van de seizoenskaarthouders zal ver buiten Amsterdam wonen (zoals die huilende man die elke week 250 kilometer aflegde voor Ajax) Dus dat is een deel wat waarschijnlijk heeft afgehaakt. Maar natuurlijk blijft het raar dat 18.000 mensen niet zijn.
Dan zitten we met een goed gevuld uitvak in Arnhemquote:Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinterklaas en het weer. Volgende week zitten er gewoon weer 45000+
Datum Wedstrijd Aantal toeschouwersquote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Maar waar zijn die 40.000 seizoenkaart houders dan?
Uitvak zal altijd wel volzitten dat zijn namelijk de mensen die ook elke week in de Arena zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:38 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Dan zitten we met een goed gevuld uitvak in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |