Maar dan is het aantrekkingskracht waarbij het fundament mentaal in plaats van fysiek is.quote:Op zondag 5 december 2010 15:28 schreef Cue_ het volgende:
Maar er is natuurlijk wel een verschil tussen helemaaal geen aantrekkingskracht of dat de spanning er nog niet helemaal is.
Heb bij mijzelf gemerkt dat ik bij iemand waarvan ik het nooit had gedacht toch een enorme aantrekkingskracht is gekomen.
Het is een bepaalde mindset. En die heeft ook invloed op de fysieke aantrekkingskracht.quote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef kastanova het volgende:
Maar dan is het aantrekkingskracht waarbij het fundament mentaal in plaats van fysiek is.
In verhouding tot de normale aantrekkingskracht (in eerste instantie fysiek en daarna óók nog mentaal) is dat natuurlijk slechts halfslachtig... Vrij letterlijk zelfs aangezien het slechts 50% van de volledige mogelijkheden is.
Ik denk dat het ook heel goed mogelijk is dat je je aangetrokken gaat voelen tot iemand die je eerst helemaal niet zag staan ook fysiek. Dat je bepaalde trekken/ dingen in het doen en laten ontdekt die je toch wel behoorlijk leuk vind, dat je niet perse op het eerste gezicht valt maar het hele doen en laten er omheen en dat heeft dan nog niks met mentaal te maken.quote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar dan is het aantrekkingskracht waarbij het fundament mentaal in plaats van fysiek is.
In verhouding tot de normale aantrekkingskracht (in eerste instantie fysiek en daarna óók nog mentaal) is dat natuurlijk slechts halfslachtig... Vrij letterlijk zelfs aangezien het slechts 50% van de volledige mogelijkheden is.
Je wil met kerst niet alleen zijn ?quote:Op zondag 5 december 2010 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik voel me lichtelijk ontheemd nu ik een paar topics heb gemist... Datekriebels beginnen echter weer op te komen
Wordt snel handelen dan, als ze er nog een relatie uit wil slepen voor kerst.quote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je wil met kerst niet alleen zijn ?
Naja, dat is weer een heel ander discussiepunt waar ik toch al meerdere keren over na heb lopen denken...quote:Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook heel goed mogelijk is dat je je aangetrokken gaat voelen tot iemand die je eerst helemaal niet zag staan ook fysiek. Dat je bepaalde trekken/ dingen in het doen en laten ontdekt die je toch wel behoorlijk leuk vind, dat je niet perse op het eerste gezicht valt maar het hele doen en laten er omheen en dat heeft dan nog niks met mentaal te maken.
Hmm ja, straks een date maar zowel gedichtjes als surprises heb ik niet in petto..quote:Op zondag 5 december 2010 18:06 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar had ik een eerste date op Sinterklaasavond.Inclusief gedichtjes en suprises, was best gezellig!
Wie heeft het over een relatie ?quote:Op zondag 5 december 2010 18:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wordt snel handelen dan, als ze er nog een relatie uit wil slepen voor kerst.
Dat is ook weer een andere discussie dan dat ik bedoel.quote:Op zondag 5 december 2010 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, dat is weer een heel ander discussiepunt waar ik toch al meerdere keren over na heb lopen denken...
Iemand die écht lelijk is, die zal in de regel ook eindigen met een minder knap persoon.
Laten we als voorbeeld even een moddervette vrouw nemen.
Wat ik me dus af vraag; ís dat besef er dan bij zo'n persoon?
Dat hij zeg maar, bij de seks ook echt zoiets heeft van "Gatverdamme, maar het is niet anders..."
Of kun je jezelf ook echt dusdanig voor de gek houden dat zoiets "op haar eigen manier" best iets moois heeft?
En nee, nu geen "Maar dan kijk je meer naar de wél mooie dingen", dat staat namelijk nog altijd los van de mening over een flinke vetrol.
Ik zal wel weer de enige gek zijn die met kerst gewoon naar zijn familie gaat.quote:Op zondag 5 december 2010 18:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wie heeft het over een relatie ?
Ik ben nooit alleen met kerstquote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je wil met kerst niet alleen zijn ?
Nee hoor, ik ben ook lekker bij familiequote:Op zondag 5 december 2010 18:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige gek zijn die met kerst gewoon naar zijn familie gaat.
Precies, je hebt altijd je twee bloedjes van kinderen nog natuurlijk..quote:
Doe je goedquote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, je hebt altijd je twee bloedjes van kinderen nog natuurlijk..
ot.
Zo een date, maar geen zin eigenlijk. Met mijn hoofd bij een andere dame. Maar ja de date stond nu eenmaal al. Ook briljant, beide dames een beetje belazeren.
bekend gevoel, alhoewel ik (nog) geen last heb van datekriebelsquote:Op zondag 5 december 2010 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik voel me lichtelijk ontheemd nu ik een paar topics heb gemist... Datekriebels beginnen echter weer op te komen
Ik zou ook liever een leuke vriend aan mijn zijde hebben.. Maar wat niet is, is niet..quote:Op zondag 5 december 2010 20:25 schreef aLldin het volgende:
[..]
Familie/kinderen is toch anders natuurlijk![]()
Als je geen kloon bent maar wel knap mag je me een pm sturen, maar alleen als je echt knap bent.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een leuke vriend aan mijn zijde hebben.. Maar wat niet is, is niet..
Zou ik echt doen hoor Joyce, echt een aanrader die Lamon.quote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je geen kloon bent maar wel knap mag je me een pm sturen, maar alleen als je echt knap bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde er niet serieus mee aan de slag, dat online date-gebeuren... hooguit wat chatcontacten met meiden uit Spanje om mn spaans wat bij te houden, en ms af te spreken als ik naar Spanje verkas volgend jaar.
Maar ms toch maar wat geld neerleggen om deze schoonheid een berichtje te sturen18 is alleen wel wat jong....
[ Bericht 6% gewijzigd door VacaLoca op 05-12-2010 21:29:08 ]
Hoe laat ga je daten vandaag?quote:Op zondag 5 december 2010 20:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou ik echt doen hoor Joyce, echt een aanrader die Lamon.
Ach komt wel, gewoon hier blijven hangen zie ik alquote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een leuke vriend aan mijn zijde hebben.. Maar wat niet is, is niet..
Nou dates zie ik wel, maar het lijkt wel of er voor de rest geen chemie is anders dan over daten blijven praten.quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef aLldin het volgende:
[..]
Ach komt wel, gewoon hier blijven hangen zie ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |