Heb je ruzie gemaakt met je moeder ofzo?quote:
Mijn economieleraar heet Bart, en mijn neefje ookquote:
Ik vind 'm een beetje te standaard, maarja, er zijn ergere namenquote:
hij is em gesmeerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ruzie gemaakt met je moeder ofzo?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ruzie gemaakt met je moeder ofzo?
gesmeerd als in weggelopen, of eet hij gewoon thuis vanavond?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is em gesmeerdterwijl zijn moeder had gezegd dat hij beter thuis kon blijven
Ik zal niet thuis eten vanavond, maar ik kom morgenochtend wel weer terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gesmeerd als in weggelopen, of eet hij gewoon thuis vanavond?
hulpsintquote:
whehehe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
ik mocht niet weg, maar ben toch weg gegaan, en nu gaat ze haten.
ik zou mezelf ook niet halenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe.
ik zou je niet komen halen als straks door gladheid oid de bussen niet meer rijden
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest net denken aan vrijdag in de pauze op school;
Een uiterst kleine brugger hing zijn boterham aan zijn buitenboordbeugel ( FAIL) en toen ging ie een soort van koekhappen naar die boterham
![]()
Ik moest lachen
Brenwin? Is dat een jongens- of meisjesnaam?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje te standaard, maarja, er zijn ergere namen
*kuch*Brenwin*
*kuch*Arnold
Bescheiden en onopvallend van een afstandje kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan met een groepje eromheen staan?
gister al gedaan, omdat we toen zeker wisten dat meneer taart er nog bij wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
suikersnoetje heb je alles voor 5dec in huis? of gaan jullie het vanavond al doen?
Beter een beetje opvallen dan verdwijnen in de massa.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Bescheiden en onopvallend van een afstandje kijkenZijn mede-bruggers liepen overigens weg
Jongens naam geloof ik, zag een brugger die zo heette, maar ik kon niet goed zien of het een jongen of een meisje was, serieus, hij/zij had kort haar, was nog wel plat, maar had wel iets weg van een meisjequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brenwin? Is dat een jongens- of meisjesnaam?Of een hermafrodietennaam? WTH?
wees maar blij dat Thijs er nog niet zoveel van mee krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gister al gedaan, omdat we toen zeker wisten dat meneer taart er nog bij was
Elsje is pas een hippe naamquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jongens naam geloof ik, zag een brugger die zo heette, maar ik kon niet goed zien of het een jongen of een meisje was, serieus, hij/zij had kort haar, was nog wel plat, maar had wel iets weg van een meisje
"Klaasje" als meisje...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elsje is pas een hippe naamIemand op school heet zo, en nee het is niet als bijnaam
Sowieso, ik kan me best voorstellen dat een kind ongewenst is, of ongepland komt. Maar neem dan de verantwoordelijkheid ZELF en ga daar niet dat kind levenslang voor straffenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jongens naam geloof ik, zag een brugger die zo heette, maar ik kon niet goed zien of het een jongen of een meisje was, serieus, hij/zij had kort haar, was nog wel plat, maar had wel iets weg van een meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |