Van het weekend nog even wowen, kijken of ik richting de 80 kan komen voor dinsdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, WoW trailer nog even op de site plaatsen.
onze sonny ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mijn katten zijn er inderdaad dol op
Hahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk die pizzamaar misschien eet ik wel gewoon brood
Of een noodlesoepje ofzo... Ik heb echt zo geen zin in iets vandaag
Mijn katten zijn allebei echt verzot op visquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze sonny ook![]()
en voor de rest houd hij niet zo van vis
Ik heb gewoon oprecht geen puf en zin om te koken, heb eigenlijk ook geen zin in eten... dus kijk nog wel evenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaIk heb eigenlijk ook zin in snacken, maar dat doen we morgen wel. Of morgen stoofpotje
Lekkooolll
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben bijzonder tevreden met mezelf vandaag. Deze vrijdag is beter dan de vorige
Ja, smerig lijkt me datquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
FF een afstandbediening uitelkaar gehaald en schoongemaakt.
Maar gadverdamme![]()
Wat zijn die dingen vies al je ze jaren gebruikt heb.
die van ons dus nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn katten zijn allebei echt verzot op vis
Haha ohjaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn katten zijn allebei echt verzot op vis
[..]
Ik heb gewoon oprecht geen puf en zin om te koken, heb eigenlijk ook geen zin in eten... dus kijk nog wel even
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van ons dus niet![]()
hij wil geen gerookte zalm of zo maar een gehaktbal of bolognese saus dood hij een moord voor
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben bijzonder tevreden met mezelf vandaag. Deze vrijdag is beter dan de vorige
Smakelijk etenquote:
Ik heb niet eens zin in frituur, het is zo'n dagquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ohjaDat heb ik ook wel eens. Lastige situatie. Meestal gaan we dan frituur halen ofzo
Erg slecht, maja
Soms he
![]()
wij hebben een kat met identiteitsproblemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dood hij een moord?
Die van mij eten allesEn kaas zijn ze ook dol op
Afgelopen vrijdag heb ik de hele dag ruzie lopen maken met vriendje en niks gedaan in huisquote:
giertjequote:
als ik stampot eet dan doe ik dat bij mijn oudersquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk eten
[..]
Ik heb niet eens zin in frituur, het is zo'n dagMaar stamppot klinkt wel lekker
Misschien volgende week een grote pan maken en porties invriezen
aah batsmanquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben een kat met identiteitsproblemen
Lekkerquote:
mijn lievelingskoekjesquote:
* Giertje slaat warm dekentje om je heenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij denkt dat ie een hond is?
![]()
[..]
LekkerMisschien ga ik zo ook nog even douchen
Heb het koud
Wauw!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag heb ik de hele dag ruzie lopen maken met vriendje en niks gedaan in huisVandaag zijn vriendje en ik de hele dag al lief tegen elkaar, heb ik 3 wassen gedraaid, gestofzuigd, gedweild, de keuken opgeruimd, de badkamer schoongemaakt en de beneden verdieping afgestoft
Deerntiequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje slaat warm dekentje om je heen
het is ook koud deerntie
Hahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk eten
[..]
Ik heb niet eens zin in frituur, het is zo'n dagMaar stamppot klinkt wel lekker
Misschien volgende week een grote pan maken en porties invriezen
Zo, er op gezet. Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik moet het niet gaan spelen. Diablo II heeft me tien jaar gekost om af te kickenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van het weekend nog even wowen, kijken of ik richting de 80 kan komen voor dinsdag![]()
je kent het woord deerntiequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deerntie
Ja, het is echt super super koud, ik krijg mezelf gewoon niet meer warm
ik denk hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij denkt dat ie een hond is?
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, er op gezet. Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik moet het niet gaan spelen. Diablo II heeft me tien jaar gekost om af te kicken
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
je kent het woord deerntie![]()
mja ik kreeg et ook maar niet warm dus ja een douche doet wonderen
Zou best kunnen jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw!![]()
Klinkt inderdaad als een fijnere vrijdag, al snap ik de ruzies denk ik wel als het dat was waar we het laatst over hadden
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk het![]()
als het regent wil hij naar buiten en nou met die sneeuw is hij zo gek als een looie deur![]()
rent als een gek rond buiten en komt dan vol gas door het kattenluikje naar binnen sprinten maakt een bocht en hup weer naar buiten
Klinkt goed en gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou best kunnen jaach, vandaag is fijn
en straks komt m'n schoonzusje en een vriend van vriendje
bij mij ookquote:
Ik hou van fijne dingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed en gezelligfijn
whehehe ik zei et vorig jaar tegen een amsterdamse die keek me aan van wtf zeg je nou dan weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNatuurlijk ken ik dat
Ik ben Drents, mijn mammie ook en mijn pappie is een achterhoeker
staan beneden op de pc moet ik nog steeds gaan uploadenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geweldig
Heb je een foto van jullie poezel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smakelijk Phenoquote:
sowieso koekjesquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Ferb het volgende:
Middag![]()
ferbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
chocolate chunk cookies van de lidlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |