Maar hoe zit het verhaal dan in elkaar?quote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik wil je best de waarheid vertellen hoor, maar blijkbaar geloven mensen alles wat in de kranten staan..
Dat heeft niemand hier denk ik gezegd?quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef Bigwillem10 het volgende:
jullie ajacieden zijn natuurlijk stuk voor stuk engeltjes die nooit een vlieg kwaad doen.
Hoe durft de telegraaf dit te schrijven vind jullie want jullie zijn zooooo lief. 50.000 nette goede supporters die elke week weer op de tribune zitten.
Goed argument.quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
lachwekkend het IQ daalt per seconde bij jullie.
Ja, maar als ik echt alles moet doen ..quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Je vergeet vindt en ongelooflijk nog.
Waar zeggen wij dat we dat zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef Bigwillem10 het volgende:
jullie ajacieden zijn natuurlijk stuk voor stuk engeltjes die nooit een vlieg kwaad doen.
Hoe durft de telegraaf dit te schrijven vind jullie want jullie zijn zooooo lief. 50.000 nette goede supporters die elke week weer op de tribune zitten.
Zwak over andere dingen beginnen moet je echt een jood voor weze.quote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar als ik echt alles moet doen ..Kijk even z'n andere posts ..
Het klopt dat er 3 personen zijn opgepakt, echter de krant meldt dat dit personen van VAK410 zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maar hoe zit het verhaal dan in elkaar?
Kijken als BigWillem nu nog zo'n grote bek heeft.quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Het klopt dat er 3 personen zijn opgepakt, echter de krant meldt dat dit personen van VAK410 zijn.
Ten eerste is het niet controleerbaar wie een seizoenskaart neemt op het vak, maar oke.
In werkelijkheid heeft 1 van de 3 een seizoenskaart op VAK410, en 1 heeft al meerdere jaren geen seizoenskaart. Met andere woorden, omdat er 1 iemand die een seizoenskaart op 424/425 heeft, schetst de krant een beeld dat er allemaal leden harde kern Ajax zijn opgepakt.Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Hé grappig. Lijkt me ook niet dat je die criminele activiteiten doet uit de naam van Ajax.quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Het klopt dat er 3 personen zijn opgepakt, echter de krant meldt dat dit personen van VAK410 zijn.
Ten eerste is het niet controleerbaar wie een seizoenskaart neemt op het vak, maar oke.
In werkelijkheid heeft 1 van de 3 een seizoenskaart op VAK410, en 1 heeft al meerdere jaren geen seizoenskaart. Met andere woorden, omdat er 1 iemand die een seizoenskaart op 424/425 heeft, schetst de krant een beeld dat er allemaal leden harde kern Ajax zijn opgepakt.Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ik probeer je te helpen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Zwak over andere dingen beginnen moet je echt een jood voor weze.
hou toch op verhalen over van alles zijn niet waar.quote:
Dat was ook de reden dat ik me aanmeldde voor deze site, las een aantal reacties over 410 die me niet aanspraken. Om anderhalf jaar bezig te zijn met een 'grote actie' en dan komen met 3 mensen die drugs dealen.. En omdat er dan 1 toevallig seizoenskaart heeft op 424/425 wat niet per definitie inhoudt dat je bij de harde kern hoort, meerdere grote krant berichten er aan wijden..quote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijken als BigWillem nu nog zo'n grote bek heeft.
Haha grapjas, ik ontken nergens dat we brave supporters hebben.. als je goed had gelezen hekelde ik dat juist, oa bij groningen (fun only beleid).quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
hou toch op verhalen over van alles zijn niet waar.
Jullie stonden natuurlijk zoveel jaargeleden ook niet in beverwijk dat waren geen echte ajacieden natuurlijk jullie waren er allemaal niet bij jullie waren netjes thuis. flikker toch op een ajacied staat voor agressie arrogantie en tegenwoordig ook voor wanbeleid.
geen greintje respect voor andere clubs en alleen maar dromen
Heb ik een ding over te zeggen bullshit jij legt ons woorden in de mond wie heeft hier gezegd dat er geen Ajacieden waren in Beverwijk? NIEMAND dus kun je beter je bek overhouden heeft er namelijk niks meet maken.quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Jullie stonden natuurlijk zoveel jaargeleden ook niet in beverwijk dat waren geen echte ajacieden natuurlijk jullie waren er allemaal niet bij jullie waren netjes thuis. flikker toch op een ajacied staat voor agressie arrogantie en tegenwoordig ook voor wanbeleid.
Even voor de duidelijkheid, daar hoef ik niets mee te maken hebben. Mooi (en erg oppervlakkig van je) dat je iedereen 'die hier i.i.g. post als arrogante, agressieve voetbalsupporters gezien worden. Waarom? Omdat wij jou tegenspreken? Lijkt me beetje kort door de bocht he.quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
echt ongelovelijke propganda rotzooi
de noord koreanse staats televisie is er niks bij.
Je doelt op die krantenberichten neem ik aan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
propaganda?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
worden we nu boos ????quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik een ding over te zeggen bullshit jij legt ons woorden in de mond wie heeft hier gezegd dat er geen Ajacieden waren in Beverwijk? NIEMAND dus kun je beter je bek overhouden heeft er namelijk niks meet maken.
En een Ajacied staat voor agressie en dat soort onzin ja hoor het riedeltje kennen we nu wel.
goed zo ze beginnen al een beetje bang te worden voor de fc.quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Willem, waarom probeer je jouw mening aan ons op te dringen. Vind het allemaal een beetje eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |