Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat gek héquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
Lijers denken weer dat ik kloons heb in het stemtopic
Te laatquote:
Ja, nogal aangezien ik het niet ben.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik dus wilde zeggen.
[..]
Wat gek hé.
jaaaa, prachtigquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, nogal aangezien ik het niet ben.
Ander was ik al lang gediskwalificeerd.
Lezen is moelijk he?
Madamequote:
Zupaahgailquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa, prachtig
met wortel en unox muts inbegrepen
dacht ik ookquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa, prachtig
Hey Myraelaquote:
Pics.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa, prachtig
Waarom heb jij je niet opgegeven voor mooiste Sint-avaquote:
koetjesrepenquote:
Ik heb de mooiste sint-UI.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom heb jij je niet opgegeven voor mooiste Sint-ava?
omdat de mijne de mooiste isquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom heb jij je niet opgegeven voor mooiste Sint-ava?
Die is ook wel tof jaquote:
Dat je je opgeeft wil niet zeggen dat je wintquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat de mijne de mooiste is
misschien straksquote:
quote:
die van mij is het liefstequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat de mijne de mooiste is
Mijn vriend is al naar de supermarktquote:
opgeven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is ook wel tof ja.
[..]
Dat je je opgeeft wil niet zeggen dat je wint.
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010 Ieder jaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
opgeven?
is daar ook al een verkiezing voor
Niet van sneeuw neequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dacht ik ook
jij nog iets gecreëerd?
dat denk jijquote:
wij hebben vanavond ook erwtensoepquote:[..]
Mijn vriend is al naar de supermarkt
Trek in erwtensoep
Jeetje ... met je zelf spelen is leukerderquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al de hele dag levenloos enquetes aan het invullen.
nog we van plan?quote:
Verveel jij je zo erg?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al de hele dag levenloos enquetes aan het invullen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje ... met je zelf spelen is leukerder
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, maar ik begon met 1 enquete en ik word telkens doorgestuurd naar andere. Vind het wel best.quote:
daar ben ik dus te laat voorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010 Ieder jaar
Gek he, een dag voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik dus te laat voor
Het is maar wat je leuk vindquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in.
[..]
Nee, maar ik begon met 1 enquete en ik word telkens doorgestuurd naar andere. Vind het wel best.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gek he, een dag voor Sinterklaas.
geen zin inquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in.
[..]
Nee, maar ik begon met 1 enquete en ik word telkens doorgestuurd naar andere. Vind het wel best.
JIJ WEL HE?quote:
ik wil naar vrienden toe, maar dan komt mijn moeder weer aanzetten:quote:
Whahahah wat een toffe moeder heb jijquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik wil naar vrienden toe, maar dan komt mijn moeder weer aanzetten:
'het is glad buiten'
'het is 100 meter lopen'
'als je uitglijd heb je pijn'
'ik geniet van pijn'
'ok, eigen verantwoordelijkheid'
'joepie, en ik loop de deur uit
'hé, kom eens terug, heb ik gezegd dat je weg mocht?'
alles beter dan enquetes in te vullenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'het is glad buiten'
'het is 100 meter lopen'
'ik geniet van pijn'
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'het is glad buiten'
'het is 100 meter lopen'
'ik geniet van pijn'
Hoezo ergquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'het is glad buiten'
'het is 100 meter lopen'
'ik geniet van pijn'
psiesquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alles beter dan enquetes in te vullen
Whehee. Ouders die denken nog iets over je te zeggen te hebben. Wat lievvvvvvvvvvvquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'het is glad buiten'
'het is 100 meter lopen'
'ik geniet van pijn'
ga een spelletje spelenquote:
quote:
Je moeder doet stom PUHquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
'het is glad buiten'
'het is 100 meter lopen'
'ik geniet van pijn'
Wacht heel even, ik sneak via de carport naar buitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehee. Ouders die denken nog iets over je te zeggen te hebben. Wat lievvvvvvvvvvv
Doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wacht heel even, ik sneak via de carport naar buiten
wie stemt voor?
Zeg gewoon doei en ga danquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie stemt voor?
Moeder: 1quote:
Waarom je moeder +1?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Moeder: 1
Ikguh+de wereld: 2
we staan al voor!
doe ik ook wel vaak, maar ik vind het leuker als ze een sarcastisch briefje vindquote:
omdat zij in d'r eentje er tegen is...quote:
Fok! (of in ieder geval ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat zij in d'r eentje er tegen is...
Veel ervaring mee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
Lief zijn voor je moeder. Als je later groot bent krijg je spijt van alle keertjes dat je dingen stiekem deed.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
Lief zijn voor je moeder. Als je later groot bent krijg je spijt van alle keertjes dat je dingen stiekem deed.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie stemt voor?
je spreekt uit ervaringquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
dat heb ik die van mij wel afgeleerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehee. Ouders die denken nog iets over je te zeggen te hebben. Wat lievvvvvvvvvvv
en de liften werkten ook zo te horenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Goffeju wat is het koud buiten![]()
Maar ik heb het overleefdboodschappen gedaan
![]()
En nu kom ik helemaal niet meer de deur uit
Ik. Op één voorwaarde. Als je zodalek op je bek ligt met gebroken <<om het even welk bot>>, lul je je er zelf uit. Okee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie stemt voor?
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de liften werkten ook zo te horen![]()
Het valt wel mee, alleen door de wint voelt het zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik. Op één voorwaarde. Als je zodalek op je bek ligt met gebroken <<om het even welk bot>>, lul je je er zelf uit. Okee?
Hoe groot dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt groot natuurlijk.
De KSC-mascotte van winter 2010/2011quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
post-modern?quote:
tenminste dat moet ervoor doorgaanquote:
maar dan positief bedoeldquote:
Ja, KSC popquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De KSC-mascotte van winter 2010/2011
Nou, ik ben haske trots op sneeuwpop hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tenminste dat moet ervoor doorgaan
wie is siep?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben haske trots op sneeuwpop hoor
Siep heeft geholpen
GMTAquote:
Laat jouw veel mooiere sneeuwpop zien danquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tenminste dat moet ervoor doorgaan
Whehe, kan ik wel doen, maar Kees kan 'm niet vasthoudenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeft je vriend maar 1 mok dan ?
gewoon alleen voor de foto
Pics van KSC-mascotte die koffie drinktquote:
en die heeft meegeholpenquote:
Kees heeft geen handjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics van KSC-mascotte die koffie drinkt
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jouw veel mooiere sneeuwpop zien dan
en ik ben gek om nou nog naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jouw veel mooiere sneeuwpop zien dan
Ikke!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
Wie gaat er mee sneeuwballen gooien?
* pgrferrari steekt vinger op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
we zijn wel goed samenquote:
Jaaaaaaaaa ikkequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
waar zijn die takken dan voorquote:
quote:[..]
Ja!
Die zijn te dun om koffie vast te houdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar zijn die takken dan voor
[..]
vandaag welquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
Wordt er nog een beetje geneukt vanavond? Of is het blauwe-dozen-thema-avond of zo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik ben gek om nou nog naar buiten te gaan
Why?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben trouwens in staking vanaf nu
staking?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar jij pest pgr, dus jij bent dan de lummelquote:
Voor blauw moet je bij myr zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er nog een beetje geneukt vanavond? Of is het blauwe-dozen-thema-avond of zo?
Ik kan goed vangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij pest pgr, dus jij bent dan de lummel![]()
'ooooh, SORRY, raaaaakte ik je?'
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij pest pgr, dus jij bent dan de lummel![]()
'ooooh, SORRY, raaaaakte ik je?'
de verwarming staat hoog genoegquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er nog een beetje geneukt vanavond? Of is het blauwe-dozen-thema-avond of zo?
Ikkequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
waarom?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
ik ga geen boodschappen meer doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
staking?
als moeder?
als echtgenoot?
als wat?
quote:
Wat voor een staking?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik ga geen boodschappen meer doen.
ik ben klaar met glijden door de bochten en baggeren door de smurrie en een dreinend kind met veel te koude handen en een aversie jegens mutsen. De wollige opzet-versie bedoel ik dan he. Vooralsnog.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik ben klaar met glijden door de bochten en baggeren door de smurrie en een dreinend kind met veel te koude handen en een aversie jegens mutsen. De wollige opzet-versie bedoel ik dan he. Vooralsnog.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kan beter wegduiken [ afbeelding ]
[..]
[..]
whehehequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kan beter wegduiken [ afbeelding ]
hier gelukkig ookquote:
Ik heb ook een hekel aan die mutsenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hier nog nietquote:
Paulquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, groen!
Ga dan rijden...
Dat probeeeeeeer ik ook!![]()
Het was gezellig in de stad.
Om er te komen hebben we de glijbaan genomen, welke kant ik ook opstuurde, de auto vond van niet. De ruitenwisserbladen gingen in staking.
Toen, op straat, inmiddels ver van de auto vandaan, middenin een sneeuwstorm met tegenwind, met een huilend kind in mijn armen dat 'koud, koud!' huilde, maar geen handschoenen aan en muts op wilde zei meneer taart: misschien was het toch niet zo'n heel goed idee om de stad in te gaan. Ya think?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, groen!
Ga dan rijden...
Om er te komen hebben we de glijbaan genomen, welke kant ik ook opstuurde, de auto vond van niet. De ruitenwisserbladen gingen in staking.
Toen, op straat, inmiddels ver van de auto vandaan, middenin een sneeuwstorm met tegenwind, met een huilend kind in mijn armen dat 'koud, koud!' huilde, maar geen handschoenen aan en muts op wilde zei meneer taart: misschien was het toch niet zo'n heel goed idee om de stad in te gaan. Ya think?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, groen!
Ga dan rijden...
quote:
Ik moet een beetje lachen om hoe je het beschrijft, verder is het natuurlijk echt heel kut allemaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, groen!
Ga dan rijden...
No, really?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, groen!
Ga dan rijden...
Waar haalt hij ineens het idee vandaan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, groen!
Ga dan rijden...
Wtfquote:
Kijk dan naar de uploader, dat is o,us.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit nu in de bus
missie: geslaagd,
achievement unlocked 'survive the angry mom'
450 experience gained, that's really fantastic.
Whehequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit nu in de bus
Ja, nou, hahaaa!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet een beetje lachen om hoe je het beschrijft, verder is het natuurlijk echt heel kut allemaal
heeft ie nou wel zijn oordoppies?
ah een xbox360 gebruikerquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit nu in de bus
Ik zit nu in de bus
dus het is ook nog wel ergens goed voor geweestquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, hahaaa!
Die winkel was dicht tussen de middag![]()
Maar uiteindelijk hadden we door wat ik net vertelde genoeg vertraging om de middag-opening te halen.
En we hebben nu op beide auto's nieuwe ruitenwisserbladen![]()
nope, heb veel vrienden die gamen...quote:
ik dacht al aan een ONZ / KLB'er aan zijn slechte koekjes pak hand en slechte manier van lezenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk dan naar de uploader, dat is o,us.
Goed gedaan jochiequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit nu in de bus
Go ruitenwisserbladenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, hahaaa!
Maar uiteindelijk hadden we door wat ik net vertelde genoeg vertraging om de middag-opening te halen.
gelukkig dus niet voor niets weggeweestquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, hahaaa!
en niks gebroken/gekneusdquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed gedaan jochie
[..]
Go ruitenwisserbladen![]()
![]()
Whut?quote:
oh okequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nope, heb veel vrienden die gamen...
praten er zo vaak over dat je vanzelf wat leert
mais nonquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh okeik dacht laat ik even een verkapte hee-ik-heb-ook-een-xbox360-opmerking maken
TFM vs Momquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit nu in de bus
ja, en door het verband op de neus van meneer taart kregen we voor de Volvo zelfs een ruitenwisserverwisselservice van de winkelquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
dus het is ook nog wel ergens goed voor geweest
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM vs Mom
TFM: POW!
Mom: AAARGH
TFM: FUUUUUUUUU!!!!
Mom: PLEAS GO!
TFM:
Whehe, die gezichten had ik wel eens willen zienquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en door het verband op de neus van meneer taart kregen we voor de Volvo zelfs een ruitenwisserverwisselservice van de winkel![]()
hihiiii, en er pakten jongetjes sneeuw van de motorkap, maar ze hadden niet door dat ik nog in de auto zat bij die auto-onderdelenwinkel.
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en door het verband op de neus van meneer taart kregen we voor de Volvo zelfs een ruitenwisserverwisselservice van de winkel![]()
hihiiii, en er pakten jongetjes sneeuw van de motorkap, maar ze hadden niet door dat ik nog in de auto zat bij die auto-onderdelenwinkel.
Zoiets waarschijnlijk:quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, die gezichten had ik wel eens willen zien![]()
morgen-ochtend terugkomen, dan klim ik de carport weer op, raampje in en volgende morgen net doen alsof ik net wakker benquote:
Heerlijk die reactiesquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het effect was uiterst vermakelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, die gezichten had ik wel eens willen zien![]()
ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik speel wel graag spelletjes![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM vs Mom
TFM: POW!
Mom: AAARGH
TFM: FUUUUUUUUU!!!!
Mom: PLEAS GO!
TFM:
dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het effect was uiterst vermakelijk.
En Thijs had de slappe lach daardoor![]()
quote:
Maar dan kan je als nog wat brekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
morgen-ochtend terugkomen, dan klim ik de carport weer op, raampje in en volgende morgen net doen alsof ik net wakker ben
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihiquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahaha jij bent een toffe mamaquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan breek je je nek bij het terugkomenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
morgen-ochtend terugkomen, dan klim ik de carport weer op, raampje in en volgende morgen net doen alsof ik net wakker ben
niet zo pessimistisch jijquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan je als nog wat breken
wat een zwartkijkersquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan breek je je nek bij het terugkomen
Hahahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat krijg je als je stout bentquote:
quote:
Jij doet ook niet wat je zegt he?quote:
wie is er stout?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je als je stout bent
![]()
Ik ga al hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij doet ook niet wat je zegt he?
(zie TT, lekker loze belofte)
jij hebt er zin in?quote:
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben net 36 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezelligquote:
quote:
hee bahquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Blegh kreeg net van een kennis van mij te horen dat een koorgenootje zelfmoord heeft gepleegd donderdagDe moeder had MS en hij zat bij mij op het koor.
Is de oen voor een trein gesprongen. zulk soort gevallen lees je ook niet meer terug in de krant want tjah. 200 zelfmoord gevallen per jaar dat vinden ze geen nieuws meer.
Gecondoleerd! 18 ongv geworden.
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Blegh kreeg net van een kennis van mij te horen dat een koorgenootje zelfmoord heeft gepleegd donderdagDe moeder had MS en hij zat bij mij op het koor.
Is de oen voor een trein gesprongen. zulk soort gevallen lees je ook niet meer terug in de krant want tjah. 200 zelfmoord gevallen per jaar dat vinden ze geen nieuws meer.
En dan maakt jullie mam uit of je naar buiten gaat of nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben net 36 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
hmmz enerzijds geef ik je geen ongelijk maar goed ik mocht dan ook wel doen en laten wat ik wouquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben net 36 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
hè bahquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
dat is klotequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben net 3614 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
íéts ouderquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben Wij zijn net 36 28 geworden, maar heb nog geen vriendin/vrienden, dus ik woon nog bij m'n mama en papa, is gewoon gezellig
fixetquote:
altijdquote:
Egniequote:
toch al zeker wel 5 maandjes hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
latuahquote:
'Met de escort-lijn...'quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
oeh, moeders belt, moet ik opnemen?
quote:
quote:
quote:
Om het even samen te vatten:quote:
keihard gaan hijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Vraag je ook op Fok wat je moet doen als je moeder een boterham in je mond stopt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
* TheFamousMan hijgt in telefoonquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag je ook op Fok wat je moet doen als je moeder een boterham in je mond stopt?
ik ga meequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
Ik ben even lekker aan het genieten van een warme douche
Bis Later![]()
Doesj ze doesjiequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
Ik ben even lekker aan het genieten van een warme douche
Bis Later![]()
Bart?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
* TheFamousMan hijgt in telefoon
Moeder TFM: B. serieus, kom naar huis.
* TheFamousMan blijft hijgen
Alleen als 15-jarige meisjes me lastigvallen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag je ook op Fok wat je moet doen als je moeder een boterham in je mond stopt?
Heb je ruzie gemaakt met je moeder ofzo?quote:
Mijn economieleraar heet Bart, en mijn neefje ookquote:
Ik vind 'm een beetje te standaard, maarja, er zijn ergere namenquote:
hij is em gesmeerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ruzie gemaakt met je moeder ofzo?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ruzie gemaakt met je moeder ofzo?
gesmeerd als in weggelopen, of eet hij gewoon thuis vanavond?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is em gesmeerdterwijl zijn moeder had gezegd dat hij beter thuis kon blijven
Ik zal niet thuis eten vanavond, maar ik kom morgenochtend wel weer terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gesmeerd als in weggelopen, of eet hij gewoon thuis vanavond?
hulpsintquote:
whehehe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
ik mocht niet weg, maar ben toch weg gegaan, en nu gaat ze haten.
ik zou mezelf ook niet halenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe.
ik zou je niet komen halen als straks door gladheid oid de bussen niet meer rijden
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest net denken aan vrijdag in de pauze op school;
Een uiterst kleine brugger hing zijn boterham aan zijn buitenboordbeugel ( FAIL) en toen ging ie een soort van koekhappen naar die boterham
![]()
Ik moest lachen
Brenwin? Is dat een jongens- of meisjesnaam?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje te standaard, maarja, er zijn ergere namen
*kuch*Brenwin*
*kuch*Arnold
Bescheiden en onopvallend van een afstandje kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan met een groepje eromheen staan?
gister al gedaan, omdat we toen zeker wisten dat meneer taart er nog bij wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
suikersnoetje heb je alles voor 5dec in huis? of gaan jullie het vanavond al doen?
Beter een beetje opvallen dan verdwijnen in de massa.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Bescheiden en onopvallend van een afstandje kijkenZijn mede-bruggers liepen overigens weg
Jongens naam geloof ik, zag een brugger die zo heette, maar ik kon niet goed zien of het een jongen of een meisje was, serieus, hij/zij had kort haar, was nog wel plat, maar had wel iets weg van een meisjequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brenwin? Is dat een jongens- of meisjesnaam?Of een hermafrodietennaam? WTH?
wees maar blij dat Thijs er nog niet zoveel van mee krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gister al gedaan, omdat we toen zeker wisten dat meneer taart er nog bij was
Elsje is pas een hippe naamquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jongens naam geloof ik, zag een brugger die zo heette, maar ik kon niet goed zien of het een jongen of een meisje was, serieus, hij/zij had kort haar, was nog wel plat, maar had wel iets weg van een meisje
"Klaasje" als meisje...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elsje is pas een hippe naamIemand op school heet zo, en nee het is niet als bijnaam
Sowieso, ik kan me best voorstellen dat een kind ongewenst is, of ongepland komt. Maar neem dan de verantwoordelijkheid ZELF en ga daar niet dat kind levenslang voor straffenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jongens naam geloof ik, zag een brugger die zo heette, maar ik kon niet goed zien of het een jongen of een meisje was, serieus, hij/zij had kort haar, was nog wel plat, maar had wel iets weg van een meisje
"Dirkje" als meisje...quote:
Els is een leuke naam ja, maar Elsje niet. Als kind misschien, maar later...quote:
ja, hij weet echt van niets, hij heeft Sinterklaas en wat zwarte pieten gezien, bij toeval, en riep laatst ineens: zwarte piet is lief!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees maar blij dat Thijs er nog niet zoveel van mee krijgt
Sander is NIET te genieten
Elsje, dat is wel heel kut inderdaad. Sowieso iedere naam met je op het eind is achterlijk als je ouder bent. "Oma Elsje", "Tante Josje", asjeblieft zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Els is een leuke naam ja, maar Elsje niet. Als kind misschien, maar later...![]()
Sander is niet te genieten, is boos, zenuwachtig en slaapt de hele week al slechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij weet echt van niets, hij heeft Sinterklaas en wat zwarte pieten gezien, bij toeval, en riep laatst ineens: zwarte piet is lief!
en dat was het wel
Kan Sander niet meer wachten?
Hoe?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeders tweede naam is Wiebkje.
WIEBKJE
WIEBKJE
Doet me denken aan van die 50+'ers op hyves die elkaar van die ontzettend lelijke glitterkrabbelplaatjes sturenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Elsje, dat is wel heel kut inderdaad. Sowieso iedere naam met je op het eind is achterlijk als je ouder bent. "Oma Elsje", "Tante Josje", asjeblieft zeg.
Ojee, dat is niet echt goed voor de sfeer neequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Sander is niet te genieten, is boos, zenuwachtig en slaapt de hele week al slecht
vroeg wakker, en hij weet dat het er aan komt alleen niet precies wanneer
Mag ik lachen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
WIEBKJE
WIEBKJE
Als ze daar nou blij van worden...wat maakt het dan in godsvredesnaam uit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die 50+'ers op hyves die elkaar van die ontzettend lelijke glitterkrabbelplaatjes sturen
3x raden hoe ik d'r altijd noem?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die 50+'ers op hyves die elkaar van die ontzettend lelijke glitterkrabbelplaatjes sturen
Is ze Fries?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
WIEBKJE
WIEBKJE
uhm neequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet echt goed voor de sfeer nee![]()
Hij weet nu toch wel gewoon dat het morgen al is?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ze daar nou blij van worden...wat maakt het dan in godsvredesnaam uit?
Lord of evilquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
3x raden hoe ik d'r altijd noem?
Mama?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
3x raden hoe ik d'r altijd noem?
En ze leest hier mee en nou mag je echt never nooit meer naar buitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
WIEBKJE
WIEBKJE
Die jaquote:
Gronings, geboren in Musselkanaal, of all placesquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ze Fries?
Of haar ouders misschien?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ja![]()
MIJN OGENHet doet gewoon pijn
Verschrikkelijk die plaatjes
Dat scheelt weer dan, nog maar een paar uurtjes en je hebt er geen last meer vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
uhm neemaar goed ergens weet hij het wel denk ik
zal vast op school ook gehoord hebben
Gelukkig vieren we het morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |