euh nee die is er met missb vandoor gegaan tochquote:
johquote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Ripley het volgende:
zet ik het niet op een lijstje. Dat doe ik overigens sowieso niet echt
echt wel ik geloof je nu niet meer hoor, alles wat men op fok! zegt is echt dus tja sja jij en je lijstjes ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Ripley het volgende:
zet ik het niet op een lijstje. Dat doe ik overigens sowieso niet echt
Zeg het dan nietquote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee die is er met missb vandoor gegaan toch![]()
joh ik kom amper nog op fok! en beter op de hoogte dan jullie, dit kan toch niet![]()
ik doe het voor de verandering met iemand die hoohuit 3x in R&P gepost heeft![]()
maar krijg net te horen dat ik mn grote flap weer moet houden nu
daarom kwam ik dus niet meer op fok! whehehe
maar met jullie alles goed?
ja dahag dit is Singles niet hier gelden die rare regeltjes niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg het dan nietWie A zegt...
Doet techno het met MissB ja?
We zitten in een proeffasequote:Op maandag 6 december 2010 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dahag dit is Singles niet hier gelden die rare regeltjes niet hoor
Wonen jullie inmiddels samen??
Duim!quote:Op maandag 6 december 2010 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dahag dit is Singles niet hier gelden die rare regeltjes niet hoor
Wonen jullie inmiddels samen??
ah samenwonen met behoud van woningquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
We zitten in een proeffase
En niet zo flauw doen en Pm-en
gewoon hier, kan iedereen 'meegenieten'quote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
We zitten in een proeffase
En niet zo flauw doen en Pm-en
hey lieverdquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Duim!
Kreeg je smsje, maar zit in Indiadus niks teruggestuurd... Hoe is/was het?!
Weet je nog van dat meisje dat een smsje naar mij stuurde in plaats van naar haar vriendin tijdens de date? En dat je afschreef als vergeet-het-maar? Daar heb ik nu toch echt wat mee hoor Duimquote:
Ik zat effe terugtekijken toen was het 3rdrock geloof ik en nu snap ik er niks meer van.quote:Op maandag 6 december 2010 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey lieverd
Ja dacht alwel zoiets, moest het gewoon even kwijt aan je![]()
Het was thuis maar op en top, we hebben heerlijk genoten!
Laat ff weten als je weer eens in het land bent en tijd hebt als knuffelmeisje ook er is
WERK ZE
jah iemand las jouw berichtje hier verkeerd en vroeg aan mij of jij me wilde gheghequote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Weet je nog van dat meisje dat een smsje naar mij stuurde in plaats van naar haar vriendin tijdens de date? En dat je afschreef als vergeet-het-maar? Daar heb ik nu toch echt wat mee hoor Duim
wat heeft 3rdrock er mee te maken???quote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zat effe terugtekijken toen was het 3rdrock geloof ik en nu snap ik er niks meer van.
Zou het niet weten, maar het boeit me ook niet veel eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heeft 3rdrock er mee te maken???
hahaha dan snap ik er weinig van nuquote:Op maandag 6 december 2010 18:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar het boeit me ook niet veel eigenlijk.
Onkruid vergaat nietquote:Op maandag 6 december 2010 18:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey sedannetje, leef jij ook nog!
ben er vandoor, pm maar
Ik heb me al die tijd inderdaad voorgehouden dat ze de knapste en leukste man van RP wilde bewaren tot het laatstquote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze na twee maanden nog iets laat horen. Je had natuurlijk totaal niet verwacht dat ze geen interesse had
Toen heb ik een geen interesse bericht gestuurdquote:maargoed dat jij geen gold membership hebt want dan kun jij ook geen commentaar geven madeliefJE..
of misschien toch wel...als je aan msn doet..ik heb een e-mail adres geloof ik jaa..<blabla>@hotmail.nl!
quote:jij hebt geen intereresse in MIJ. ik lach me kapot! Goedzo! HAHAHAHAHA! echt kans maakte je niet echt anyway :-)
Gunst, wat spijtig dat je deze kanjer nu mislooptquote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef love_sharon het volgende:
Probeert zijn ego te redden:
1e bericht:
[..]
Toen heb ik een geen interesse bericht gestuurd
Kreeg ik weer een bericht:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |