Hmm, vriendin van me speelde dat, ik ga het eens opzoeken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mac is al lastiger. Guild wars is gratis en dacht voor de mac, maar dat is ietsie lomper dan kleertjes kopen
jij niet alleenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leer hier veel nieuwe woorden in dit topic![]()
mja ik heb afgelopen jaar bijzonder weinig gegamed eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik moet wel spelen kiezen die ik (uit)gespeeld heb
zo oud is nietquote:
smakelijk rockiequote:
quote:
quote:
Ik vond mijn dagboek op FOK! het leukst om te schrijvenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb afgelopen jaar bijzonder weinig gegamed eigenlijk
je moeder?quote:
dat had ik toen ik las van die schietpartij in eindhovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:58 schreef Panda72 het volgende:
Hells Angel doodgeschoten in Haarlem'
Uitgegeven: 3 december 2010 17:38
Laatst gewijzigd: 3 december 2010 17:39
AMSTERDAM - In de Dr. Schaepmanstraat in Haarlem is vrijdag een lid van de Hells Angels om het leven gekomen bij een schietpartij.
© NU.nl/Jos van Zetten
Dat meldt de NOS vrijdag.
Hulpdiensten probeerden de man te reanimeren, maar hij is aan zijn verwondingen overleden.
Vier mannen
Volgens de politie kwam er omstreeks 14.45 uur een melding binnen van een schietpartij. Eenmaal ter plaatse, werd de zwaargewonde man op straat aangetroffen. De recherche onderzoekt wat er precies is gebeurd.
Ooggetuigen zeiden tegen het lokale radiostation AB-Radio dat zij een rood Angel-logo op de jas van de man hebben gezien. Er zouden vier daders bij de liquidatie betrokken zijn. Ook zou er zijn geschoten met een groot wapen. De ooggetuigen maken melding van een geweer met een afgezaagde loop.
Fuck mijn nichtje woont in deze straat en ik heb hier zo vaak gelopen. Ben ik even blij dat zij op haar werk was.
mja ik wil dan brotherhood hebben maffia 2 en black opsquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond mijn dagboek op FOK! het leukst om te schrijven
Ik heb wel wat games die ik volgend jaar zeker wil hebben, maar dat telt niet
die is geen milfquote:
laters auto:Wquote:
Eetzequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is geen milf![]()
een cougar zou wel kunnen
Ik heb geen idee. Ik ga maar weer terug onder mijn tektonische plaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is geen milf![]()
een cougar zou wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |