Van het weekend nog even wowen, kijken of ik richting de 80 kan komen voor dinsdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, WoW trailer nog even op de site plaatsen.
onze sonny ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mijn katten zijn er inderdaad dol op
Hahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk die pizzamaar misschien eet ik wel gewoon brood
Of een noodlesoepje ofzo... Ik heb echt zo geen zin in iets vandaag
Mijn katten zijn allebei echt verzot op visquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze sonny ook![]()
en voor de rest houd hij niet zo van vis
Ik heb gewoon oprecht geen puf en zin om te koken, heb eigenlijk ook geen zin in eten... dus kijk nog wel evenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaIk heb eigenlijk ook zin in snacken, maar dat doen we morgen wel. Of morgen stoofpotje
Lekkooolll
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben bijzonder tevreden met mezelf vandaag. Deze vrijdag is beter dan de vorige
Ja, smerig lijkt me datquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
FF een afstandbediening uitelkaar gehaald en schoongemaakt.
Maar gadverdamme![]()
Wat zijn die dingen vies al je ze jaren gebruikt heb.
die van ons dus nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn katten zijn allebei echt verzot op vis
Haha ohjaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn katten zijn allebei echt verzot op vis
[..]
Ik heb gewoon oprecht geen puf en zin om te koken, heb eigenlijk ook geen zin in eten... dus kijk nog wel even
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van ons dus niet![]()
hij wil geen gerookte zalm of zo maar een gehaktbal of bolognese saus dood hij een moord voor
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben bijzonder tevreden met mezelf vandaag. Deze vrijdag is beter dan de vorige
Smakelijk etenquote:
Ik heb niet eens zin in frituur, het is zo'n dagquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ohjaDat heb ik ook wel eens. Lastige situatie. Meestal gaan we dan frituur halen ofzo
Erg slecht, maja
Soms he
![]()
wij hebben een kat met identiteitsproblemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dood hij een moord?
Die van mij eten allesEn kaas zijn ze ook dol op
Afgelopen vrijdag heb ik de hele dag ruzie lopen maken met vriendje en niks gedaan in huisquote:
giertjequote:
als ik stampot eet dan doe ik dat bij mijn oudersquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk eten
[..]
Ik heb niet eens zin in frituur, het is zo'n dagMaar stamppot klinkt wel lekker
Misschien volgende week een grote pan maken en porties invriezen
aah batsmanquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben een kat met identiteitsproblemen
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|