Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloonHaha en knap ja dat is voor iedereen anders he..
Lamon goeie gozerquote:Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.
Of je daar nou blij mee moet zijn om dat op een lijstje te komen *fronst*quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Zijn jullie nu allemaal verschillende users met 1 conclusie, of wordt er een beetje geprivatemaild over en weer over iemand die jullie niet eens kennen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Voor Lamon maakt het niet uit, als ie maar weer iemand aan z'n date-lijstje kan toevoegen.
Nee je hebt in het verleden iets gezegd en nu denken ze dat je zo bent het "horn" effect noemen ze dat. Iemand beoordelen op 1 negatieve eigenschap.quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn jullie nu allemaal verschillende users met 1 conclusie, of wordt er een beetje geprivatemaild over en weer over iemand die jullie niet eens kennen?
Zo boeiend ben je ook weer niet dat we gaan pm'en over je.quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn jullie nu allemaal verschillende users met 1 conclusie, of wordt er een beetje geprivatemaild over en weer over iemand die jullie niet eens kennen?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef picardmike het volgende:
Ik neem even een wintertje rust van datingsites er is niks boeiends bijgekomen, het wordt weer minder het aanbod op die servische na dan, maar die reageert niet op interesse.
Deze laatste vondt het nodig om op de laatste dag af te zeggen:Zonde. Hoeveel succesvolle dates heb jij eigelijk gehad de afgelopen tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie je altijd alleen maar posten als het niet door is gegaan ofzo![]()
Precies, die overigens ook een sms-je stuurde tijdens mijn date net. Vrouw 1 heeft wel een beetje last van bindingsangst denk ik, en Duimelot heeft al eens laten weten dat ik het volkomen kon vergeten. Nou, mooi nietquote:
Wat fijn dat ze na twee maanden nog iets laat horen. Je had natuurlijk totaal niet verwacht dat ze geen interesse hadquote:Op maandag 6 december 2010 00:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik logde in het begin van de avond ook in op RP en nu ik van plan ben om naar bed te gaan staan er nog steeds 0 berichten.
Gisteravond heb ik in ieder geval wel een bericht gehad. Een mooi rood, bloeddoorlopen gebroken hart, van een dame die ik 2 maanden geleden een bericht had gestuurd. Ik denk dat ze haar mailbox aan het opruimen was.
Och, ik heb met eigenlijk niemand op Fok PM contact en dat Lamon een lutser is, is een conclusie waar ik dus helemaal zelfstandig op gekomen benquote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef picardmike het volgende:
Nee je hebt in het verleden iets gezegd en nu denken ze dat je zo bent het "horn" effect noemen ze dat. Iemand beoordelen op 1 negatieve eigenschap.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef picardmike het volgende:
Ik neem even een wintertje rust van datingsites er is niks boeiends bijgekomen, het wordt weer minder het aanbod op die servische na dan, maar die reageert niet op interesse.
Deze laatste vondt het nodig om op de laatste dag af te zeggen:Neem je beitel maar mee om het plamuur af te bikkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Heh. Toen ik op RP begon stuurde ik gewoon naar 't leukste meisje dat ik kon vinden een berichtje. Naief als ik was had ik het mass-mailen nog niet ontdekt. En als je maar 3 dagen tijd hebt moet je wat he, gelukkig kreeg ik snel een "geen interesse" berichtje (ouch!) anders had ik die 3 dagen vast verspilt met zitten wachtenquote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef Lolaatje het volgende:
Wat fijn dat ze na twee maanden nog iets laat horen. Je had natuurlijk totaal niet verwacht dat ze geen interesse had
Haar knieen zijn hardstikke puntig ook!quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Godshand het volgende:
Neem je beitel maar mee om het plamuur af te bikkelen
Ja. Gewoon chatten en dan zie je wel.quote:Op zondag 5 december 2010 14:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zit trouwens eens op dat paiq te kijken, maar is het heel stom dat ik er nog niet zo veel van snap?
Hebben die kerels niet hun mailadres in hun bericht gezet dan?quote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
Vanochtend een profiel aangemaakt op rp door het gepraat hier erover en tot nu toe 6 interessedingetjes en 9 berichten gekregen. Alleen jammer dat je er bijna niks mee kan
Oh nu bedenk ik dat er bij mij ook een aantal Fok smilies instaanquote:Op maandag 6 december 2010 12:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens mij een Fokster gespot op RP. Tenminste, de ":')" werd gebruikt in de profieltekst
Jawel maar geef normaal alleen mijn msn aan echt potentële gasten.quote:Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hebben die kerels niet hun mailadres in hun bericht gezet dan?
Maak een mailaccount aan waar je naam niet in voorkomt en dan kan je ze na wat mails altijd nog verwijzen naar je msnquote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef love_sharon het volgende:
Jawel maar geef normaal alleen mijn msn aan echt potentële gasten.
Maak je toch gewoon een extra mailaccount aan?quote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef love_sharon het volgende:
Jawel maar geef normaal alleen mijn msn aan echt potentële gasten.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een extra mailaccount aan?
Goed idee, een stuk handiger.quote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maak een mailaccount aan waar je naam niet in voorkomt en dan kan je ze na wat mails altijd nog verwijzen naar je msn
Relatieplanet versus Paiq is een beetje als Rustig rondkijken in de kroef versus Een vriend die zichzelf grappig vindt en je naar een vrouw toeduwt met de mededeling "Kijk, dit is Driekje, ze is single, veel plezier!"quote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
Uit nieuwsgierigheid accountje aangemaakt bij Paiq, maar ik zie al dat het niet een site is waar je passief wat kan rondloeren... na invullen van van alles krijg je meteen een chatscherm met een match voor je neus
quote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Relatieplanet versus Paiq is een beetje als Rustig rondkijken in de kroef versus Een vriend die zichzelf grappig vindt en je naar een vrouw toeduwt met de mededeling "Kijk, dit is Driekje, ze is single, veel plezier!"
Zo'n 'vriend' sprak mij en een vriendin aan in de kroeg. Na eerst zelf een praatje gedaan te hebben of hij mij mocht voorstellen aan een vriend van hem. Was al niet echt geintresseerd (had al gezien wat er rondliep). En daarna heel verhaal dat hij wat aardigs probeerde te doen voor hem, want hij was al heel lang single en al tijd geen vrouw gezien en vaak afgewezen en misschien beetje autist.. etcquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Relatieplanet versus Paiq is een beetje als Rustig rondkijken in de kroef versus Een vriend die zichzelf grappig vindt en je naar een vrouw toeduwt met de mededeling "Kijk, dit is Driekje, ze is single, veel plezier!"
Ach, beter dat ze 't meteen meldt toch?quote:Op maandag 6 december 2010 15:39 schreef Silenus het volgende:
Ik heb weer een rolstoeler op Paiq. Miss Minke met als ondertitel "Ik rol door het leven."
Ach, in jouw geval was het serieus maar als het een type "Driekje" (je kent het wel, lomp, wat stevig, flink dronken en enorm eager) is, is het erg grappig die bij een vriend van je te dumpen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n 'vriend' sprak mij en een vriendin aan in de kroeg. Na eerst zelf een praatje gedaan te hebben of hij mij mocht voorstellen aan een vriend van hem. Was al niet echt geintresseerd (had al gezien wat er rondliep). En daarna heel verhaal dat hij wat aardigs probeerde te doen voor hem, want hij was al heel lang single en al tijd geen vrouw gezien en vaak afgewezen en misschien beetje autist.. etc
Nou daarop werd het niet aantrekkelijker
Zei al: als dat er allemaal het geval is, dan is het denk ik niet mijn type
Driekje?quote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef Catbert het volgende:
Ach, in jouw geval was het serieus maar als het een type "Driekje" (je kent het wel, lomp, wat stevig, flink dronken en enorm eager) is, is het erg grappig die bij een vriend van je te dumpen.
Nee. Tenzij er echt een verschrikking op de foto staat... bijvoorbeeld een dikkig/vet monsterquote:Op maandag 6 december 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Sturen jullie ook naar interesse berichtjes een geen interesse bericht?
Yup, kleine moeite.quote:Op maandag 6 december 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Sturen jullie ook naar interesse berichtjes een geen interesse bericht?
wat is nu wel je tiep Cue, je moet mannen wel een kans gevenquote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n 'vriend' sprak mij en een vriendin aan in de kroeg. Na eerst zelf een praatje gedaan te hebben of hij mij mocht voorstellen aan een vriend van hem. Was al niet echt geintresseerd (had al gezien wat er rondliep). En daarna heel verhaal dat hij wat aardigs probeerde te doen voor hem, want hij was al heel lang single en al tijd geen vrouw gezien en vaak afgewezen en misschien beetje autist.. etc
Nou daarop werd het niet aantrekkelijker
Zei al: als dat er allemaal het geval is, dan is het denk ik niet mijn type
Na 80 draadjes heeft nog niemand hier een relatie langer dan 2mnd aan dating overgehouden, geloof ik. Zegt voor mij ook wat over fokquote:Op maandag 6 december 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat is nu wel je tiep Cue, je moet mannen wel een kans geven
trouwens, als ik zie dat er maanden verder dezelfde mensen nog steeds daten en hier meldingen maken kan je opmaken: datingsites werken niet![]()
Fok! wel
nah de eerste keer dat ik via fok date duurde het 6 maandenquote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Na 80 draadjes heeft nog niemand hier een relatie langer dan 2mnd aan dating overgehouden, geloof ik. Zegt voor mij ook wat over fok
heb ik weer wat gemist dan?quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah de eerste keer dat ik via fok date duurde het 6 maanden![]()
nu gewon voor de rest van ons leven is het plan
hoe zit t met jou dan, al aan de relatie of nog in date fase? en via welke site!?
nope, is de eerste keer dat ik het er hier over hebquote:
Geen van beide via geen enkele site. Maar na 3 keer zien weet ik ook wel of ik eraan moet beginnen of niet.quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah de eerste keer dat ik via fok date duurde het 6 maanden![]()
nu gewon voor de rest van ons leven is het plan
hoe zit t met jou dan, al aan de relatie of nog in date fase? en via welke site!?
Dezelfde?quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope, is de eerste keer dat ik het er hier over heb
flapuit ben ik ook gheghe gelukkig ben jij geen flapuit die dat gaat rondbazuinen he
euh nee die is er met missb vandoor gegaan tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |