quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk nog even naar de winkelMaar met dit weer gaat er niks gebeuren. Ook de schuif/veeg/strooiwagen is nog niet geweest, alles is wit
Ja bedankt. Als die wagen geweest is ligt er alleen maar MEER shit op de wegquote:
jij bent wel blij met dat gifje hequote:
Ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
kom
papa
gaan
we
een
sneeuwpop
maken
en
een
iglo
Ik vind het maar een stomme redenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef TheFamousMan het volgende:
...
ik mag niet weg van m'n moeder omdat het sneeuwt, snappen jullie dat?
Maar er zijn ook treinen die wel normaal rijdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje vervelend worden eigenlijk.
[ afbeelding ]
TFM!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef TheFamousMan het volgende:
...
ik mag niet weg van m'n moeder omdat het sneeuwt, snappen jullie dat?
Het is vervelend voor de mensen die gebruik maken van het OV maar blijkbaar kunnen ze het niet... rare weersomstandigheden blijven een belemmering... ieder jaar weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat is natuurlijk zo. En dit is dus precies waar iedereen al bang voor was. Dat geleuter "we hebben bewezen dat we er klaar voor zijn" na die schertsvertoning in oktoberMaar inderdaad, je doet er niks aan.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
Lijers denken weer dat ik kloons heb in het stemtopic
quote:Het spoor heeft in het westen en oosten van het land door de sneeuwval te maken met een aantal wisselstoringen. Ook staat een aantal defecte treinen stil op het spoor door de winterse omstandigheden.
Rockiequote:
Zal ik je helpen? dan ben je niet alleenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook een sneeuwpop maken, maar ik denk dat mijn vriend me dan voor gek verklaard
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je helpen? dan ben je niet alleen
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaMaar goed, ik ga NU naar buiten, sneeuwpop maken
Moet je lezen in het stemtopicquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maak je er niet zo druk om zeg
Jaaaaaa lekkerquote:
Het plakt nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaMaar goed, ik ga NU naar buiten, sneeuwpop maken
Mooie sneeuwpop gemaakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |