abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 19:42:48 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89599438
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef love_sharon het volgende:
:')
Och, zo'n type heb ik (als man) ook een keer gehad. Vorig jaar toen 't uit was weer een RP profiel gemaakt (was nieuwsgierig) en o.a. van een enorm fout type (aso, lelijk, rookte als een ketter, echt alles was fout) een enorm slecht gespeld onsamenhangend bericht gekregen. Na een "geen interesse" mijnerzijds ook een hele tirade ontvangen dat ik toch te lelijk was en een rotkop had en weet ik wat allemaal. Gevalletje borderline kennelijk.

Heb me toen ook voorgenomen geen desinteresseberichtjes te sturen maar ze gewoon te negeren. Kreeg daarna van een meid die ik ook niet zag zitten en die me gemaild had (zonder haar e-mail te noemen, dan kun je ook weinig he :')) een tweede bericht met de vraag of ik wel ff wou reageren want dan wist ze tenminste waar ze aan toe was. Riiight.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89599837
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Och, zo'n type heb ik (als man) ook een keer gehad. Vorig jaar toen 't uit was weer een RP profiel gemaakt (was nieuwsgierig) en o.a. van een enorm fout type (aso, lelijk, rookte als een ketter, echt alles was fout) een enorm slecht gespeld onsamenhangend bericht gekregen. Na een "geen interesse" mijnerzijds ook een hele tirade ontvangen dat ik toch te lelijk was en een rotkop had en weet ik wat allemaal. Gevalletje borderline kennelijk.

Heb me toen ook voorgenomen geen desinteresseberichtjes te sturen maar ze gewoon te negeren. Kreeg daarna van een meid die ik ook niet zag zitten en die me gemaild had (zonder haar e-mail te noemen, dan kun je ook weinig he :')) een tweede bericht met de vraag of ik wel ff wou reageren want dan wist ze tenminste waar ze aan toe was. Riiight.
Tuurlijk geen vrouwelijke situatie is Catbert vreemd, alles wat hun meemaken maakt hij ook mee :')
UITGESCHREVEN
  maandag 6 december 2010 @ 19:56:46 #178
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89600169
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef picardmike het volgende:
Tuurlijk geen vrouwelijke situatie is Catbert vreemd, alles wat hun meemaken maakt hij ook mee :')
Aggus, ik post een tweetal anekdotes die aansluiten bij haar verhaal, en het is een "vrouwelijke" situatie. Zelfs nooit berichtjes gehad van lelijkerds op RP? Damn zeg...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 6 december 2010 @ 20:01:12 #179
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89600398
Ik had een dame een leuke reactie gestuurd. Kreeg ik een paar dagen een reactie terug dat ze het een tof berichtje vond, maar verder geen klik zag. Heb ik nog een positieve reactie teruggestuurd en haar succes gewenst.

Of gaat dit jullie allemaal te ver? :P
pi_89600665
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef Thornado het volgende:
Ik had een dame een leuke reactie gestuurd. Kreeg ik een paar dagen een reactie terug dat ze het een tof berichtje vond, maar verder geen klik zag. Heb ik nog een positieve reactie teruggestuurd en haar succes gewenst.

Of gaat dit jullie allemaal te ver? :P
Nee, zelf ook wel eens gedaan.
Een bericht gestuurd naar een dame die toen terugmailde toch voornamelijk mannen te zoeken die minimaal 3 jaar ouder ( :') waarom zo obsessief met een getalletje begreep ik niet helemaal) dan haarzelf waren. Toen toch nog even teruggemaild en haar succes gewenst bij de zoektocht.
pi_89601023
He GlenSpey... nadat ik hier iemand zag referen dat het 1e topic van deze reeks slechts een half jaartje oud is ging ik dat topic ff checken, en zag deze reaktie van jou:

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2010 01:28 schreef GlenSpey het volgende:
Via internet heb ik:

- 1 iemand leren kennen via een chatsite. Was nog in het stenen tijdperk :P Dit is uiteindelijk uitgelopen op een knipperlicht relatie. Alhoewel ze al anderhalf jaar een andere vriend heeft geeft ze nog regelmatig te kennen dat ze nog... gevoelens... heeft voor me :?

- 1 iemand leren kennen via een profielensite. Was nog via een verre voorloper van hyves en een slap aftreksel van cu2. Heb er ongeveer 2 weken verkering mee gehad :') was de eerste persoon die ik ooit irl van het internet ontmoette. Eigelijk waren we ook nog te jong voor zo'n internetonderneming. Ze woonde niet om de hoek en ik kon de reisjes van mn zakgeld betalen. Zij bracht tijdens de paar keer dat we elkaar zagen telkens haar hele vriendenclub mee, dus we hadden ook nooit een momentje voor onszelf :P

- 1 iemand leren kennen via een echte dating site. Dit noem ik trots mijn '1-shotter'. Ik had me gratis bij wijze van proef ingeschreven op relatieplanet. Had uiteindelijk naar slechts 1 iemand een bericht gestuurd en had gelijk beet. Toch een leuke relatie aan overgehouden van ongeveer 3 maanden :)

- 2 mensen leren kennen via online games. De eerste is een lang verhaal waarmee ik jullie niet zal vervelen :P De 2e leerde ik kennen tijdens mijn korte world of warcraft verslaving :@ ongeveer een maand verkering met haar gehad. Was een eerste klas slet en ex-junkie.

Zijn datingsites het waard? Zeker niet.
Ze zijn veel te duur en je moet er teveel moeite voor doen. Meeste vrouwen die erop zitten zijn rot verwend door de overvloed aan keuze aan mannetjes. Als er ook maar 1 puntje is wat ze niet bevalt aan je (bijvoorbeeld je haarkleur, je sterrenbeeld of omdat de verf op je muur niet wit maar cremewit is), word je al afgewezen.
Je kan geluk hebben zoals ik had maar in 9999 van de 10000 gevallen vis je achter het net ;)
Nu ben ik wel benieuwd; what changed your mind?
pi_89601390
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
  maandag 6 december 2010 @ 20:42:43 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89603121
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Oh nu bedenk ik dat er bij mij ook een aantal Fok smilies instaan :P Toch maar even veranderen.
Dan heb ik jou waarschijnlijk gespot. Zal je niet lastigvallen, hoor ;) En wen maar aan die vreemde berichtjes af en toe. Idem dito voor bepaalde profielen. Echt niet normaal soms :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89605048
Ik ben vandaag 3 minuten lid geweest van RP..... je kan geeneens zoeken op plaatsnaam. Totaal gebrek aan echt een specifieke search kunnen doen waadoor je honderden profielen moet doorspitten...
pi_89605240
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben vandaag 3 minuten lid geweest van RP..... je kan geeneens zoeken op plaatsnaam. Totaal gebrek aan echt een specifieke search kunnen doen waadoor je honderden profielen moet doorspitten...
Het is alweer een poosje geleden dat ik daar lid was, maar je kunt toch een redelijk uitgebreid zoekprofiel opgeven? Of kun je alleen op provincie selecteren?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89606754
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Het is alweer een poosje geleden dat ik daar lid was, maar je kunt toch een redelijk uitgebreid zoekprofiel opgeven? Of kun je alleen op provincie selecteren?
Je kan zoeken op trefwoord en dan gewoon de plaatsnaam intypen..
pi_89607041
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben vandaag 3 minuten lid geweest van RP..... je kan geeneens zoeken op plaatsnaam.
De meeste vrouwen komen uit het dorpje "Vertel ik later" Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden maar volgens de meeste omschrijvingen schijnen er veel leuke, hippe, vriendelijke, ondernemende, sportieve, begrijpende, creatieve, inlevende, vrouwen te wonen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  maandag 6 december 2010 @ 22:20:55 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89610831
Ik heb weer veel gemist :o

Sedan hier? Die is toch bezet?
En duim, veel plezier.

En wat mijn type wel is? Geen idee, echt geen idee.
pi_89611412
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Je kan zoeken op trefwoord en dan gewoon de plaatsnaam intypen..
Met een goldmembership ja
pi_89612846
quote:
Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Met een goldmembership ja
Dat dan weer wel.
pi_89615219
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Aggus, ik post een tweetal anekdotes die aansluiten bij haar verhaal, en het is een "vrouwelijke" situatie. Zelfs nooit berichtjes gehad van lelijkerds op RP? Damn zeg...
Aggus is dat mannelijk of vrouwelijk.

puhlease :{w

Tuurlijk krijg ik wel berichtjes van lelijke vrouwen maar ik ga daar anders mee om. Ik stuur een verhaaltje met de rede van afwijzing(omslachtig) en als het haar niet zint en brutaal doet dan kan ze wat terug verwachten, maar meestal houdt ze dan de eer aan zichzelf want zo zijn vrouwen.

Kortom ik heb als man totaal geen vrees dat een vrouw "maar" tegen me zegt dat is een vrouwending en ik vind je verhaal daar intrinsiek ongeordend bij aansluiten.
UITGESCHREVEN
  maandag 6 december 2010 @ 23:50:01 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89616589
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef picardmike het volgende:
Kortom ik heb als man totaal geen vrees dat een vrouw "maar" tegen me zegt dat is een vrouwending en ik vind je verhaal daar intrinsiek ongeordend bij aansluiten.
Als je moeilijke woorden gebruikt, gebruik ze dan wel goed. :W
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:16:46 #193
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89617775
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dan heb ik jou waarschijnlijk gespot. Zal je niet lastigvallen, hoor ;) En wen maar aan die vreemde berichtjes af en toe. Idem dito voor bepaalde profielen. Echt niet normaal soms :')
Zie net dat de ' :') ' smilie 3x in mijn hele tekst voorkomt en 1x *O* . Hoezo duidelijk Fok :')

Kreeg net een berichtje wat begon met:
quote:
Lieve Sascha,
Ik dacht :?

1 minuut later:
quote:
Stom ben de aanhef vergeten te veranderen (bloos)
Onderstaand de juiste wijziging
Jammer hij zag er leuk uit op de foto

[ Bericht 8% gewijzigd door love_sharon op 07-12-2010 00:28:29 ]
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:22:09 #194
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_89619816
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb weer veel gemist :o

Sedan hier? Die is toch bezet?
En duim, veel plezier.

En wat mijn type wel is? Geen idee, echt geen idee.
Shit happens, laten we het daarop houden, ik ben weer op de markt in iedergeval :9

Cue-tje jij bent toch de eeuwige single ;)
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:59:45 #195
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89623362
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:16 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Zie net dat de ' :') ' smilie 3x in mijn hele tekst voorkomt en 1x *O* . Hoezo duidelijk Fok :')

Kreeg net een berichtje wat begon met:

[..]

Ik dacht :?

1 minuut later:

[..]

Jammer hij zag er leuk uit op de foto
Pijnlijk :') :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89623674
net aangemeld op lexa...maar werkelijk voor alles moet je betalen!...is dat het waard ofkan ik mn geld beter bewaren voor in het weekend te gaan stappen ;)
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:18:36 #197
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89623774
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef MelR het volgende:
net aangemeld op lexa...maar werkelijk voor alles moet je betalen!...is dat het waard ofkan ik mn geld beter bewaren voor in het weekend te gaan stappen ;)
Weet niet.. is er in Staphorst veel te doen in het weekend? ;)
Overal verstand van.
pi_89626154
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef macondo het volgende:

[..]

Weet niet.. is er in Staphorst veel te doen in het weekend? ;)
Geen idee..wat dan, wil je naar staphorst dan?
pi_89629428
Heb eindelijk eens beet

Tenminste ik heb een MSN te pakken
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:57:17 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89633165
Dat noem ik niet echt 'beet hebben', maargoed, het is een begin.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')