Ik sta er niet eens tussenquote:
je folders nog niet binnenquote:
Wat voor folders gaat het over dan? Voor dat project voor school? Zou je niet gewoon een andere drukker benaderen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit:
Bah![]()
Wat een kutdrukkerij.
Ze hadden de folders afgelopen weekend / begin deze week belooft.
Woensdag weer gebelt, want het was nog steeds niet binnen.![]()
Hij beloofde WEER dat de order uiteindelijk donderdag de deur uitging en we hem vandaag hadden.
En vandaag nog steeds niks.
En nou zeggen ze pas halverwege week 49![]()
![]()
3x iets beloven, en het dan niet doen.
En ook nog in het begin dat serverprobleem.
We zijn al vanaf begin november bezig
Gesandwiched tussen lovely en marijkequote:
laters stuartquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ervandoor. Tot later mensen![]()
Nee, voor de bungalow.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor folders gaat het over dan? Voor dat project voor school? Zou je niet gewoon een andere drukker benaderen?
Tot later Stuquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ervandoor. Tot later mensen![]()
Belachelijk sowieso dat ze er zo lang over doen...quote:
het had zo een telefoon nummer kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een plekje gezakt.
011 (010) 35291 Myraela
Ik zou de pizza doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk die pizzamaar misschien eet ik wel gewoon brood
Of een noodlesoepje ofzo... Ik heb echt zo geen zin in iets vandaag
Wat ergquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een plekje gezakt.
011 (010) 35291 Myraela
Wat heb je wel in huisquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb geen vis in huisEn geen avocado
Dus geen sushi
Voor sushi, bijna allesquote:
Wat een lijers zeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belachelijk sowieso dat ze er zo lang over doen...
Mooi, ik zou dan ook nooit meer bij ze bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat een lijers zeg.![]()
En dan ook ons wijs maken dat ze dingen niet gezegd hebben enzo.
Als we het begin volgende week niet hebben krijgen we geld terug...
tonijn in blik is sowieso niet te vreten, dat had net zo goed whiskas kunnen heten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor sushi, bijna allesNorivellen, rijst, wasabi en gember heb ik standaard in huis
En ik heb wel ei voor een zoet omelette en tonijn in blik heb ik ook nog wel, maar vind ik niet zo lekker met sushi
Doen we ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, ik zou dan ook nooit meer bij ze bestellen
Goedemiddag Nijnerquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
tonijn in blik is sowieso niet te vreten, dat had net zo goed whiskas kunnen heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |