assins wil ik ook nog halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik wil dan brotherhood hebben maffia 2 en black ops
ik heb 2 echt met enorm veel plezier gespeeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
assins wil ik ook nog halen
Het kan overal gebeuren natuurlijk. Hoop niet dat het hier gebeurd stel je voor ik huppel lalalalala door mijn straat en of andere gek schiet mijn buurman neer(niet dat dat zal gebeuren want buur is een brave Hendrik) en ik word geraakt door een rondvliegende kogel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik toen ik las van die schietpartij in eindhoven
kruip je er weer onderquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ga maar weer terug onder mijn tektonische plaat.
ik moet 1 nog steeds spelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb 2 echt met enorm veel plezier gespeeld
het einde vond ik alleen een anti climax
ik heb het al een paar keer meegemaakt op het kamp en het is nooit leuk als zoiets gebeurd ook al is het iemand die een grote lul isquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan overal gebeuren natuurlijk. Hoop niet dat het hier gebeurd stel je voor ik huppel lalalalala door mijn straat en of andere gek schiet mijn buurman neer(niet dat dat zal gebeuren want buur is een brave Hendrik) en ik word geraakt door een rondvliegende kogel.
die kan je beter skippen 2 is zoveel malen beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet 1 nog steeds spelen
Dat zijn toch games van 2010quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik wil dan brotherhood hebben maffia 2 en black ops
Nou dat hangt er helemaal vanaf vind ik. Kindermishandelaars,kinderverkrachters en dierenmishandelaars. Mogen ze wat mij betreft afschieten. Ik zal er geen traan om laten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het al een paar keer meegemaakt op het kamp en het is nooit leuk als zoiets gebeurd ook al is het iemand die een grote lul is
maar niet als je erbij in de buurt staatquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou dat hangt er helemaal vanaf vind ik. Kindermishandelaars,kinderverkrachters en dierenmishandelaars. Mogen ze wat mij betreft afschieten. Ik zal er geen traan om laten.
trevquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef Trevland het volgende:
Eindelijk weekend:*
en luisteren ho maar
Dan moet je wel heel zeker weten dat ze schuldig zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou dat hangt er helemaal vanaf vind ik. Kindermishandelaars,kinderverkrachters en dierenmishandelaars. Mogen ze wat mij betreft afschieten. Ik zal er geen traan om laten.
Mijn weekend is een uur geleden begonnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef Trevland het volgende:
Eindelijk weekend:*
en luisteren ho maar
Nee dat is dan niet leuk neequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar niet als je erbij in de buurt staat
Waarom?quote:
ik weet dat et games van dit jaar zijn maar ik kan ze nu nog niet echt betalen dus ik wacht nog wel effequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn toch games van 2010
Ik heb genoten van de beta van Mortal Kombat 9, Kirby Epic Yarn
![]()
. Marvel vs Capcom 3 is ook zeker tof. En Ni no Kuni. Bijna uit in Japan en ik ben eigenlijk geneigd om die te kopen. Kan niet wachten, wat ik gespeeld heb was zo tof.
Van alles wat ik gespeeld heb (hierboven dus ook) is er maar een game waar ik echt op wacht: Diablo III. Maar dat is vrees ik 2012.
Wat isser lieffie.quote:
preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel zeker weten dat ze schuldig zijn.
waarom moesten wij naar jouw luisterenquote:
Ik heb alles al aangevraagd wat ik genoemd heb. Must havesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet dat et games van dit jaar zijn maar ik kan ze nu nog niet echt betalen dus ik wacht nog wel effe
vertel mij watquote:
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel zeker weten dat ze schuldig zijn.
ik heb laatst nog eens wolfenstein 3 D gespeeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles al aangevraagd wat ik genoemd heb. Must haves
dat was wel heel snelquote:
jaloersquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles al aangevraagd wat ik genoemd heb. Must haves
old school maar wel gaafquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog eens wolfenstein 3 D gespeeld![]()
binnenkort maar weer eens Doom gaan spelen
Ik zal ze niet allemaal krijgen, er gaat ook naar andere crew. Al zal ik voor deze hierboven wel heel lief kijken of ik ze kan reviewenquote:
Omdat jullie een stelletje spammers zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
[..]
waarom moesten wij naar jouw luisteren
what else is new?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jullie een stelletje spammers zijn
Wat een geluk toch weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn weekend is een uur geleden begonnen.
Wie wil niet luisteren?
whehhee ik ben een van de weinige met ps3 hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal ze niet allemaal krijgen, er gaat ook naar andere crew. Al zal ik voor deze hierboven wel heel lief kijken of ik ze kan reviewen
Ik vandaag niet hoor ik heb gewerkt dus niet zoveel gespamtquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jullie een stelletje spammers zijn
iddquote:
Maar de rest welquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vandaag niet hoor ik heb gewerkt dus niet zoveel gespamt
Kloptquote:
brengt fijne herinneringen in mij naar bovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
de pioniers van de shooters
dat deden we toch al nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jullie dus ook niet luisteren
Das heel niet eerlijk vandaag heb ik niet zoveel gespamt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk toch weer
Jullie allemaal
ik heb ook gewerktquote:
Ik heb weinig shooters gespeeld. Ik heb BioShock hier nog liggen, moet er maar eens wat mee doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
de pioniers van de shooters
maar niet als avondmaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KloptHeb vanmiddag nogal veel gegeten
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.quote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
brengt fijne herinneringen in mij naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |