Is nietquote:
Ik heb geen katquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heeft iedereen op Fok! een kat?
Ik heb geen kat, maar zou er wel een willen... alleen mijn allergie wil het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heeft iedereen op Fok! een kat?
je mag ze niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik haat het als de zoons van mijn moeders vriend hier eten.
Laten ze niks voor jou over dan die schrokoppen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen kat, maar zou er wel een willen... alleen mijn allergie wil het niet.
Klinkt alsof ze nu weer weg zijn in ieder geval? Lekker genieten van de rest van je avond!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
Het is hier gewoon te klein. Kan nooit fatsoenlijk zitten. Ze zijn druk. Het is gewoon kut.
Ik ook niet + allergischquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
ik heb ook geen kat hoef er ook geen een ben geen kattenliefhebber
Waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Oooh, okay, das duidelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
Het is hier gewoon te klein. Kan nooit fatsoenlijk zitten. Ze zijn druk. Het is gewoon kut.
Je mag mijn allergie gerust hebben hoor, gratis en voor niks. Dan neem ik de kat wel die jij toch niet wil!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik ook nietMaar heb geen allergie, ik hoef er gewoon geen
Nee. Ik moet nog eten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze nu weer weg zijn in ieder geval? Lekker genieten van de rest van je avond!
de honden van mijn ouders daarin tegen zijnquote:
Veel kijkplezierquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
De kat en ik gaan in ieder geval op bed filmpje kijken. Fijne avond allemaal![]()
![]()
Ik ben wel gek op hondenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
de honden van mijn ouders daarin tegen zijn
Geen verklaring voor eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik ken teveel mensen met een kattenallergie. Terwijl ik me echt niet voor kan stellen zonder katten te wonen.
Honden zijn niet leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
de honden van mijn ouders daarin tegen zijn
ik ook welquote:
Je went eraanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik ken teveel mensen met een kattenallergie. Terwijl ik me echt niet voor kan stellen zonder katten te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |