abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2010 @ 01:34:20 #51
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_89540363
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 01:31 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik mag Martin he, dus ik denk dat dat wel mee valt. :o
Jij lijkt me niet de persoon die er over gaat. Kasta is toch wat meer de alpha male :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_89540404
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 01:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Jij lijkt me niet de persoon die er over gaat. Kasta is toch wat meer de alpha male :)
Vast. :)
pi_89540750
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 01:34 schreef Ripley het volgende:
Zoiets ontstaat op natuurlijk wijze, profilering is daarbij gelukkig niet nodig :Y).
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 5 december 2010 @ 10:41:18 #54
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89543764
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 01:25 schreef Ripley het volgende:
kasta en lamon in 1 topic. Dat kan gezellig worden :)
Grappig om beide kanten van het spectrum in één topic te zien inderdaad - maar wat hebben ze verder met elkaar te maken eigenlijk? Praat mij even bij?

ot: vanavond date met mooi meisje dat ook leuk kan schrijven. Gaat zeker een leuke avond worden, ze is nuchter en bepaald geen muurbloempje. Ook verenigingsmeisje toen ze studeerde, gok ik zo. Zelden zulke lage verwachtingen gehad van een date. Geeft verder niet, omdat ik donderdag met een ander meisje uit de "friendship zone" ben gekomen.
Overal verstand van.
pi_89544190
Na anderhalf jaar ook weer een beetje actief aan het rondkijken op datingsites.. Dus hier ook maar eens meekletsen..

Heb nu 1 date gehad, en was erg leuk. Misschien een 2e date waard.. Maar denk toch dat het gewoon gezellig was, en niets meer en niks minder.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89545014
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Na anderhalf jaar ook weer een beetje actief aan het rondkijken op datingsites.. Dus hier ook maar eens meekletsen..

Heb nu 1 date gehad, en was erg leuk. Misschien een 2e date waard.. Maar denk toch dat het gewoon gezellig was, en niets meer en niks minder.
Het was erg leuk en gezellig maar toch denk je dat je liever niets meer wil?
Vraag me toch af waarom veel mensen altijd op zo'n manier denken...
pi_89545071
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het was erg leuk en gezellig maar toch denk je dat je liever niets meer wil?
Vraag me toch af waarom veel mensen altijd op zo'n manier denken...
Nou... kijk (naja lees)... Met mijn buurvrouw of een collega had ik het net zo gezellig kunnen hebben, dus meer als een gezellige afspraak zal het denk ik gewoon niet worden.. Om meer te willen, moet je naar mij idee toch wel een ander gevoel hebben bij iemand dan dat..
pi_89545622
Hoi, ik ben nieuw hier, maar lees al wel een tijdje mee. :)

Ik heb zelf op verschillende datingsites gezeten, maar Paiq bevalt me absoluut het best. Ik heb me daar voor het eerst jaren geleden aangemeld, toen je er nog invites voor nodig had, en sindsdien ben ik er bij vlagen actief geweest. Ook wel een aantal andere sites geprobeerd, maar die bevielen me toch niet zo, ik kom eigenlijk steeds automatisch weer bij Paiq terecht. Veel leuke meisjes, intelligent, vaak uit mijn stad, makkelijk om contact te leggen en natuurlijk gratis.

Helaas is het volgende uit de openingspost op mij van toepassing:

quote:
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Er is voor mij nog nooit een date uit voortgekomen. Zodra ik enigszins hint in de richting van een mogelijke afspraak, dat we een keer iets leuks gaan doen in de stad bijvoorbeeld, krabbelen de meisjes vaak terug. Ik heb echt geen idee waarom. Mijn foto's worden leuk gevonden, het chatten is heel gezellig, maar als ik een stap verder wil is het alsof de meisjes eigenlijk niet op zoek zijn naar irl contact. Dit zijn ook de momenten waarop ik het even voor gezien houd op Paiq. Maar de site heeft op een of andere manier zo'n aantrekkingskracht dat ik me na een tijdje toch maar weer aanmeld.

Nu heeft een vriendin van me laatst een jongen via Paiq leren kennen. Binnen een week of twee na haar aanmelding bij Paiq had ze al sms-contact met die jongen, en weer een week later volgde de eerste date. Waarom lukt het haar wel? Of is het voor vrouwen echt makkelijker?

Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik had wel eens het idee dat ik misschien iets te opdringerig overkwam, maar van wat ik heb gehoord heeft die jongen het op dezelfde manier aangepakt als ik altijd doe, behalve dat hij al vrij snel zijn telefoonnummer gaf.
pi_89546027
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:15 schreef FamilyGuy het volgende:

Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik had wel eens het idee dat ik misschien iets te opdringerig overkwam, maar van wat ik heb gehoord heeft die jongen het op dezelfde manier aangepakt als ik altijd doe, behalve dat hij al vrij snel zijn telefoonnummer gaf.
Ik krijg juist de indruk dat je te afwachtend bent. Het geven van hints en/of voorzichtig aanpakken werkt meestal niet of averrechts. Als je doortastender bent, straal je ook meer zelfvertrouwen uit. Hoe twijfelender of voorzichtiger, hoe onzekerder je overkomt en dat vinden de meeste vrouwen niet aantrekkelijk.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 5 december 2010 @ 12:32:12 #60
57047 macondo
pi_89546183
Hoe oud ben je Familyguy?
Een date afspreken is toch vaak niet zo'n probleem, al helemaal niet op paiq trouwens. Misschien moet je, zoals Lolaatje zegt, wat meer ballen tonen en gewoon zeggen dat het je leuk lijkt eens wat te gaan drinken. Niet zo zwaar maken. En de volgende keer spreek je een tijd af. En vraag gewoon om msn of 06.

Hoe lichter jij het benadert, hoe makkelijker de ander het ook op zal vatten. Wel denk ik dat er een verschil zit in leeftijden (als je eind twintig bent is het makkelijker dan als je 18 bent).
Overal verstand van.
pi_89546203
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:15 schreef FamilyGuy het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier, maar lees al wel een tijdje mee. :)

Ik heb zelf op verschillende datingsites gezeten, maar Paiq bevalt me absoluut het best. Ik heb me daar voor het eerst jaren geleden aangemeld, toen je er nog invites voor nodig had, en sindsdien ben ik er bij vlagen actief geweest. Ook wel een aantal andere sites geprobeerd, maar die bevielen me toch niet zo, ik kom eigenlijk steeds automatisch weer bij Paiq terecht. Veel leuke meisjes, intelligent, vaak uit mijn stad, makkelijk om contact te leggen en natuurlijk gratis.

Helaas is het volgende uit de openingspost op mij van toepassing:

[..]

Er is voor mij nog nooit een date uit voortgekomen. Zodra ik enigszins hint in de richting van een mogelijke afspraak, dat we een keer iets leuks gaan doen in de stad bijvoorbeeld, krabbelen de meisjes vaak terug. Ik heb echt geen idee waarom. Mijn foto's worden leuk gevonden, het chatten is heel gezellig, maar als ik een stap verder wil is het alsof de meisjes eigenlijk niet op zoek zijn naar irl contact. Dit zijn ook de momenten waarop ik het even voor gezien houd op Paiq. Maar de site heeft op een of andere manier zo'n aantrekkingskracht dat ik me na een tijdje toch maar weer aanmeld.

Nu heeft een vriendin van me laatst een jongen via Paiq leren kennen. Binnen een week of twee na haar aanmelding bij Paiq had ze al sms-contact met die jongen, en weer een week later volgde de eerste date. Waarom lukt het haar wel? Of is het voor vrouwen echt makkelijker?

Het is voor vrouwen inderdaad iets makkelijker om tot een afspraak te komen dan voor mannen... voornamelijk omdat er veel meer mannen zijn waar ze uit kunnen kiezen :P

Inderdaad zijn subtiele hints meestal niet erg succesvol. Je kan het beste op de vrouw af vragen of ze zin heeft om iets leuks te gaan doen. Wacht daar ook vooral niet te lang mee, iets wat ik hier heb geleerd is om zo snel mogelijk naar RL contact toe te werken. Blijf te lang hangen in internetcontact en je komt uiteindelijk nergens...
Ik heb tot nog toe 2 dates via RP verkregen, allebei succesvol ;) en mijn laatste date had ik pas krap aan een week contact via internet mee toen we elkaar ontmoetten *;

Het kan trouwens ook dat jij je teveel in de friendzone laat zetten, want je zegt dat het chatten enzo allemaal erg leuk en gezellig is. Beter kun je een paar mailtjes sturen (is ook vaak wat makkelijker dan gelijk msn) en dan al proberen een afspraak te regelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 05-12-2010 12:38:13 ]
pi_89546552
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:32 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Inderdaad zijn subtiele hints meestal niet erg succesvol. Je kan het beste op de vrouw af vragen of ze zin heeft om iets leuks te gaan doen. Wacht daar ook vooral niet te lang mee, iets wat ik hier heb geleerd is om zo snel mogelijk naar RL contact toe te werken. Blijf te lang hangen in internetcontact en je komt uiteindelijk nergens...
Ik zou inderdaad niet te lang wachten met afspreken. Zelf wilde ik altijd het liefst binnen een week afspreken. Hoe langer je wacht, des te groter wordt de kans dat haar aandacht voor jou afzwakt en een andere man die wel op zijn doel afgaat met haar wegloopt.
Plus het feit dat je een beeld van elkaar gaat vormen wat niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Ik kom graag zo snel mogelijk achter hoe iemand in het echt is en of dat klopt met het beeld dat ik in mijn hoofd had.
pi_89546961
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:32 schreef macondo het volgende:
Hoe oud ben je Familyguy?
Een date afspreken is toch vaak niet zo'n probleem, al helemaal niet op paiq trouwens. Misschien moet je, zoals Lolaatje zegt, wat meer ballen tonen en gewoon zeggen dat het je leuk lijkt eens wat te gaan drinken. Niet zo zwaar maken. En de volgende keer spreek je een tijd af. En vraag gewoon om msn of 06.

Hoe lichter jij het benadert, hoe makkelijker de ander het ook op zal vatten. Wel denk ik dat er een verschil zit in leeftijden (als je eind twintig bent is het makkelijker dan als je 18 bent).
Ik ben 25. De meisjes waarmee ik chat zijn meestal tussen de 20 en 25.

Jullie denken dus dat ik toch juist wat voortvarender moet zijn. Gewoon snel aansturen op irl contact dus. Ik zal proberen om het zo aan te pakken.

Ik heb eigenlijk weleens de neiging om na een eerste avond leuk chatten al mijn nummer te geven, of die van het meisje te vragen. Maar ik liet me dan tegenhouden door het idee dat dat misschien wat te snel was. Het is vast al vaker besproken, maar hoe lang wachten jullie ermee? Kan dat na de eerste avond?
  zondag 5 december 2010 @ 12:58:58 #64
57047 macondo
pi_89547003
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:57 schreef FamilyGuy het volgende:

[..]

Ik ben 25. De meisjes waarmee ik chat zijn meestal tussen de 20 en 25.

Jullie denken dus dat ik toch juist wat voortvarender moet zijn. Gewoon snel aansturen op irl contact dus. Ik zal proberen om het zo aan te pakken.

Ik heb eigenlijk weleens de neiging om na een eerste avond leuk chatten al mijn nummer te geven, of die van het meisje te vragen. Maar ik liet me dan tegenhouden door het idee dat dat misschien wat te snel was. Het is vast al vaker besproken, maar hoe lang wachten jullie ermee? Kan dat na de eerste avond?
Ja natuurlijk. Vooral als je er bij zegt niet zo'n beller te zijn, en het bij wat smsjes gaat houden. Moet je daarna ook niet direct gaan bellen natuurlijk.
Overal verstand van.
pi_89548430
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:43 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad niet te lang wachten met afspreken. Zelf wilde ik altijd het liefst binnen een week afspreken. Hoe langer je wacht, des te groter wordt de kans dat haar aandacht voor jou afzwakt en een andere man die wel op zijn doel afgaat met haar wegloopt.
Plus het feit dat je een beeld van elkaar gaat vormen wat niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Ik kom graag zo snel mogelijk achter hoe iemand in het echt is en of dat klopt met het beeld dat ik in mijn hoofd had.
De andere kant is er natuurlijk ook. Dame 2 had ik bijvoorbeeld ook vrij snel gevraagd of ze interesse had om wat leuks te gaan doen. Kreeg ik een mail terug dat ze dat veel te snel vond :') mja, dat was dan ook wel een beetje een muts eigelijk :P ook geen contact meer mee gehad nadien.
pi_89548535
Zo, woensdag staat date nummer 2 gepland *O*
Is er een plan van aanpak voor 2e dates? Ik ga naar haar toe dit keer maar ik weet al dat waar zij woont bijzonder weinig te doen is :') lijkt me ook niet dat we direct al naar haar huis gaan...
Heb het nog niet echt besproken met haar ook vooral omdat ik er niet teveel druk achter wil leggen :P
pi_89548795
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De andere kant is er natuurlijk ook. Dame 2 had ik bijvoorbeeld ook vrij snel gevraagd of ze interesse had om wat leuks te gaan doen. Kreeg ik een mail terug dat ze dat veel te snel vond :') mja, dat was dan ook wel een beetje een muts eigelijk :P ook geen contact meer mee gehad nadien.
Als een vrouw het veel te snel vindt dan betekent dat volgens mij vaak dat ze je niet leuk genoeg vindt om mee af te spreken.

quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef GlenSpey het volgende:
Is er een plan van aanpak voor 2e dates? Ik ga naar haar toe dit keer maar ik weet al dat waar zij woont bijzonder weinig te doen is :') lijkt me ook niet dat we direct al naar haar huis gaan...
Heb het nog niet echt besproken met haar ook vooral omdat ik er niet teveel druk achter wil leggen :P
Nee, geen plan van aanpak. Gewoon gaan en niet moeilijker maken dan het is ;)
pi_89549159
quote:
Gewoon kijken hoe het loopt, je kunt het er natuurlijk wel over hebben.. Wat ze bijvoorbeeld zou willen doen..
pi_89549373
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nou... kijk (naja lees)... Met mijn buurvrouw of een collega had ik het net zo gezellig kunnen hebben, dus meer als een gezellige afspraak zal het denk ik gewoon niet worden.. Om meer te willen, moet je naar mij idee toch wel een ander gevoel hebben bij iemand dan dat..
Aantrekkingskracht noemt men dat :Y).
  zondag 5 december 2010 @ 14:15:19 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89549578
quote:
3s.gif Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Aantrekkingskracht noemt men dat :Y).
Aantrekkingskracht :9

Maar dat hoeft natuurlijk niet gelijk de eerste date perse te komen/zijn. Gebeurd vaak genoeg dat dat pas later komt. Maarja daar wil je eigenlijk ook niet op wachten.
pi_89549965
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:08 schreef J0ycie88 het volgende:

pfff... deze gedachtegang kan ik dus niet volgen. Het was leuk... maar je wilt misschien niet verder kijken dan je neus lang is. Volgende keer is het misschien nog leuker, maar jij neemt het risico niet om dat uit te vinden. Nee... jij moet niet denken dat het de volgende keer niet leuker zal worden... want dat weet je helemaal niet.
pi_89550057
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef elkravo het volgende:

[..]

pfff... deze gedachtegang kan ik dus niet volgen. Het was leuk... maar je wilt misschien niet verder kijken dan je neus lang is. Volgende keer is het misschien nog leuker, maar jij neemt het risico niet om dat uit te vinden. Nee... jij moet niet denken dat het de volgende keer niet leuker zal worden... want dat weet je helemaal niet.
Ik heb nooit gezegd dat er geen 2e date komt ;) Maar ok, misschien moet ik inderdaad meer risico nemen.. Daar kan ik me wel in vinden.

Zit trouwens eens op dat paiq te kijken, maar is het heel stom dat ik er nog niet zo veel van snap?
  zondag 5 december 2010 @ 14:32:17 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89550255
quote:
Waarom niet? Ze weet al dat je geen seriemoordenaar bent, dus je kunt best voor haar gaan koken. Vinden ze alleen maar leuk. >:)
Gourmetten of steengrillen?
pi_89551645
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Maar dat hoeft natuurlijk niet gelijk de eerste date perse te komen/zijn. Gebeurd vaak genoeg dat dat pas later komt. Maarja daar wil je eigenlijk ook niet op wachten.
Mweh, als er de eerste keer géén aantrekkingskracht is, dan zal de aantrekkingskracht die daarna eventueel nog volgt vrij gekunsteld zijn omdat beide partijen het graag willen.

De beste vergelijking is denk ik de stelletjes die "even een relatiepauze" inlassen.
Je weet allebei dat het geen enkel nut heeft, maar toch wordt er uit fatsoen nog een poging gewaagd.

En dan lig je daar na een paar jaar onder een zwetende homp vlees met het boodschappenlijstje in je hoofd, jezelf af te vragen wat je daar doet terwijl je ook mannen/vrouwen kent waar je wél spontaan geil van wordt...
  zondag 5 december 2010 @ 15:28:57 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89552148
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef kastanova het volgende:

Mweh, als er de eerste keer géén aantrekkingskracht is, dan zal de aantrekkingskracht die daarna eventueel nog volgt vrij gekunsteld zijn omdat beide partijen het graag willen.

De beste vergelijking is denk ik de stelletjes die "even een relatiepauze" inlassen.
Je weet allebei dat het geen enkel nut heeft, maar toch wordt er uit fatsoen nog een poging gewaagd.

En dan lig je daar na een paar jaar onder een zwetende homp vlees met het boodschappenlijstje in je hoofd, jezelf af te vragen wat je daar doet terwijl je ook mannen/vrouwen kent waar je wél spontaan geil van wordt...
Daar geef ik je (natuurlijk) gelijk in :Y

Maar er is natuurlijk wel een verschil tussen helemaaal geen aantrekkingskracht of dat de spanning er nog niet helemaal is.
Heb bij mijzelf gemerkt dat ik bij iemand waarvan ik het nooit had gedacht toch een enorme aantrekkingskracht is gekomen.
pi_89553276
quote:
17s.gif Op zondag 5 december 2010 15:28 schreef Cue_ het volgende:
Maar er is natuurlijk wel een verschil tussen helemaaal geen aantrekkingskracht of dat de spanning er nog niet helemaal is.
Heb bij mijzelf gemerkt dat ik bij iemand waarvan ik het nooit had gedacht toch een enorme aantrekkingskracht is gekomen.
Maar dan is het aantrekkingskracht waarbij het fundament mentaal in plaats van fysiek is.
In verhouding tot de normale aantrekkingskracht (in eerste instantie fysiek en daarna óók nog mentaal) is dat natuurlijk slechts halfslachtig... Vrij letterlijk zelfs aangezien het slechts 50% van de volledige mogelijkheden is.
  zondag 5 december 2010 @ 17:17:07 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89555405
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef kastanova het volgende:

Maar dan is het aantrekkingskracht waarbij het fundament mentaal in plaats van fysiek is.
In verhouding tot de normale aantrekkingskracht (in eerste instantie fysiek en daarna óók nog mentaal) is dat natuurlijk slechts halfslachtig... Vrij letterlijk zelfs aangezien het slechts 50% van de volledige mogelijkheden is.
Het is een bepaalde mindset. En die heeft ook invloed op de fysieke aantrekkingskracht.
Zoals je vaak ziet bij je exen. Nadat het uit is (en evt met flinke ruzie en dergelijke) dan is het ook vaak dat de fysieke aantrekkingskracht weg is.
(tenminste bij mij wel).

Lol, ineens het besef dat dat wel heel vaak bij mij gebeurd. Ik moet dus gewoon niet op uiterlijk screenen :+
pi_89556042
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook heel goed mogelijk is dat je je aangetrokken gaat voelen tot iemand die je eerst helemaal niet zag staan ook fysiek. Dat je bepaalde trekken/ dingen in het doen en laten ontdekt die je toch wel behoorlijk leuk vind, dat je niet perse op het eerste gezicht valt maar het hele doen en laten er omheen en dat heeft dan nog niks met mentaal te maken.
pi_89556435
:o Ik voel me lichtelijk ontheemd nu ik een paar topics heb gemist... Datekriebels beginnen echter weer op te komen *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_89556734
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
:o Ik voel me lichtelijk ontheemd nu ik een paar topics heb gemist... Datekriebels beginnen echter weer op te komen *O*
Je wil met kerst niet alleen zijn ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_89557012
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Wordt snel handelen dan, als ze er nog een relatie uit wil slepen voor kerst. :D
pi_89557042
quote:
3s.gif Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook heel goed mogelijk is dat je je aangetrokken gaat voelen tot iemand die je eerst helemaal niet zag staan ook fysiek. Dat je bepaalde trekken/ dingen in het doen en laten ontdekt die je toch wel behoorlijk leuk vind, dat je niet perse op het eerste gezicht valt maar het hele doen en laten er omheen en dat heeft dan nog niks met mentaal te maken.
Naja, dat is weer een heel ander discussiepunt waar ik toch al meerdere keren over na heb lopen denken...
Iemand die écht lelijk is, die zal in de regel ook eindigen met een minder knap persoon.
Laten we als voorbeeld even een moddervette vrouw nemen.

Wat ik me dus af vraag; ís dat besef er dan bij zo'n persoon?
Dat hij zeg maar, bij de seks ook echt zoiets heeft van "Gatverdamme, maar het is niet anders..."
Of kun je jezelf ook echt dusdanig voor de gek houden dat zoiets "op haar eigen manier" best iets moois heeft?

En nee, nu geen "Maar dan kijk je meer naar de wél mooie dingen", dat staat namelijk nog altijd los van de mening over een flinke vetrol.
  zondag 5 december 2010 @ 18:06:58 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89557079
Vorig jaar had ik een eerste date op Sinterklaasavond. :') Inclusief gedichtjes en suprises, was best gezellig!
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 5 december 2010 @ 18:09:05 #84
57047 macondo
pi_89557143
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:06 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar had ik een eerste date op Sinterklaasavond. :') Inclusief gedichtjes en suprises, was best gezellig!
Hmm ja, straks een date maar zowel gedichtjes als surprises heb ik niet in petto..
Overal verstand van.
pi_89557145
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:03 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wordt snel handelen dan, als ze er nog een relatie uit wil slepen voor kerst. :D
Wie heeft het over een relatie ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_89557179
quote:
5s.gif Op zondag 5 december 2010 18:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, dat is weer een heel ander discussiepunt waar ik toch al meerdere keren over na heb lopen denken...
Iemand die écht lelijk is, die zal in de regel ook eindigen met een minder knap persoon.
Laten we als voorbeeld even een moddervette vrouw nemen.

Wat ik me dus af vraag; ís dat besef er dan bij zo'n persoon?
Dat hij zeg maar, bij de seks ook echt zoiets heeft van "Gatverdamme, maar het is niet anders..."
Of kun je jezelf ook echt dusdanig voor de gek houden dat zoiets "op haar eigen manier" best iets moois heeft?

En nee, nu geen "Maar dan kijk je meer naar de wél mooie dingen", dat staat namelijk nog altijd los van de mening over een flinke vetrol.
Dat is ook weer een andere discussie dan dat ik bedoel.
Natuurlijk zul je iemand die je echt een monster vindt niet aantrekkelijk gaan vinden. Ik doelde meer op het feit dat je iemand niet lelijk vindt maar ook niet direct aantrekkelijk, dan kan het soms nog wel zo uitpakken.

Maar op jouw punt aan te sluiten ik heb geen idee waarschijnlijk vinden die het wel prima en vinden ze dat wel aantrekkelijk. Iemand van 50 valt ook op iemand van 50 terwijl dezelfde persoon toen die 20 was iemand van 50 absoluut niet zag staan, dus je smaak veranderd blijkbaar mee.
pi_89557279
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Wie heeft het over een relatie ?
Ik zal wel weer de enige gek zijn die met kerst gewoon naar zijn familie gaat. :o
pi_89560615
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik ben nooit alleen met kerst :)
Sarcasme. Herken het.
pi_89561327
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik zal wel weer de enige gek zijn die met kerst gewoon naar zijn familie gaat. :o
Nee hoor, ik ben ook lekker bij familie :)
  zondag 5 december 2010 @ 20:13:03 #90
57047 macondo
pi_89561429
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Precies, je hebt altijd je twee bloedjes van kinderen nog natuurlijk..

ot.
Zo een date, maar geen zin eigenlijk. Met mijn hoofd bij een andere dame. Maar ja de date stond nu eenmaal al. Ook briljant, beide dames een beetje belazeren.
Overal verstand van.
pi_89561687
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef macondo het volgende:

[..]

Precies, je hebt altijd je twee bloedjes van kinderen nog natuurlijk..

ot.
Zo een date, maar geen zin eigenlijk. Met mijn hoofd bij een andere dame. Maar ja de date stond nu eenmaal al. Ook briljant, beide dames een beetje belazeren.
Doe je goed :D

Begin trouwens nu al weer een beetje nerveus te worden voor woensdag... niet omdat het weer een duik in het onbekende is maar gewoon omdat ik haar dan weer ga zien *;

ze is toch wel erg leuk :@
pi_89561858
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
bekend gevoel, alhoewel ik (nog) geen last heb van datekriebels :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_89561913
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Familie/kinderen is toch anders natuurlijk ;) :P
pi_89562215
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:25 schreef aLldin het volgende:

[..]

Familie/kinderen is toch anders natuurlijk ;) :P
Ik zou ook liever een leuke vriend aan mijn zijde hebben.. Maar wat niet is, is niet..
pi_89562359
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zou ook liever een leuke vriend aan mijn zijde hebben.. Maar wat niet is, is niet..
Als je geen kloon bent maar wel knap mag je me een pm sturen, maar alleen als je echt knap bent. :P
  zondag 5 december 2010 @ 20:37:07 #96
57047 macondo
pi_89562440
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef Lamon het volgende:

[..]

Als je geen kloon bent maar wel knap mag je me een pm sturen, maar alleen als je echt knap bent. :P
Zou ik echt doen hoor Joyce, echt een aanrader die Lamon. :D
Overal verstand van.
pi_89562500
Oi.Ik zat nog ff voor de gein aan m'n spaanstalige meeticpagina te werken.... alles invullen enzo, goed voor leren van Spaanse termen....

Deed ik ook ff een search op spaanstalige meiden in NL... krijg je dit voor je neus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde er niet serieus mee aan de slag, dat online date-gebeuren... hooguit wat chatcontacten met meiden uit Spanje om mn spaans wat bij te houden, en ms af te spreken als ik naar Spanje verkas volgend jaar.

Maar ms toch maar wat geld neerleggen om deze schoonheid een berichtje te sturen :o 18 is alleen wel wat jong....

[ Bericht 6% gewijzigd door VacaLoca op 05-12-2010 21:29:08 ]
pi_89562506
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Zou ik echt doen hoor Joyce, echt een aanrader die Lamon. :D
Hoe laat ga je daten vandaag? :)
pi_89562691
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ach komt wel, gewoon hier blijven hangen zie ik al :D
pi_89563813
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef aLldin het volgende:

[..]

Ach komt wel, gewoon hier blijven hangen zie ik al :D
Nou dates zie ik wel, maar het lijkt wel of er voor de rest geen chemie is anders dan over daten blijven praten. :D
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')