Dat blijktquote:
En hoeveel was dit?quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.
Ik ben geen cougar!quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is geen milf![]()
een cougar zou wel kunnen
ik speel eigenlijk alleen maar shootersquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig shooters gespeeld. Ik heb BioShock hier nog liggen, moet er maar eens wat mee doen
een volle werkdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
En hoeveel was dit?
[..]
Mee eens
we hadden het over enferquote:
dat niet alleen ook wel zelda ik ben daar groot fan van ik speel et nou op de supernintendoquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen maar shooters
ik moet nog gaan werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.
Ik moet het ook eens doen, maar net als BioShock: dan begin ik, heb het na tien minuten wel gezien of denk ik van: ik snap het niet, ga ik nu de fout in als ik A boven B verkiesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen maar shooters
Zelda op 3DS is cool. En de nieuwe Wii is meer van hetzelfde, maar dat is bij zelda goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet alleen ook wel zelda ik ben daar groot fan van ik speel et nou op de supernintendo
flesquote:
dat begint bij mij zondagquote:
ik had het gezien alleen daar voor al zou ik al een wii kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelda op 3DS is cool. En de nieuwe Wii is meer van hetzelfde, maar dat is bij zelda goed
Graagquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
Marijke!!![]()
![]()
![]()
Wil je Bolle's adem ruiken?
Het is heel lekker
![]()
quote:
je hebt straf van je moeder gekregenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vanavond geen Fok! voor RockNijntje
Goed. Momentje hoor, eerst ff uithiijgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
hoe was het in sauerland?
Ik denk dat ie wel goed wordt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had het gezien alleen daar voor al zou ik al een wii kopen
PWNquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed. Momentje hoor, eerst ff uithiijgen![]()
Allebei de liften zijn ineens stuk hierFijn, 13 hoog wonen
heb je straf?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
Vanavond geen Fok! voor RockNijntje
Tering is dat nou NOG Bezig??quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Ik kwam niet meer bij
Ik had je niet gezien. Haaaaaaaaaaay Flessie!!quote:
Haaayquote:
Hihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
GraagIk ben dol op de lucht van een kattenadem, visjes
![]()
Sinds zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
Joehoe, Jippie, Hoera. Ik heb een geldbedrag in de lotto gewonnen het is maar liefstJij trakteert op pepernoten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
Nee, die weet niet eens dat ik op Fok! zitquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt straf van je moeder gekregen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
Joehoe, Jippie, Hoera. Ik heb een geldbedrag in de lotto gewonnen het is maar liefstWat, niet eens je lot terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en donkey kongquote:
quote:
oh ja dat ook ja ik heb nog meer gewonnen dan ik dachtquote:
Wat een bazentopicquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Ik kwam niet meer bij
Wat een geluk toch weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh ja dat ook ja ik heb nog meer gewonnen dan ik dacht
bij huize maas? In Groningen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, die weet niet eens dat ik op Fok! zitHeb vanavond een feest
Feest =
geen Fok! =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |