Ik ben geen kloonquote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je geen kloon bent maar wel knap mag je me een pm sturen, maar alleen als je echt knap bent.
Nope, knap is knap.quote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloonHaha en knap ja dat is voor iedereen anders he..
Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloonHaha en knap ja dat is voor iedereen anders he..
Lamon goeie gozerquote:Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.
Of je daar nou blij mee moet zijn om dat op een lijstje te komen *fronst*quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Zijn jullie nu allemaal verschillende users met 1 conclusie, of wordt er een beetje geprivatemaild over en weer over iemand die jullie niet eens kennen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.
Nee je hebt in het verleden iets gezegd en nu denken ze dat je zo bent het "horn" effect noemen ze dat. Iemand beoordelen op 1 negatieve eigenschap.quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn jullie nu allemaal verschillende users met 1 conclusie, of wordt er een beetje geprivatemaild over en weer over iemand die jullie niet eens kennen?
Zo boeiend ben je ook weer niet dat we gaan pm'en over je.quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn jullie nu allemaal verschillende users met 1 conclusie, of wordt er een beetje geprivatemaild over en weer over iemand die jullie niet eens kennen?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef picardmike het volgende:
Ik neem even een wintertje rust van datingsites er is niks boeiends bijgekomen, het wordt weer minder het aanbod op die servische na dan, maar die reageert niet op interesse.
Deze laatste vondt het nodig om op de laatste dag af te zeggen:Zonde. Hoeveel succesvolle dates heb jij eigelijk gehad de afgelopen tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie je altijd alleen maar posten als het niet door is gegaan ofzo![]()
Precies, die overigens ook een sms-je stuurde tijdens mijn date net. Vrouw 1 heeft wel een beetje last van bindingsangst denk ik, en Duimelot heeft al eens laten weten dat ik het volkomen kon vergeten. Nou, mooi nietquote:
Wat fijn dat ze na twee maanden nog iets laat horen. Je had natuurlijk totaal niet verwacht dat ze geen interesse hadquote:Op maandag 6 december 2010 00:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik logde in het begin van de avond ook in op RP en nu ik van plan ben om naar bed te gaan staan er nog steeds 0 berichten.
Gisteravond heb ik in ieder geval wel een bericht gehad. Een mooi rood, bloeddoorlopen gebroken hart, van een dame die ik 2 maanden geleden een bericht had gestuurd. Ik denk dat ze haar mailbox aan het opruimen was.
Och, ik heb met eigenlijk niemand op Fok PM contact en dat Lamon een lutser is, is een conclusie waar ik dus helemaal zelfstandig op gekomen benquote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef picardmike het volgende:
Nee je hebt in het verleden iets gezegd en nu denken ze dat je zo bent het "horn" effect noemen ze dat. Iemand beoordelen op 1 negatieve eigenschap.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef picardmike het volgende:
Ik neem even een wintertje rust van datingsites er is niks boeiends bijgekomen, het wordt weer minder het aanbod op die servische na dan, maar die reageert niet op interesse.
Deze laatste vondt het nodig om op de laatste dag af te zeggen:Neem je beitel maar mee om het plamuur af te bikkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Heh. Toen ik op RP begon stuurde ik gewoon naar 't leukste meisje dat ik kon vinden een berichtje. Naief als ik was had ik het mass-mailen nog niet ontdekt. En als je maar 3 dagen tijd hebt moet je wat he, gelukkig kreeg ik snel een "geen interesse" berichtje (ouch!) anders had ik die 3 dagen vast verspilt met zitten wachtenquote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef Lolaatje het volgende:
Wat fijn dat ze na twee maanden nog iets laat horen. Je had natuurlijk totaal niet verwacht dat ze geen interesse had
Haar knieen zijn hardstikke puntig ook!quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Godshand het volgende:
Neem je beitel maar mee om het plamuur af te bikkelen
Ja. Gewoon chatten en dan zie je wel.quote:Op zondag 5 december 2010 14:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zit trouwens eens op dat paiq te kijken, maar is het heel stom dat ik er nog niet zo veel van snap?
Hebben die kerels niet hun mailadres in hun bericht gezet dan?quote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
Vanochtend een profiel aangemaakt op rp door het gepraat hier erover en tot nu toe 6 interessedingetjes en 9 berichten gekregen. Alleen jammer dat je er bijna niks mee kan
Oh nu bedenk ik dat er bij mij ook een aantal Fok smilies instaanquote:Op maandag 6 december 2010 12:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens mij een Fokster gespot op RP. Tenminste, de ":')" werd gebruikt in de profieltekst
Jawel maar geef normaal alleen mijn msn aan echt potentële gasten.quote:Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hebben die kerels niet hun mailadres in hun bericht gezet dan?
Maak een mailaccount aan waar je naam niet in voorkomt en dan kan je ze na wat mails altijd nog verwijzen naar je msnquote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef love_sharon het volgende:
Jawel maar geef normaal alleen mijn msn aan echt potentële gasten.
Maak je toch gewoon een extra mailaccount aan?quote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef love_sharon het volgende:
Jawel maar geef normaal alleen mijn msn aan echt potentële gasten.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een extra mailaccount aan?
Goed idee, een stuk handiger.quote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maak een mailaccount aan waar je naam niet in voorkomt en dan kan je ze na wat mails altijd nog verwijzen naar je msn
Relatieplanet versus Paiq is een beetje als Rustig rondkijken in de kroef versus Een vriend die zichzelf grappig vindt en je naar een vrouw toeduwt met de mededeling "Kijk, dit is Driekje, ze is single, veel plezier!"quote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
Uit nieuwsgierigheid accountje aangemaakt bij Paiq, maar ik zie al dat het niet een site is waar je passief wat kan rondloeren... na invullen van van alles krijg je meteen een chatscherm met een match voor je neus
quote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Relatieplanet versus Paiq is een beetje als Rustig rondkijken in de kroef versus Een vriend die zichzelf grappig vindt en je naar een vrouw toeduwt met de mededeling "Kijk, dit is Driekje, ze is single, veel plezier!"
Zo'n 'vriend' sprak mij en een vriendin aan in de kroeg. Na eerst zelf een praatje gedaan te hebben of hij mij mocht voorstellen aan een vriend van hem. Was al niet echt geintresseerd (had al gezien wat er rondliep). En daarna heel verhaal dat hij wat aardigs probeerde te doen voor hem, want hij was al heel lang single en al tijd geen vrouw gezien en vaak afgewezen en misschien beetje autist.. etcquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Relatieplanet versus Paiq is een beetje als Rustig rondkijken in de kroef versus Een vriend die zichzelf grappig vindt en je naar een vrouw toeduwt met de mededeling "Kijk, dit is Driekje, ze is single, veel plezier!"
Ach, beter dat ze 't meteen meldt toch?quote:Op maandag 6 december 2010 15:39 schreef Silenus het volgende:
Ik heb weer een rolstoeler op Paiq. Miss Minke met als ondertitel "Ik rol door het leven."
Ach, in jouw geval was het serieus maar als het een type "Driekje" (je kent het wel, lomp, wat stevig, flink dronken en enorm eager) is, is het erg grappig die bij een vriend van je te dumpen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n 'vriend' sprak mij en een vriendin aan in de kroeg. Na eerst zelf een praatje gedaan te hebben of hij mij mocht voorstellen aan een vriend van hem. Was al niet echt geintresseerd (had al gezien wat er rondliep). En daarna heel verhaal dat hij wat aardigs probeerde te doen voor hem, want hij was al heel lang single en al tijd geen vrouw gezien en vaak afgewezen en misschien beetje autist.. etc
Nou daarop werd het niet aantrekkelijker
Zei al: als dat er allemaal het geval is, dan is het denk ik niet mijn type
Driekje?quote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef Catbert het volgende:
Ach, in jouw geval was het serieus maar als het een type "Driekje" (je kent het wel, lomp, wat stevig, flink dronken en enorm eager) is, is het erg grappig die bij een vriend van je te dumpen.
Nee. Tenzij er echt een verschrikking op de foto staat... bijvoorbeeld een dikkig/vet monsterquote:Op maandag 6 december 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Sturen jullie ook naar interesse berichtjes een geen interesse bericht?
Yup, kleine moeite.quote:Op maandag 6 december 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Sturen jullie ook naar interesse berichtjes een geen interesse bericht?
wat is nu wel je tiep Cue, je moet mannen wel een kans gevenquote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n 'vriend' sprak mij en een vriendin aan in de kroeg. Na eerst zelf een praatje gedaan te hebben of hij mij mocht voorstellen aan een vriend van hem. Was al niet echt geintresseerd (had al gezien wat er rondliep). En daarna heel verhaal dat hij wat aardigs probeerde te doen voor hem, want hij was al heel lang single en al tijd geen vrouw gezien en vaak afgewezen en misschien beetje autist.. etc
Nou daarop werd het niet aantrekkelijker
Zei al: als dat er allemaal het geval is, dan is het denk ik niet mijn type
Na 80 draadjes heeft nog niemand hier een relatie langer dan 2mnd aan dating overgehouden, geloof ik. Zegt voor mij ook wat over fokquote:Op maandag 6 december 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat is nu wel je tiep Cue, je moet mannen wel een kans geven
trouwens, als ik zie dat er maanden verder dezelfde mensen nog steeds daten en hier meldingen maken kan je opmaken: datingsites werken niet![]()
Fok! wel
nah de eerste keer dat ik via fok date duurde het 6 maandenquote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Na 80 draadjes heeft nog niemand hier een relatie langer dan 2mnd aan dating overgehouden, geloof ik. Zegt voor mij ook wat over fok
heb ik weer wat gemist dan?quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah de eerste keer dat ik via fok date duurde het 6 maanden![]()
nu gewon voor de rest van ons leven is het plan
hoe zit t met jou dan, al aan de relatie of nog in date fase? en via welke site!?
nope, is de eerste keer dat ik het er hier over hebquote:
Geen van beide via geen enkele site. Maar na 3 keer zien weet ik ook wel of ik eraan moet beginnen of niet.quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah de eerste keer dat ik via fok date duurde het 6 maanden![]()
nu gewon voor de rest van ons leven is het plan
hoe zit t met jou dan, al aan de relatie of nog in date fase? en via welke site!?
Dezelfde?quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope, is de eerste keer dat ik het er hier over heb
flapuit ben ik ook gheghe gelukkig ben jij geen flapuit die dat gaat rondbazuinen he
euh nee die is er met missb vandoor gegaan tochquote:
johquote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Ripley het volgende:
zet ik het niet op een lijstje. Dat doe ik overigens sowieso niet echt
echt wel ik geloof je nu niet meer hoor, alles wat men op fok! zegt is echt dus tja sja jij en je lijstjes ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Ripley het volgende:
zet ik het niet op een lijstje. Dat doe ik overigens sowieso niet echt
Zeg het dan nietquote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee die is er met missb vandoor gegaan toch![]()
joh ik kom amper nog op fok! en beter op de hoogte dan jullie, dit kan toch niet![]()
ik doe het voor de verandering met iemand die hoohuit 3x in R&P gepost heeft![]()
maar krijg net te horen dat ik mn grote flap weer moet houden nu
daarom kwam ik dus niet meer op fok! whehehe
maar met jullie alles goed?
ja dahag dit is Singles niet hier gelden die rare regeltjes niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg het dan nietWie A zegt...
Doet techno het met MissB ja?
We zitten in een proeffasequote:Op maandag 6 december 2010 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dahag dit is Singles niet hier gelden die rare regeltjes niet hoor
Wonen jullie inmiddels samen??
Duim!quote:Op maandag 6 december 2010 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dahag dit is Singles niet hier gelden die rare regeltjes niet hoor
Wonen jullie inmiddels samen??
ah samenwonen met behoud van woningquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
We zitten in een proeffase
En niet zo flauw doen en Pm-en
gewoon hier, kan iedereen 'meegenieten'quote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
We zitten in een proeffase
En niet zo flauw doen en Pm-en
hey lieverdquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Duim!
Kreeg je smsje, maar zit in Indiadus niks teruggestuurd... Hoe is/was het?!
Weet je nog van dat meisje dat een smsje naar mij stuurde in plaats van naar haar vriendin tijdens de date? En dat je afschreef als vergeet-het-maar? Daar heb ik nu toch echt wat mee hoor Duimquote:
Ik zat effe terugtekijken toen was het 3rdrock geloof ik en nu snap ik er niks meer van.quote:Op maandag 6 december 2010 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey lieverd
Ja dacht alwel zoiets, moest het gewoon even kwijt aan je![]()
Het was thuis maar op en top, we hebben heerlijk genoten!
Laat ff weten als je weer eens in het land bent en tijd hebt als knuffelmeisje ook er is
WERK ZE
jah iemand las jouw berichtje hier verkeerd en vroeg aan mij of jij me wilde gheghequote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Weet je nog van dat meisje dat een smsje naar mij stuurde in plaats van naar haar vriendin tijdens de date? En dat je afschreef als vergeet-het-maar? Daar heb ik nu toch echt wat mee hoor Duim
wat heeft 3rdrock er mee te maken???quote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zat effe terugtekijken toen was het 3rdrock geloof ik en nu snap ik er niks meer van.
Zou het niet weten, maar het boeit me ook niet veel eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heeft 3rdrock er mee te maken???
hahaha dan snap ik er weinig van nuquote:Op maandag 6 december 2010 18:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar het boeit me ook niet veel eigenlijk.
Onkruid vergaat nietquote:Op maandag 6 december 2010 18:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey sedannetje, leef jij ook nog!
ben er vandoor, pm maar
Ik heb me al die tijd inderdaad voorgehouden dat ze de knapste en leukste man van RP wilde bewaren tot het laatstquote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze na twee maanden nog iets laat horen. Je had natuurlijk totaal niet verwacht dat ze geen interesse had
Toen heb ik een geen interesse bericht gestuurdquote:maargoed dat jij geen gold membership hebt want dan kun jij ook geen commentaar geven madeliefJE..
of misschien toch wel...als je aan msn doet..ik heb een e-mail adres geloof ik jaa..<blabla>@hotmail.nl!
quote:jij hebt geen intereresse in MIJ. ik lach me kapot! Goedzo! HAHAHAHAHA! echt kans maakte je niet echt anyway :-)
Gunst, wat spijtig dat je deze kanjer nu mislooptquote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef love_sharon het volgende:
Probeert zijn ego te redden:
1e bericht:
[..]
Toen heb ik een geen interesse bericht gestuurd
Kreeg ik weer een bericht:
[..]
Och, zo'n type heb ik (als man) ook een keer gehad. Vorig jaar toen 't uit was weer een RP profiel gemaakt (was nieuwsgierig) en o.a. van een enorm fout type (aso, lelijk, rookte als een ketter, echt alles was fout) een enorm slecht gespeld onsamenhangend bericht gekregen. Na een "geen interesse" mijnerzijds ook een hele tirade ontvangen dat ik toch te lelijk was en een rotkop had en weet ik wat allemaal. Gevalletje borderline kennelijk.quote:
Tuurlijk geen vrouwelijke situatie is Catbert vreemd, alles wat hun meemaken maakt hij ook meequote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Och, zo'n type heb ik (als man) ook een keer gehad. Vorig jaar toen 't uit was weer een RP profiel gemaakt (was nieuwsgierig) en o.a. van een enorm fout type (aso, lelijk, rookte als een ketter, echt alles was fout) een enorm slecht gespeld onsamenhangend bericht gekregen. Na een "geen interesse" mijnerzijds ook een hele tirade ontvangen dat ik toch te lelijk was en een rotkop had en weet ik wat allemaal. Gevalletje borderline kennelijk.
Heb me toen ook voorgenomen geen desinteresseberichtjes te sturen maar ze gewoon te negeren. Kreeg daarna van een meid die ik ook niet zag zitten en die me gemaild had (zonder haar e-mail te noemen, dan kun je ook weinig he) een tweede bericht met de vraag of ik wel ff wou reageren want dan wist ze tenminste waar ze aan toe was. Riiight.
Aggus, ik post een tweetal anekdotes die aansluiten bij haar verhaal, en het is een "vrouwelijke" situatie. Zelfs nooit berichtjes gehad van lelijkerds op RP? Damn zeg...quote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef picardmike het volgende:
Tuurlijk geen vrouwelijke situatie is Catbert vreemd, alles wat hun meemaken maakt hij ook mee
Nee, zelf ook wel eens gedaan.quote:Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef Thornado het volgende:
Ik had een dame een leuke reactie gestuurd. Kreeg ik een paar dagen een reactie terug dat ze het een tof berichtje vond, maar verder geen klik zag. Heb ik nog een positieve reactie teruggestuurd en haar succes gewenst.
Of gaat dit jullie allemaal te ver?
Nu ben ik wel benieuwd; what changed your mind?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:28 schreef GlenSpey het volgende:
Via internet heb ik:
- 1 iemand leren kennen via een chatsite. Was nog in het stenen tijdperkDit is uiteindelijk uitgelopen op een knipperlicht relatie. Alhoewel ze al anderhalf jaar een andere vriend heeft geeft ze nog regelmatig te kennen dat ze nog... gevoelens... heeft voor me
- 1 iemand leren kennen via een profielensite. Was nog via een verre voorloper van hyves en een slap aftreksel van cu2. Heb er ongeveer 2 weken verkering mee gehadwas de eerste persoon die ik ooit irl van het internet ontmoette. Eigelijk waren we ook nog te jong voor zo'n internetonderneming. Ze woonde niet om de hoek en ik kon de reisjes van mn zakgeld betalen. Zij bracht tijdens de paar keer dat we elkaar zagen telkens haar hele vriendenclub mee, dus we hadden ook nooit een momentje voor onszelf
- 1 iemand leren kennen via een echte dating site. Dit noem ik trots mijn '1-shotter'. Ik had me gratis bij wijze van proef ingeschreven op relatieplanet. Had uiteindelijk naar slechts 1 iemand een bericht gestuurd en had gelijk beet. Toch een leuke relatie aan overgehouden van ongeveer 3 maanden
- 2 mensen leren kennen via online games. De eerste is een lang verhaal waarmee ik jullie niet zal vervelenDe 2e leerde ik kennen tijdens mijn korte world of warcraft verslaving
ongeveer een maand verkering met haar gehad. Was een eerste klas slet en ex-junkie.
Zijn datingsites het waard? Zeker niet.
Ze zijn veel te duur en je moet er teveel moeite voor doen. Meeste vrouwen die erop zitten zijn rot verwend door de overvloed aan keuze aan mannetjes. Als er ook maar 1 puntje is wat ze niet bevalt aan je (bijvoorbeeld je haarkleur, je sterrenbeeld of omdat de verf op je muur niet wit maar cremewit is), word je al afgewezen.
Je kan geluk hebben zoals ik had maar in 9999 van de 10000 gevallen vis je achter het net
Dan heb ik jou waarschijnlijk gespot. Zal je niet lastigvallen, hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Oh nu bedenk ik dat er bij mij ook een aantal Fok smilies instaanToch maar even veranderen.
Het is alweer een poosje geleden dat ik daar lid was, maar je kunt toch een redelijk uitgebreid zoekprofiel opgeven? Of kun je alleen op provincie selecteren?quote:Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben vandaag 3 minuten lid geweest van RP..... je kan geeneens zoeken op plaatsnaam. Totaal gebrek aan echt een specifieke search kunnen doen waadoor je honderden profielen moet doorspitten...
Je kan zoeken op trefwoord en dan gewoon de plaatsnaam intypen..quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het is alweer een poosje geleden dat ik daar lid was, maar je kunt toch een redelijk uitgebreid zoekprofiel opgeven? Of kun je alleen op provincie selecteren?
De meeste vrouwen komen uit het dorpje "Vertel ik later" Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden maar volgens de meeste omschrijvingen schijnen er veel leuke, hippe, vriendelijke, ondernemende, sportieve, begrijpende, creatieve, inlevende, vrouwen te wonenquote:Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben vandaag 3 minuten lid geweest van RP..... je kan geeneens zoeken op plaatsnaam.
Met een goldmembership jaquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je kan zoeken op trefwoord en dan gewoon de plaatsnaam intypen..
Aggus is dat mannelijk of vrouwelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aggus, ik post een tweetal anekdotes die aansluiten bij haar verhaal, en het is een "vrouwelijke" situatie. Zelfs nooit berichtjes gehad van lelijkerds op RP? Damn zeg...
Als je moeilijke woorden gebruikt, gebruik ze dan wel goed.quote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef picardmike het volgende:
Kortom ik heb als man totaal geen vrees dat een vrouw "maar" tegen me zegt dat is een vrouwending en ik vind je verhaal daar intrinsiek ongeordend bij aansluiten.
Zie net dat de 'quote:Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan heb ik jou waarschijnlijk gespot. Zal je niet lastigvallen, hoorEn wen maar aan die vreemde berichtjes af en toe. Idem dito voor bepaalde profielen. Echt niet normaal soms
Ik dachtquote:Lieve Sascha,
Jammer hij zag er leuk uit op de fotoquote:Stom ben de aanhef vergeten te veranderen (bloos)
Onderstaand de juiste wijziging
Shit happens, laten we het daarop houden, ik ben weer op de markt in iedergevalquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb weer veel gemist
Sedan hier? Die is toch bezet?
En duim, veel plezier.
En wat mijn type wel is? Geen idee, echt geen idee.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zie net dat de '' smilie 3x in mijn hele tekst voorkomt en 1x
. Hoezo duidelijk Fok
Kreeg net een berichtje wat begon met:
[..]
Ik dacht![]()
1 minuut later:
[..]
Jammer hij zag er leuk uit op de foto
Weet niet.. is er in Staphorst veel te doen in het weekend?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef MelR het volgende:
net aangemeld op lexa...maar werkelijk voor alles moet je betalen!...is dat het waard ofkan ik mn geld beter bewaren voor in het weekend te gaan stappen
Geen idee..wat dan, wil je naar staphorst dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Weet niet.. is er in Staphorst veel te doen in het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |