Dat blijktquote:
En hoeveel was dit?quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.
Ik ben geen cougar!quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is geen milf![]()
een cougar zou wel kunnen
ik speel eigenlijk alleen maar shootersquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig shooters gespeeld. Ik heb BioShock hier nog liggen, moet er maar eens wat mee doen
een volle werkdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
En hoeveel was dit?
[..]
Mee eens
we hadden het over enferquote:
dat niet alleen ook wel zelda ik ben daar groot fan van ik speel et nou op de supernintendoquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen maar shooters
ik moet nog gaan werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mompelt iets over werk en luxepaardjes.
Ik moet het ook eens doen, maar net als BioShock: dan begin ik, heb het na tien minuten wel gezien of denk ik van: ik snap het niet, ga ik nu de fout in als ik A boven B verkiesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen maar shooters
Zelda op 3DS is cool. En de nieuwe Wii is meer van hetzelfde, maar dat is bij zelda goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet alleen ook wel zelda ik ben daar groot fan van ik speel et nou op de supernintendo
flesquote:
dat begint bij mij zondagquote:
ik had het gezien alleen daar voor al zou ik al een wii kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelda op 3DS is cool. En de nieuwe Wii is meer van hetzelfde, maar dat is bij zelda goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |