Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ookquote:
Eet smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik zei et vorig jaar tegen een amsterdamse die keek me aan van wtf zeg je nou dan weer
Doe maar een keertje als je wilt en tijd hebt enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staan beneden op de pc moet ik nog steeds gaan uploaden
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Ferb het volgende:
Middag![]()
FerbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
die zijn goddelijk lekker als ik daar aan begin stop ik niet met etenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
chocolate chunk cookies van de lidl![]()
ik praat altijd plat met mijn pa ben dat zo gewendquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, daar hebben ze wel eens last van
Mijn ex kwam uit het westen en kon mijn ouders soms met moeite verstaan
iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
die zijn goddelijk lekker als ik daar aan begin stop ik niet met eten
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:34 schreef Ferb het volgende:
Ik ben blij maat toch voel ik me echt fucking bagger
hoe komt het?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:34 schreef Ferb het volgende:
ik haal meestal 2 pakken danquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
gelukkig zitten er daar niet zoveel van in een pak
Sowieso WEER verkouden etc.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:34 schreef Ferb het volgende:
Hoe komt dat?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Sowieso WEER verkouden etc.
Weer eens last van alles en vooral mijn lies weer...
Keelpijn wordt ook steeds erger
Beterschapquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
dat is balen ferbquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
als ik 2 pakken haal vreet ik me gewoon misselijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik haal meestal 2 pakken dan
vreetkick
pff ikke echt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik 2 pakken haal vreet ik me gewoon misselijk
Ik word er misselijk van na 3quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
die zijn goddelijk lekker als ik daar aan begin stop ik niet met eten
cakjes?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik word er misselijk van na 3(cakjes).
ik vind die tabletten chocolade lekkerder. met koekjes erin.
GMTAquote:
Great Minds Think Alikequote:
Ik ben een oude lul: wat de neuk is een mofoquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff ikke echt nietdan kan ik wel vreten als een mofo
modderfokkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul: wat de neuk is een mofo
Motherfucker dacht ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
motherfucker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk! Stom dat ik dat niet wistquote:
Mofo or MoFo may stand for: Motherfuckerquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul: wat de neuk is een Mofo
Dan moet je een vaginale douche nemen.quote:
Dat klinkt best lief. Die ga ik gebruiken in mijn volgende rondje Galgje.quote:
Er staat U2quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, een nummer van U2, maar dat bedoel je vast niet
[..]
Dan moet je een vaginale douche nemen.
En zo heb ik vandaag alweer iemand geholpenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt best lief. Die ga ik gebruiken in mijn volgende rondje Galgje.
smakelijk ferb en jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:46 schreef Ferb het volgende:
Beetje kansloos langsgekomen...
Maarja,
Even eten en dan genieten van de vrijdag avond![]()
Fijne avond aan u allen alvast![]()
Ja, UB40 is een stuk kutter.quote:
cgm is pas jong! En jarig geweest!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Motherfucker dacht ikEn zo oud ben je toch ook weer niet?
een wattequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Myraela het volgende:
Okay ik verveel me. Weet iemand een leuk mmorpg ofzo.
Een wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Myraela het volgende:
WoW met Marijke.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Myraela het volgende:
en jij weet wat dat betekent maar niet wat MoFo betekentquote:
Massively Multiplayer Online Role Playing Gamequote:
He, ik ben niet van de straattaal.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij weet wat dat betekent maar niet wat MoFo betekent
Zo'n online spelletje met meerdere mensen, waar ik een poppetje kan maken, dingen kan doden en dan kleertjes krijg.quote:
Gezelligquote:
guildwars of rappelzquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Myraela het volgende:
ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Massively Multiplayer Online Role Playing Game
ik ook niet zoquote:
Ik heb op private servers WoW gespeeld. Server ging offline. Alles kwijt. Geen zin om maandelijks te betalen.quote:
Farmville.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n online spelletje met meerdere mensen, waar ik een poppetje kan maken, dingen kan doden en dan kleertjes krijg.
Ik heb Farmville vorig jaar gedaan toen het hip was.quote:
quote:
deel 2 zag er wel goed uit. Even gespeeld en een hele presentatie met vier man bijgewoondquote:
Jij speelt op de echte servers?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligAls je nou een vrouwtje maakt myr kunnen we trouwen in wow
![]()
Jupquote:
dat heb ik dus bij meeste van die online spelletjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat is een van de weinige spellen waarvan me het nut ontgaat
![]()
een vriend van me is verslaafd aan guildwars heeft em 6 keer in een week uitgespeeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
deel 2 zag er wel goed uit. Even gespeeld en een hele presentatie met vier man bijgewoondIk ben bang dat ik weinig game maar die uitjes wel tof vind.
Habbo hotelquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n online spelletje met meerdere mensen, waar ik een poppetje kan maken, dingen kan doden en dan kleertjes krijg.
Oh, geloof het graag. Ik moet nog even bedenken wat ik de beste games van 2010 vind, dus moet even gravenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriend van me is verslaafd aan guildwars heeft em 6 keer in een week uitgespeeld
Het is ook het enige abonnement wat ik heb naast de normale vaste lastenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er over getwijfeld. Misschien als ik vast werk heb gevonden.
mac is al lastiger. Guild wars is gratis en dacht voor de mac, maar dat is ietsie lomper dan kleertjes kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
Er zijn 1000den van die spellen, maar ik wil een beetje een goede. Gratis en voor op de mac. ik kan niets vinden.
mja nou ja ik loop altijd achter met games koop zelden nieuw maar wat ik tot nu toe heb gezien vond ik assassins creed brotherhood wel verreweg het bestequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, geloof het graag. Ik moet nog even bedenken wat ik de beste games van 2010 vind, dus moet even graven
ik ook. mofo!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer hier veel nieuwe woorden in dit topic![]()
Ah, ik moet wel spelen kiezen die ik (uit)gespeeld hebquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik loop altijd achter met games koop zelden nieuw maar wat ik tot nu toe heb gezien vond ik assassins creed brotherhood wel verreweg het beste
Ik vond WoW super tof.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook het enige abonnement wat ik heb naast de normale vaste lastenDus dat vond ik wel kunnen
En je krijgt er ook veel voor terug, dus vind het het ook wel waard
Hmm, vriendin van me speelde dat, ik ga het eens opzoeken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mac is al lastiger. Guild wars is gratis en dacht voor de mac, maar dat is ietsie lomper dan kleertjes kopen
jij niet alleenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer hier veel nieuwe woorden in dit topic![]()
mja ik heb afgelopen jaar bijzonder weinig gegamed eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik moet wel spelen kiezen die ik (uit)gespeeld heb
zo oud is nietquote:
smakelijk rockiequote:
quote:
quote:
Ik vond mijn dagboek op FOK! het leukst om te schrijvenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb afgelopen jaar bijzonder weinig gegamed eigenlijk
je moeder?quote:
dat had ik toen ik las van die schietpartij in eindhovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:58 schreef Panda72 het volgende:
Hells Angel doodgeschoten in Haarlem'
Uitgegeven: 3 december 2010 17:38
Laatst gewijzigd: 3 december 2010 17:39
AMSTERDAM - In de Dr. Schaepmanstraat in Haarlem is vrijdag een lid van de Hells Angels om het leven gekomen bij een schietpartij.
© NU.nl/Jos van Zetten
Dat meldt de NOS vrijdag.
Hulpdiensten probeerden de man te reanimeren, maar hij is aan zijn verwondingen overleden.
Vier mannen
Volgens de politie kwam er omstreeks 14.45 uur een melding binnen van een schietpartij. Eenmaal ter plaatse, werd de zwaargewonde man op straat aangetroffen. De recherche onderzoekt wat er precies is gebeurd.
Ooggetuigen zeiden tegen het lokale radiostation AB-Radio dat zij een rood Angel-logo op de jas van de man hebben gezien. Er zouden vier daders bij de liquidatie betrokken zijn. Ook zou er zijn geschoten met een groot wapen. De ooggetuigen maken melding van een geweer met een afgezaagde loop.
Fuck mijn nichtje woont in deze straat en ik heb hier zo vaak gelopen. Ben ik even blij dat zij op haar werk was.
mja ik wil dan brotherhood hebben maffia 2 en black opsquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond mijn dagboek op FOK! het leukst om te schrijven
Ik heb wel wat games die ik volgend jaar zeker wil hebben, maar dat telt niet
die is geen milfquote:
laters auto:Wquote:
Eetzequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is geen milf![]()
een cougar zou wel kunnen
Ik heb geen idee. Ik ga maar weer terug onder mijn tektonische plaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is geen milf![]()
assins wil ik ook nog halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik wil dan brotherhood hebben maffia 2 en black ops
ik heb 2 echt met enorm veel plezier gespeeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
assins wil ik ook nog halen
Het kan overal gebeuren natuurlijk. Hoop niet dat het hier gebeurd stel je voor ik huppel lalalalala door mijn straat en of andere gek schiet mijn buurman neer(niet dat dat zal gebeuren want buur is een brave Hendrik) en ik word geraakt door een rondvliegende kogel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik toen ik las van die schietpartij in eindhoven
kruip je er weer onderquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ga maar weer terug onder mijn tektonische plaat.
ik moet 1 nog steeds spelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb 2 echt met enorm veel plezier gespeeld
het einde vond ik alleen een anti climax
ik heb het al een paar keer meegemaakt op het kamp en het is nooit leuk als zoiets gebeurd ook al is het iemand die een grote lul isquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan overal gebeuren natuurlijk. Hoop niet dat het hier gebeurd stel je voor ik huppel lalalalala door mijn straat en of andere gek schiet mijn buurman neer(niet dat dat zal gebeuren want buur is een brave Hendrik) en ik word geraakt door een rondvliegende kogel.
die kan je beter skippen 2 is zoveel malen beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet 1 nog steeds spelen
Dat zijn toch games van 2010quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik wil dan brotherhood hebben maffia 2 en black ops
Nou dat hangt er helemaal vanaf vind ik. Kindermishandelaars,kinderverkrachters en dierenmishandelaars. Mogen ze wat mij betreft afschieten. Ik zal er geen traan om laten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het al een paar keer meegemaakt op het kamp en het is nooit leuk als zoiets gebeurd ook al is het iemand die een grote lul is
maar niet als je erbij in de buurt staatquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou dat hangt er helemaal vanaf vind ik. Kindermishandelaars,kinderverkrachters en dierenmishandelaars. Mogen ze wat mij betreft afschieten. Ik zal er geen traan om laten.
trevquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef Trevland het volgende:
Eindelijk weekend:*
en luisteren ho maar
Dan moet je wel heel zeker weten dat ze schuldig zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou dat hangt er helemaal vanaf vind ik. Kindermishandelaars,kinderverkrachters en dierenmishandelaars. Mogen ze wat mij betreft afschieten. Ik zal er geen traan om laten.
Mijn weekend is een uur geleden begonnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef Trevland het volgende:
Eindelijk weekend:*
en luisteren ho maar
Nee dat is dan niet leuk neequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar niet als je erbij in de buurt staat
Waarom?quote:
ik weet dat et games van dit jaar zijn maar ik kan ze nu nog niet echt betalen dus ik wacht nog wel effequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn toch games van 2010
Ik heb genoten van de beta van Mortal Kombat 9, Kirby Epic Yarn
![]()
. Marvel vs Capcom 3 is ook zeker tof. En Ni no Kuni. Bijna uit in Japan en ik ben eigenlijk geneigd om die te kopen. Kan niet wachten, wat ik gespeeld heb was zo tof.
Van alles wat ik gespeeld heb (hierboven dus ook) is er maar een game waar ik echt op wacht: Diablo III. Maar dat is vrees ik 2012.
Wat isser lieffie.quote:
preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel zeker weten dat ze schuldig zijn.
waarom moesten wij naar jouw luisterenquote:
Ik heb alles al aangevraagd wat ik genoemd heb. Must havesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet dat et games van dit jaar zijn maar ik kan ze nu nog niet echt betalen dus ik wacht nog wel effe
vertel mij watquote:
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel zeker weten dat ze schuldig zijn.
ik heb laatst nog eens wolfenstein 3 D gespeeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles al aangevraagd wat ik genoemd heb. Must haves
dat was wel heel snelquote:
jaloersquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles al aangevraagd wat ik genoemd heb. Must haves
old school maar wel gaafquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog eens wolfenstein 3 D gespeeld![]()
binnenkort maar weer eens Doom gaan spelen
Ik zal ze niet allemaal krijgen, er gaat ook naar andere crew. Al zal ik voor deze hierboven wel heel lief kijken of ik ze kan reviewenquote:
Omdat jullie een stelletje spammers zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
[..]
waarom moesten wij naar jouw luisteren
what else is new?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jullie een stelletje spammers zijn
Wat een geluk toch weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn weekend is een uur geleden begonnen.
Wie wil niet luisteren?
whehhee ik ben een van de weinige met ps3 hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal ze niet allemaal krijgen, er gaat ook naar andere crew. Al zal ik voor deze hierboven wel heel lief kijken of ik ze kan reviewen
Ik vandaag niet hoor ik heb gewerkt dus niet zoveel gespamtquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jullie een stelletje spammers zijn
iddquote:
Maar de rest welquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vandaag niet hoor ik heb gewerkt dus niet zoveel gespamt
Kloptquote:
brengt fijne herinneringen in mij naar bovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
de pioniers van de shooters
dat deden we toch al nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jullie dus ook niet luisteren
Das heel niet eerlijk vandaag heb ik niet zoveel gespamt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk toch weer
Jullie allemaal
ik heb ook gewerktquote:
Ik heb weinig shooters gespeeld. Ik heb BioShock hier nog liggen, moet er maar eens wat mee doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
de pioniers van de shooters
maar niet als avondmaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KloptHeb vanmiddag nogal veel gegeten
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.quote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
brengt fijne herinneringen in mij naar boven
Dat blijktquote:
En hoeveel was dit?quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.
Ik ben geen cougar!quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is geen milf![]()
ik speel eigenlijk alleen maar shootersquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig shooters gespeeld. Ik heb BioShock hier nog liggen, moet er maar eens wat mee doen
een volle werkdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
En hoeveel was dit?
[..]
Mee eens
we hadden het over enferquote:
dat niet alleen ook wel zelda ik ben daar groot fan van ik speel et nou op de supernintendoquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen maar shooters
ik moet nog gaan werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.
Ik moet het ook eens doen, maar net als BioShock: dan begin ik, heb het na tien minuten wel gezien of denk ik van: ik snap het niet, ga ik nu de fout in als ik A boven B verkiesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen maar shooters
Zelda op 3DS is cool. En de nieuwe Wii is meer van hetzelfde, maar dat is bij zelda goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet alleen ook wel zelda ik ben daar groot fan van ik speel et nou op de supernintendo
flesquote:
dat begint bij mij zondagquote:
ik had het gezien alleen daar voor al zou ik al een wii kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelda op 3DS is cool. En de nieuwe Wii is meer van hetzelfde, maar dat is bij zelda goed
Graagquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
Marijke!!![]()
![]()
![]()
Wil je Bolle's adem ruiken?
Het is heel lekker
![]()
quote:
je hebt straf van je moeder gekregenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vanavond geen Fok! voor RockNijntje
Goed. Momentje hoor, eerst ff uithiijgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
hoe was het in sauerland?
Ik denk dat ie wel goed wordt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had het gezien alleen daar voor al zou ik al een wii kopen
PWNquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed. Momentje hoor, eerst ff uithiijgen![]()
Allebei de liften zijn ineens stuk hierFijn, 13 hoog wonen
heb je straf?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vanavond geen Fok! voor RockNijntje
Tering is dat nou NOG Bezig??quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Ik kwam niet meer bij
Ik had je niet gezien. Haaaaaaaaaaay Flessie!!quote:
Haaayquote:
Hihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
GraagIk ben dol op de lucht van een kattenadem, visjes
![]()
Sinds zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
Joehoe, Jippie, Hoera. Ik heb een geldbedrag in de lotto gewonnen het is maar liefstJij trakteert op pepernoten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
Nee, die weet niet eens dat ik op Fok! zitquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt straf van je moeder gekregen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
Joehoe, Jippie, Hoera. Ik heb een geldbedrag in de lotto gewonnen het is maar liefstWat, niet eens je lot terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en donkey kongquote:
quote:
oh ja dat ook ja ik heb nog meer gewonnen dan ik dachtquote:
Wat een bazentopicquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik kwam niet meer bij
Wat een geluk toch weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh ja dat ook ja ik heb nog meer gewonnen dan ik dacht
bij huize maas? In Groningen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, die weet niet eens dat ik op Fok! zitHeb vanavond een feest
Feest =
geen Fok! =
Wat een klote tent is datquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bij huize maas? In Groningen?
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bij huize maas? In Groningen?
Die moet ik zelf nog eens halen. Ik doe de review nietquote:
echt hequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat een bazentopic
Ik ben op pagina 2 en lig nu al dubbel
ik zag laatst de reclame vond het er wel leuk uitzien in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet ik zelf nog eens halen. Ik doe de review nietmaar schijnt ook goed te zijn. Ik heb in juni een level gespeeld, het is DOnkey Kong zoals op de SNES.
Die reactie van punchdrunkquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat een bazentopic
Ik ben op pagina 2 en lig nu al dubbel
Ze willen daar het eindfeest van Cleopatra geven maar ik heb echt zoiets van flikke opquote:
Ja hequote:
Die had ik nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die reactie van punchdrunkop pagina 2
Cleo is al tijden dood gekquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze willen daar het eindfeest van Cleopatra geven maar ik heb echt zoiets van flikke op
oke,quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik kwam niet meer bij
Wat de pinguin zegtquote:
Kijk nou wat de ksc-sint mij gegeven heeftquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijk nou wat de ksc-sint mij gegeven heeft
[ afbeelding ]
Tux natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
!! Hij heeft toch wel een naam al heh?
cutequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hequote:
gelezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die reactie van punchdrunkop pagina 2
Lijkt me geschiktquote:
Van nasi met sambal worje lekker warmquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja he
Oh man, ik heb het nog steeds koud en weet nog steeds niet wat ik ga eten
uhm eten chicken tonight is makkelijk en lekker en daarna ga je overheerlijk douchen goed idee tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he
Oh man, ik heb het nog steeds koud en weet nog steeds niet wat ik ga eten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me geschikt
[..]
Van nasi met sambal worje lekker warm![]()
Ik ga denk ik eerst douchen en dan onder de douche bedenken wat ik ga etenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhm eten chicken tonight is makkelijk en lekker en daarna ga je overheerlijk douchen goed idee toch
fooooootooooooooooquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
Oeh oeh oeh en Marijke!!! Je MOET mijn nieuwe douchegordijn zien wat ik op bevel van Henry heb opgehangen
dat nooit!!!quote:
Even uploadenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
fooooootoooooooooo![]()
Zien zien zien
Jajaquote:
dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wil je me dood hebben ofzo?
![]()
[..]
Ik ga denk ik eerst douchen en dan onder de douche bedenken wat ik ga eten
Wat liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehheehe ik las het ja geniaal gewoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef Panda72 het volgende:
Ik lach me rot in dat ene topic. En het leuke is dat TS boos word en stampvoetend om een slotje vraagt.
I knowquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
JajaWeet ik toch ook wel
Maar ik en sambal he
Dat werkt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Straks maar eens lezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef Panda72 het volgende:
Ik lach me rot in dat ene topic. En het leuke is dat TS boos word en stampvoetend om een slotje vraagt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
I know
Douchegordijn:
Henry had van de week dus weer een boze ODD "ik ga boos doen om alles" aanvalEn een van de dingen was dat hij nooit meer gaat douchen want de douche is koud. Dus er moest *insert vloek tier scheld* maar een oplossing komen als een douchegordijn ofzo.
Dus dat heb ik even voor hem geregeld vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt een mannelijk douchegordijn![]()
![]()
XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
[..]
I know
Douchegordijn:
Henry had van de week dus weer een boze ODD "ik ga boos doen om alles" aanvalEn een van de dingen was dat hij nooit meer gaat douchen want de douche is koud. Dus er moest *insert vloek tier scheld* maar een oplossing komen als een douchegordijn ofzo.
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
I know
Douchegordijn:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ja tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:43 schreef Enfermera het volgende:
Dat is echt een mannelijk douchegordijn![]()
![]()
XD
Dat is vaker zo met mensen die een topic starten op wat voor forum dan ook dan stellen ze een vraag. Dan maakt er iemand een geintje en vervolgens is de TS beledigd. Nou mij kan je dan opvegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehheehe ik las het ja geniaal gewoon
Ik zie er wel 1tje die ik wilquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze vriendjes zijn marijke? [ afbeelding ]
mja dan krijg je gelijk het halve forum over je heen en hard ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is vaker zo met mensen die een topic starten op wat voor forum dan ook dan stellen ze een vraag. Dan maakt er iemand een geintje en vervolgens is de TS beledigd. Nou mij kan je dan opvegenStel je vraag dan niet als je zo snel gepikeerd bent en niet tegen een geintje kunt.
Nee , Kirby pwnt Tux! en de restquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
ja doe datquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dan krijg je gelijk het halve forum over je heen en hard ook
Geweldigquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja tochIk zocht eigenlijk iets roze met badeenden en glitter ofzo, maar dit is ook wel goed
![]()
![]()
Het licht in de badkamer is niet zo helder, maar het is echt hoofdpijnverwekkend roze![]()
Ik heb zin in zijn kop maandag![]()
Kirby is van mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee , Kirby pwnt Tux! en de rest, ik zie er wel 4 die ik wil
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
douche zequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu eerst maar eens wat eten en daarna douchen
Ik ben eerst nog wat aan het etenquote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kirby is dan ook de tofste
Ik ga eten![]()
dat dusquote:
Eet smakelijk Trevquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben eerst nog wat aan het eten
[..]
Dat zeker
Eetse
Ik ben de kat in de gaten aan het houden zodat hij zichzelf niet in de kreukels helptquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben de kat in de gaten aan het houden zodat hij zichzelf niet in de kreukels helpt
Liep niet lekker. En nu even een nieuwtje zoeken, omdat het kan.quote:
Is nietquote:
Ik heb geen katquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heeft iedereen op Fok! een kat?
Ik heb geen kat, maar zou er wel een willen... alleen mijn allergie wil het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heeft iedereen op Fok! een kat?
je mag ze niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik haat het als de zoons van mijn moeders vriend hier eten.
Laten ze niks voor jou over dan die schrokoppen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen kat, maar zou er wel een willen... alleen mijn allergie wil het niet.
Klinkt alsof ze nu weer weg zijn in ieder geval? Lekker genieten van de rest van je avond!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
Het is hier gewoon te klein. Kan nooit fatsoenlijk zitten. Ze zijn druk. Het is gewoon kut.
Ik ook niet + allergischquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
ik heb ook geen kat hoef er ook geen een ben geen kattenliefhebber
Waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Oooh, okay, das duidelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
Het is hier gewoon te klein. Kan nooit fatsoenlijk zitten. Ze zijn druk. Het is gewoon kut.
Je mag mijn allergie gerust hebben hoor, gratis en voor niks. Dan neem ik de kat wel die jij toch niet wil!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik ook nietMaar heb geen allergie, ik hoef er gewoon geen
Nee. Ik moet nog eten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze nu weer weg zijn in ieder geval? Lekker genieten van de rest van je avond!
de honden van mijn ouders daarin tegen zijnquote:
Veel kijkplezierquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
De kat en ik gaan in ieder geval op bed filmpje kijken. Fijne avond allemaal![]()
![]()
Ik ben wel gek op hondenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
de honden van mijn ouders daarin tegen zijn
Geen verklaring voor eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik ken teveel mensen met een kattenallergie. Terwijl ik me echt niet voor kan stellen zonder katten te wonen.
Honden zijn niet leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
de honden van mijn ouders daarin tegen zijn
ik ook welquote:
Je went eraanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik ken teveel mensen met een kattenallergie. Terwijl ik me echt niet voor kan stellen zonder katten te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |