Precies, Nederland is gewoon niet belangrijk meer.quote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
denk niet dat er ook maar een iemand van de uefa onder de indruk is als nederland en belgie weigeren deel te nemen.
Nemen ze wel een extra ploegje uit het oosten van oost europa.
Ik denk in zekere mate dat Nederland nog wel enige invloed heeft. Belgie moet gewoon gaan zitten en hun b*k houden. we hadden het wk nooit met hun moeten willen organiseren. maar die discussie is voor een ander topic.quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, Nederland is gewoon niet belangrijk meer.
Dat vind ik toch echt wel heel makkelijk gezegd. dat barca dankzij ajax zo goed speelt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef Doublepain het volgende:
dat barca ajax niet helpt met een speler ofzo, dankzij ajax spelen ze nu zo mooi en goed..
Denk dat hij het als grap bedoelt, maar ze hebben het in zekere zin wel te danken aan Johan.quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch echt wel heel makkelijk gezegd. dat barca dankzij ajax zo goed speelt.
Dat heeft barca toch vooral aan zich zelf te danken.
En dat je dan zegt dat barca ze niet helpt met een speler ofzo is ook erg makkelijk.
Denk je nou echt dat het barca ene moer kan schelen hoe het met ajax gaat.
Ze hebben bijna alle topspelers van ajax gehaald.. Cruijff, rijkaard, kluivert, overmars, de boer, davids en nog meeer spelers..quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch echt wel heel makkelijk gezegd. dat barca dankzij ajax zo goed speelt.
Dat heeft barca toch vooral aan zich zelf te danken.
En dat je dan zegt dat barca ze niet helpt met een speler ofzo is ook erg makkelijk.
Denk je nou echt dat het barca ene moer kan schelen hoe het met ajax gaat.
ja idd en daar hebben ze netjes voor betaald.quote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben bijna alle topspelers van ajax gehaald.. Cruijff, rijkaard, kluivert, overmars, de boer, davids en nog meeer spelers..
Een speler mogen huren als thiago, bojan zou niet verkeerd zijn.. Barca en ajax spelen toch dezelfde speelstijl..quote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax moet gewoon Messi als cadeau krijgen van Barça.
Hehe, helaas lijkt dat wat we nu spelen er totaal niet op.quote:Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een speler mogen huren als thiago, bojan zou niet verkeerd zijn.. Barca en ajax spelen toch dezelfde speelstijl..
Niet meer sinds Jol.quote:Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een speler mogen huren als thiago, bojan zou niet verkeerd zijn.. Barca en ajax spelen toch dezelfde speelstijl..
was het niet zo dat barca enige jaren geleden messie t huur aanbood aan ajax.maar dat ajax hem niet goed genoeg vondt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax moet gewoon Messi als cadeau krijgen van Barça.
Dat weet barca niet:pquote:Op zondag 5 december 2010 20:34 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Hehe, helaas lijkt dat wat we nu spelen er totaal niet op.
dan wordt ajax dus een satelietclubje van barca willen jullie dat nou echt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het Cruijff echt lukt zal er echt wel iets gebeuren tussen Barça en Ajax. Wat voordelen heeft voor zowel Barça als Ajax. Verhuur van talentvolle spelers, zoals Bojan of Suarez.
Nee, Ajax kon Messi kopen (voordat Barça hem had gevonden).quote:Op zondag 5 december 2010 20:37 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
was het niet zo dat barca enige jaren geleden messie t huur aanbood aan ajax.maar dat ajax hem niet goed genoeg vondt.
dit kan ook psv zijn overigens.
nee ik weet zeker dat het om een verhuur ging maar denk dat het om psv ging.quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Ajax kon Messi kopen (voordat Barça hem had gevonden).
Ik zou het prima vinden.quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dan wordt ajax dus een satelietclubje van barca willen jullie dat nou echt.
Met de talenten die barca heeft, zou arsenal dat zelfs willen zijn..quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dan wordt ajax dus een satelietclubje van barca willen jullie dat nou echt.
Nope, http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5501quote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee ik weet zeker dat het om een verhuur ging maar denk dat het om psv ging.
Vond het echt zoooo jammer jonge toen ik het hoorde, waarom moest hij dat nou zeggen?quote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Nope, http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5501
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |