SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden."The problem with common sense is that most people are morons."
weer jou niet gespotquote:Op zaterdag 4 december 2010 05:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dateverslag:
Kort
Stapverslag:
![]()
Zegt de man met 1 date achter zijn naamquote:
Maakt het niet minder waar of zo..quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zegt de man met 1 date achter zijn naam
Haha het was haar moeder dus niet, ze was aan het kletsen met een onbekende, dacht ik dat het haar moeder wasquote:
Het was mijn 2e date al van RP hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zegt de man met 1 date achter zijn naam
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:14 schreef Godshand het volgende:
En jij zoent iedere date zomaar, gewoon omdat het kan natuurlijk?
Jaja.. dat snap ik ook wel dat er van alles mogelijk is. Maar dat was het punt nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
- wil jij de sint zijn staf even vasthouden?
- trek eens aan mijn staf, dan krijg je wat lekkers
- maar kindje toch, wat een mooie doos! mag de sint die open maken?
- oh kom er eens kijken... wat ik in mn gleufje vindt![]()
en zo kan ik nog wel even doorgaan
Het is veel leuker als je het gratis doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:54 schreef kastanova het volgende:
Er komt nog een tijd dat ik me in ga laten huren.
En daar waren we dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:20 schreef love_sharon het volgende:
Ik was ook in Amsterdam wezen stappen. Ga zelden in Leiden.
Als mijn date nu zou vragen of ik direct naar haar toe zou komen zou ik dat zo doen... ondanks dat mijn auto bij de garage staat en ik dus met het OV magquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef picardmike het volgende:
Echte diehards en backpack figuren hier in dit weer ga je toch niet daten? Uberhaupt ga je geen trein pakken om op een date te komen?
Met ja echtquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
weer jou niet gespot
gister date gehad, met -Engel-
Hoe ging dat?
Trein gemist dus 25 min. later dan gepland gearriveerd in Amsterdam. -Engel- gespot met haar "moeder" in de Starbucks op het station. Kalverstraat ingelopen, klein beetje geshopt. Daarna in een toeristentent Argentijns gegeten. Op het Leidseplein glühwein gedronken, maar het was te laat voor schaatsen. -Engel- moest haar laatste trein halen. Teruggelopen en ieder weer naar huis gegaan. Emotie:Geneukt/gezoend?: nee
Hi Cue_quote:
Juist wel.... A'dam en auto's is gewoon een no go!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef picardmike het volgende:
Echte diehards en backpack figuren hier in dit weer ga je toch niet daten? Uberhaupt ga je geen trein pakken om op een date te komen?
Gezellig is ook goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Cue_
Het was gezellig, maar dat was het ....
*Eten was oke
*Schaatsen (tsja volgende keer vroeger afspreken)
*Glühwein was lekker
*Sneeuw was
En het OV werkte zelfs een keer mee
Ik heb geleerd van m'n computer-reparatie-periode...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is veel leuker als je het gratis doet
Klopt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef kastanova het volgende:
Trouwens wel typisch dat het overgrote deel van de posters hier geen foto's in het fotoboek heeft staan...
Figures.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef kastanova het volgende:
Trouwens wel typisch dat het overgrote deel van de posters hier geen foto's in het fotoboek heeft staan...
Figures.
Ik heb vrienden op fok die niet mogen weten dat ik hier ook zit. Af en toe kom ik ze perongeluk tegen, maar dan weten ze niet dat ik het ben. Op fok zitten en zekr in deze sectie is net zoiets als zeggen dat je de vuilnis in het weekend ophaalt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef kastanova het volgende:
Figures.
Naja, het is nog maar de vraag wat je reputatie meer schaadt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef picardmike het volgende:
Ik heb vrienden op fok die niet mogen weten dat ik hier ook zit. Af en toe kom ik ze perongeluk tegen, maar dan weten ze niet dat ik het ben. Op fok zitten en zekr in deze sectie is net zoiets als zeggen dat je de vuilnis in het weekend ophaalt.
Ik sta liever op datingsites dan op fok eigenlijk. Maar het is nu eenmaal verslavend ongenuanceerd je mening te ventileren. Je fok reputatie telt niet mee hequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het is nog maar de vraag wat je reputatie meer schaadt...
Vrijgezel en aan het rondkijken op een datingsite => Desperaat.
Vrijgezel en kennelijk ook niet op zoek naar een vriendin => Gaylord.
Sowieso wel een grappig gegeven eigenlijk; ik durf toch wel te stellen dat ik een wat grotere "reputatie" heb en hierdoor dus ook meer "schade" op zou kunnen lopen.
Echter boeit het me geen ene reet; ik heb mijn date nota bene zelfs meegenomen naar m'n afscheidsfeest van het werk met daar een mannetje of 60 aan vrienden/collega's.
En is mijn reputatie nu geschaad?
Och, de eerste de beste die er op een negatieve manier over begon kreeg de vraag wie er vaker neukte, hij of ik...
En toen is het de rest van de avond stil gebleven.
Och, ik word in real life nog regelmatig aangesproken op mijn fok-posts, zelfs door wildvreemden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef picardmike het volgende:
Ik sta liever op datingsites dan op fok eigenlijk. Maar het is nu eenmaal verslavend ongenuanceerd je mening te ventileren. Je fok reputatie telt niet mee he
Nobody, maar Xennia, en dan je collega met een hond vergelijken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, ik word in real life nog regelmatig aangesproken op mijn fok-posts, zelfs door wildvreemden.
Who gives a fuck.
Ik hoop dat je RP-berichten niet zo'n beroerde zinsopbouw hebben...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nobody, maar Xennia, en dan je collega met een hond vergelijken...
Gr. Martin
Just fucking with you, je gaat me toch niet vertellen dat het je wat doet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik hoop dat je RP-berichten niet zo'n beroerde zinsopbouw hebben...
Geen idee, ik kan er namelijk niet eens uit opmaken wat je probeert te zeggen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Just fucking with you, je gaat me toch niet vertellen dat het je wat doet?
Dat Xennia ook niet zo bijster mooi was.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er namelijk niet eens uit opmaken wat je probeert te zeggen...
Xennia is toch nog een keer eerste of tweede geweest bij de Miss Fok verkiezingquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef Lamon het volgende:
Dat Xennia ook niet zo bijster mooi was.
En toch was je verliefd.
Echt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xennia is toch nog een keer eerste of tweede geweest bij de Miss Fok verkiezing.
Voornamelijk vrouwen met een overdaad aan mannelijke hormonen, was mij nog niet opgevallen hoor!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt?
Damn, wat zijn FOK!-vrouwen lelijk dan.
Hé gatver, die vallen bij mij al voor de date af...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef picardmike het volgende:
Diegene die echt leuk zijn die zijn allemaal bezet, maar bezit ik een bijzondere gave. Ik val ook op lieve vrouwen.
Jij dan, met je pleeboy-kakgezicht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt?
Damn, wat zijn FOK!-vrouwen lelijk dan.
Doe eens even normaal, foto's posten doe je maar in klb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Jij dan, met je pleeboy-kakgezicht.
She's just fucking with you, je gaat me toch niet vertellen dat het je wat doet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef Lamon het volgende:
Doe eens even normaal, foto's posten doe je maar in klb.
Ik verwachtte dat ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:25 schreef Cue_ het volgende:
Gezellig is ook goed
Had ook niet verwacht dat het meer zou zijn dan dat, was wel een leuke verrassing geweest anders
Ben je gek, ik trap alleen niet in al die klonen en leugenaars bullshit hier.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
She's just fucking with you, je gaat me toch niet vertellen dat het je wat doet?
Ik mag Martin he, dus ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op zondag 5 december 2010 01:25 schreef Ripley het volgende:
kasta en lamon in 1 topic. Dat kan gezellig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |